Oké.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ben neutraal. Geef alleen aan dat het een mening is, en in wise zijn geval dus van geen waarde.
Dan kijkt iedereen in de trein me raar aan, en ik ben gevoelig voor kritiekquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
Waarom niet nu? En noem me geen schatje pls.
Ik zal je ook even dat plaatje sturen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dan kijkt iedereen in de trein me raar aan, en ik ben gevoelig voor kritiek
Schatje.
Shit, kan me echt niet voorstellen dat jij daar gevoelig voor bent. Volgens mij neem je me in de maling.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Schatje.
Hmm, wat is ermee?quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zal je ook even dat plaatje sturen.
Duhquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:09 schreef Zosk het volgende:
[..]
Shit, kan me echt niet voorstellen dat jij daar gevoelig voor bent. Volgens mij neem je me in de maling.
Nee.
kom vegtn dan gaekquote:
Hete vrouw.quote:
jij bent echt leluukquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Schatje.
Akkoord.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee, ik wil echt niets met jou te maken hebben.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
en in wise zijn geval dus van geen waarde.
quote:
quote:
niet elke dag, mang.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, kijk... je bent vast een prima kerel... maar ik neem iemand die elke dag aardappeltjes uit de oven eet met geflambeerde Carpachio en geconfijte wilde paddestoelen niet geheel serieus.
is dat lachen?quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:15 schreef Chai het volgende:
Ik heb op bokt een paar van die topics over die Tim doorgelezen.
Echt iedere bokker is gepest vroeger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |