PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
quote:
Al paar keer gedaan, nergens te vinden meerquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:06 schreef Tim86 het volgende:
Druk gewoon op f5 en check ook even je nieuwe items. Dramaqueen.
Hij is nooit weg, chill en hij komt zo wel weer bovendrijven.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:06 schreef Janeiros het volgende:
Goede OP. Dat wel weer
[..]
Al paar keer gedaan, nergens te vinden meer
GJE had zo'n klachtformulier die je in kon vullenquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:05 schreef Janeiros het volgende:
Serieuze antwoorden zouden erg hulpzaam zijn
Geen, hij is kutquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:07 schreef el-blanchito het volgende:
In welke opstelling speelt Falcao het fijnst vinden jullie?
quote:
SM?quote:
Nu voel ik me echt héél oud.quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:42 schreef DutchSL het volgende:
[..]
CONSTANTINOPEL is een mooie stad, ..
(alleen Toefjes kent deze nog vrees ik)
Pinnen dusquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:17 schreef Fuszy het volgende:
Ik ga donderdag naar Londen, maar ik heb dus nog geen ponden. Iemand advies? Waar kan ik dat nu nog halen? Op de website van de bank staat dat ik 4 dagen van te voren moet bestellen, maar dat gaat hem al niet meer worden.
Is het geen optie om maar de eerste beste bank die je daar tegenkomt te overvallen? Of daar gewoon pinnen anders?quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:17 schreef Fuszy het volgende:
Ik ga donderdag naar Londen, maar ik heb dus nog geen ponden. Iemand advies? Waar kan ik dat nu nog halen? Op de website van de bank staat dat ik 4 dagen van te voren moet bestellen, maar dat gaat hem al niet meer worden.
Daar gewoon pinnen?quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:17 schreef Fuszy het volgende:
Je kan daar gewoon pinnen hoorquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:17 schreef Fuszy het volgende:
Gewoon pinnen daarquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:17 schreef Fuszy het volgende:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:18 schreef vandermar het volgende:
Daar lopen meisjes in hun blote ga je mee naar frankrijk daar is het heel erg leuk, daar wordt 's avonds heel wat afgeneushoorntjes vangen in het hoge riet
en dan nog wat
watquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:18 schreef vandermar het volgende:
Daar lopen meisjes in hun blote ga je mee naar frankrijk daar is het heel erg leuk, daar wordt 's avonds heel wat afgeneushoorntjes vangen in het hoge riet
en dan nog wat
Dat weet ik niet meerquote:
Net zei je nog dat je geen euro had, dus jammer joh.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:17 schreef Fuszy het volgende:
Even serieus, ben je recentelijk verkeerd gevallen of iets dergelijks?quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:18 schreef vandermar het volgende:
en dan nog wat
Overvallen in welke zin?quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Is het geen optie om maar de eerste beste bank die je daar tegenkomt te overvallen? Of daar gewoon pinnen anders?
Ik leen geld van mijn ouders en heb zelf nog wel wat. Omdat ik naar Londen ga kan ik ook niet naar Mumford and Sons.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:19 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Net zei je nog dat je geen euro had, dus jammer joh.
Wissel sws niet op de boot of GWKquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:20 schreef Fuszy het volgende:
Ja ik weet dat je daar kan pinnen, althans bij automaten. Kan het ook in een winkel dan? Leek me wel handig om wat pond op zak te hebben voordat ik ga.
[..]
Ik leen geld van mijn ouders en heb zelf nog wel wat. Omdat ik naar Londen ga kan ik ook niet naar Mumford and Sons.
Die is anders.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:20 schreef vandermar het volgende:
Eet veel bananen, bananen zijn gezond
Adam sloeg eva op d'r blote...
Konstantinopel is een mooie stad
Daar lopen meisjes in hun blote...
Ga je mee naar Frankrijk, Frankrijk is zo leuk
Daar wordt er 's avonds heel wat af ge...
Neushorens vangen in het hoge riet
Daar lopen meisjes in hun blote...
Tita tovenaar die heeft een lange sik
Met daar onder een hele grote...
Pikken is verboden voor het kleinste spul
De vader van Jantje heeft een grote...
Lust je limonade? Nee dat lust ik niet
En dit is dan het einde van ons beschaafde lied
quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:20 schreef Gtaboy107 het volgende:
Dan moet je niet klagen dat je niet naar Mumfordje kan.
Gewoon husselen, Rick Ross kan je helpen.
Lijkt me wel. Heb je geen creditcard?quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:20 schreef Fuszy het volgende:
Ja ik weet dat je daar kan pinnen, althans bij automaten. Kan het ook in een winkel dan? Leek me wel handig om wat pond op zak te hebben voordat ik ga.
[..]
Ik leen geld van mijn ouders en heb zelf nog wel wat. Omdat ik naar Londen ga kan ik ook niet naar Mumford and Sons.
Oh, ik dacht gewoon onaangekondigd binnenlopen en aardig vragen of ze wilt ruilenquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Er over vallen als struikelen over een drempel
Jaarlijks betalen voor een kaart.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Heb je geen creditcard?
Nu je het zegt, da's ook een optiequote:Op dinsdag 6 november 2012 17:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Oh, ik dacht gewoon onaangekondigd binnenlopen en aardig vragen of ze wilt ruilen
Ik ben net M&S aan het luisteren.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:20 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja kan ook in de winkelsquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:20 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Babel?quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ben net M&S aan het luisteren.
Met z'n sjaaltjequote:
Het is dat er noppen onder zitten, anders wist ik zeker dat het geen voetbalschoen was..quote:
Wale is ook wel goed iddquote:
Niet willen betalen voor een beetje gemak.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:22 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Jaarlijks betalen voor een kaart.
Ik heb genoeg aan mijn bankpas hoor.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niet willen betalen voor een beetje gemak.
PS: ik er meer dan 1
Zoveel gemak geeft het nou ook weer niet, tegenwoordig kun je op zoveel plekken pinnen...quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niet willen betalen voor een beetje gemak.
PS: ik heb er meer dan 1
Ik heb genoeg aan een paar vierkante metersquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:25 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik heb genoeg aan mijn bankpas hoor.
Laat eerst je piccie werken.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb genoeg aan een paar vierkante meters [ [url=http://http://s3.amazonaws.com/p(...)h_620.jpg]afbeelding[/url] ]
Ik heb er een van mijn bank, en zo'n Bijenkorf-card. Jij moet doen wat jij wil, heb ik ook geen mening over, en al helemaal geen oordeelquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:25 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik heb genoeg aan mijn bankpas hoor.
mensen zonder meningquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb er een van mijn bank, en zo'n Bijenkorf-card. Jij moet doen wat jij wil, heb ik ook geen mening over, en al helemaal geen oordeel
Jij bent nog nooit op vakantie naar Kaapverdie geweest, docht ik zoquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zoveel gemak geeft het nou ook weer niet, tegenwoordig kun je op zoveel plekken pinnen...
En een middagje later stond je zo:quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb genoeg aan een paar vierkante meters [ afbeelding ]
Ik heb best een mening, maar niet over mensen die vinden dat ze genoeg hebben aan hun pinpas. Leven en laten leven.quote:
Correct.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:28 schreef vandermar het volgende:
Julio Cesar schijnt dit jaar goed te zijn?
Middagje later stond ik zoquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:27 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
En een middagje later stond je zo:
[ afbeelding ]
Hoe was het rectale onderzoek?
Nee, wel in Ugandaquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij bent nog nooit op vakantie naar Kaapverdie geweest, docht ik zo
Ergo: op bepaalde Kaapverdiaanse eilanden dus niet. Om specifiek te zijn: het eiland waar wij 10 dagen zaten.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee, wel in Uganda
Verder gebruikt mijn pa in Singapore, China, India etc gewoon pinpas
DAT BENNE GIJ NIEquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Middagje later stond ik zo [ afbeelding ]
Daarom moet je altijd beste vrienden zijn met je burenquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:30 schreef Dudeweiser het volgende:
ik zie het al weer, wiskunde gaat niks worden morgen
1 + 1 is 11. Out of the box denkenquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:30 schreef Dudeweiser het volgende:
ik zie het al weer, wiskunde gaat niks worden morgen
quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Middagje later stond ik zo [ afbeelding ]
En ik zou niet weten hoe het met die PSN-cards zit, als ik iets wil bestellen op Playstation Network gaat dat direct ten laste van mijn creditcardquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee, wel in Uganda
Verder gebruikt mijn pa in Singapore, China, India etc gewoon pinpas
Maakt niet uit verder
Je hebt nog nooit zoveel meel bij elkaar gezienquote:
Dan is het fout gegaan toen je een ps3 kochtquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En ik zou niet weten hoe het met die PSN-cards zit, als ik iets wil bestellen op Playstation Network gaat dat direct ten laste van mijn creditcard
dat denk jijquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:33 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit zoveel meel bij elkaar gezienLaat staan coke
die snappen er ook geen ruk vanquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:31 schreef BDIL het volgende:
[..]
Daarom moet je altijd beste vrienden zijn met je buren
bewijzenquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
1 + 1 is 11. Out of the box denken
Waar gaat het over ?quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
die snappen er ook geen ruk van
[..]
bewijzen
Zonder bewijs sagbhe mogen ze je niet vasthouden jwz. Als hij tegen jouw zegge jij mee naar politsie jij eerst zegge nee jij moet kunnen bewijzen. Bewijs is moeilijk te vienden dus morgen jij wel probleem hebben kagbheeeequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:36 schreef BDIL het volgende:
[..]
Zonder bewijs sagbhe mogen ze je niet vasthouden jwz. Als hij tegen jouw zegge jij mee naar politsie jij eerst zegge nee jij moet kunnen bewijzen. Bewijs is moeilijk te vienden dus morgen jij wel probleem hebben kagbheeeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Begin jij nou ook al? Je lijkt mijn vrouw welquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dan is het fout gegaan toen je een ps3 kocht
Je vrouw speelt ook liever op de xboxquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Begin jij nou ook al? Je lijkt mijn vrouw wel
Hij is je vrouw.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Begin jij nou ook al? Je lijkt mijn vrouw wel
Mijn vrouw houdt niet van spelletjesquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je vrouw speelt ook liever op de xbox?
Wat doet ze dan de hele dag behalve schoonmaken, wassen en kokenquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mijn vrouw houdt niet van spelletjes
Ze zegt dat ze daarnaast ook nog af en toe lesgeeft aan groep 4 van een basisschool. Dat verifieren staat nog op mijn to do-lijstje.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wat doet ze dan de hele dag behalve schoonmaken, wassen en koken
En thuis zit er een slot op forum.fok.nlquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ze zegt dat ze daarnaast ook nog af en toe lesgeeft aan groep 4 van een basisschool. Dat verifieren staat nog op mijn to do-lijstje.
Afijn, weer een werkdag wegstrepen. Op naar huis, tot laters
Wat doe je voor werk dat je de hele dag op fok kan zitten?quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ze zegt dat ze daarnaast ook nog af en toe lesgeeft aan groep 4 van een basisschool. Dat verifieren staat nog op mijn to do-lijstje.
Afijn, weer een werkdag wegstrepen. Op naar huis, tot laters
Onbeveiligd netwerk van de burenquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
En thuis zit er een slot op forum.fok.nl
Heb ik vandaag wat van gezien, allemaal A en B shit ofzo invullen, breuken ofzoquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
die snappen er ook geen ruk van
[..]
bewijzen
dat is niet bewijzen hoorquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb ik vandaag wat van gezien, allemaal A en B shit ofzo invullen, breuken ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan zag ik het verkeerdquote:
Was wel heel moeilijk zei m'n docentOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P![]()
Ik heb Torres gekocht voor een bazig hybrid
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
dat kan je wel zeggenquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dan zag ik het verkeerd
Was wel heel moeilijk zei m'n docent![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:51 schreef Aldo-MC het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HAHAHAHAHAHAHA PAUPERGRAPPIG GODVERDOMME ECHT WAT LEUK IK LACH ME KAPOT HAHAHAHAHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik werk op de risk-afdeling van een verzekeraar. En vandaag was een rustige dag, wachten op de kwartaalcijfers. Wel om 7 uur vanochtend begonnen trouwensquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:45 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Wat doe je voor werk dat je de hele dag op fok kan zitten?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hij is leuk he. Zelf bedacht ook nog eens!quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHA PAUPERGRAPPIG GODVERDOMME ECHT WAT LEUK IK LACH ME KAPOT HAHAHAHAHA![]()
Der sit een kikkert yne jitterRvP; Feyenoord
Een uur terug had ik 800x zoveel
RvP; Feyenoord
quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHA PAUPERGRAPPIG GODVERDOMME ECHT WAT LEUK IK LACH ME KAPOT HAHAHAHAHA
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Belegging?quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:59 schreef vandermar het volgende:
Een uur terug had ik 800x zoveel
[ afbeelding ]![]()
Nah, 2 teams gemaakt en 2x IF Diego gekochtquote:RvP; Feyenoord
Als Aubameyang IF krijgt morgen![]()
Hala Madrid !
quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:03 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]quote:Op zondag 4 november 2012 22:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
van funnyjunk kunde nie hotlinken jongeuhSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Die oude heb ik niet hier op pc staanquote:
Hala Madrid !
prutser.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:03 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Paupergrappig klinkt zo dom dat het idd grappig isquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHA PAUPERGRAPPIG GODVERDOMME ECHT WAT LEUK IK LACH ME KAPOT HAHAHAHAHA
Is dit irl ook jouw stopwoordje?
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
mwa niet echtquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Paupergrappig klinkt zo dom dat het idd grappig is
Is dit irl ook jouw stopwoordje?![]()
Zijn er nog eredivisiespelers die in aanmerking komen voor een IF deze week?i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Bonyquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:06 schreef el-blanchito het volgende:
Zijn er nog eredivisiespelers die in aanmerking komen voor een IF deze week?![]()
Jouw avatarquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:06 schreef el-blanchito het volgende:
Zijn er nog eredivisiespelers die in aanmerking komen voor een IF deze week?Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Bony
Lamrpou en Lex Immersquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:06 schreef el-blanchito het volgende:
Zijn er nog eredivisiespelers die in aanmerking komen voor een IF deze week?Feyenoord Rotterdam![]()
Beetje aan de goedkope kant eigenlijkquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:15 schreef Maver24 het volgende:
Wat vinden jullie van deze.
Cf messi
St milito
St lopezOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Slechtquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:15 schreef Maver24 het volgende:
Wat vinden jullie van deze.
Cf messi
St milito
St lopez![]()
Mathijsen niet vergetenquote:RvP; Feyenoord
Watz met jouw postgedrag gebeurd manquote:Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
kut premium pack 13 items verlopen had net nog een paar gekochtnu moet ik kiezen tussen 5k en 7,5k..
![]()
karma sonquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:24 schreef byah het volgende:
WTF
Hij is gewoon weg
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Even refreshen gebeurt wel vaker, staat wel ergens in de club, watch list, trade pile, unassigned items oidquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:24 schreef byah het volgende:
WTF
Hij is gewoon weg
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Da's kut, voor 10 euro tover ik hem terugquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:24 schreef byah het volgende:
WTF
Hij is gewoon weg
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Wilt iemand clubben ? Nog 2 uur tot voetbal begint
Hala Madrid !
Del Bosquequote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/![]()
kap nou eens stoereboiquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:
Omg omg ik voel me net een echte handelaar. Ik ga straks voor het eerst meer dan 100k trade profit hebben.![]()
![]()
![]()
![]()
rot eens op man echtquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Je hoeft niet het complete web te puushen neequote:Op dinsdag 6 november 2012 18:38 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
Rot zelf op ik heb niks gedaan mag ik niet pushen?Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Je hebt wel iets gedaan.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:38 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
Rot zelf op ik heb niks gedaan mag ik niet pushen?![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:38 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
Rot zelf op ik heb niks gedaan mag ik niet pushen?Nee, dat mag niet.
![]()
![]()
Balotevez.quote:Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Nieuw toernooi begint over een kwartier. Geen eisen. 7.5k prijs.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Creatief weerquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:46 schreef Lindgren. het volgende:
Nieuw toernooi begint over een kwartier. Geen eisen. 7.5k prijs.![]()
![]()
Op het tijdstip van de publicatie van dit artikel zijn we nog slechts enkele uren verwijderd van de herlancering van Full Tilt Poker. De online poker room, ooit de grootste room achter voormalig concurrent PokerStars, zal na bijna anderhalf jaar weer terugkeren.
Na bijna anderhalf jaar m'n geld officieel terug.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Laat die contract prijzen dan maar stijgenquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:46 schreef Lindgren. het volgende:
Nieuw toernooi begint over een kwartier. Geen eisen. 7.5k prijs.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:46 schreef Lindgren. het volgende:
Nieuw toernooi begint over een kwartier. Geen eisen. 7.5k prijs.echt paradijs voor EA werken.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Dat stond er net nog niet. Zal wel een 5-atb party worden.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:49 schreef diedjuh het volgende:
+ je kunt het nieuwe toernooi max 2x per dag proberen..
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ach, dat tientjequote:Op dinsdag 6 november 2012 18:47 schreef poker4lifee het volgende:
Op het tijdstip van de publicatie van dit artikel zijn we nog slechts enkele uren verwijderd van de herlancering van Full Tilt Poker. De online poker room, ooit de grootste room achter voormalig concurrent PokerStars, zal na bijna anderhalf jaar weer terugkeren.
Na bijna anderhalf jaar m'n geld officieel terug.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Waar denk je dat ik op vis danquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:50 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Ik gok dat het geen tientje was...Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
karpersquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Waar denk je dat ik op vis dan![]()
Palingquote:Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
wel wat meer ja
Kei- maar dan ook keiharde pegels
Wat is jullie "dream team" bij fifa career mode. dus rekening houdend met oude spelersSo nasty that it's probably somewhat of a travesty having me![]()
Het huidige Feyenoordquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:03 schreef quer het volgende:
Wat is jullie "dream team" bij fifa career mode. dus rekening houdend met oude spelersFeyenoord Rotterdam![]()
Chelsea, huidige opstelling, maar de oude veteranen 10 jaar jongerquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:03 schreef quer het volgende:
Wat is jullie "dream team" bij fifa career mode. dus rekening houdend met oude spelersOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Oude spelers? Iets met David loggie en barry van galenquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:03 schreef quer het volgende:
Wat is jullie "dream team" bij fifa career mode. dus rekening houdend met oude spelers![]()
[FIFA 13] #7 Update kom maar hoor.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:03 schreef quer het volgende:
Wat is jullie "dream team" bij fifa career mode. dus rekening houdend met oude spelersAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wim SuurbierOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Komt quer weerquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:03 schreef quer het volgende:
Wat is jullie "dream team" bij fifa career mode. dus rekening houdend met oude spelersPSN: Duuc-nl![]()
[FIFA 13] #7 Update kom maar hoor.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:06 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Is dit eigenlijk een verkapte 'rot op'?![]()
Jaquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:06 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Is dit eigenlijk een verkapte 'rot op'?Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:06 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Is dit eigenlijk een verkapte 'rot op'?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Pas een 3-5-2 gebouwd voor de eerste keer en speelt echt heerlijk met Falcao, Muriel en James Rodriguez voorin. Hoop dat ik nog wat coins kan incasseren met het nieuwe toernooi.![]()
week 1quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:11 schreef Duuc-nl het volgende:
Waarom is IF buttner zo achterlijk duur?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Week 1, Manchester United, BPL en veel pacequote:Op dinsdag 6 november 2012 19:11 schreef Duuc-nl het volgende:
Waarom is IF buttner zo achterlijk duur?Feyenoord Rotterdam![]()
ik heb gepoept netquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:13 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Week 1, Manchester United, BPL en veel paceSo nasty that it's probably somewhat of a travesty having me![]()
Interessantquote:Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:16 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Wat wil je dat ik er mee doe dan?in je ogen smeren ofzo....
echt wtf
So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me![]()
billetjes afvegenquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:16 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Wat wil je dat ik er mee doe dan?in je ogen smeren ofzo....
echt wtf![]()
Hij komt wel zo retarded over dat het nodig zou zijn. Kan misschien nog wel een plekje voor hem regelen bij het GGZ in Apeldoorn. Kwam ik soortgelijke mensen tegen vandaag.quote:Feyenoord Rotterdam![]()
![]()
Helaas niet, ben benieuwd of Najeeb op de chat wat kan regelen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:25 schreef leoon. het volgende:
[..]
Even refreshen gebeurt wel vaker, staat wel ergens in de club, watch list, trade pile, unassigned items oid![]()
hequote:Op dinsdag 6 november 2012 19:27 schreef Dudeweiser het volgende:
Health Benefits of Raspberry KetonesPSN: Duuc-nl![]()
Travis my manquote:Travis:
We've received similar reports from other players as well.
Travis:
They said that cards actually come in delayed.
Travis:
Some say at it can take up to 3 hours for the cards to appear.![]()
![]()
wtf ik word gehacktquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:27 schreef Dudeweiser het volgende:
Health Benefits of Raspberry Ketones![]()
AC 3 SPOILERSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hala Madrid !
quote:
---
clubssssss'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Je wil me gewoon weghebben.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:34 schreef DutchSL het volgende:
[..]
De bijbehorende ban duurt een paar minuten langer.
Feyenoord Rotterdam![]()
Je hebt toch wel een iPhone of iPod?quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:37 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Ik heb net weer mijn tribalwars () account geopend
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Moet je Clash of Clans spelen jongeOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Das die app toch?quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een iPhone of iPod?
Moet je Clash of Clans spelen jonge
Is dat wat?PSN: Duuc-nl![]()
Ja, is echt geniaalquote:
Veel leuker dan Tribal Wars
Hoe ligt dit aan KPNquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:41 schreef Duuc-nl het volgende:
KPN is kut, wifi komt niet tot in mijn kamer, en router aansluiten ho maar
quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
tribbelwarsquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:37 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Ik heb net weer mijn tribalwars () account geopend
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo zeggen mijn vrienden het ook jaquote:
Omdat ik eerst ziggo uit, en die kwamen zelfs langs om de router aan te sluiten, kpn is kut.quote:
Ze willen niet helpen om je NAT-type te veranderen, als je ze belt heeft niemand er verstand van en moet je het zelf maar oplossen.
Ook het probleem van wifi is alom bekent bij kpn maar ze weigeren er iets aan te veranderen, net zoals het geval met die miljoenen poorten die ze hebben dicht gegooid.
Ik moest kpn nemen vanwege glasvezel.PSN: Duuc-nl![]()
wanneer doe je eens mee met clubs dan Fuszy? Zolang je maar niet op doel gaat'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Je kan je poortjes toch zelf openzetten? Of heeft KPN dit volledig dichtgetimmerd?quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:44 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Omdat ik eerst ziggo uit, en die kwamen zelfs langs om de router aan te sluiten, kpn is kut.
Ze willen niet helpen om je NAT-type te veranderen, als je ze belt heeft niemand er verstand van en moet je het zelf maar oplossen.
Ook het probleem van wifi is alom bekent bij kpn maar ze weigeren er iets aan te veranderen, net zoals het geval met die miljoenen poorten die ze hebben dicht gegooid.
Ik moest kpn nemen vanwege glasvezel.
Welk WiFi probleem dan? Is aan jouw router/modem de taak om het signaal te verspreiden hèOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Volgende week wil ik wel meedoen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:44 schreef poker4lifee het volgende:
wanneer doe je eens mee met clubs dan Fuszy? Zolang je maar niet op doel gaatIk weerspiegel mijn prof op het moment aan mezelf. Niet kunnen voetballen
Feyenoord Rotterdam![]()
Een aardig Frans/Ligue 1 teampje moet wel lukken.quote:
Frey
Fanni-Mangala-Sakho-Bedimo
Cabaye-Diaby-Sissoko
Menez-Gameiro-Mounier![]()
kom clubsquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:46 schreef Lindgren. het volgende:
Zeg Rik,
Gewoon doorzetten die handel.okquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:45 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Volgende week wil ik wel meedoen.Ik weerspiegel mijn prof op het moment aan mezelf. Niet kunnen voetballen
Nee, ik ben het nieuwe toernooi aan het winnen.quote:Ik kom na dit potje wel ekke.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
![]()
Dit heb ik nu gemaakt. Is iets duurder maar ik heb nog 6k op mijn andere account en dan +/- 6k op deze.Feyenoord Rotterdam![]()
Bij KPN is het zelf ook bekend, ze hebben inderdaad alles dichtgetimmerd, voor de "veiligheid van onze consumenten". Heb het nu wel goed gekregen maar speel bijvoorbeeld nooit thuis door NAT-type 3. Nooit problemen gehad met ziggo.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je kan je poortjes toch zelf openzetten? Of heeft KPN dit volledig dichtgetimmerd?
Welk WiFi probleem dan? Is aan jouw router/modem de taak om het signaal te verspreiden hè
Wifi komt uit het modem, staat beneden, en komt niet tot in mijn kamer. Vandaag wilde ik externe router installeren maar dat is ook niet mogelijk, je moet het iig zelf maar uitzoeken, die klantenservice is echt![]()
![]()
PSN: Duuc-nl![]()
Als je Long gebruikt moet je ook Cox gebruiken.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:48 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Dit heb ik nu gemaakt. Is iets duurder maar ik heb nog 6k op mijn andere account en dan +/- 6k op deze.![]()
Jij hebt zo een modem/router combi ja, had ik ook met ziggo, huilen met de pet op. Je kan er wel degelijk een router aan hangen hoorquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:50 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Bij KPN is het zelf ook bekend, ze hebben inderdaad alles dichtgetimmerd, voor de "veiligheid van onze consumenten". Heb het nu wel goed gekregen maar speel bijvoorbeeld nooit thuis door NAT-type 3. Nooit problemen gehad met ziggo.
Wifi komt uit het modem, staat beneden, en komt niet tot in mijn kamer. Vandaag wilde ik externe router installeren maar dat is ook niet mogelijk, je moet het iig zelf maar uitzoeken, die klantenservice is echt![]()
Die is slechtquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:50 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Als je Long gebruikt moet je ook Cox gebruiken.Feyenoord Rotterdam![]()
haalt de wifi je kamer niet eens?quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:50 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Bij KPN is het zelf ook bekend, ze hebben inderdaad alles dichtgetimmerd, voor de "veiligheid van onze consumenten". Heb het nu wel goed gekregen maar speel bijvoorbeeld nooit thuis door NAT-type 3. Nooit problemen gehad met ziggo.
![]()
wat een stuk aids
![]()
Koop een powerline adapter, geniaal die dingenquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:50 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
"so if your message ain't shit, fuck the records you sold, cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck, it just means that a million people are stupid as fuck"![]()
Al die modem/router combi's zijn rukquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
haalt de wifi je kamer niet eens?wat een stuk aids
Dan moet die in bridge mode zeiden ze bij KPN, maar waar dat dan weer zitquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jij hebt zo een modem/router combi ja, had ik ook met ziggo, huilen met de pet op. Je kan er wel degelijk een router aan hangen hoor
Heb het al opgegeven, ben nu wel al binnen 2 weken over me databundel heen
ffffuuuuquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Al die modem/router combi's zijn ruk
Ja weet ik. Ik zet hem wel op de bankquote:. Laat ik hem invallen bij een goede of hele slechte stand. Pauzeer ik en stuur ik hihi Long Cox
Feyenoord Rotterdam![]()
You may have Doumbia and Bystrov, but we've got Long - Coxquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:54 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja weet ik. Ik zet hem wel op de bank. Laat ik hem invallen bij een goede of hele slechte stand. Pauzeer ik en stuur ik hihi Long Cox
![]()
Dat dacht ik, wordt alleen maar leuker als je met meer mannetjes aan kan vallenquote:Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:56 schreef DutchSL het volgende:
[..]
You may have Doumbia and Bystrov, but we've got Long - Cox![]()
Feyenoord Rotterdam![]()
Kan het ook online, of moet je gewoon allemaal werelden door en alleen maar die bandits aanvallen?quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat dacht ik, wordt alleen maar leuker als je met meer mannetjes aan kan vallenPSN: Duuc-nl![]()
Is online ja, je hebt ook clans die je kan makenquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:59 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Kan het ook online, of moet je gewoon allemaal werelden door en alleen maar die bandits aanvallen?Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
die van mij doet het prima. Komt misschien ook omdat ik een draad heb getrokken.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Al die modem/router combi's zijn ruk![]()
Ja, dan gebruik je de router functie dus niet, die juist brak isquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
die van mij doet het prima. Komt misschien ook omdat ik een draad heb getrokken.
Op me pc heb ik ook gewoon bedraad, ps3 ook, maar wifi wil ik voor me iphone en dat kan dus nietquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
die van mij doet het prima. Komt misschien ook omdat ik een draad heb getrokken.PSN: Duuc-nl![]()
watquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
dan gebruik je de router functie dus nietSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ajax! Overige twee als samenvatting.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:01 schreef Fuszy het volgende:
Ajax, Borrusia of Arsenal kijken?
is toch allemaal vanavond?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Je snapt wel wat ik bedoel, ik probeer het makkelijk uit te leggenquote:Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Ik viel net een dorp aan en ik won en nu zijn alle poppetjes niet meer terug in mijn dorp?quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je snapt wel wat ik bedoel, ik probeer het makkelijk uit te leggen
JAAAAAAAAAAAAAA RVP SCOORT VOOR ARSENAL 1-0 TEGEN MANCHESTER UNITEDquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:02 schreef ThadCastle het volgende:
Ja hier alleen over Ajax praten en als je over de rest wil praten in spoilers?Feyenoord Rotterdam![]()
Moet je in je kazerne nieuwe maken ja, alles wat je inzet ben je kwijtquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:03 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Ik viel net een dorp aan en ik won en nu zijn alle poppetjes niet meer terug in mijn dorp?Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Echt?quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Moet je in je kazerne nieuwe maken ja, alles wat je inzet ben je kwijtWat een kut feature
Jaquote:Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Ik heb daarnet 2 games verkocht voor meer dan de vraagprijs. Hij bood ook meer dan de vraagprijs.
Feyenoord Rotterdam![]()
Ik heb al die gasten van tevoren gedm't. Dacht je nou echt dat ze zomaar een spel van je wouden kopen?quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:05 schreef Fuszy het volgende:
Ik heb daarnet 2 games verkocht voor meer dan de vraagprijs. Hij bood ook meer dan de vraagprijs.
![]()
![]()
Het geld staat al op mijn rekeningquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:06 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik heb al die gasten van tevoren gedm't. Dacht je nou echt dat ze zomaar een spel van je wouden kopen?toch bedankt.
Feyenoord Rotterdam
Forum Opties Forumhop: Hop naar: