abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118924774
Coco, van harte gefeliciteerd meis! Wat een bevalling joh, maar ik neem aan dat O+ Saar O+ het helemaal waard is geweest. Slaap lekker meis en geniet ervan! Je bent mama!!! *O*

Twinkly!!!! *O*
  woensdag 7 november 2012 @ 08:31:18 #227
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_118924811
*O* twinkly welkom en gefeliciteerd
W
Z
E
pi_118924831
Gefeliciteerd Twinkly met je goede en mooie echo!! *O*

En coco!! Gefeliciteerd met Saar! Daar is ze dan, eindelijk. ^^ *O* *O* *O*
  woensdag 7 november 2012 @ 08:34:17 #229
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_118924841
Welkom Twinkly w/
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_118924904
Twinkly, gefeliciteerd met die mooie echo! O+

[ Bericht 0% gewijzigd door L-E op 07-11-2012 08:52:10 ]
pi_118924931
Gefeliciteerd Coco... Toch een meid! Leuk! Meisjes zijn veeeeel leuker dan jongens... :D
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_118924980
Twinkly!!!! Whoehoeeeee!! Wat fijn wat fijn! Ik hoop heel hard voor je dat t vertrouwen er ook is en elke dag groter wordt en dat je een hele fijne zwangerschap mag hebben!!

En mama Coco van harte met Saar!! Een dochter! Jullie meisje! Geweldig leuke naam heeft ze, en nu maar bijkomen van die enorme aanloop. Hopelijk heb je de rust alles een plekje te geven en kijk je toch goed terug op dit alles!! Fijne kraamtijd!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_118924998
*O* *O* Gefeliciteerd Coco!! *O* *O* Lekker gaan genietenv an Saar!

*O* *O* gefeli Twinkly!! *O* *O*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 7 november 2012 @ 08:52:32 #234
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_118925095
Gefeliciteerd coco
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  Vis een optie? woensdag 7 november 2012 @ 08:54:37 #235
70532 loveli
N
pi_118925122
*O* *O* *O* *O* *O* *O*
crap in = crap out
  woensdag 7 november 2012 @ 08:56:44 #236
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_118925160
Twinkly :o wat goed joh, zo fijn *O* *O* *O*

Gefeliciteerd met je knipper :*
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_118925300
Twinkly, wat mooi *O*
pi_118925360
Gefeliciteerd coco!! Mooie naam ook! Rust lekker uit! *O*

Twinkly wat fijn dat je eenn goede echo hebt gehad! *O*
pi_118925447
Gefeliciteerd met Saar, Coco, :* *O*
pi_118925504
Wat heerlijk om het topic te openen en te lezen dat Saar er eindelijk is O+ Gefeliciteerd Coco en man en geniet van elkaar O+ O+
Sarcasme. Herken het.
pi_118925535
JA!!!!!!!

Ik heb een verloskundige in den haag die wel wilt begeleiden..!!!!! Geboortekliniek wordt het dus.

Vanmiddag overleggen met mijn verloskundige, dat ik dus de laatste afspraken naar den haag ga, daar ook graag wil bevallen en of ze bereid zijn om dan wel het kraambed te doen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_118925552
Coco van harte met je meisje nu bijkomen en genireten *O*

En twinkly een goede echo *O*
pi_118925659
Tico wat fijn dat er een oplossing is!! Lijkt me een enorme last van je schouders *O*

Twinkly, wat fijn dat je een goede echo hebt gehad! Ik zie er zelf nog geen kind in, maar je schrikt je rot van het verschil over een paar weekjes als het ineens armen en benen heeft O+ O+

Ow en en en en gister op mn werk zat ik in de kantine op een stoel, maar er wilde iemand langs maar het was nogal krap en toen ik zei dat ik dan wel even opstond zei hij "Hooo, die had ik niet gezien!" met een blik op mijn buik O+ De allerallerallereerste keer dat iemand die het niet wist meteen zag dat ik zwanger ben O+ O+ Dat was zo bijzonder!!
Sarcasme. Herken het.
pi_118925734
Coco!! Gefeliciteerd!!!! *O* *O* Welkom Saar!

Fijn zeg, Tico! Toch wel heel fijn om het laatste stuk met een beetje vertrouwen in te gaan.

En een mooie echo voor Twinkly! *O* Wat een goed nieuws allemaal vandaag!

Tof he Spirit? Dat het ook door buitenstaanders wordt gezien.... en dan nog wel een man ook! ;)
Ik zit zelf wel eens naar m'n beginnende bolletje te staren, alsof het helemaal nog niet door wil dringen dat ik echt écht zwanger ben... het is zó anders deze keer!
pi_118925820
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 09:28 schreef Shandaly het volgende:
Tof he Spirit? Dat het ook door buitenstaanders wordt gezien.... en dan nog wel een man ook! ;)
Ik zit zelf wel eens naar m'n beginnende bolletje te staren, alsof het helemaal nog niet door wil dringen dat ik echt écht zwanger ben... het is zó anders deze keer!
Ik denk dat mannen daar makkelijker in zijn dan vrouwen. Vrouwen gaan dan nadenken van "als ze nou niet zwanger is, is het superlullig om te zeggen!" en mannen die flappen gewoon alles eruit :P

Wat is er zo anders dan tov de eerste? Ik heb geen vergelijkingsmateriaal, maar vind het allemaal even bijzonder O+ Er zit gewoon een kind in die bol!!

Vanmiddag weer afspraak vk voor bloeddruk, bloedafname, hartje luisteren en weet ik wat al niet meer. Spannend!!
Sarcasme. Herken het.
  woensdag 7 november 2012 @ 09:39:34 #246
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_118925909
coco gefeliciteerd! *O* *O*
klinkt als een heftige bevalling. Ik hoop dat je snel herstelt :*

twinkly wat goed!!! *O* *O* *O*
hopelijk gaat deze zwangerschap goed en blijft beeb tot 39 wk zitten :)
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_118926069
Tico, wat fijn dat je een verloskundige hebt gevonden die wel wil begeleiden. Veel fijner als je ergens kan bevallen waar je jezelf op je gemakt voelt. *O*
pi_118926163
Fijn Tico! En welkom Twinkly! :Y
pi_118926166
Twinkly wat fijn een goede echo!! Wel genieten hoor, je hebt een hartje gezien!!

Tico wat relaxed zeg, je hebt er wel moeite voor moeten doen maar dit lijkt me een hele opluchting!
pi_118926205
Coco, jullie meisje is er eindelijk! *O* gefeliciteerd, ze heeft een mooie naam gekregen!

Tico, dat moet een flinke opluchting zijn geweest. Het blijft belachelijk dat daar zoveel moeite voor gedaan moet worden.

Twinkly!! *O* gefeliciteerd met jullie knippertje!
E.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')