Ja ik woon in Ede.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:25 schreef Vaseline_ het volgende:
Kuttreinen yo, sta al een kwartier in ede-wageningenwelke fokker woont hier dichtbij, kom ik ff langs
Wtf doe je daar nou weerquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:25 schreef Vaseline_ het volgende:
Kuttreinen yo, sta al een kwartier in ede-wageningenwelke fokker woont hier dichtbij, kom ik ff langs
als iedereen altijd tegen dezelfde persoon grappen maakt dan kan ik het snappenquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Op bokt was dus iemand die daarom plagen sowieso altijd al te ver vond gaan.
Nee gewoon ongeacht alles.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:27 schreef Germano het volgende:
[..]
als iedereen altijd tegen dezelfde persoon grappen maakt dan kan ik het snappen
Ja naar huis gaanquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Wtf doe je daar nou weerWageningen is echt klote om te komen met het OV.
Ja hoort ook gewoon bij de ontwikkeling van kinderen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:28 schreef Germano het volgende:
[..]
dat is kansloos, ik plaag iedereen wel eens en andersom moet dat ook kunnen vind ik
Ah, ongeacht alles. M'n motto.quote:
Kom me nou maar verwennen met die big black ass godverdomme.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja naar huis gaanzeker weer een voor de trein gesprongen ofzo, andere bord staat ook op vertraging
Maar wat deed je daar sws? Lijkt me niet een plek waar je voor de lol heen gaat. Naar de uni?quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja naar huis gaanzeker weer een voor de trein gesprongen ofzo, andere bord staat ook op vertraging
Zitten soms wel sexy topics tussen hoor, en zijn vakkennis is oneindigquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:26 schreef wise het volgende:
[..]
ik zit niet in CUL, en fappen op posts
![]()
![]()
ik kwamquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:28 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Kom me nou maar verwennen met die big black ass godverdomme.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zitten soms wel sexy topics tussen hoor, en zijn vakkennis is oneindig.
Oh seinstoring. Nee ik kom er alleen maar langs en hier staat ie vastquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar wat deed je daar sws? Lijkt me niet een plek waar je voor de lol heen gaat. Naar de uni?
quote:
Is dit je dagboek?quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:32 schreef Atrocat het volgende:
Ik zit tussen een vieze goth en een oud zeikwijf met pittig kapsel in de trein, wat een kutrit
wat was trouwens die ene videoclip waarin een neger zat, en een negroide vrouw hard zat te shacken met dr assżquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zit meer zinnigs in één post dan in deze hele reeks t/m vorige week donderdag.
dat zijn je ouders, gekkiequote:Op dinsdag 6 november 2012 15:32 schreef Atrocat het volgende:
Ik zit tussen een vieze goth en een oud zeikwijf met pittig kapsel in de trein, wat een kutrit
Pics?quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:32 schreef Atrocat het volgende:
Ongeveer 1.780.000.000 resultaten (0,35 seconden)quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:33 schreef wise het volgende:
[..]
wat was trouwens die ene videoclip waarin een neger zat, en een negroide vrouw hard zat te shacken met dr assż
ga je ergens anders zitten .. niet denken in problemen, maar in oplossingenquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:32 schreef Atrocat het volgende:
van dave chappelle. Ken je showsquote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:16 schreef wise het volgende:
[..]
niet elke dag, mang.![]()
![]()
sorry dat ik koken leuk vind
Same.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Koken is ook leuk als je het kan... dus snap best dat jij het leuk vind...ik kan het niet
quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:41 schreef wise het volgende:
[..]
van dave chappelle. Ken je shows![]()
ff zoeken
Oké, zegt me helemaal niets.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:43 schreef wise het volgende:
http://www.metatube.com/e(...)elle-Mad-Real-World/
allemaal zwarten en 1 blanke.
Je moet em helemaal zien, maar het stukje zit op:
3:50 tot 4:05
Niet kunnen is niet willen..quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Koken is ook leuk als je het kan... dus snap best dat jij het leuk vind...ik kan het niet
Slap excuus, ook zonder enige ervaring kan je iets leuks maken. Vraag wise maar om tips.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
hahahaquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:23 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ohja, heb thuis kunnen blijven onder mom van "moet studeren".
wat?quote:
Oh ik maak ook wel eens wat leuks... enlekkers... en soms lijkt het op een hondendrol die wel smaakt... maar toch.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Slap excuus, ook zonder enige ervaring kan je iets leuks maken. Vraag wise maar om tips.
Ik wil zeker wel, geen geduld en planning skills thoquote:
Is bij deze weg-geedit.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat heb ik weleens uitgeroepen van genot :$
Een CB'tje?quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat heb ik weleens uitgeroepen van genot :$
Oh lolquote:
geen idee wanneer iets wel of niet mag .. gewoon niet gebruiken is het veiligste denk ik dan maarquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh lolhet was een ontopic-kanker, dan mag het toch?
of moet je ook zeggen mijn moeder is overleden aan k*****?
Dat weet jij dondersgoed.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Aan wat is ze overleden??quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Genot.quote:
Denk dat Chai een lesje met je stok nodig heeft Frank!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |