Ik voel me echt zo klote
Opzich ben ik niet snel verliefd, maar sinds een poos werkte er een meisje op mijn werk, die zo gigantisch knap is, en lief.. dat ik elke seconde alleen nog maar aan haar dacht.
Gefoceerd zei ik tegen mij zelf: komop, denk aan anderen dingen,, maar niks hielp.
Ze deed altijd ontzettend lief voor me, we praten soms uren achterelkaar op whatsapp.
Het voelde gewoon zoooo goed..
En ik ben redelijk verlegen, zou nooit aan een meisje zomaar vragen om haar mee uit te vragen ofiets..
Maar ik voelde gewoon dat het zo goed zat tussen ons, dat ik dacht.. het kan gewoon niet misgaan dit..
Al mijn collega's zeiden ook, ''doe het.. anders doe ik het voor je. ''
Dus ik zei, het voelt gewoon zo ontzettend goed tussen ons, zou je misschien is een keertje samen in een restaurant aan het water willen eten, als je niet wilt snap ik het ook ontzettend goed..
Zoiets zei ik dus..
En toen zei ze terug: Ik wil best wel een keertje wat eten.... maar zoek er niks achter, want valse hoop is slecht voor een mens
en later blijkt dat ze zo lief tegen meerdere mannen is, en dit gewoon haar karakter is. om een soort verliefd, flirterig over te komen.
mohammed zei later tegen mij van, ey komt goed man, zei ziet er ontschuldig uit, maar ik weet dat zei met Ibrahim heeft lopen zoenen en bijna neuken en alles na werktijd,..
ik vond het echt zo klote, omdat ze er serieus totaal ontschuldig en lief uit zag, ik dacht eindelijk een betrouwbaar persoon tegen te gekomen hebben, al dat praten met haar.. had voor haar dus veel minder betekenis, dan voor mij.. en ik nog bij elk hartje die ze stuurde denken dat het tussen ons steeds kloser werd, en ze smoor verliefd op me was.

ik heb nu gelijk de behoefte om vooroordelen te hebben over de gehele vrouw en ontslag te nemen maar oke, nu maar ff flink janken in de auto, en daarna ff boodschappen doen.