PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
quote:
Al paar keer gedaan, nergens te vinden meerquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:06 schreef Tim86 het volgende:
Druk gewoon op f5 en check ook even je nieuwe items. Dramaqueen.
Hij is nooit weg, chill en hij komt zo wel weer bovendrijven.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:06 schreef Janeiros het volgende:
Goede OP. Dat wel weer
[..]
Al paar keer gedaan, nergens te vinden meer
GJE had zo'n klachtformulier die je in kon vullenquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:05 schreef Janeiros het volgende:
Serieuze antwoorden zouden erg hulpzaam zijn
Geen, hij is kutquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:07 schreef el-blanchito het volgende:
In welke opstelling speelt Falcao het fijnst vinden jullie?
quote:
SM?quote:
Nu voel ik me echt héél oud.quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:42 schreef DutchSL het volgende:
[..]
CONSTANTINOPEL is een mooie stad, ..
(alleen Toefjes kent deze nog vrees ik)
Pinnen dusquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:17 schreef Fuszy het volgende:
Ik ga donderdag naar Londen, maar ik heb dus nog geen ponden. Iemand advies? Waar kan ik dat nu nog halen? Op de website van de bank staat dat ik 4 dagen van te voren moet bestellen, maar dat gaat hem al niet meer worden.
Is het geen optie om maar de eerste beste bank die je daar tegenkomt te overvallen? Of daar gewoon pinnen anders?quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:17 schreef Fuszy het volgende:
Ik ga donderdag naar Londen, maar ik heb dus nog geen ponden. Iemand advies? Waar kan ik dat nu nog halen? Op de website van de bank staat dat ik 4 dagen van te voren moet bestellen, maar dat gaat hem al niet meer worden.
Daar gewoon pinnen?quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:17 schreef Fuszy het volgende:
Je kan daar gewoon pinnen hoorquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:17 schreef Fuszy het volgende:
Gewoon pinnen daarquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:17 schreef Fuszy het volgende:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:18 schreef vandermar het volgende:
Daar lopen meisjes in hun blote ga je mee naar frankrijk daar is het heel erg leuk, daar wordt 's avonds heel wat afgeneushoorntjes vangen in het hoge riet
en dan nog wat
watquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:18 schreef vandermar het volgende:
Daar lopen meisjes in hun blote ga je mee naar frankrijk daar is het heel erg leuk, daar wordt 's avonds heel wat afgeneushoorntjes vangen in het hoge riet
en dan nog wat
Dat weet ik niet meerquote:
Net zei je nog dat je geen euro had, dus jammer joh.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:17 schreef Fuszy het volgende:
Even serieus, ben je recentelijk verkeerd gevallen of iets dergelijks?quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:18 schreef vandermar het volgende:
en dan nog wat
Overvallen in welke zin?quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Is het geen optie om maar de eerste beste bank die je daar tegenkomt te overvallen? Of daar gewoon pinnen anders?
Ik leen geld van mijn ouders en heb zelf nog wel wat. Omdat ik naar Londen ga kan ik ook niet naar Mumford and Sons.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:19 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Net zei je nog dat je geen euro had, dus jammer joh.
Wissel sws niet op de boot of GWKquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:20 schreef Fuszy het volgende:
Ja ik weet dat je daar kan pinnen, althans bij automaten. Kan het ook in een winkel dan? Leek me wel handig om wat pond op zak te hebben voordat ik ga.
[..]
Ik leen geld van mijn ouders en heb zelf nog wel wat. Omdat ik naar Londen ga kan ik ook niet naar Mumford and Sons.
Die is anders.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:20 schreef vandermar het volgende:
Eet veel bananen, bananen zijn gezond
Adam sloeg eva op d'r blote...
Konstantinopel is een mooie stad
Daar lopen meisjes in hun blote...
Ga je mee naar Frankrijk, Frankrijk is zo leuk
Daar wordt er 's avonds heel wat af ge...
Neushorens vangen in het hoge riet
Daar lopen meisjes in hun blote...
Tita tovenaar die heeft een lange sik
Met daar onder een hele grote...
Pikken is verboden voor het kleinste spul
De vader van Jantje heeft een grote...
Lust je limonade? Nee dat lust ik niet
En dit is dan het einde van ons beschaafde lied
quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:20 schreef Gtaboy107 het volgende:
Dan moet je niet klagen dat je niet naar Mumfordje kan.
Gewoon husselen, Rick Ross kan je helpen.
Lijkt me wel. Heb je geen creditcard?quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:20 schreef Fuszy het volgende:
Ja ik weet dat je daar kan pinnen, althans bij automaten. Kan het ook in een winkel dan? Leek me wel handig om wat pond op zak te hebben voordat ik ga.
[..]
Ik leen geld van mijn ouders en heb zelf nog wel wat. Omdat ik naar Londen ga kan ik ook niet naar Mumford and Sons.
Oh, ik dacht gewoon onaangekondigd binnenlopen en aardig vragen of ze wilt ruilenquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Er over vallen als struikelen over een drempel
Jaarlijks betalen voor een kaart.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Heb je geen creditcard?
Nu je het zegt, da's ook een optiequote:Op dinsdag 6 november 2012 17:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Oh, ik dacht gewoon onaangekondigd binnenlopen en aardig vragen of ze wilt ruilen
Ik ben net M&S aan het luisteren.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:20 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja kan ook in de winkelsquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:20 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Babel?quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ben net M&S aan het luisteren.
Met z'n sjaaltjequote:
Het is dat er noppen onder zitten, anders wist ik zeker dat het geen voetbalschoen was..quote:
Wale is ook wel goed iddquote:
Niet willen betalen voor een beetje gemak.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:22 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Jaarlijks betalen voor een kaart.
Ik heb genoeg aan mijn bankpas hoor.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niet willen betalen voor een beetje gemak.
PS: ik er meer dan 1
Zoveel gemak geeft het nou ook weer niet, tegenwoordig kun je op zoveel plekken pinnen...quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niet willen betalen voor een beetje gemak.
PS: ik heb er meer dan 1
Ik heb genoeg aan een paar vierkante metersquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:25 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik heb genoeg aan mijn bankpas hoor.
Laat eerst je piccie werken.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb genoeg aan een paar vierkante meters [ [url=http://http://s3.amazonaws.com/p(...)h_620.jpg]afbeelding[/url] ]
Ik heb er een van mijn bank, en zo'n Bijenkorf-card. Jij moet doen wat jij wil, heb ik ook geen mening over, en al helemaal geen oordeelquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:25 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik heb genoeg aan mijn bankpas hoor.
mensen zonder meningquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb er een van mijn bank, en zo'n Bijenkorf-card. Jij moet doen wat jij wil, heb ik ook geen mening over, en al helemaal geen oordeel
Jij bent nog nooit op vakantie naar Kaapverdie geweest, docht ik zoquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zoveel gemak geeft het nou ook weer niet, tegenwoordig kun je op zoveel plekken pinnen...
En een middagje later stond je zo:quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb genoeg aan een paar vierkante meters [ afbeelding ]
Ik heb best een mening, maar niet over mensen die vinden dat ze genoeg hebben aan hun pinpas. Leven en laten leven.quote:
Correct.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:28 schreef vandermar het volgende:
Julio Cesar schijnt dit jaar goed te zijn?
Middagje later stond ik zoquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:27 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
En een middagje later stond je zo:
[ afbeelding ]
Hoe was het rectale onderzoek?
Nee, wel in Ugandaquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij bent nog nooit op vakantie naar Kaapverdie geweest, docht ik zo
Ergo: op bepaalde Kaapverdiaanse eilanden dus niet. Om specifiek te zijn: het eiland waar wij 10 dagen zaten.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee, wel in Uganda
Verder gebruikt mijn pa in Singapore, China, India etc gewoon pinpas
DAT BENNE GIJ NIEquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Middagje later stond ik zo [ afbeelding ]
Daarom moet je altijd beste vrienden zijn met je burenquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:30 schreef Dudeweiser het volgende:
ik zie het al weer, wiskunde gaat niks worden morgen
1 + 1 is 11. Out of the box denkenquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:30 schreef Dudeweiser het volgende:
ik zie het al weer, wiskunde gaat niks worden morgen
quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Middagje later stond ik zo [ afbeelding ]
En ik zou niet weten hoe het met die PSN-cards zit, als ik iets wil bestellen op Playstation Network gaat dat direct ten laste van mijn creditcardquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee, wel in Uganda
Verder gebruikt mijn pa in Singapore, China, India etc gewoon pinpas
Maakt niet uit verder
Je hebt nog nooit zoveel meel bij elkaar gezienquote:
Dan is het fout gegaan toen je een ps3 kochtquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En ik zou niet weten hoe het met die PSN-cards zit, als ik iets wil bestellen op Playstation Network gaat dat direct ten laste van mijn creditcard
dat denk jijquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:33 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit zoveel meel bij elkaar gezienLaat staan coke
die snappen er ook geen ruk vanquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:31 schreef BDIL het volgende:
[..]
Daarom moet je altijd beste vrienden zijn met je buren
bewijzenquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
1 + 1 is 11. Out of the box denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |