Haha, je had nog iets moeten overdrijven met die haute cuisine, maar dit is ook grappigquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, kijk... je bent vast een prima kerel... maar ik neem iemand die elke dag aardappeltjes uit de oven eet met geflambeerde Carpachio en geconfijte wilde paddestoelen niet geheel serieus.
jij kan anders ook aardig koken, dus mondjequote:Op dinsdag 6 november 2012 15:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha, je had nog iets moeten overdrijven met die haute cuisine, maar dit is ook grappig.
Op fok zijn er ook veel gepest, maar niet iedereen wil dat toegeven.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:15 schreef Chai het volgende:
Ik heb op bokt een paar van die topics over die Tim doorgelezen.
Echt iedere bokker is gepest vroeger.
No homo, maar kan jij soms ook fappen op CUL-posts van Pietverdriet?quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:17 schreef wise het volgende:
[..]
jij kan anders ook aardig koken, dus mondje
Oh ik snap dat nooit zo ik vertel het gewoonquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Op fok zijn er ook veel gepest, maar niet iedereen wil dat toegeven.
bij jou was het waarschijnlijk een wanhopige actie om je te neggen om vervolgens een tietmassage te mogen uitvoerenquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh ik snap dat nooit zo ik vertel het gewoon
Ik stink naar Gucci.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Volgensmij vind jij jezelf echt grappig, niet?
quote:
kan altijd wel schuddebuiken om mijn nazigrappenquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Volgensmij vind jij jezelf echt grappig, niet?
ik zeg dat gewoon om haar te stangenquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:21 schreef Nestalgie het volgende:
[..]ik heb een gast in mn klas en doe stinkt als de tering.
maar meeste negers zijn juist erg heel fris
oohhh vaseline stangenquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:21 schreef Germano het volgende:
[..]
ik zeg dat gewoon om haar te stangen
Ohja, heb thuis kunnen blijven onder mom van "moet studeren".quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh je wou toch niet naar zaad ruiken als je zo lang onderweg was in de auto met je ouders?
kquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:21 schreef Germano het volgende:
[..]
bij jou was het waarschijnlijk een wanhopige actie om je te neggen om vervolgens een tietmassage te mogen uitvoeren
Wel, want ik twijfel om naar KFC te gaan wegens hotwings tuesdayquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:22 schreef Germano het volgende:
[..]
jij bent geen neger, maar een chocoman
Nee, maar wel heel typerend. En had het gewoon niet zoveel verwacht.quote:
Alleen wat het nadeel is, dat het dan in de discussie overkomt alsof pesters maar 1 doel voor ogen hebben en bewust treiteren en buitensluiten en het leven van iemand zuur maken.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Op fok zeg zijn er ook veel gepest, maar niet iedereen wil dat toegeven.
HAHA kkquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:23 schreef Germano het volgende:
heb je eigenlijk naar de drugs gegrepen vanwege de pesterijen?
komt doordat iedereen het verschil tussen plagen en pesten anders zietquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Alleen wat het nadeel is, dat het dan in de discussie overkomt alsof pesters maar 1 doel voor ogen hebben en bewust treiteren en buitensluiten en het leven van iemand zuur maken.
In de praktijk is het toch vaak minder extreem (zo'n doel hebben ze helemaal niet voor ogen) en ervaren de pesters zelf dat helemaal niet zo. Daardoor is het ook niet altijd even makkelijk te herkennen.
ik zit niet in CULquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
No homo, maar kan jij soms ook fappen op CUL-posts van Pietverdriet?
Op bokt was dus iemand die daarom plagen sowieso altijd al te ver vond gaan.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:25 schreef Germano het volgende:
[..]
komt doordat iedereen het verschil tussen plagen en pesten anders ziet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |