Goedzo, je ballen zijn kennelijk voldoende ingedaald.quote:ik heb nu gelijk de behoefte om vooroordelen te hebben over de gehele vrouw en ontslag te nemen maar oke, nu maar ff flink janken in de auto, en daarna ff boodschappen doen.
Dankjewel, ja dat zeker.. al die momenten dat ik verliefd in bed lag, met de gedachte dat zei op het zelfde moment ook verliefd aan mij dacht.. best wel kut als je het zo voorzichtig hebt aangepakt, en je dan nog zo word afgewezen haha!quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:29 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Goedzo, je ballen zijn kennelijk voldoende ingedaald.
Hierna hoofd omhoog en verder gaan. Je zal het vast nog wel vaker meemaken. Toch sterkte, altijd kut dat gevoel.
quote:het voelt gewoon zo ontzettend goed tussen ons, zou je misschien is een keertje samen in een restaurant aan het water willen eten, als je niet wilt snap ik het ook ontzettend goed
Die onzekerheid nekt je manquote:Dus ik zei, het voelt gewoon zo ontzettend goed tussen ons, zou je misschien is een keertje samen in een restaurant aan het water willen eten, als je niet wilt snap ik het ook ontzettend goed..
''Zei'', dude, kom op zeg.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:27 schreef westside1993 het volgende:
mohammed zei later tegen mij van, ey komt goed man, zei ziet er ontschuldig uit, maar ik weet dat zei met Ibrahim heeft lopen zoenen en bijna neuken en alles na werktijd,..
Misschien wel inderdaad.. maar ik wou niet zo overkomen als de meeste jongens, ik wou juist laten zien dat ik anders ben, en te vertrouwen, niet zo versierderig dus..quote:
Hoe oud is ze? Ik gok dat ze qua leeftijd nog stoere jongens zoekt zoals Ibrahim.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:40 schreef westside1993 het volgende:
[..]
Misschien wel inderdaad.. maar ik wou niet zo overkomen als de meeste jongens, ik wou juist laten zien dat ik anders ben, en te vertrouwen..
Ik ben zelf turks, nouja voel me gewoon Nederlander en zie mezelf niet als een turks iemand, en ze zei ook in het gesprek dat ze op donkere jongens viel, maar waarschijnlijk inderdaad de stoerdere soort, maar zo iemand wil je ook niet hebben denk ik dan.. nu ik dit van haar weet!quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoe oud is ze? Ik gok dat ze qua leeftijd nog stoere jongens zoekt zoals Ibrahim.
gedraag jequote:Op dinsdag 6 november 2012 18:03 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoe weet je dat ze knap is als ze een hoofddoek draagt?
Sterkte man, vrouwen en helemaal die meid die ik leuk vind kan echt de hele wereld krijgen, en wij mannen zitten toch een een lastiger pakket wat dat betreft.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:58 schreef Skippy_ball het volgende:
Ach, toevallig. Mij overkomt nu hetzelfde. Ze weet dat ik haar mega leuk vind, en we gaan super met elkaar om. Maar zij wil niets van een relatie.
Balen man..
Daarmee bedoeld die dat die medelijden met je heeft.quote:
Ja, nou, gaat bij deze precies net zo. Tikkeltje te hoog gegrepen misschien voor mij!quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:24 schreef westside1993 het volgende:
[..]
Sterkte man, vrouwen en helemaal die meid die ik leuk vind kan echt de hele wereld krijgen, en wij mannen zitten toch een een lastiger pakket wat dat betreft.
Mohammed is ook een jood , ik zag em met lisa in zijn kamer naakt. Kowed met hem , derrmok.quote:mohammed zei later tegen mij van, ey komt goed man, zei ziet er ontschuldig uit, maar ik weet dat zei met Ibrahim heeft lopen zoenen en bijna neuken en alles na werktijd,..
Ik hoop het echt oprecht voor je man! Vaak krijgen dan hele verkeerde mannen zo'n mooi meisje, en de personen die het echt goed bedoelen en betrouwbaar zijn, die vinden ze niet interessant genoeg.. als het echt niks word, laten is dan denk het best, anders gaat het je te veel pijn doen, maar elke situatie is anders en een goede vriendschap opbouwen en vanuit daar verder kijken is ook niks mis mee !quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:35 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Daarmee bedoeld die dat die medelijden met je heeft.
[..]
Ja, nou, gaat bij deze precies net zo. Tikkeltje te hoog gegrepen misschien voor mij!
Maar ik zet nog even door. Wie weet ooit.
Hier ook eentje die baaltquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:58 schreef Skippy_ball het volgende:
Ach, toevallig. Mij overkomt nu hetzelfde. Ze weet dat ik haar mega leuk vind, en we gaan super met elkaar om. Maar zij wil niets van een relatie.
Balen man..
En jij bent een meid...?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |