Is niet erg. Ik maak hem wel hard.quote:
Omdat het veilig is om zulke dingen te zeggen tegenover vrouwen die daar niet in geïnteresseerd zijn.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom is dat? Als een vrouw toch duidelijk zegt dat ze bezet is en niet is geïnteresseerd, waarom hebben mannen dan zo'n enorme plaat voor de kop dat ze het blijven proberen, al dan niet serieus?
geen idee, zodra ik weet dat iemand bezet is dan houdt het voor mij opquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom is dat? Als een vrouw toch duidelijk zegt dat ze bezet is en niet is geïnteresseerd, waarom hebben mannen dan zo'n enorme plaat voor de kop dat ze het blijven proberen, al dan niet serieus?
Veilig? Dat snap ik even niet.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is niet erg. Ik maak hem wel hard.
[..]
Omdat het veilig is om zulke dingen te zeggen tegenover vrouwen die daar niet in geïnteresseerd zijn.
Voor je het weet wil ze je ineens!
Tevens; Kut TT
Hoe hoog ik je ook heb zitten, dat heeft een man nog nooit bij me weten te bewerkstelligen. Misschien ben je de uitzondering, maar dan had ik dat toch al moeten merken de vorige keren dat ik je op schoot had.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is niet erg. Ik maak hem wel hard.
waarom wil je mij dan hosselen?quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
geen idee, zodra ik weet dat iemand bezet is dan houdt het voor mij op
Dan zijn mannen dommer dan ik dachtquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:05 schreef Tally het volgende:
Omdat mannen dan denken dat ze er misschien een scharrel uit kunnen slepen in plaats van een relatie.
Wat een onzinquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:05 schreef Tally het volgende:
Omdat mannen dan denken dat ze er misschien een scharrel uit kunnen slepen in plaats van een relatie.
veel mannen zijn niet heel slim omtrent vrouwen..quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan zijn mannen dommer dan ik dacht.
Volgens mij wil hij dat niet, hoorquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:05 schreef MissExpert het volgende:
[..]
waarom wil je mij dan hosselen?
Daar zit wat in... Maar wat is de meerwaarde daarvan dan?quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:06 schreef twi het volgende:
Er zijn mannen die het prettig vinden om te weten dat ze iemand die bezet is kunnen veroveren.
Ik wil jou niet hosselenquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:05 schreef MissExpert het volgende:
[..]
waarom wil je mij dan hosselen?
Dat 'ie op moet rotten?quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:06 schreef MissExpert het volgende:
wat moet ik in godsnaam zeggen tegen die vent
volg het gesprek halfquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij wil hij dat niet, hoor.
[..]
Daar zit wat in... Maar wat is de meerwaarde daarvan dan?
je hebt de ware gevonden?quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wil jou niet hosselen
Mijn hosseldays zijn over
Beter zijn dan de andere kerel, vermoed ik. Een ego-boostje.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:06 schreef Samzz het volgende:
Daar zit wat in... Maar wat is de meerwaarde daarvan dan?
Gek genoeg zeggen die ''versierkunstenaars'' allemaal stuk voor stuk dat bezette vrouwen makkelijker het bed in te lullen zijn.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan zijn mannen dommer dan ik dacht.
Ik maak wel eens grapjes omtrent hosselen tegenover vrouwen. Maar wel tegenover vrouwen waarvan ik weet dat het niks gaat worden. Bijvoorbeeld wegens hun geaardheid.quote:
Maar nu train ik. Dus dalijk ben ik gespierder en slanker.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:05 schreef twi het volgende:
[..]
Hoe hoog ik je ook heb zitten, dat heeft een man nog nooit bij me weten te bewerkstelligen. Misschien ben je de uitzondering, maar dan had ik dat toch al moeten merken de vorige keren dat ik je op schoot had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |