PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
quote:
Al paar keer gedaan, nergens te vinden meerquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:06 schreef Tim86 het volgende:
Druk gewoon op f5 en check ook even je nieuwe items. Dramaqueen.
Hij is nooit weg, chill en hij komt zo wel weer bovendrijven.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:06 schreef Janeiros het volgende:
Goede OP. Dat wel weer
[..]
Al paar keer gedaan, nergens te vinden meer
GJE had zo'n klachtformulier die je in kon vullenquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:05 schreef Janeiros het volgende:
Serieuze antwoorden zouden erg hulpzaam zijn
Geen, hij is kutquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:07 schreef el-blanchito het volgende:
In welke opstelling speelt Falcao het fijnst vinden jullie?
quote:
SM?quote:
Nu voel ik me echt héél oud.quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:42 schreef DutchSL het volgende:
[..]
CONSTANTINOPEL is een mooie stad, ..
(alleen Toefjes kent deze nog vrees ik)
Pinnen dusquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:17 schreef Fuszy het volgende:
Ik ga donderdag naar Londen, maar ik heb dus nog geen ponden. Iemand advies? Waar kan ik dat nu nog halen? Op de website van de bank staat dat ik 4 dagen van te voren moet bestellen, maar dat gaat hem al niet meer worden.
Is het geen optie om maar de eerste beste bank die je daar tegenkomt te overvallen? Of daar gewoon pinnen anders?quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:17 schreef Fuszy het volgende:
Ik ga donderdag naar Londen, maar ik heb dus nog geen ponden. Iemand advies? Waar kan ik dat nu nog halen? Op de website van de bank staat dat ik 4 dagen van te voren moet bestellen, maar dat gaat hem al niet meer worden.
Daar gewoon pinnen?quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:17 schreef Fuszy het volgende:
Je kan daar gewoon pinnen hoorquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:17 schreef Fuszy het volgende:
Gewoon pinnen daarquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:17 schreef Fuszy het volgende:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:18 schreef vandermar het volgende:
Daar lopen meisjes in hun blote ga je mee naar frankrijk daar is het heel erg leuk, daar wordt 's avonds heel wat afgeneushoorntjes vangen in het hoge riet
en dan nog wat
watquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:18 schreef vandermar het volgende:
Daar lopen meisjes in hun blote ga je mee naar frankrijk daar is het heel erg leuk, daar wordt 's avonds heel wat afgeneushoorntjes vangen in het hoge riet
en dan nog wat
Dat weet ik niet meerquote:
Net zei je nog dat je geen euro had, dus jammer joh.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:17 schreef Fuszy het volgende:
Even serieus, ben je recentelijk verkeerd gevallen of iets dergelijks?quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:18 schreef vandermar het volgende:
en dan nog wat
Overvallen in welke zin?quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Is het geen optie om maar de eerste beste bank die je daar tegenkomt te overvallen? Of daar gewoon pinnen anders?
Ik leen geld van mijn ouders en heb zelf nog wel wat. Omdat ik naar Londen ga kan ik ook niet naar Mumford and Sons.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:19 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Net zei je nog dat je geen euro had, dus jammer joh.
Wissel sws niet op de boot of GWKquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:20 schreef Fuszy het volgende:
Ja ik weet dat je daar kan pinnen, althans bij automaten. Kan het ook in een winkel dan? Leek me wel handig om wat pond op zak te hebben voordat ik ga.
[..]
Ik leen geld van mijn ouders en heb zelf nog wel wat. Omdat ik naar Londen ga kan ik ook niet naar Mumford and Sons.
Die is anders.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:20 schreef vandermar het volgende:
Eet veel bananen, bananen zijn gezond
Adam sloeg eva op d'r blote...
Konstantinopel is een mooie stad
Daar lopen meisjes in hun blote...
Ga je mee naar Frankrijk, Frankrijk is zo leuk
Daar wordt er 's avonds heel wat af ge...
Neushorens vangen in het hoge riet
Daar lopen meisjes in hun blote...
Tita tovenaar die heeft een lange sik
Met daar onder een hele grote...
Pikken is verboden voor het kleinste spul
De vader van Jantje heeft een grote...
Lust je limonade? Nee dat lust ik niet
En dit is dan het einde van ons beschaafde lied
quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:20 schreef Gtaboy107 het volgende:
Dan moet je niet klagen dat je niet naar Mumfordje kan.
Gewoon husselen, Rick Ross kan je helpen.
Lijkt me wel. Heb je geen creditcard?quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:20 schreef Fuszy het volgende:
Ja ik weet dat je daar kan pinnen, althans bij automaten. Kan het ook in een winkel dan? Leek me wel handig om wat pond op zak te hebben voordat ik ga.
[..]
Ik leen geld van mijn ouders en heb zelf nog wel wat. Omdat ik naar Londen ga kan ik ook niet naar Mumford and Sons.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |