Is niet erg. Ik maak hem wel hard.quote:
Omdat het veilig is om zulke dingen te zeggen tegenover vrouwen die daar niet in geïnteresseerd zijn.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom is dat? Als een vrouw toch duidelijk zegt dat ze bezet is en niet is geïnteresseerd, waarom hebben mannen dan zo'n enorme plaat voor de kop dat ze het blijven proberen, al dan niet serieus?
geen idee, zodra ik weet dat iemand bezet is dan houdt het voor mij opquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom is dat? Als een vrouw toch duidelijk zegt dat ze bezet is en niet is geïnteresseerd, waarom hebben mannen dan zo'n enorme plaat voor de kop dat ze het blijven proberen, al dan niet serieus?
Veilig? Dat snap ik even niet.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is niet erg. Ik maak hem wel hard.
[..]
Omdat het veilig is om zulke dingen te zeggen tegenover vrouwen die daar niet in geïnteresseerd zijn.
Voor je het weet wil ze je ineens!
Tevens; Kut TT
Hoe hoog ik je ook heb zitten, dat heeft een man nog nooit bij me weten te bewerkstelligen. Misschien ben je de uitzondering, maar dan had ik dat toch al moeten merken de vorige keren dat ik je op schoot had.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is niet erg. Ik maak hem wel hard.
waarom wil je mij dan hosselen?quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
geen idee, zodra ik weet dat iemand bezet is dan houdt het voor mij op
Dan zijn mannen dommer dan ik dachtquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:05 schreef Tally het volgende:
Omdat mannen dan denken dat ze er misschien een scharrel uit kunnen slepen in plaats van een relatie.
Wat een onzinquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:05 schreef Tally het volgende:
Omdat mannen dan denken dat ze er misschien een scharrel uit kunnen slepen in plaats van een relatie.
veel mannen zijn niet heel slim omtrent vrouwen..quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan zijn mannen dommer dan ik dacht.
Volgens mij wil hij dat niet, hoorquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:05 schreef MissExpert het volgende:
[..]
waarom wil je mij dan hosselen?
Daar zit wat in... Maar wat is de meerwaarde daarvan dan?quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:06 schreef twi het volgende:
Er zijn mannen die het prettig vinden om te weten dat ze iemand die bezet is kunnen veroveren.
Ik wil jou niet hosselenquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:05 schreef MissExpert het volgende:
[..]
waarom wil je mij dan hosselen?
Dat 'ie op moet rotten?quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:06 schreef MissExpert het volgende:
wat moet ik in godsnaam zeggen tegen die vent
volg het gesprek halfquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij wil hij dat niet, hoor.
[..]
Daar zit wat in... Maar wat is de meerwaarde daarvan dan?
je hebt de ware gevonden?quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wil jou niet hosselen
Mijn hosseldays zijn over
Beter zijn dan de andere kerel, vermoed ik. Een ego-boostje.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:06 schreef Samzz het volgende:
Daar zit wat in... Maar wat is de meerwaarde daarvan dan?
Gek genoeg zeggen die ''versierkunstenaars'' allemaal stuk voor stuk dat bezette vrouwen makkelijker het bed in te lullen zijn.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan zijn mannen dommer dan ik dacht.
Ik maak wel eens grapjes omtrent hosselen tegenover vrouwen. Maar wel tegenover vrouwen waarvan ik weet dat het niks gaat worden. Bijvoorbeeld wegens hun geaardheid.quote:
Maar nu train ik. Dus dalijk ben ik gespierder en slanker.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:05 schreef twi het volgende:
[..]
Hoe hoog ik je ook heb zitten, dat heeft een man nog nooit bij me weten te bewerkstelligen. Misschien ben je de uitzondering, maar dan had ik dat toch al moeten merken de vorige keren dat ik je op schoot had.
Spieren doen me niet zo veel, ik heb nog veel te veel lol met tieten en vrouwenkontjes.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar nu train ik. Dus dalijk ben ik gespierder en slanker.
jaquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:09 schreef MissExpert het volgende:
[..]
je hebt iemand gemeet die je helemaalvind
Wie is het!?quote:
Die heeft Myra wel in overvloed.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:09 schreef twi het volgende:
[..]
Spieren doen me niet zo veel, ik heb nog veel te veel lol met tieten en vrouwenkontjes.
Dan zijn er toch gewoon meer ''de ware's''quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:09 schreef Tally het volgende:
De ware bestaat niet. Er zijn er veel meer die je kan bestempelen als een ware
Nee ik weet het. Ik ben slecht.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hmm.. Dat is meestal niet iets waar ik Fok! bij aan heb.
Ik had oponthoud. Even bezoek.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ze fluit nog![]()
Tamashii GOOOO!!
Je bent een vrouw. Die kunnen multi-taskenquote:
Wellicht. Geheel natuurlijk, ook.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:07 schreef twi het volgende:
[..]
Beter zijn dan de andere kerel, vermoed ik. Een ego-boostje.
Het is een man nog nooit gelukt mij het bed in te lullen wanneer ik bezet ben, hoor. Wellicht komt dat omdat mannen het bij mij ook nooit geprobeerd hebben, of althans, niet serieus geprobeerd hebben.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gek genoeg zeggen die ''versierkunstenaars'' allemaal stuk voor stuk dat bezette vrouwen makkelijker het bed in te lullen zijn.
Evolutionair ook wel te verklaren, maar wel diep triest natuurlijk.
Zal ook wel over het afvoerputje van de samenleving gaan dusja.
Ah, op die manierquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik maak wel eens grapjes omtrent hosselen tegenover vrouwen. Maar wel tegenover vrouwen waarvan ik weet dat het niks gaat worden. Bijvoorbeeld wegens hun geaardheid.
Op die manier wek je geen verkeerde verwachtigen en weet je waar je aan toe bent.
Ik kan alles.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je bent een vrouw. Die kunnen multi-tasken.
Alweeeeeer! Jij dus hoor. Maar je bent toch al weg, maar dit lees je vanavond wel. Succes.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Hou ik je aan
Moet je ook nog ff weer marsepein meenemen eh
Sowieso het schrijven zonder enige vorm van interpunctie is jeukwaardigquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:11 schreef twi het volgende:
Niet beginnen met een hoofdletter geeft mij jeuk.
Want het zou kunnen werken bij jou?quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:12 schreef Samzz het volgende:
Het is een man nog nooit gelukt mij het bed in te lullen wanneer ik bezet ben, hoor. Wellicht komt dat omdat mannen het bij mij ook nooit geprobeerd hebben, of althans, niet serieus geprobeerd hebben.
Zijn er keren waarvan je nu achteraf zegt dat iemand je echt het bed in heeft geluld dan?quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:12 schreef Samzz het volgende:
Het is een man nog nooit gelukt mij het bed in te lullen wanneer ik bezet ben, hoor. Wellicht komt dat omdat mannen het bij mij ook nooit geprobeerd hebben, of althans, niet serieus geprobeerd hebben.
kloptdatvindikookquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sowieso het schrijven zonder enige vorm van interpunctie is jeukwaardig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Succesquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:13 schreef Fera het volgende:
Zo, genoeg lol gehad voorlopig. Ik ga weer aan de slag.
Tot ergens vanavond.
Want? Dat doe jij?quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:38 schreef AldoTheApache het volgende:
Iemand nog kapitaal over wat beheerd moet worden?
Of in iets anders.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:12 schreef twi het volgende:
[..]
Ik mag inderdaad in mijn handjes knijpen.
Ik probeer te minderen. Net als met piemelgrapjes over Twi en heloef.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, op die manier. Ja, jij maakt nogal vaak die grapjes
.
Maar kan je dan nog spreken over DE WARE. Want het is eigenlijk geen warequote:Op dinsdag 6 november 2012 15:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan zijn er toch gewoon meer ''de ware's''
Dus bestaat de ware helemaal wel, maar in meervoud
Nee. Maar dat weet een man toch niet van tevoren?quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Want het zou kunnen werken bij jou?
Nee.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:13 schreef twi het volgende:
[..]
Zijn er keren waarvan je nu achteraf zegt dat iemand je echt het bed in heeft geluld dan?
quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
kloptdatvindikookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Bij mij wel. En ook gelukt. Maar alleen omdat ik dat wilde en niet omdat ze zo lekker konden lullenquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:12 schreef Samzz het volgende:
Maar het zou best kunnen dat het makkelijker is, hoor. Ik heb daar geen ervaring mee.
Is goed hoor, maak je er meer van?quote:
"interpunctiewatisdat" was leuker geweestquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Maar dat weet een man toch niet van tevoren?
[..]
Nee.
[..].
Dat is wel de bedoelingquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:15 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Is goed hoor, maak je er meer van?
True...quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Maar kan je dan nog spreken over DE WARE. Want het is eigenlijk geen ware
Want er zijn er meer die op het potje passen
Ja, daarom. Als een vrouw echt niet wil, kan je nog zo mooi praten, het lukt je toch niet. Ja, met GHB wellicht, maar dan is het verkrachtingquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Bij mij wel. En ook gelukt. Maar alleen omdat ik dat wilde en niet omdat ze zo lekker konden lullen
Wat kan ik toch goed bepaalde gedachten in iemands hoofd plaatsen, enkel door mijn woordkeuze.quote:
Dus je bent vreemdgegaan?quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:15 schreef Tally het volgende:
. Maar alleen omdat ik dat wilde en niet omdat ze zo lekker konden lullen
Rapeplay.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, daarom. Als een vrouw echt niet wil, kan je nog zo mooi praten, het lukt je toch niet. Ja, met GHB wellicht, maar dan is het verkrachting.
Hoe meer jij inlegt, hoe groter de winst kan zijnquote:
Ja en volgende week was toch de buurman de ware. Of de overbuurman is ook wel leuk en past er ook wel op. Nee die hier achter woont is toch echt de warequote:Op dinsdag 6 november 2012 15:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
True...
Maar van al die deksels die op het potje passen... Is er uiteindelijk maar 1 die overblijft die je toevallig tegen bent gekomen... En als je die tegen bent gekomen zijn de andere dekseltjes niet meer van waarde dus dan blijft er maar 1 over... Dus dan kan je iemand wel DE WARE noemen
Ik ga even douchen hoor. Ik voel me vies.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:17 schreef twi het volgende:
[..]
Wat kan ik toch goed bepaalde gedachten in iemands hoofd plaatsen, enkel door mijn woordkeuze.
Je had het erover dat je nooit het bed in geluld bent onder een relatie...quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Maar dat weet een man toch niet van tevoren?
Een vlotte babbel kan helpen maar in je hoofd heb je allang bedacht of je het wel of niet zou willen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, daarom. Als een vrouw echt niet wil, kan je nog zo mooi praten, het lukt je toch niet. Ja, met GHB wellicht, maar dan is het verkrachting.
Op dat moment was hij de warequote:
Makkelijk hoor! Ik wil winst, niet kunnen/kannen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Hoe meer jij inlegt, hoe groter de winst kan zijn
Je vriend of degene waar je mee vreemd ging?quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Een vlotte babbel kan helpen maar in je hoofd heb je allang bedacht of je het wel of niet zou willen.
[..]
Op dat moment was hij de ware
We gaan hier later mee verderquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Makkelijk hoor! Ik wil winst, niet kunnen/kannen.
?quote:
Degene waarmee ik ging. Was op dat moment de ware. Toen de lust voorbij was niet meer uiteraard.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:20 schreef twi het volgende:
[..]
Je vriend of degene waar je mee vreemd ging?
Beter ga je niet meer vreemd..quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Degene waarmee ik ging. Was op dat moment de ware. Toen de lust voorbij was niet meer uiteraard.
Ohja nee doei.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
We gaan hier later mee verder
Nu ga ik film kijken
Omdat hij dan alle vrouwen kuthoeren vindt.quote:
Owh ik heb geen moeite met het beschrijven er van hoorquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:21 schreef twi het volgende:
[..]
Gezien de moeite met het beschrijven ervan denk ik dat ze daar inmiddels ook wel achter is
Daar zit ik niet mee.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Omdat hij dan alle vrouwen kuthoeren vindt.
Dan pas?quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja heel gepast dit soort opmerkingen plaatsen...quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wie zegt dat haar partner dat toevallig ook niet deed?quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Omdat het triest is je partner te bedriegen.
Nee, dat is eigenlijk al zo. Maar dan bevestig je dat nog even.quote:
Nou ja, wat je doet weet je pas als het je overkomt. En tot nu toe heb ik alle pogingen tot versieren/bed in praten altijd afgewend.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je had het erover dat je nooit het bed in geluld bent onder een relatie...
En dat dat wellicht zou kunnen komen omdat niemand het serieus had geprobeerd...
Dus dan geef je toch aan dat je misschien vreemd zou gaan?
Doet het ook praktisch niet tegenwoordig.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja heel gepast dit soort opmerkingen plaatsen...
Lekker luchtig over doen joh, over vreemdgaan, stelt niks voor joh ;
Dit is mijn psychologische benadering van jouw indirecte antwoorden en het weglaten van het woordje "vreemd" bij het gebruik van "gingen". Laat me nu even Dr. Phil zijn godverdomme!quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:23 schreef Tally het volgende:
Owh ik heb geen moeite met het beschrijven er van hoorIk wilde gewoon verder borduren op het gesprek dat we al hadden
Dat niet alleen. Wat voor regeling mijn man en ik hier over hebben is bij ons bekendquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wie zegt dat haar partner dat toevallig ook niet deed?
Het betekent gewoon dat je onbetrouwbaar bent.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, wat je doet weet je pas als het je overkomt. En tot nu toe heb ik alle pogingen tot versieren/bed in praten altijd afgewend.
Ik zeg erbij dat dat ook kan komen omdat het nooit een echt serieuze poging was. Maar dat betekent niet dat ik denk dat ik vreemd ga of zo.
Nah, iedereen kan vreemdgaan. Ik denk dat het niet in onze natuur zit om monogaam te zijn, aan de andere kant vind ik het ridicuul als je vreemdgaat terwijl je monogaam 'doet', maar er is altijd wel een reden. Teveel drank, boos op je partner, dikke ruzie en niet weten wat je moet doen. Het menselijk brein is een wondervolle spontane onbegrijpelijke deal waar we mee moeten leven.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja heel gepast dit soort opmerkingen plaatsen...
Lekker luchtig over doen joh, over vreemdgaan, stelt niks voor joh ;
O sorry Dr. Twiquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:23 schreef twi het volgende:
[..]
Dit is mijn psychologische benadering van jouw indirecte antwoorden en het weglaten van het woordje "vreemd" bij het gebruik van "gingen". Laat me nu even Dr. Phil zijn godverdomme!
Dat klopt.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat niet alleen. Wat voor regeling mijn man en ik hier over hebben is bij ons bekendMeer is niet nodig.
Vreemdgaan definieer ik als onmogelijk in een open relatie...quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat niet alleen. Wat voor regeling mijn man en ik hier over hebben is bij ons bekendMeer is niet nodig.
Moeilijk héquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:25 schreef MissExpert het volgende:
mijn foto doet het niet gotferdomme
Je bent gewoon een slappe hap als je vreemdgaat.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nah, iedereen kan vreemdgaan. Ik denk dat het niet in onze natuur zit om monogaam te zijn, aan de andere kant vind ik het ridicuul als je vreemdgaat terwijl je monogaam 'doet', maar er is altijd wel een reden. Teveel drank, boos op je partner, dikke ruzie en niet weten wat je moet doen. Het menselijk brein is een wondervolle spontane onbegrijpelijke deal waar we mee moeten leven.
Ja kap er maar mee hoor. Je begrijpt het niet. Beter je posts aanpassen i.p.v. elke keer nieuwe posts maken met zooi er in geknipt.quote:
Sureeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je bent gewoon een slappe hap als je vreemdgaat.
nou sorry hoor. weet ik veel ben hier een leekquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja kap er maar mee hoor. Je begrijpt het niet. Beter je posts aanpassen i.p.v. elke keer nieuwe posts maken met zooi er in geknipt.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja kap er maar mee hoor. Je begrijpt het niet. Beter je posts aanpassen i.p.v. elke keer nieuwe posts maken met zooi er in geknipt.
Niet dan?quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Sureeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.
Dat was de eerste keren ja. Maar ik vind het nog steeds vreemd gaan als ik het zou doen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:25 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, onder vreemdgaan versta ik alleen wanneer je geen regeling hebt en het toch doet.
Als het een open-relatie is, is het geen vreemd gaan. Althans, voor de seks.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat was de eerste keren ja. Maar ik vind het nog steeds vreemd gaan als ik het zou doen.
dan krijg je alleen die linkquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Rechtermuisknop > Afbeeldings-URL kopiëren.
Ligt eraan. Ook in een open relatie heb je afspraken.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als het een open-relatie is, is het geen vreemd gaan. Althans, voor de seks.
En zo heeft iedereen een andere definitiequote:Op dinsdag 6 november 2012 15:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als het een open-relatie is, is het geen vreemd gaan. Althans, voor de seks.
Noem je mij nu onbetrouwbaar ondanks dat ik alle pogingen tot heb afgewezenquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het betekent gewoon dat je onbetrouwbaar bent.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:28 schreef Tally het volgende:
[..]
En zo heeft iedereen een andere definitie
Dan vraag ik me af wat jullie definitie van een open-relatie is.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ligt eraan. Ook in een open relatie heb je afspraken.
Ben ik het niet per definitie mee eens.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je bent gewoon een slappe hap als je vreemdgaat.
Het heeft mijn relatie alleen maar een boost gegeven.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:27 schreef Tamashii het volgende:
Nogmaals, ik heb antipathie tegen vreemdgaan, maar sympathie voor mensen die risico's durven te nemen in dit leven wat je maar een keer hebt. Soms moet je net iets anders tegen komen voor dat je het door hebt dat je niet gelukkig bent of zelfs woest ongelukkig.
Hoezo? Wat is jouw definitie? Een relatie hebben met je partner en er verder gerust op losneuken? Of een relatie met partner en verdere relaties met andere mensen? Een relatie met 4 partners? Wat?quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Dan vraag ik me af wat jullie definitie van een open-relatie is.
Als je niet eens het fatsoen hebt om je geslachtsdelen even in bedwang te houden zodat je eerlijk kunt zijn tegenover je partner, iemand die je vertrouwt, dan heb ik echt maar 1 gezicht voor je.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:27 schreef Tamashii het volgende:
Nogmaals, ik heb antipathie tegen vreemdgaan, maar sympathie voor mensen die risico's durven te nemen in dit leven wat je maar een keer hebt. Soms moet je net iets anders tegen komen voor dat je het door hebt dat je niet gelukkig bent of zelfs woest ongelukkig.
Hallooquote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je niet eens het fatsoen hebt om je geslachtsdelen even in bedwang te houden zodat je eerlijk kunt zijn tegenover je partner, iemand die je vertrouwt, dan heb ik echt maar 1 gezicht voor je.
[ afbeelding ]
Een relatie heb je maar met 1 iemand, seks en liefde gescheiden. Tenminste, dat is mijn interpretatie van een open relatie. Natuurlijk kun je dan nog wel liefdevolle seks hebben, maar dat is anders dan "gewoon" seks met een random persoon.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hoezo? Wat is jouw definitie? Een relatie hebben met je partner en er verder gerust op losneuken? Of een relatie met partner en verdere relaties met andere mensen? Een relatie met 4 partners? Wat?
Hoe is het?quote:
He wat vervelend.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:33 schreef Royco1 het volgende:
Shit, moeders had de tondeuse niet goed ingesteld.
Zo goed als kaal nu
Ja, en dat kan allemaal een reden zijn. Omdat je partner bijvoorbeeld iemand is die je niet vertrouwd. Godnondeju wat een kortzichtigheid dit.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je niet eens het fatsoen hebt om je geslachtsdelen even in bedwang te houden zodat je eerlijk kunt zijn tegenover je partner, iemand die je vertrouwt, dan heb ik echt maar 1 gezicht voor je.
[ afbeelding ]
Klopt. Maar er zijn zoooooveel definities.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Een relatie heb je maar met 1 iemand, seks en liefde gescheiden. Tenminste, dat is mijn interpretatie van een open relatie. Natuurlijk kun je dan nog wel liefdevolle seks hebben, maar dat is anders dan "gewoon" seks met een random persoon.
Duurt het weer ff voor je moet johquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:33 schreef Royco1 het volgende:
Shit, moeders had de tondeuse niet goed ingesteld.
Zo goed als kaal nu
Daarom vroeg ik ook wat jullie definitie wasquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Klopt. Maar er zijn zoooooveel definities.
Sorry, it's a secret.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik ook wat jullie definitie was
Daarom.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat wel, en eigenlijk ziet het er niet verkeerd uit
Ja, zo is dat.. Maar wees dan wel zo goed het gelijk te breken als je bent vreemdgeweest.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:27 schreef Tamashii het volgende:
Soms kan je er ook over praten.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja, zo is dat.. Maar wees dan wel zo goed het gelijk te breken als je bent vreemdgeweest.
Ben jij zonder dat je man het goed keurt met een ander het bed in gedoken?quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:29 schreef Tally het volgende:
gaan, maar sympathie voor mensen die risico's durven te nemen in dit leven wat je maar een keer hebt. Soms moet je net iets anders tegen komen voor dat je het door hebt dat je niet gelukkig bent of zelfs woest ongelukkig.
Het heeft mijn relatie alleen maar een boost gegeven.
En dat gaat jou wat aan omdat?quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ben jij zonder dat je man het goed keurt met een ander het bed in gedoken?
Ja hoi, ik heb je bedrogen en neem onze relatie niet serieus genoeg om me in te kunnen houden?quote:
Gaat me niks aan, ik vind het alleen vervelend dat ik niet precies weet wat je nu bedoelt en of je een onbetrouwbaar persoon zou zijn of niet na aanvang van je eigen woorden.quote:
het is niet altijd zo zwart wit hequote:Op dinsdag 6 november 2012 15:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja hoi, ik heb je bedrogen en neem onze relatie niet serieus genoeg om me in te kunnen houden?
Waarom zou je bij iemand zijn die je niet vertrouwt?quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, en dat kan allemaal een reden zijn. Omdat je partner bijvoorbeeld iemand is die je niet vertrouwd. Godnondeju wat een kortzichtigheid dit.
Jij vind het vervelend dat je niet precies weet hoe het in elkaar zat?quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gaat me niks aan, ik vind het alleen vervelend dat ik niet precies weet wat je nu bedoelt en of je een onbetrouwbaar persoon zou zijn of niet na aanvang van je eigen woorden.
Ik zal jou eens afwerken....quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:44 schreef muhahaha het volgende:
Leuke begroeting
Hoe is het hier? Ik ben al afgewerkt voor vandaag
Ik las net iets in een ander topic, en toen las ik ditquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:44 schreef muhahaha het volgende:
Leuke begroeting
Dat mag niet zomaarquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zal jou eens afwerken....
Oh wacht
Ja? Je hebt je weer gehoereerd voor vandaag?quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:44 schreef muhahaha het volgende:
Leuke begroeting
Ja goeeedquote:
Ik ga niet vragen wat je las daarquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik las net iets in een ander topic, en toen las ik dit![]()
Als ik voor geld met mooie vrouwen naar bed zou mogen... waar moet ik tekenen?quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja? Je hebt je weer gehoereerd voor vandaag?
Nee dat is zo...quote:
Betaal jij hen dan of moeten zij jou betalen?quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als ik voor geld met mooie vrouwen naar bed zou mogen... waar moet ik tekenen?
Ben je mal, een pm met je foto is voldoendequote:Op dinsdag 6 november 2012 15:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee dat is zo...
Ik zal mijn aanmeldingsformulier asap mailen zodat je het in behandeling kan nemen
Zonder erover te praten? Wellicht is er wel een verklaarbare reden geweest voor het vreemdgaanquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja, zo is dat.. Maar wees dan wel zo goed het gelijk te breken als je bent vreemdgeweest.
Ik krijg het geld, ik werk dan toch.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Betaal jij hen dan of moeten zij jou betalen?
Ik zou eerst dit maar even duidelijk krijgen als ik jou wasquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee dat is zo...
Ik zal mijn aanmeldingsformulier asap mailen zodat je het in behandeling kan nemen
quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Betaal jij hen dan of moeten zij jou betalen?
Je zegt vreemd te gaan, maar later zeg je half een open relatie te hebben, ik snap die woorden niet en dat vind ik vervelend want ik weet niet wat je bedoelt ok?quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:45 schreef Tally het volgende:
Jij vind het vervelend dat je niet precies weet hoe het in elkaar zat?
Dus moet ik maar even uit de doeken doen hoe het nu allemaal gegaan is?Jij bent niet wijs. Gaat je voor de rest geen flikker aan.
Wat jij er van wil denken moet je maar vooral doen.
Hé, dan zijn we toch gezellig samen onbetrouwbaar, Talquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Jij vind het vervelend dat je niet precies weet hoe het in elkaar zat?
Dus moet ik maar even uit de doeken doen hoe het nu allemaal gegaan is?Jij bent niet wijs. Gaat je voor de rest geen flikker aan.
Wat jij er van wil denken moet je maar vooral doen.
Nicequote:Op dinsdag 6 november 2012 15:46 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja goeeedvanavond lekker de nudist uithangen :p..
Hoe is het met jou!?
Dat hoorquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hé, dan zijn we toch gezellig samen onbetrouwbaar, Tal.
Hey, ik hoereer toch?quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zou eerst dit maar even duidelijk krijgen als ik jou was
[..]
Zoals?quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zonder erover te praten? Wellicht is er wel een verklaarbare reden geweest voor het vreemdgaan.
Dan laat maarquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik krijg het geld, ik werk dan toch.
Ik ben wel duidelijk geweest. En dat jij dat niet begrijpt is jouw (of de rest die het niet begrijpen) probleem.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je zegt vreemd te gaan, maar later zeg je half een open relatie te hebben, ik snap die woorden niet en dat vind ik vervelend want ik weet niet wat je bedoelt ok?
Je bent onduidelijk, dat vind ik vervelend, en wil graag weten wat je dan wel bedoelt.
Je hoeft niks uit de doeken te doen hoe het allemaal gegaan is, ik probeer je alleen te begrijpen.
Ik weet niet wat ik moet denken, daarom stel ik die vragen.
Goed punt welquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zou eerst dit maar even duidelijk krijgen als ik jou was
[..]
Daar is het een forum voor.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:49 schreef muhahaha het volgende:
Dit is al net zoals gisteren. 1 of 2 mensen die de acties van iemand anders niet begrijpen maar daar ook helemaal niet geweest zijn. Nee, natuurlijk snap je het dan niet. Dat is ook niet zo gek.
Ja maar waarom moet zij zich dan aanmelden? Zij betaald en mag dan toch uitzoeken?quote:
Zoals wanneer je bijvoorbeeld doodongelukkig bent in je relatie maar praten niet helpt. En daar is dan opeens die goede vriend van je met een luisterend oor.quote:
True, helaas steven je wel op een impasse af en dan blijft het aan de gang. Dat heeft dan niet zozeer iets met het onderwerp te maken maar meer met het ontbreken van empathy.quote:
Hoiquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:50 schreef Evie het volgende:
Goede middag! Wel en niet vreemdgaand volk
Nee, ze hoeft zich helemaal niet aan te melden. Dat vroeg ze juistquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja maar waarom moet zij zich dan aanmelden? Zij betaald en mag dan toch uitzoeken?
Oeps... it just happenedquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoals wanneer je bijvoorbeeld doodongelukkig bent in je relatie maar praten niet helpt. En daar is dan opeens die goede vriend van je met een luisterend oor..
Daar heb je gelijk in.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
True, helaas steven je wel op een impasse af en dan blijft het aan de gang. Dat heeft dan niet zozeer iets met het onderwerp te maken maar meer met het ontbreken van empathy.
Je bent niet duidelijk geweest, dat is inderdaad ons probleem, tenzij jij zou willen dat wij jou wel zouden begrijpen maar dat wil je toch niet.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:50 schreef Tally het volgende:
Ik ben wel duidelijk geweest. En dat jij dat niet begrijpt is jouw (of de rest die het niet begrijpen) probleem.
Of als je man impotent is, altijd maar op reis is, je voor lief neemt, je vlindergevoelens na 5 jaar weg zijn etc etc etcquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoals wanneer je bijvoorbeeld doodongelukkig bent in je relatie maar praten niet helpt. En daar is dan opeens die goede vriend van je met een luisterend oor..
Nou ja, ik kan me voorstellen dat het voor iemand heel prettig kan voelen eens gehoord te worden als dat normaal nooit gebeurtquote:
Dan breek je de relatie.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aaaaah. Ik dacht dat ze met haar portfolio bij jou op bezoek moestquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, ze hoeft zich helemaal niet aan te melden. Dat vroeg ze juist.
Struikelde en landde boven op zijn piemel!quote:
Het is nooit helemaal goed te praten, maar er zijn zoveel situaties waarin het zou kunnen gebeuren inderdaad.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan me voorstellen dat het voor iemand heel prettig kan voelen eens gehoord te worden als dat normaal nooit gebeurt.
Gelukkig heb ik daar zelf nooit last van gehad of zo. Maar ik kan me wel scenario's indenken waarbij ik vreemdgaan lang niet zo naar vind als wanneer het gewoon om de lust te doen is.
Ja preciesquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:52 schreef muhahaha het volgende:
Vreemdgaan is niet netjes maar soms gebeurd het in de heat of the moment.
Nee joh, van mij niet hoorquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:53 schreef Tally het volgende:
Aaaaah. Ik dacht dat ze met haar portfolio bij jou op bezoek moest
quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Struikelde en landde boven op zijn piemel!
Nooquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Meh, ik heb lopen leren voor een tentamen waar ik niet voor sta ingeschreven
Neem het voorbeeld van Fera ( sorry dat ik het gebruik) en haar ex. Zij is niet vreemd gegaan, tenminste niet dat ik weet, maar ze vertrouwde hem niet meer op het eind. Dat heb je vaker.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom zou je bij iemand zijn die je niet vertrouwt?
Er is maar 1 ding waar de mens goed in is: Al zijn wangedrag voor zichzelf goed praten.
Precies.. al heb ik in die heat alleen nog maar gezoendquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:52 schreef muhahaha het volgende:
Vreemdgaan is niet netjes maar soms gebeurd het in de heat of the moment.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:52 schreef Evie het volgende:
[..]
Of als je man impotent is, altijd maar op reis is, je voor lief neemt, je vlindergevoelens na 5 jaar weg zijn etc etc etcAls je een sterk nageslacht wilt, maar ja kan niet kiezen
![]()
Kortom genoeg reden om vreemd te gaan!
Altijd zo vervelend als dat gebeurt.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Aaaaah. Ik dacht dat ze met haar portfolio bij jou op bezoek moest
[..]
Struikelde en landde boven op zijn piemel!
Hoeft niet.. kan je daarna ook over praten met je relatie.. misschien ben je dan tot ander inzien gekomen, of is hij dan tot het inzicht gekomen je niet voor lief te nemenquote:
Zo met die mond openquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Altijd zo vervelend als dat gebeurt.
Zit ik daar gewoon zonder broek op een stoel, en dan vallen ze er net bovenop
Kan je je niet vooralsnog inschrijven?quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Meh, ik heb lopen leren voor een tentamen waar ik niet voor sta ingeschreven
Ik ben daar nog niet geweest, geen partners gehad die me hebben bedrogen maar het idee zou me niet lekker zittenquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:54 schreef Evie het volgende:
[..]
Precies.. al heb ik in die heat alleen nog maar gezoendEn doe ik dan verder niks
![]()
Zou het niet zo relax vinden als mijn relatie vreemd zou gaan, en het zelfs wanneer het verder gaat dan zoenen een volslagen dealbreaker vinden..
En van alle plekken waar ze kunnen vallen komen ze precies op mijn lul terecht, alsof ze het er om doenquote:
Jongen in de oertijd ging dat zo.. wel sterke kindjes willen en een man die voor de kindjes kan zorgen.. sjah ... dan moet je dat wel doen he?!quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Echt het walgelijkste wat ik mij kan indenken is dat dat gebeurt...
Ik zou suicidaal worden.
Je zou ook gewoon met je bakkes tegen de tafel aan pleuren. Maar nee hoor. Gewoon precies er boven op!quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En van alle plekken waar ze kunnen vallen komen ze precies op mijn lul terecht, alsof ze het er om doen
Nee, dan praat je als volwassenen eerst met elkaar en breek je daarna de relatiequote:
Dus de oplossing is op een ander zijn leuter springen?quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Neem het voorbeeld van Fera ( sorry dat ik het gebruik) en haar ex. Zij is niet vreemd gegaan, tenminste niet dat ik weet, maar ze vertrouwde hem niet meer op het eind. Dat heb je vaker.
Moet maar op een andere manier gebeuren....quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:54 schreef Evie het volgende:
[..]
Hoeft niet.. kan je daarna ook over praten met je relatie.. misschien ben je dan tot ander inzien gekomen, of is hij dan tot het inzicht gekomen je niet voor lief te nemen
In de oertijd sleepte wij jullie gewoon aan de haren onze grot binnen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:56 schreef Evie het volgende:
[..]
Jongen in de oertijd ging dat zo.. wel sterke kindjes willen en een man die voor de kindjes kan zorgen.. sjah ... dan moet je dat wel doen he?!
Als ze met een ander zoent na 10 jaar samen te zijn geweest, als jij altijd maar druk bent, niet heel erg meer naar dr omkijkt en je 3 kinderen hebt ook?quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:56 schreef twi het volgende:
Als een partner me bedriegt, dan schop ik haar de deur uit. Zo simpel is het. Iedereen z'n eigen opvatting, ik de mijne.
Heb ik een mail gestuurd. Dit tentamen is namelijk vrijdag.quote:
Ging dat maar zo makkelijk.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:55 schreef Evie het volgende:
[..]
Kan je je niet vooralsnog inschrijven?
quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dan praat je als volwassenen eerst met elkaar en breek je daarna de relatie. Of je geeft het nog een kans, dat is geheel afhankelijk van de persoon.
Nou dat vind ik dan weer zielig.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Je zou ook gewoon met je bakkes tegen de tafel aan pleuren. Maar nee hoor. Gewoon precies er boven op!
Ja maar al zou iemand dat in werkelijkheid zo doen...quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:56 schreef Evie het volgende:
[..]
Jongen in de oertijd ging dat zo.. wel sterke kindjes willen en een man die voor de kindjes kan zorgen.. sjah ... dan moet je dat wel doen he?!
quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In de oertijd sleepte wij jullie gewoon aan de haren onze grot binnen.
Mooie tijd
Niemand praat vreemdgaan goed. Men accepteert echter dat er situaties zijn waarin het kan gebeuren en welke wellicht verzachtend kunnen werken.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dus de oplossing is op een ander zijn leuter springen?
Sorry hoor, maar ik vind dit zulke enorme vergezochte argumenten om gedrag goed te praten dat het niet eens meer grappig is.
Als mensen geen waarde hechten aan eerlijkheid, oprechtheid en respect, moeten ze dat vooral zelf weten. Ik zou in ieder geval nooit met zo iemand om kunnen gaan.
Dat idee had ik al ja. Ik hoop dat je alsnog deel mag nemen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb ik een mail gestuurd. Dit tentamen is namelijk vrijdag.
Ik heb me aan het begin van dit blok absoluut zeker weten ingeschreven voor dit tentamen, alleen mijn inschrijving is nergens meer terug te vinden.
Afwachten dus..
[..]
Ging dat maar zo makkelijk.
Of je praat of niet voor aanvang aan het opbreken van de relatie doet er niks aan af of je de relatie breekt.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dan praat je als volwassenen eerst met elkaar en breek je daarna de relatie. Of je geeft het nog een kans, dat is geheel afhankelijk van de persoon.
Er gebeurt wel meerquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja maar al zou iemand dat in werkelijkheid zo doen...
Wat wel gebeurt...
Dan vind ik dat wel heel sick.
Helemaal als het bewust gebeurt.
Mag wel hoor, als ze zegt dat het magquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als we dat nu doen worden we aangeklaagd
quote:
Ik heb niet gezegd dat jij dat magquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]![]()
Dat moest van de vrouwen. Stofzuigen, was doen ditdat
Wacht maar, doe maar weer lekker zelf!![]()
Dan sleep ik je wel aan je haren naar boven ipv mijn grot in
En mag dat van jou dan?quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:00 schreef Evie het volgende:
[..]
Mag wel hoor, als ze zegt dat het magEn anders heb je van aanklagen minder te vrezen dan van mij
De mijne staat dan in zijn boxer te stofzuigen. Of de was op te hangenquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]![]()
Dat moest van de vrouwen. Stofzuigen, was doen ditdat
Wacht maar, doe maar weer lekker zelf!![]()
Dan sleep ik je wel aan je haren naar boven ipv mijn grot in
quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Of je praat of niet voor aanvang aan het opbreken van de relatie doet er niks aan af of je de relatie breekt.
Eerst praten is wel zo netjes inderdaad.
Lees eens goed wat ik in de eerste instantie zeiquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zonder erover te praten? Wellicht is er wel een verklaarbare reden geweest voor het vreemdgaan.
mensen die om niks suicidaal wordenquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ronduit sick, serieus ik zou suicidaal zijn in een klap.
En als ik nou zeg dat het alleen maar kan gebeuren als de opvattingen van die persoon het toelaten?quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niemand praat vreemdgaan goed. Men accepteert echter dat er situaties zijn waarin het kan gebeuren en welke wellicht verzachtend kunnen werken.
Ik val ook op meisjesquote:
Dan ga je nog een zwaar leven krijgenquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ronduit sick, serieus ik zou suicidaal zijn in een klap.
Nee want dan staat er een hummel aan je tshirt te trekken dat ie wat te eten wilquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:01 schreef Tally het volgende:
[..]
De mijne staat dan in zijn boxer te stofzuigen. Of de was op te hangen
En dan wil ik hem best sleuren mijn grot in. Maar lukt niet altijd
Waarom maak je nou onderscheid?quote:
Wahaha omdat ie kort haar heeft?quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:01 schreef Tally het volgende:
[..]
De mijne staat dan in zijn boxer te stofzuigen. Of de was op te hangen
En dan wil ik hem best sleuren mijn grot in. Maar lukt niet altijd
Dat verandert toch niks aan wat ik zei?quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En als ik nou zeg dat het alleen maar kan gebeuren als de opvattingen van die persoon het toelaten?
Dat is eigenlijk de enige reden dat het kan gebeuren.
[..]
Ik val ook op meisjes
fixed!quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan ga je nog een zwaar kort leven krijgen
Zoiets ja. Tegenwoordig heet ik bakpaquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee want dan staat er een hummel aan je tshirt te trekken dat ie wat te eten wil
Dan ligt het dus aan de persoon, niet aan de omstandigheden.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat verandert toch niks aan wat ik zei?
Het lijken mij uitzonderlijke situaties maargoed, die zullen vast bestaan.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:02 schreef Samzz het volgende:
Lees eens goed wat ik in de eerste instantie zei.
Breken zonder te praten is gewoon niet slim. En misschien blijkt na het praten wel dat hij meer dan genoeg sympathie kan opbrengen om haar te vergeven, of zij hem. De menselijke geest is niet zo zwart/wit.
Hij heeft genoeg om aan te trekken hoorquote:
Om niks?quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:02 schreef Evie het volgende:
[..]
mensen die om niks suicidaal wordenbah
Nu vind ik suicide over het algemeen niet zo grappig. Mensen die het bij het minste of geringste roepen welquote:
Het ligt altijd aan de persoon/de personen. Maar de omstandigheden hebben er wel een rol inquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan ligt het dus aan de persoon, niet aan de omstandigheden.
Hahaquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij heeft genoeg om aan te trekken hoor
Ja dingen gebeuren in dit leven en op deze wereld. En daarover al roepen dat je suicidaal raakt is om niks.quote:
We hebben het toch ook over uitzonderlijke situaties? Het is niet zo dat mannen en vrouwen vreemdgaan bij de vleet en daarvoor vergeven worden, hoorquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het lijken mij uitzonderlijke situaties maargoed, die zullen vast bestaan.
Dat snap ik.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:04 schreef Evie het volgende:
[..]
Nu vind ik suicide over het algemeen niet zo grappig. Mensen die het bij het minste of geringste roepen wel
Hm houd teveel van het leven ondanks alle onterechte ellende en zooiquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat snap ik.![]()
Ik hou er ook niet zo van, lekker emotioneel chanteren heet dat. Nou, ga je gang maar.(bedoel het niet serieus als, doe maar echt).
Boeie.. ik wil best kinderen van een andere manquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Om niks?
Jezus mina...
Het grootste bedrog wat je kan hebben in een relatie is wel kinderen krijgen van een andere man.
Er is zoveel te doen, zoveel te zienquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:06 schreef Evie het volgende:
[..]
Hm houd teveel van het leven ondanks alle onterechte ellende en zooi
Ja leuk, zulks bedrog afdoen als niks.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:04 schreef Evie het volgende:
[..]
Ja dingen gebeuren in dit leven en op deze wereld. En daarover al roepen dat je suicidaal raakt is om niks.
Stuur dat dan terug.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:07 schreef MissExpert het volgende:
meneer van de relatietherapie heeft een zielige pm gestuurd huilen gewoon
Beetje anti-darwinistisch dit.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:07 schreef Evie het volgende:
[..]
Boeie.. ik wil best kinderen van een andere man(als ze dan ook even van een andere vrouw zijn hoef ik ze niet te baren).
Now where's the fun in thatquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:07 schreef Evie het volgende:
[..]
Boeie.. ik wil best kinderen van een andere man(als ze dan ook even van een andere vrouw zijn hoef ik ze niet te baren).
Zeker aangezien het hypothetisch is. Nu roepen dat je suicidaal zou raken, terwijl je je met geen mogelijkheid in die situatie in zou kunnen leven is ernstig overtrokken en idiootquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja leuk, zulks bedrog afdoen als niks.
Hahahahahaquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:09 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn zusje zag er toen ze geboren werd een beetje uit als een neger, maar dat trok vanzelf weg na een paar dagen en toen was mijn vader weer blij
Dus wanneer een vrouw scheidt van haar man, moet ze eerst haar kinderen afstaan voor ze weer met een andere man wat kan beginnenquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:08 schreef Lokasenna het volgende:
Kinderen van een andere man hebben mag alleen als het adoptiekindjes zijn vind ik
ik ben ook nog niet zo zeker of ik het kan.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:09 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik niet wil oefenen met maken
Die kinderen moeten helaas afgemaakt worden ja.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus wanneer een vrouw scheidt van haar man, moet ze eerst haar kinderen afstaan voor ze weer met een andere man wat kan beginnen?
old but goldquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:10 schreef LovelyLady het volgende:
jongste zoon ligt in een scheur om Ter land ter zee en in de lucht
Op het moment dat je ze krijgt natuurlijkquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus wanneer een vrouw scheidt van haar man, moet ze eerst haar kinderen afstaan voor ze weer met een andere man wat kan beginnen?
Dat stond er niet bijquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Op het moment dat je ze krijgt natuurlijk
Mijn wereld zou in stukken vallen, dat kan ik mij best voorstellen hoor.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:08 schreef Evie het volgende:
[..]
Zeker aangezien het hypothetisch is. Nu roepen dat je suicidaal zou raken, terwijl je je met geen mogelijkheid in die situatie in zou kunnen leven is ernstig overtrokken en idioot
Ik vond dat vroeger altijd geweldig dus ik ging het laatst nog eens kijken maar ik vond er geen zak meer aanquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:10 schreef LovelyLady het volgende:
jongste zoon ligt in een scheur om Ter land ter zee en in de lucht
Daar kom je wel weer overheen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mijn wereld zou in stukken vallen, dat kan ik mij best voorstellen hoor.
Maargoed, laat ik dat stuk over suicidaal raken weglaten, dat zeg ik misschien omdat ik in een andere positie naar het leven kijk als gemiddeld persoon.
De oude afleveringen waren ook veel leuker.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vond dat vroeger altijd geweldig dus ik ging het laatst nog eens kijken maar ik vond er geen zak meer aan
De oude afleveringen nog steeds welquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vond dat vroeger altijd geweldig dus ik ging het laatst nog eens kijken maar ik vond er geen zak meer aan
Waarom, hou je dan ineens niet meer van de kinderen die je toch hebt opgevoed?quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maargoed, laat ik dat stuk over suicidaal raken weglaten, dat zeg ik misschien omdat ik in een andere positie naar het leven kijk als gemiddeld persoon.
Juist jaquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:12 schreef Tally het volgende:
Ik zou best heel veel kinderen willenMaar krijgen zal ik ze niet
En ik zou het denk ik ook niet willen
misschien moeten mensen die zo snel roepen suicidaal te raken iets meemaken om even in te zien dat het idioot is.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |