Is niet erg. Ik maak hem wel hard.quote:
Omdat het veilig is om zulke dingen te zeggen tegenover vrouwen die daar niet in geïnteresseerd zijn.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom is dat? Als een vrouw toch duidelijk zegt dat ze bezet is en niet is geïnteresseerd, waarom hebben mannen dan zo'n enorme plaat voor de kop dat ze het blijven proberen, al dan niet serieus?
geen idee, zodra ik weet dat iemand bezet is dan houdt het voor mij opquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom is dat? Als een vrouw toch duidelijk zegt dat ze bezet is en niet is geïnteresseerd, waarom hebben mannen dan zo'n enorme plaat voor de kop dat ze het blijven proberen, al dan niet serieus?
Veilig? Dat snap ik even niet.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is niet erg. Ik maak hem wel hard.
[..]
Omdat het veilig is om zulke dingen te zeggen tegenover vrouwen die daar niet in geïnteresseerd zijn.
Voor je het weet wil ze je ineens!
Tevens; Kut TT
Hoe hoog ik je ook heb zitten, dat heeft een man nog nooit bij me weten te bewerkstelligen. Misschien ben je de uitzondering, maar dan had ik dat toch al moeten merken de vorige keren dat ik je op schoot had.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is niet erg. Ik maak hem wel hard.
waarom wil je mij dan hosselen?quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
geen idee, zodra ik weet dat iemand bezet is dan houdt het voor mij op
Dan zijn mannen dommer dan ik dachtquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:05 schreef Tally het volgende:
Omdat mannen dan denken dat ze er misschien een scharrel uit kunnen slepen in plaats van een relatie.
Wat een onzinquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:05 schreef Tally het volgende:
Omdat mannen dan denken dat ze er misschien een scharrel uit kunnen slepen in plaats van een relatie.
veel mannen zijn niet heel slim omtrent vrouwen..quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan zijn mannen dommer dan ik dacht.
Volgens mij wil hij dat niet, hoorquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:05 schreef MissExpert het volgende:
[..]
waarom wil je mij dan hosselen?
Daar zit wat in... Maar wat is de meerwaarde daarvan dan?quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:06 schreef twi het volgende:
Er zijn mannen die het prettig vinden om te weten dat ze iemand die bezet is kunnen veroveren.
Ik wil jou niet hosselenquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:05 schreef MissExpert het volgende:
[..]
waarom wil je mij dan hosselen?
Dat 'ie op moet rotten?quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:06 schreef MissExpert het volgende:
wat moet ik in godsnaam zeggen tegen die vent
volg het gesprek halfquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij wil hij dat niet, hoor.
[..]
Daar zit wat in... Maar wat is de meerwaarde daarvan dan?
je hebt de ware gevonden?quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wil jou niet hosselen
Mijn hosseldays zijn over
Beter zijn dan de andere kerel, vermoed ik. Een ego-boostje.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:06 schreef Samzz het volgende:
Daar zit wat in... Maar wat is de meerwaarde daarvan dan?
Gek genoeg zeggen die ''versierkunstenaars'' allemaal stuk voor stuk dat bezette vrouwen makkelijker het bed in te lullen zijn.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan zijn mannen dommer dan ik dacht.
Ik maak wel eens grapjes omtrent hosselen tegenover vrouwen. Maar wel tegenover vrouwen waarvan ik weet dat het niks gaat worden. Bijvoorbeeld wegens hun geaardheid.quote:
Maar nu train ik. Dus dalijk ben ik gespierder en slanker.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:05 schreef twi het volgende:
[..]
Hoe hoog ik je ook heb zitten, dat heeft een man nog nooit bij me weten te bewerkstelligen. Misschien ben je de uitzondering, maar dan had ik dat toch al moeten merken de vorige keren dat ik je op schoot had.
Spieren doen me niet zo veel, ik heb nog veel te veel lol met tieten en vrouwenkontjes.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar nu train ik. Dus dalijk ben ik gespierder en slanker.
jaquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:09 schreef MissExpert het volgende:
[..]
je hebt iemand gemeet die je helemaalvind
Wie is het!?quote:
Die heeft Myra wel in overvloed.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:09 schreef twi het volgende:
[..]
Spieren doen me niet zo veel, ik heb nog veel te veel lol met tieten en vrouwenkontjes.
Dan zijn er toch gewoon meer ''de ware's''quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:09 schreef Tally het volgende:
De ware bestaat niet. Er zijn er veel meer die je kan bestempelen als een ware
Nee ik weet het. Ik ben slecht.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hmm.. Dat is meestal niet iets waar ik Fok! bij aan heb.
Ik had oponthoud. Even bezoek.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ze fluit nog![]()
Tamashii GOOOO!!
Je bent een vrouw. Die kunnen multi-taskenquote:
Wellicht. Geheel natuurlijk, ook.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:07 schreef twi het volgende:
[..]
Beter zijn dan de andere kerel, vermoed ik. Een ego-boostje.
Het is een man nog nooit gelukt mij het bed in te lullen wanneer ik bezet ben, hoor. Wellicht komt dat omdat mannen het bij mij ook nooit geprobeerd hebben, of althans, niet serieus geprobeerd hebben.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gek genoeg zeggen die ''versierkunstenaars'' allemaal stuk voor stuk dat bezette vrouwen makkelijker het bed in te lullen zijn.
Evolutionair ook wel te verklaren, maar wel diep triest natuurlijk.
Zal ook wel over het afvoerputje van de samenleving gaan dusja.
Ah, op die manierquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik maak wel eens grapjes omtrent hosselen tegenover vrouwen. Maar wel tegenover vrouwen waarvan ik weet dat het niks gaat worden. Bijvoorbeeld wegens hun geaardheid.
Op die manier wek je geen verkeerde verwachtigen en weet je waar je aan toe bent.
Ik kan alles.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je bent een vrouw. Die kunnen multi-tasken.
Alweeeeeer! Jij dus hoor. Maar je bent toch al weg, maar dit lees je vanavond wel. Succes.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Hou ik je aan
Moet je ook nog ff weer marsepein meenemen eh
Sowieso het schrijven zonder enige vorm van interpunctie is jeukwaardigquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:11 schreef twi het volgende:
Niet beginnen met een hoofdletter geeft mij jeuk.
Want het zou kunnen werken bij jou?quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:12 schreef Samzz het volgende:
Het is een man nog nooit gelukt mij het bed in te lullen wanneer ik bezet ben, hoor. Wellicht komt dat omdat mannen het bij mij ook nooit geprobeerd hebben, of althans, niet serieus geprobeerd hebben.
Zijn er keren waarvan je nu achteraf zegt dat iemand je echt het bed in heeft geluld dan?quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:12 schreef Samzz het volgende:
Het is een man nog nooit gelukt mij het bed in te lullen wanneer ik bezet ben, hoor. Wellicht komt dat omdat mannen het bij mij ook nooit geprobeerd hebben, of althans, niet serieus geprobeerd hebben.
kloptdatvindikookquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sowieso het schrijven zonder enige vorm van interpunctie is jeukwaardig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Succesquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:13 schreef Fera het volgende:
Zo, genoeg lol gehad voorlopig. Ik ga weer aan de slag.
Tot ergens vanavond.
Want? Dat doe jij?quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:38 schreef AldoTheApache het volgende:
Iemand nog kapitaal over wat beheerd moet worden?
Of in iets anders.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:12 schreef twi het volgende:
[..]
Ik mag inderdaad in mijn handjes knijpen.
Ik probeer te minderen. Net als met piemelgrapjes over Twi en heloef.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, op die manier. Ja, jij maakt nogal vaak die grapjes
.
Maar kan je dan nog spreken over DE WARE. Want het is eigenlijk geen warequote:Op dinsdag 6 november 2012 15:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan zijn er toch gewoon meer ''de ware's''
Dus bestaat de ware helemaal wel, maar in meervoud
Nee. Maar dat weet een man toch niet van tevoren?quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Want het zou kunnen werken bij jou?
Nee.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:13 schreef twi het volgende:
[..]
Zijn er keren waarvan je nu achteraf zegt dat iemand je echt het bed in heeft geluld dan?
quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
kloptdatvindikookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |