De Duitse grens loopt van Zuid-Limburg, naar Noord-Groningen. Dat zegt nog niksquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja hoor, enschede ligt bij de grens bij Duitsland.![]()
![]()
Joh.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
De Duitse grens loopt van Zuid-Limburg, naar Noord-Groningen. Dat zegt nog niks
quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
FUCKING HOMO MET JE TOPICKAAP
Ik had me een geniale TT bedacht
Vertel.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik was het niet eensquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nou, waar ligt het dan?quote:
Ik vind deze wel leuk. Ik spuug nooit, maar heb wel een goede tong.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik vind deze wel leuk. Ik spuug nooit, maar heb wel een goede tong.![]()
Noord Holland toch.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik was het niet eens
[..]
Nou, waar ligt het dan?
quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik vind deze wel leuk. Ik spuug nooit, maar heb wel een goede tong.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]![]()
Ja dat weet jij nog niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Oké. Volgende keer misschien?quote:
Ik had beidequote:Op dinsdag 6 november 2012 14:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had Aardrijkskunde. Maar dat ging daadwerkelijk over Aardrijkskunde ipv over topo.
Je weet wel, dingen kunnen begrijpen ipv wat stipjes uit je hoofd leren.
Ik moet echt altijd lachen om die afbeeldingquote:
Nee!quote:
Toen al aangeschoten? Dat is niet bestquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee!Ik was ook aangeschoten heur.
Ohhhh nu wel ja?!!! Net waren wij nog de zuipschuitenquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee!Ik was ook aangeschoten heur.
Ze is altijd aangeschoten.. Van het lefuhhhhhhhh :$quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Toen al aangeschoten? Dat is niet best
Werelddelen, landen en provincies lukt prima. Maar steden echt nooit meer gehad na groep 7.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had beide. Omdat aardrijkskunde meer is dan enkel dingen begrijpen, maar ook topografisch de werelddelen, landen, provincies en steden ongeveer weten te liggen.
Ik ook niet. Vooral als je gaat winkelen, zo onhandig. Dat beest mag nergens in.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:18 schreef Samzz het volgende:
Hmmm... Ik snap niet zo goed waarom mensen hun hond meenemen als ze gaan winkelen of iets gaan eten in de stad.
Ah, vandaar.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ze is altijd aangeschoten.. Van het lefuhhhhhhhh :$
Dat snap ik ook nooit. En dan vooral als ze hun hond meenemen terwijl ik koeiengroot op de ramen/deur staat dat ze die niet mee mogen nemenquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:18 schreef Samzz het volgende:
Hmmm... Ik snap niet zo goed waarom mensen hun hond meenemen als ze gaan winkelen of iets gaan eten in de stad.
Hoeveel mensen laten daadwerkelijk hun hond buiten? Bijna niemandquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook niet. Vooral als je gaat winkelen, zo onhandig. Dat beest mag nergens in.
Geschiedenis?quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Overal waar kunde of mie achter stond vond ik sowieso niks.. Behalve roerbakmie :$
Ik moest alweer lachenquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Overal waar kunde of mie achter stond vond ik sowieso niks.. Behalve roerbakmie :$
Wij begonnen bij mij al.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Toen al aangeschoten? Dat is niet best
Enschede heeft een havenquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Werelddelen, landen en provincies lukt prima. Maar steden echt nooit meer gehad na groep 7.
Bij ons ging het over havens, aardlagen, vulkanen, tektoniek. Vond ik ook veel leuker.
Gym?quote:
Nee ok ik lieg btw.. Huishoudkunde vond ik wel leuk.. Omdat roerbakmiequote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ohhhh nu wel ja?!!! Net waren wij nog de zuipschuiten
Fook mi?quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ik heb jaren aan turnen gedaan.. Lag me wel dus.. Alleen balsporten e.d vond ik wat minderquote:
Dat sowieso. Maar ik vind het ook een beetje apart dat je een hond meeneemt een eetgelegenheid binnen. En dan heb ik het niet over een hulphond, maar gewoon een huisdierquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook niet. Vooral als je gaat winkelen, zo onhandig. Dat beest mag nergens in.
Jup.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hadden we het vrijdag ook al over waar Enschede lag?
Ik had een bloedhekel aan gym.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik heb jaren aan turnen gedaan.. Lag me wel dus.. Alleen balsporten e.d vond ik wat minder
Dat vond ik dan weer niksquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had een bloedhekel aan gym.Ik kan alleen badmintonnen.
Ik merk het ja, je gaat lekkahhhhhhhhhhquote:
Wat een baas.quote:
Wij gingen altijd alleen maar OF zaalvoetballen (winters) OF softballen ('s zomers)quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had een bloedhekel aan gym.Ik kan alleen badmintonnen.
Misschien dat ik het verdrongen heb. Vakken die niet beta zijn.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Enschede heeft een haven. Amersfoort ook. Logisch gevolg als je je interesseert in havens is dat je weet dat Enschede en Amersfoort niet naast elkaar liggen
.
Bij ons ging het dus over alles wat jij noemt, tevens demografie en topografie. Zo moesten wij van iedere land/werelddeel de steden weten.
Ligt aan de balzzquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik heb jaren aan turnen gedaan.. Lag me wel dus.. Alleen balsporten e.d vond ik wat minder
Geen ideequote:Op dinsdag 6 november 2012 14:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waar hebben we het nog meer over gehad?
Ik vond die turndingen vreselijk want ik was altijd een houten klaas zonder enige vorm van gratie of lenigheid.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dat vond ik dan weer niks.. Dan wou ik mensen slaan
[..]
Ik merk het ja, je gaat lekkahhhhhhhhhh
Niks mis mee.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wij gingen altijd alleen maar OF zaalvoetballen (winters) OF softballen ('s zomers). Gym was oprecht KUT.
Niks mis hoor, met Granny's ballzzquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien dat ik het verdrongen heb. Vakken die niet beta zijn.
[..]
Ligt aan de balzz
Ja hallo, ik weet alleen nog maar de onderwerpen waar ik heel veel om heb gelachen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waar hebben we het nog meer over gehad?
Herkenbaar, vooral softbal.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wij gingen altijd alleen maar OF zaalvoetballen (winters) OF softballen ('s zomers). Gym was oprecht KUT.
Ik weet vrijwel niks meerquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja hallo, ik weet alleen nog maar de onderwerpen waar ik heel veel om heb gelachen.
Haha awwwwwquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vond die turndingen vreselijk want ik was altijd een houten klaas zonder enige vorm van gratie of lenigheid.
Turnen. Geweldig.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vond die turndingen vreselijk want ik was altijd een houten klaas zonder enige vorm van gratie of lenigheid.
Granny's ballsquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Niks mis hoor, met Granny's ballzz
Maar die zijn wel goed toch?quote:
Ik stel me nu een ouwe she-male voorquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Niks mis hoor, met Granny's ballzz
Deze Tamme asserquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Turnen. Geweldig.Ringen en touw. Ook
Turnen was ik goed inquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:24 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Haha awwwww![]()
Nja turndingen was het enige waar ik nog enigszins goed in was dus sja
Jawel. Want ik heb met beide niks. En gym is juist om je ook kennis te laten maken met andere sporten, imo.quote:
Ik heb daar zo'n hekel aanquote:
Ik was altijd wel jaloers op meisjes die dat konden.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Turnen. Geweldig.Ringen en touw. Ook
Sorry, ik zal mezelf weer verbergen :$quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar die zijn wel goed toch?
[..]
Ik stel me nu een ouwe she-male voor
Mijn geheugen is sowieso slechtquote:
Godver, dat vind ik echt iets voor jouquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Turnen was ik goed in
Lenigheid als een malle.
Pics van jou in turnpakjequote:Op dinsdag 6 november 2012 14:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Turnen was ik goed in
Lenigheid als een malle.
Snap ik, waar je goed in bent is ook een stuk leuker. Maar ik was dan weer een erg slim meisje, zo compenseerde ik dat weer.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:24 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Haha awwwww![]()
Nja turndingen was het enige waar ik nog enigszins goed in was dus sja
Nk bijna, tot ik m'n arm brakquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:25 schreef Samzz het volgende:
Oh, turnen. Heb ik ook gedaan. In competitieverband ook nog. 15e van Overijssel
.
Schaam je. Jij weet het verschil tussen een blokfluit en saxofoon niet?!quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:26 schreef AldoTheApache het volgende:
Zit mijn bovenbuurvrouw een liedje van adele op haar saxofoon te spelenof blokfluit
Ik weet het eigenlijk niet
focking irritant, want ze oefent steeds hetzelfde stukje
Volgens mij is het verschil tussen een saxofoon en een blokfluit erg goed hoorbaarquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:26 schreef AldoTheApache het volgende:
Zit mijn bovenbuurvrouw een liedje van adele op haar saxofoon te spelenof blokfluit
Oh, ik haatte gym verder ook. Met het gevolg dat ik heel veel spijbelde omdat we ook vaak softbal of andere domme dingen deden. En dan miste ik soms weer leuke dingen maarja.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik was altijd wel jaloers op meisjes die dat konden.Maar het was niks voor mij. Kracht had ik dan wel weer, maar daar deden we haast niks mee.
Soepelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Ik mocht ook naar het NKquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nk bijna, tot ik m'n arm brak
Ach, arm schatje toch!quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:26 schreef AldoTheApache het volgende:
het klinkt als een blaasdingquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Schaam je. Jij weet het verschil tussen een blokfluit en saxofoon niet?!
neequote:Op dinsdag 6 november 2012 14:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij is het verschil tussen een saxofoon en een blokfluit erg goed hoorbaar?
Dat mis ik dan weerquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Snap ik, waar je goed in bent is ook een stuk leuker. Maar ik was dan weer een erg slim meisje, zo compenseerde ik dat weer.
En toen ben je afgekeurd om je grote tieten?quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:25 schreef Samzz het volgende:
Oh, turnen. Heb ik ook gedaan. In competitieverband ook nog. 15e van Overijssel
.
Vertrek je weer naar de schaduwen?quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Sorry, ik zal mezelf weer verbergen :$
En ik weet het niet.. Volgens mij wel
Hoezo is dat iets voor mij?quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Godver, dat vind ik echt iets voor jou
Zou je wel willen he?quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Pics van jou in turnpakje
quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
het klinkt als een blaasding
[..]
nee
Helemaal begrijpelijk. Moet ik der even in elkaar slaan? lief toespreken?quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nu raak ik helemaal ontregeld
Potverdomme, zijn we elkaar gewoon misgelopenquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik mocht ook naar het NK. Maar ik wilde liever paardrijden
.
Geen idee, ik stel me al helemaal voor hoe dat eruit zietquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vertrek je weer naar de schaduwen?
[..]
Hoezo is dat iets voor mij?
Heb vroeger regelmatig de vraag gehad of ik op turnen zat.
Maar ik was gewoon enorm lenig en soepel. Hypermobiel, jwt.
[..]
Zou je wel willen he?
Wij deden op een gegeven moment, in 4 en 5 havo heel veel verschillende dingen. Dat was wel tof. Boksen vond ik ook leuk.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel. Want ik heb met beide niks. En gym is juist om je ook kennis te laten maken met andere sporten, imo.
[..]
Ik heb daar zo'n hekel aan. Ik heb al eens een flinke klachtenbrief naar de schoolleiding gestuurd omdat we alleen maar softbalden of voetbalden. Ze zouden er wat aan doen. Een half jaartje ging het goed
.
Neequote:Op dinsdag 6 november 2012 14:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vertrek je weer naar de schaduwen?
[..]
Hoezo is dat iets voor mij?
Heb vroeger regelmatig de vraag gehad of ik op turnen zat.
Maar ik was gewoon enorm lenig en soepel. Hypermobiel, jwt.
[..]
Zou je wel willen he?
Ik las wat andersquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nu raak ik helemaal ontregeld
Niet eensquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:27 schreef twi het volgende:
[..]
En toen ben je afgekeurd om je grote tieten?
Het lot is ons echt niet gunstig gezindquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Potverdomme, zijn we elkaar gewoon misgelopen
Ja, dat deden wij inderdaad ook. Dat was echt leuk. Ik ben toen ook fanatiek verder gegaan met boksen en heb het nog jaren gedaanquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Wij deden op een gegeven moment, in 4 en 5 havo heel veel verschillende dingen. Dat was wel tof. Boksen vond ik ook leuk.
Slaanquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Helemaal begrijpelijk. Moet ik der even in elkaar slaan? lief toespreken?
wattan?quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nee
En ja :$
[..]
Ik las wat anders
Ik spijbelde ook veel. Dan ging ik altijd bij een vriendin thuis zitten, zodat ik niet te vroeg thuis kwam en m'n ouders allemaal vragen hadden.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh, ik haatte gym verder ook. Met het gevolg dat ik heel veel spijbelde omdat we ook vaak softbal of andere domme dingen deden. En dan miste ik soms weer leuke dingen maarja.
Het lot moet gewoon keihard geklapt wordenquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet eens. Ik mocht naar het NK. Maar ik wilde liever paardrijden.
[..]
Het lot is ons echt niet gunstig gezind. Met paardrijden ben ik trouwens ook naar het NK geweest, 3e geworden.
[..]
Ja, dat deden wij inderdaad ook. Dat was echt leuk. Ik ben toen ook fanatiek verder gegaan met boksen en heb het nog jaren gedaan.
Wij zijn toen ook met de klas gaan paardrijden.
Jammer wel, had een leuke afwisseling geweest van de jongensachtige turnsters.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:29 schreef Samzz het volgende:
Kon het goed hoorquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee, ik stel me al helemaal voor hoe dat eruit ziet
Wat ga je dan doen met die foto?quote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:29 schreef twi het volgende:
Wij voetbalden en softbalden nooit, We moeten altijd met de touwen in de weer. Ik was zo dik dat ik daar nooit aan kon blijven hangen, laat staan in klimmen
Hahhaa, ik had het geluk dat mijn vader werkte dus ik kon altijd naar huis. En anders ging ik lekker met vriendinnen naar de mac ofzo.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik spijbelde ook veel. Dan ging ik altijd bij een vriendin thuis zitten, zodat ik niet te vroeg thuis kwam en m'n ouders allemaal vragen hadden.
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaquote:
Paardrijden, vet.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Het lot is ons echt niet gunstig gezind. Met paardrijden ben ik trouwens ook naar het NK geweest, 3e geworden.
[..]
Ja, dat deden wij inderdaad ook. Dat was echt leuk. Ik ben toen ook fanatiek verder gegaan met boksen en heb het nog jaren gedaan.
Wij zijn toen ook met de klas gaan paardrijden.
TMIquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kon het goed hoor
Ik kon ook mezelf pijpen.
[..]
Wat ga je dan doen met die foto?
[..]
Salto maken, en jezelf een blauw oog slaan met je tiet.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:30 schreef twi het volgende:
[..]
Jammer wel, had een leuke afwisseling geweest van de jongensachtige turnsters.
Ja. wel.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:30 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
Op fb zettenquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kon het goed hoor
Ik kon ook mezelf pijpen.
[..]
Wat ga je dan doen met die foto?
[..]
had een 10 voor touwklimmen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:29 schreef twi het volgende:
Wij voetbalden en softbalden nooit, We moeten altijd met de touwen in de weer. Ik was zo dik dat ik daar nooit aan kon blijven hangen, laat staan in klimmen
Ik moest lachen, waaromquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Salto maken, en jezelf een blauw oog slaan met je tiet.
Oke maar ze hoeft niet dood he.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
en hard ook want ik erger me eraan
Ik durfde nooit, want ik heb hoogtevrees.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
had een 10 voor touwklimmen.
Kon alleen op mijn armkracht al boven komen
quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Salto maken, en jezelf een blauw oog slaan met je tiet.
Hoe is het captain Vinniieequote:
Jij hebt ook een halve meter minder om naar boven te trekken.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
had een 10 voor touwklimmen.
Kon alleen op mijn armkracht al boven komen
Ja, ik moet nog even op kracht komen.quote:
Nee, gewoon even op haar smoel meppen zodat ze niet meer kan blazenquote:
Dan niet.quote:
Hoe is het met mijn favoriete modskequote:
Was er serieus zo'n debiel die dat deed?quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Salto maken en een bosmongool die dan net op dat moment de dikke mat wegtrekt
Ok, dat gun ik je.. Laat maar weten wanneer je er klaar voor bentquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:32 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, ik moet nog even op kracht komen.
Goedquote:
Je moet Skype echt 'Quit'ten, anders gaat hij idd niet weg.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Net skype gedownload. Waarom gaat dat schermpje niet meer weg? Ik druk overal op sluiten, maar hij minimaliseert alleen.
[..]
Dan niet.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Net skype gedownload. Waarom gaat dat schermpje niet meer weg? Ik druk overal op sluiten, maar hij minimaliseert alleen.
[..]
Dan niet.
maakt niet uit, dat is het mooie van touwklimmen, perfect om te meten hoe sterk je in verhoudng bentquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:32 schreef twi het volgende:
[..]
Jij hebt ook een halve meter minder om naar boven te trekken.
En nee Kaneel, dáár heb ik het nu niet over.
Ik was een slappe hap. En ik ben het ongetwijfeld nog steedsquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
maakt niet uit, dat is het mooie van touwklimmen, perfect om te meten hoe sterk je in verhoudng bent
Jaquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Was er serieus zo'n debiel die dat deed?
Oke.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee, gewoon even op haar smoel meppen zodat ze niet meer kan blazen
Wachtenquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ookIk moet nog 3,5 uur wachten
En daarna is het nooit meer goed gekomen met je tietjes?quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ja
En ik schrok me natuurlijk de pleuris en viel keihard op m'n tietjes
Sja.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:30 schreef twi het volgende:
[..]
Jammer wel, had een leuke afwisseling geweest van de jongensachtige turnsters.
Het leuke was ook, dat de jongens met de grootste bek, het allemaal het leukste vondenquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Paardrijden, vet.Dat had ik ook wel willen doen, lijkt me wel wat.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ja
En ik schrok me natuurlijk de pleuris en viel keihard op m'n tietjes
Goed. Ik ben jouw favoriete bezigheid aan het doen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hoe is het met mijn favoriete modske?
Ja, volgende keer zeker weten.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ok, dat gun ik je.. Laat maar weten wanneer je er klaar voor bent
Dus datquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:34 schreef twi het volgende:
[..]
En daarna is het nooit meer goed gekomen met je tietjes?
Bezigheidstherapie op het werkquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wachten? Een man neemt toch het heft in handen en zorgt ervoor dat hij eten krijgt
![]()
?
Kan alleen nog Skype-Sluiten of rode kruisje doen. Bij beide minimaliseert ie slechts.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Je moet Skype echt 'Quit'ten, anders gaat hij idd niet weg.
quote:
Hmm.. Dat is meestal niet iets waar ik Fok! bij aan hebquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Goed. Ik ben jouw favoriete bezigheid aan het doen.
Ik zat te happen naar adem, dus ik kon niet zoveelquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik had het hem/haar wel even laten weten
Het moest verboden wordenquote:
Hou ik je aanquote:
Er is niks met met Rokje haar tietjes!!quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:34 schreef twi het volgende:
[..]
En daarna is het nooit meer goed gekomen met je tietjes?
Nee, niet direct. Maar later wel. Bosmongool inderdaadquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik zat te happen naar adem, dus ik kon niet zoveel
Ja, inderdaadquote:
Niet haar internetheld spelen hè? Dat is Tamashii al.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er is niks met met Rokje haar tietjes!!
Diegene heeft er zwaar van langs gekregen van de leiding.. Hoop geschreeuw kwam er uit t "kantoortje"quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, niet direct. Maar later wel. Bosmongool inderdaad
[..]
Ja, inderdaad
En terecht.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Diegene heeft er zwaar van langs gekregen van de leiding.. Hoop geschreeuw kwam er uit t "kantoortje"
Logisch ook. Je had wel dood kunnen zijn.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Diegene heeft er zwaar van langs gekregen van de leiding.. Hoop geschreeuw kwam er uit t "kantoortje"
Misschien ben ik wel te visueel ingesteld voor deze reeksquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ga eens naar Skype, rechtsbovenin en dan op 'sign out' klikken.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan alleen nog Skype-Sluiten of rode kruisje doen. Bij beide minimaliseert ie slechts.
[..]
Ik kom slechts op voor mijn eigen waarden en normen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:37 schreef twi het volgende:
[..]
Niet haar internetheld spelen hè? Dat is Tamashii al.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel te visueel ingesteld voor deze reeks.
Ik heb er meteen beelden bij.
Fijn was anders iddquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Logisch ook. Je had wel dood kunnen zijn.
Iets met paddles zeker eh, schavuitquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel te visueel ingesteld voor deze reeks.
Ik heb er meteen beelden bij.
Ja, gelukkig welquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Fijn was anders idd
Maar ik leef nog.. Gelukkig.. Sort of
Dat hangt af van je definitie van kapitaalquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:38 schreef AldoTheApache het volgende:
Iemand nog kapitaal over wat beheerd moet worden?
Het is wat hè, die dames hierquote:
geldquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat hangt af van je definitie van kapitaal.
Dat sowieso, het deed goed pijn ja.. En zo snel klaag ik nou ook weer nietquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, gelukkig wel. Maar je kan echt smerig terecht komen als de mat opeens weg is.
U heeft me ontmaskerd, deugniet!quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Iets met paddles zeker eh, schavuit
Fifty shadesquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het is wat hè, die dames hier
Trouwens, even mana e mana, vind je het ook zo walgelijk als iedereen zomaar in het openbaar fifty shades of grey leest?
Ik kijk toch ook geen porno in de trein.
Ik heb Nederlands.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ga eens naar Skype, rechtsbovenin en dan op 'sign out' klikken.
Schobbejakje, nu moet je ook naar het kantoortje.. De leiding komt er zo aanquote:
Welke Windows?quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb Nederlands.
Ik zie wel afmelden staan onder Skype. Maar dan kom ik weer bij hetzelfde waar ik net was.
A las, ik ga al, voorzichtig madame, doe mij niet al te veel pijnquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Schobbejakje, nu moet je ook naar het kantoortje.. De leiding komt er zo aan
Rechtsonderin bij die pictogrammetjes naast de klok rechterklik op dat Skype dingetje. Zo kun je 'm helemaal sluitenquote:
Mannenporno wordt gediscrimineerdquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Fifty shadesZoiets was er gisteren ook op tv
O, pardon.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb Nederlands.
Ik zie wel afmelden staan onder Skype. Maar dan kom ik weer bij hetzelfde waar ik net was.
Ik zal even met de madame praten, maar ik kan je niks beloven :$quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
A las, ik ga al, voorzichtig madame, doe mij niet al te veel pijn.
Altijdquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mannenporno wordt gediscrimineerd!
Ze hebben de pik op ons (haha).quote:
Dank, dank.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Rechtsonderin bij die pictogrammetjes naast de klok rechterklik op dat Skype dingetje. Zo kun je 'm helemaal sluiten
Dank.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:42 schreef Fera het volgende:
[..]
O, pardon.
Rechter muisklik op het icoontje en dan 'Quit Skype'.
Een borrel gaat er wel in.quote:
Nou kom ik niet meer naar het kantoortjequote:Op dinsdag 6 november 2012 14:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik zal even met de madame praten, maar ik kan je niks beloven :$
Nee klopt, maar dat hebben wel meer programma'squote:Op dinsdag 6 november 2012 14:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dank, dank.
Wat onhandig eigenlijk. Je hebt 2 knopjes sluiten, maar die sluiten het programma niet.
[..]
Dank.
Werksequote:Op dinsdag 6 november 2012 14:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
K ga me vast klaarmaken en dan naar m'n werk, dus tot later![]()
True thatquote:
JD.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb nog wat JD en wodka in huis
Twee dubbele boterhammen met pindakaas natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:44 schreef Samzz het volgende:
Ik heb zin in wat lekkers. Geen idee wat, echter.
Begin bij genrequote:Op dinsdag 6 november 2012 14:44 schreef Samzz het volgende:
Chipsquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:44 schreef Samzz het volgende:
Een DP van Mur en Drommel.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:44 schreef Samzz het volgende:
Niet op letten kt, gewoon even fappen en die agressie ben je kwijt.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:45 schreef kingtoppie het volgende:
Jezus mina, wat is dat stelletje op die klb sc toch triest.
Als er niks aan de hand is, ben je niet doof.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:46 schreef MissExpert het volgende:
Bij de huisarts al geweester was helemaal niks aan de hand. En nu blijf ik dus doof
Dit dusquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als er niks aan de hand is, ben je niet doof.
Kom je het brengen dan?quote:
Drink dan lekker wat anders.quote:
Er zit geen prop voor trommelvlies dus ze heeft geen idee waar ik dan dover van ben. Waarschijnlijk zit het probleem 'dieper' en dus bij mijn andere gehoorbeentjes enzquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als er niks aan de hand is, ben je niet doof.
Ik had op zijn minst een doorverwijzing gevraagd naar een KNO ofzoquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:46 schreef MissExpert het volgende:
Bij de huisarts al geweester was helemaal niks aan de hand. En nu blijf ik dus doof
O, ik bedoelde het niet zo serieus eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vanavond en morgen wordt lastigMaar andere keer kan wel
Dan is er dus wel wat aan de hand en moet je naar de KNO-arts.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:48 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Er zit geen prop voor trommelvlies dus ze heeft geen idee waar ik dan dover van ben. Waarschijnlijk zit het probleem 'dieper' en dus bij mijn andere gehoorbeentjes enz
Je kunt er ook niks aan doen verder, gezeik altijd met diezelfde mensen... Ze zoeken met ook echt gewoon op, zo triest is het.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niet op letten kt, gewoon even fappen en die agressie ben je kwijt.
Ooh, hehequote:Op dinsdag 6 november 2012 14:48 schreef Fera het volgende:
[..]
O, ik bedoelde het niet zo serieus eigenlijk.Maar daar hou ik je aan.
![]()
Negerenquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je kunt er ook niks aan doen verder, gezeik altijd met diezelfde mensen... Ze zoeken met ook echt gewoon op, zo triest is het.
Geeft niet hoor.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh, hehe
Ik altijd met m'n grote bek
Weg gaan. Sowieso, KLBquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je kunt er ook niks aan doen verder, gezeik altijd met diezelfde mensen... Ze zoeken met ook echt gewoon op, zo triest is het.
Je zou het haast een vorm van pesten noemen gewoonquote:
Neuh.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je zou het haast een vorm van pesten noemen gewoon
Je zegt het tegen Guitarist hè? Die neemt alles serieus. Nouja, in de figuurlijke zin.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:48 schreef Fera het volgende:
[..]
O, ik bedoelde het niet zo serieus eigenlijk.Maar daar hou ik je aan.
![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
We spreken wel even een keertje af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Goed idee! Wel Calvé danquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:44 schreef twi het volgende:
[..]
Twee dubbele boterhammen met pindakaas natuurlijk.
Nee.quote:
Ik ken Gitaar, dank je.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:51 schreef twi het volgende:
[..]
Je zegt het tegen Guitarist hè? Die neemt alles serieus. Nouja, in de figuurlijke zin.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:51 schreef Fera het volgende:
[..]Om die fles te legen? Kan ik in m'n eentje ook hoor.
Geen goed plan als je de volgende dag wat te doen hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tis allemaal veilig achter het computertje wel... Durf te wedden dat ze int echt een heel klein hartje hebben allemaal.quote:
Vinniiee style.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen goed plan als je de volgende dag wat te doen hebt
Samzz, serieus, je hoeft nu alleen maar je paarden en je honden te laten vallen en dan wil ik je misschien wel een keertje meeten.quote:
zo assertief was ik nietquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik had op zijn minst een doorverwijzing gevraagd naar een KNO ofzo
heeft me niet doorverwezenquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan is er dus wel wat aan de hand en moet je naar de KNO-arts.
Dat zal toch nooit gebeuren.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:53 schreef twi het volgende:
[..]
Samzz, serieus, je hoeft nu alleen maar je paarden en je honden te laten vallen en dan wil ik je misschien wel een keertje meeten.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is niet positief in dit geval
quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nu zie ik rare dansjes voor me op de melodie van Gangnam Style
Daar moet je ook om vragen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:55 schreef MissExpert het volgende:
[..]
heeft me niet doorverwezen.
ik moest trouwens net door de assistente laten uitspuiten.
voirge week al naar de HA gegaan. en die zei dat het wel nodig wasblabla
wazigheid alom
Gelukkig heb ik een hekel aan dat nummer.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nu zie ik rare dansjes voor me op de melodie van Gangnam Style
Die muziek is het hé.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar moet je ook om vragen.
En dat uitspuiten duurt vaak even voordat je het verschil merkt.
Tevens: muziek minder hard zetten.
[..]
Gelukkig heb ik een hekel aan dat nummer.
Ik dacht dat je wat anders voelde groeien.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:56 schreef twi het volgende:
[..]
Jammer, ik voelde het groeien tussen ons.
Een trio helpt altijd goed jaquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:57 schreef MissExpert het volgende:
OMG. ik krijg een om van een hele vreemde man. om te helpen in zijn relatiedip met zijn vrouw. OMG
om?quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:57 schreef MissExpert het volgende:
OMG. ik krijg een om van een hele vreemde man. om te helpen in zijn relatiedip met zijn vrouw. OMG
Nee hoor, dat zou ik wel in de gaten hebben.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat je wat anders voelde groeien.
porno!quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik kreeg ook een toffe PM. In het Engels. Dat iemand contact met me wil met een of ander apart e-mailadres.
Lieve MissExpert,quote:
Booty PM?quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik kreeg ook een toffe PM. In het Engels. Dat iemand contact met me wil met een of ander apart e-mailadres.
Waarom wil jij je door huisvrouwen laten doen?quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lieve MissExpert,
Zou jij mij willen helpen met het laten opleven van mijn seksleven?
Vriendelijke groetjes, kingtoppie.
In dit geval even yvonne...quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:59 schreef Vinniiee het volgende:
Daar begin ik 's morgens om half 9 al mee
Volgende keer ga ik eens bij jou voelen. Ik ben nou wel benieuwd.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:59 schreef twi het volgende:
[..]
Nee hoor, dat zou ik wel in de gaten hebben.
nee gekkerd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een relatie is concessies doen, lieve twi.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:56 schreef twi het volgende:
[..]
Jammer, ik voelde het groeien tussen ons.
nee sorry ben al bezet.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lieve MissExpert,
Zou jij mij willen helpen met het laten opleven van mijn seksleven?
Vriendelijke groetjes, kingtoppie.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:00 schreef twi het volgende:
[..]
Waarom wil jij je door huisvrouwen laten doen?
huisvrouwen? wat denk je wel niet van me?quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:00 schreef twi het volgende:
[..]
Waarom wil jij je door huisvrouwen laten doen?
quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:00 schreef MissExpert het volgende:
[..]
nee gekkerd.
was totaal niet seksgerelateerd. hij vroeg alleen hoe hij met zijn vrouw/vriendin moest omgaan in bepaalde situaties.
ik ben helemaal niet zo goed in het goedmaken van relatiesJa dat is de inleiding, uiteindelijk gaat het uitdraaien op seks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo denken wij mannen nu eenmaal
Ik heb geen vleeslulquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Volgende keer ga ik eens bij jou voelen. Ik ben nou wel benieuwd.
sommige mannen niet, ik ken er een paarquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat is de inleiding, uiteindelijk gaat het uitdraaien op seks.
Oh, ja, ik verwarde je met LovelyLady. Maar kingtoppie is het blijkbaar wel met me eens.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:01 schreef MissExpert het volgende:
[..]
huisvrouwen? wat denk je wel niet van me?
Waarom is dat? Als een vrouw toch duidelijk zegt dat ze bezet is en niet is geïnteresseerd, waarom hebben mannen dan zo'n enorme plaat voor de kop dat ze het blijven proberen, al dan niet serieus?quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat is de inleiding, uiteindelijk gaat het uitdraaien op seks.
Klopt, wel jammer dat je die twee dingetjes niet voor me over hebt.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een relatie is concessies doen, lieve twi.
oke okequote:Op dinsdag 6 november 2012 15:02 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, ja, ik verwarde je met LovelyLady. Maar kingtoppie is het blijkbaar wel met me eens.
Ik snap het probleem niet Twi.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:02 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, ja, ik verwarde je met LovelyLady. Maar kingtoppie is het blijkbaar wel met me eens.
`quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:02 schreef MissExpert het volgende:
[..]
sommige mannen niet, ik ken er een paar
Dat zou betekenen dat ik mijzelf moet veranderen. En jezelf veranderen voor een persoon is niet goedquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:02 schreef twi het volgende:
[..]
Klopt, wel jammer dat je die twee dingetjes niet voor me over hebt.
Ik denk als je als man prima in staat bent te zien of je kans op slagen hebt.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:02 schreef Samzz het volgende:
d, waarom hebben mannen dan zo'n enorme plaat voor de kop dat ze het blijven proberen, al dan niet serieus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |