abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118896237
Ik voel me echt zo klote :'(

Opzich ben ik niet snel verliefd, maar sinds een poos werkte er een meisje op mijn werk, die zo gigantisch knap is, en lief.. dat ik elke seconde alleen nog maar aan haar dacht.

Gefoceerd zei ik tegen mij zelf: komop, denk aan anderen dingen,, maar niks hielp.

Ze deed altijd ontzettend lief voor me, we praten soms uren achterelkaar op whatsapp.
Het voelde gewoon zoooo goed..
En ik ben redelijk verlegen, zou nooit aan een meisje zomaar vragen om haar mee uit te vragen ofiets..

Maar ik voelde gewoon dat het zo goed zat tussen ons, dat ik dacht.. het kan gewoon niet misgaan dit..
Al mijn collega's zeiden ook, ''doe het.. anders doe ik het voor je. '' :D

Dus ik zei, het voelt gewoon zo ontzettend goed tussen ons, zou je misschien is een keertje samen in een restaurant aan het water willen eten, als je niet wilt snap ik het ook ontzettend goed..

Zoiets zei ik dus..
En toen zei ze terug: Ik wil best wel een keertje wat eten.... maar zoek er niks achter, want valse hoop is slecht voor een mens ;)

en later blijkt dat ze zo lief tegen meerdere mannen is, en dit gewoon haar karakter is. om een soort verliefd, flirterig over te komen.

mohammed zei later tegen mij van, ey komt goed man, zei ziet er ontschuldig uit, maar ik weet dat zei met Ibrahim heeft lopen zoenen en bijna neuken en alles na werktijd,..

ik vond het echt zo klote, omdat ze er serieus totaal ontschuldig en lief uit zag, ik dacht eindelijk een betrouwbaar persoon tegen te gekomen hebben, al dat praten met haar.. had voor haar dus veel minder betekenis, dan voor mij.. en ik nog bij elk hartje die ze stuurde denken dat het tussen ons steeds kloser werd, en ze smoor verliefd op me was. 8)7 ik heb nu gelijk de behoefte om vooroordelen te hebben over de gehele vrouw en ontslag te nemen maar oke, nu maar ff flink janken in de auto, en daarna ff boodschappen doen.
pi_118896291
--> KLB

-SH
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_118896303
Tja zulke aandachtshoeren bestaan

Jammer voor je..
pi_118896352
quote:
ik heb nu gelijk de behoefte om vooroordelen te hebben over de gehele vrouw en ontslag te nemen maar oke, nu maar ff flink janken in de auto, en daarna ff boodschappen doen.
Goedzo, je ballen zijn kennelijk voldoende ingedaald.

Hierna hoofd omhoog en verder gaan. Je zal het vast nog wel vaker meemaken. Toch sterkte, altijd kut dat gevoel.
pi_118896459
quote:
99s.gif Op dinsdag 6 november 2012 17:29 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Goedzo, je ballen zijn kennelijk voldoende ingedaald.

Hierna hoofd omhoog en verder gaan. Je zal het vast nog wel vaker meemaken. Toch sterkte, altijd kut dat gevoel.
Dankjewel, ja dat zeker.. al die momenten dat ik verliefd in bed lag, met de gedachte dat zei op het zelfde moment ook verliefd aan mij dacht.. best wel kut als je het zo voorzichtig hebt aangepakt, en je dan nog zo word afgewezen haha! :P maar ach je hebt gelijk!
  dinsdag 6 november 2012 @ 17:36:31 #6
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_118896621
quote:
het voelt gewoon zo ontzettend goed tussen ons, zou je misschien is een keertje samen in een restaurant aan het water willen eten, als je niet wilt snap ik het ook ontzettend goed
|:(
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  dinsdag 6 november 2012 @ 17:36:48 #7
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_118896630
quote:
Dus ik zei, het voelt gewoon zo ontzettend goed tussen ons, zou je misschien is een keertje samen in een restaurant aan het water willen eten, als je niet wilt snap ik het ook ontzettend goed..
Die onzekerheid nekt je man :)
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
  dinsdag 6 november 2012 @ 17:37:05 #8
242989 JamFlava
Ik heb hier ook tekst staan.
pi_118896643
Je bent niet de eerste TS.. en ook niet de laatste.
Vrouwen kunnen duivelse wezens zijn.
  dinsdag 6 november 2012 @ 17:37:08 #9
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_118896650
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 17:27 schreef westside1993 het volgende:
mohammed zei later tegen mij van, ey komt goed man, zei ziet er ontschuldig uit, maar ik weet dat zei met Ibrahim heeft lopen zoenen en bijna neuken en alles na werktijd,..
''Zei'', dude, kom op zeg. :')
pi_118896768
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 17:37 schreef Chef_M het volgende:

[..]

''Zei'', dude, kom op zeg. :')
Dat is toch goed geschreven? het is toch niet ''mohammed zij'' ..
pi_118896782
It's not too late to change your hikikomori ways!
pi_118896799
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 november 2012 17:36 schreef Civilian het volgende:

[..]

Die onzekerheid nekt je man :)
Misschien wel inderdaad.. maar ik wou niet zo overkomen als de meeste jongens, ik wou juist laten zien dat ik anders ben, en te vertrouwen, niet zo versierderig dus..
  dinsdag 6 november 2012 @ 17:41:47 #13
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_118896842
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 17:40 schreef westside1993 het volgende:

[..]

Misschien wel inderdaad.. maar ik wou niet zo overkomen als de meeste jongens, ik wou juist laten zien dat ik anders ben, en te vertrouwen..
Hoe oud is ze? Ik gok dat ze qua leeftijd nog stoere jongens zoekt zoals Ibrahim. :Y
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_118896954
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 17:41 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Hoe oud is ze? Ik gok dat ze qua leeftijd nog stoere jongens zoekt zoals Ibrahim. :Y
Ik ben zelf turks, nouja voel me gewoon Nederlander en zie mezelf niet als een turks iemand, en ze zei ook in het gesprek dat ze op donkere jongens viel, maar waarschijnlijk inderdaad de stoerdere soort, maar zo iemand wil je ook niet hebben denk ik dan.. nu ik dit van haar weet! :) ze is 19 trouwens!
pi_118897037
wollahh hassan wat een mooie verhaal :')
pi_118897353
Ik heb met je te doen TS.
  dinsdag 6 november 2012 @ 17:56:04 #17
386998 NitraatPoep
Iedereen kent me
pi_118897388
Overigens is het vrij acceptabel om na zoiets even de vrouwen allemaal kutwijven te vinden, dat helpt in het proces.

Daarna gewoon kop omhoog, en bij de volgende iets voorzichtiger zijn.
Dringend verzoek om elke opmerking van deze gebruiker met een flinke pot zout te nuttigen.
  dinsdag 6 november 2012 @ 17:58:23 #18
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_118897463
Ach, toevallig. Mij overkomt nu hetzelfde. Ze weet dat ik haar mega leuk vind, en we gaan super met elkaar om. Maar zij wil niets van een relatie.

Balen man..
Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.
pi_118897627
Hoe weet je dat ze knap is als ze een hoofddoek draagt?
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  dinsdag 6 november 2012 @ 18:03:32 #20
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_118897645
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 18:03 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoe weet je dat ze knap is als ze een hoofddoek draagt?
gedraag je
Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.
pi_118898333
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 17:55 schreef lovely_sunset het volgende:
Ik heb met je te doen TS.
Wat te doen?
pi_118898371
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 november 2012 17:58 schreef Skippy_ball het volgende:
Ach, toevallig. Mij overkomt nu hetzelfde. Ze weet dat ik haar mega leuk vind, en we gaan super met elkaar om. Maar zij wil niets van een relatie.

Balen man..
Sterkte man, vrouwen en helemaal die meid die ik leuk vind kan echt de hele wereld krijgen, en wij mannen zitten toch een een lastiger pakket wat dat betreft.
  dinsdag 6 november 2012 @ 18:35:06 #23
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_118898777
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 18:22 schreef westside1993 het volgende:

[..]

Wat te doen?
Daarmee bedoeld die dat die medelijden met je heeft.

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 18:24 schreef westside1993 het volgende:

[..]

Sterkte man, vrouwen en helemaal die meid die ik leuk vind kan echt de hele wereld krijgen, en wij mannen zitten toch een een lastiger pakket wat dat betreft.
Ja, nou, gaat bij deze precies net zo. Tikkeltje te hoog gegrepen misschien voor mij!

Maar ik zet nog even door. Wie weet ooit.
pi_118899555
Geef niet TS! Er zijn meer meisjes en niet zulke argonte breezersletjes die je ziet met ik weet niet hoeveel gram make-up op.

quote:
Mohammed is ook een jood , ik zag em met lisa in zijn kamer naakt. Kowed met hem , derrmok.
graag op anoniem
pi_118900081
Ja.. echt vergist in haar, sommige lijken op het oog heel betrouwbaar lief en ontschuldig, blijkt dat ze ook meerdere scharrels heeft enzo! opzich niet zo erg dat hebben meer mensen, maar toch wel een domper, dat ik haar zo verkeerd had ingeschat!
  dinsdag 6 november 2012 @ 19:05:47 #26
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_118900168
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 17:27 schreef westside1993 het volgende:
blaat
Als je met haar uit wilt doe je dat toch gewoon? Kan jou het schelen wat ze er van vindt.
pi_118900222
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 november 2012 18:35 schreef Skippy_ball het volgende:

[..]

Daarmee bedoeld die dat die medelijden met je heeft.

[..]

Ja, nou, gaat bij deze precies net zo. Tikkeltje te hoog gegrepen misschien voor mij!

Maar ik zet nog even door. Wie weet ooit.
Ik hoop het echt oprecht voor je man! Vaak krijgen dan hele verkeerde mannen zo'n mooi meisje, en de personen die het echt goed bedoelen en betrouwbaar zijn, die vinden ze niet interessant genoeg.. als het echt niks word, laten is dan denk het best, anders gaat het je te veel pijn doen, maar elke situatie is anders en een goede vriendschap opbouwen en vanuit daar verder kijken is ook niks mis mee ! :)
  dinsdag 6 november 2012 @ 19:15:37 #28
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_118900641
pi_118900997
Je moet meer money hebben, dan kan je die chickie ballen.
aardappels, sproitjes, sloavink.
pi_118901065
Haha, echt koning, dat plaatje.
Ze begon zelfs te vertellen dat ze met zo'n leuke jongen had staan dansen, en ik helemaal in tranen ''ah leuk, je hebt toch voor de rest niks met hem gedaan''.. ''ja alleen gezoend haha!;p '' kreeg ik weer terug.. echt.. en zei weet dat ik smoor op haar ben, en ze snapt niet dat het me raakt, maar ok snel vergeten dat meisje.
pi_118901102
Sterkte TS

- SH
pi_118901155
Ben wel mooi eindelijk uit die domme friendzone en weet waar ik aan toe ben!
pi_118901165
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 19:25 schreef iFok. het volgende:
Sterkte TS

- SH
thanks
pi_118910093
laat haar lekker, het is jammer dat het gevoel niet wederzijds is maar je hebt je wel een tijd heel goed gevoeld door haar.
pi_118910919
Komt wel goed kerel genoeg andere meisjes op de wereld.
IT'er in hart en nieren
pi_118916754
friendzoned :')
pi_118917145
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 november 2012 17:58 schreef Skippy_ball het volgende:

Balen man..
Hier ook eentje die baalt ;(
pi_118918528
T.S. wie zegt dat Mohammed de waarheid spreekt? Misschien heeft hij zelf wel een oogje op haar en is dit een poging om de concurrentie te ontmoedigen.

p.s. als ik het fout heb sterkte en bedenk dan maar dat er nog meer mooie en aardige vrouwen bestaan je hebt ze tot op heden helaas nog niet ontmoet!
Beloftes en uitspraken van politici gedaan in het verleden & heden bieden geen garantie voor de toekomst.
pi_118943478
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 23:27 schreef Ernemmertje het volgende:

[..]

Hier ook eentje die baalt ;(
En jij bent een meid...?
  woensdag 7 november 2012 @ 17:48:59 #40
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_118943754
Laat haar.
Ga andere wijven playen, of zoek iemand anders die je wel weet te waarderen :D
Kaleidoscopiklimax
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')