Nu.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:02 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik houd hem ook, ik geef hem togg niet weg...
Zal ik doen als ik thuis ben schatje.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:01 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oké sla jezelf dan maar gewoon boven op je bek.
En had je nog gerukt voor je weekend weg?quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:02 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik houd hem ook, ik geef hem togg niet weg...
Waarom niet nu? En noem me geen schatje pls.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zal ik doen als ik thuis ben schatje.
Kom dan.quote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En had je nog gerukt voor je weekend weg?
quote:
want?quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:04 schreef Fascination het volgende:
Potverdeuri, plaatjes van een mooie vrouw gevonden, kan ik ze hier weer niet posten.
Oh je wou toch niet naar zaad ruiken als je zo lang onderweg was in de auto met je ouders?quote:
DM?quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:04 schreef Fascination het volgende:
Potverdeuri, plaatjes van een mooie vrouw gevonden, kan ik ze hier weer niet posten.
hij kan je toch niet aan met zijn kinderbovenlichaamquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:04 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat kan ik gewoon veilig achter mijn pc doen.
Wat is dit, kun je die aub gewoon via DM doen viezerik?quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh je wou toch niet naar zaad ruiken als je zo lang onderweg was in de auto met je ouders?
Tepels en vagina zichtbaar.quote:
Als of jij hier niet van genietquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wat is dit, kun je die aub gewoon via DM doen viezerik?
beter dan kadtenquote:
Dat is hij? Ik ben schrieler hoor.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:05 schreef Germano het volgende:
[..]
hij kan je toch niet aan met zijn kinderbovenlichaam
[ afbeelding ]
Ze is niet blond helaas, Zosk.quote:
zo'n horloge (ongeacht hoe duur) met zo;n lelijk band is echt lelijkquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:05 schreef Germano het volgende:
[..]
hij kan je toch niet aan met zijn kinderbovenlichaam
[ afbeelding ]
Oh zo... begrijpelijk dan.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik was net al klaar door Germano's verhaaltje.
ow stuur maarquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze is niet blond helaas, Zosk.
Try me.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze is niet blond helaas, Zosk.
pas maar op, dadelijk komt hij met z'n woonwagenmensenquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:06 schreef wise het volgende:
[..]
zo'n horloge (ongeacht hoe duur) met zo;n lelijk band is echt lelijk
VIND JIJ LELIJK WISE DAT IS WAT ANDERS.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:06 schreef wise het volgende:
[..]
zo'n horloge (ongeacht hoe duur) met zo;n lelijk band is echt lelijk
Jij krijgt er een harde plasser van?quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
VIND JIJ LELIJK WISE DAT IS WAT ANDERS.
ok nutzˇquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
VIND JIJ LELIJK WISE DAT IS WAT ANDERS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |