De Duitse grens loopt van Zuid-Limburg, naar Noord-Groningen. Dat zegt nog niksquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja hoor, enschede ligt bij de grens bij Duitsland.![]()
![]()
Joh.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
De Duitse grens loopt van Zuid-Limburg, naar Noord-Groningen. Dat zegt nog niks
quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
FUCKING HOMO MET JE TOPICKAAP
Ik had me een geniale TT bedacht
Vertel.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik was het niet eensquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nou, waar ligt het dan?quote:
Ik vind deze wel leuk. Ik spuug nooit, maar heb wel een goede tong.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik vind deze wel leuk. Ik spuug nooit, maar heb wel een goede tong.![]()
Noord Holland toch.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik was het niet eens
[..]
Nou, waar ligt het dan?
quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik vind deze wel leuk. Ik spuug nooit, maar heb wel een goede tong.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]![]()
Ja dat weet jij nog niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Oké. Volgende keer misschien?quote:
Ik had beidequote:Op dinsdag 6 november 2012 14:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had Aardrijkskunde. Maar dat ging daadwerkelijk over Aardrijkskunde ipv over topo.
Je weet wel, dingen kunnen begrijpen ipv wat stipjes uit je hoofd leren.
Ik moet echt altijd lachen om die afbeeldingquote:
Nee!quote:
Toen al aangeschoten? Dat is niet bestquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee!Ik was ook aangeschoten heur.
Ohhhh nu wel ja?!!! Net waren wij nog de zuipschuitenquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee!Ik was ook aangeschoten heur.
Ze is altijd aangeschoten.. Van het lefuhhhhhhhh :$quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Toen al aangeschoten? Dat is niet best
Werelddelen, landen en provincies lukt prima. Maar steden echt nooit meer gehad na groep 7.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had beide. Omdat aardrijkskunde meer is dan enkel dingen begrijpen, maar ook topografisch de werelddelen, landen, provincies en steden ongeveer weten te liggen.
Ik ook niet. Vooral als je gaat winkelen, zo onhandig. Dat beest mag nergens in.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:18 schreef Samzz het volgende:
Hmmm... Ik snap niet zo goed waarom mensen hun hond meenemen als ze gaan winkelen of iets gaan eten in de stad.
Ah, vandaar.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ze is altijd aangeschoten.. Van het lefuhhhhhhhh :$
Dat snap ik ook nooit. En dan vooral als ze hun hond meenemen terwijl ik koeiengroot op de ramen/deur staat dat ze die niet mee mogen nemenquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:18 schreef Samzz het volgende:
Hmmm... Ik snap niet zo goed waarom mensen hun hond meenemen als ze gaan winkelen of iets gaan eten in de stad.
Hoeveel mensen laten daadwerkelijk hun hond buiten? Bijna niemandquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook niet. Vooral als je gaat winkelen, zo onhandig. Dat beest mag nergens in.
Geschiedenis?quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Overal waar kunde of mie achter stond vond ik sowieso niks.. Behalve roerbakmie :$
Ik moest alweer lachenquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Overal waar kunde of mie achter stond vond ik sowieso niks.. Behalve roerbakmie :$
Wij begonnen bij mij al.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Toen al aangeschoten? Dat is niet best
Enschede heeft een havenquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Werelddelen, landen en provincies lukt prima. Maar steden echt nooit meer gehad na groep 7.
Bij ons ging het over havens, aardlagen, vulkanen, tektoniek. Vond ik ook veel leuker.
Gym?quote:
Nee ok ik lieg btw.. Huishoudkunde vond ik wel leuk.. Omdat roerbakmiequote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ohhhh nu wel ja?!!! Net waren wij nog de zuipschuiten
Fook mi?quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ik heb jaren aan turnen gedaan.. Lag me wel dus.. Alleen balsporten e.d vond ik wat minderquote:
Dat sowieso. Maar ik vind het ook een beetje apart dat je een hond meeneemt een eetgelegenheid binnen. En dan heb ik het niet over een hulphond, maar gewoon een huisdierquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook niet. Vooral als je gaat winkelen, zo onhandig. Dat beest mag nergens in.
Jup.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hadden we het vrijdag ook al over waar Enschede lag?
Ik had een bloedhekel aan gym.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik heb jaren aan turnen gedaan.. Lag me wel dus.. Alleen balsporten e.d vond ik wat minder
Dat vond ik dan weer niksquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had een bloedhekel aan gym.Ik kan alleen badmintonnen.
Ik merk het ja, je gaat lekkahhhhhhhhhhquote:
Wat een baas.quote:
Wij gingen altijd alleen maar OF zaalvoetballen (winters) OF softballen ('s zomers)quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had een bloedhekel aan gym.Ik kan alleen badmintonnen.
Misschien dat ik het verdrongen heb. Vakken die niet beta zijn.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Enschede heeft een haven. Amersfoort ook. Logisch gevolg als je je interesseert in havens is dat je weet dat Enschede en Amersfoort niet naast elkaar liggen
.
Bij ons ging het dus over alles wat jij noemt, tevens demografie en topografie. Zo moesten wij van iedere land/werelddeel de steden weten.
Ligt aan de balzzquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik heb jaren aan turnen gedaan.. Lag me wel dus.. Alleen balsporten e.d vond ik wat minder
Geen ideequote:Op dinsdag 6 november 2012 14:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waar hebben we het nog meer over gehad?
Ik vond die turndingen vreselijk want ik was altijd een houten klaas zonder enige vorm van gratie of lenigheid.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dat vond ik dan weer niks.. Dan wou ik mensen slaan
[..]
Ik merk het ja, je gaat lekkahhhhhhhhhh
Niks mis mee.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wij gingen altijd alleen maar OF zaalvoetballen (winters) OF softballen ('s zomers). Gym was oprecht KUT.
Niks mis hoor, met Granny's ballzzquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien dat ik het verdrongen heb. Vakken die niet beta zijn.
[..]
Ligt aan de balzz
Ja hallo, ik weet alleen nog maar de onderwerpen waar ik heel veel om heb gelachen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waar hebben we het nog meer over gehad?
Herkenbaar, vooral softbal.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wij gingen altijd alleen maar OF zaalvoetballen (winters) OF softballen ('s zomers). Gym was oprecht KUT.
Ik weet vrijwel niks meerquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja hallo, ik weet alleen nog maar de onderwerpen waar ik heel veel om heb gelachen.
Haha awwwwwquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vond die turndingen vreselijk want ik was altijd een houten klaas zonder enige vorm van gratie of lenigheid.
Turnen. Geweldig.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vond die turndingen vreselijk want ik was altijd een houten klaas zonder enige vorm van gratie of lenigheid.
Granny's ballsquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Niks mis hoor, met Granny's ballzz
Maar die zijn wel goed toch?quote:
Ik stel me nu een ouwe she-male voorquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Niks mis hoor, met Granny's ballzz
Deze Tamme asserquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Turnen. Geweldig.Ringen en touw. Ook
Turnen was ik goed inquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:24 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Haha awwwww![]()
Nja turndingen was het enige waar ik nog enigszins goed in was dus sja
Jawel. Want ik heb met beide niks. En gym is juist om je ook kennis te laten maken met andere sporten, imo.quote:
Ik heb daar zo'n hekel aanquote:
Ik was altijd wel jaloers op meisjes die dat konden.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Turnen. Geweldig.Ringen en touw. Ook
Sorry, ik zal mezelf weer verbergen :$quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar die zijn wel goed toch?
[..]
Ik stel me nu een ouwe she-male voor
Mijn geheugen is sowieso slechtquote:
Godver, dat vind ik echt iets voor jouquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Turnen was ik goed in
Lenigheid als een malle.
Pics van jou in turnpakjequote:Op dinsdag 6 november 2012 14:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Turnen was ik goed in
Lenigheid als een malle.
Snap ik, waar je goed in bent is ook een stuk leuker. Maar ik was dan weer een erg slim meisje, zo compenseerde ik dat weer.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:24 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Haha awwwww![]()
Nja turndingen was het enige waar ik nog enigszins goed in was dus sja
Nk bijna, tot ik m'n arm brakquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:25 schreef Samzz het volgende:
Oh, turnen. Heb ik ook gedaan. In competitieverband ook nog. 15e van Overijssel
.
Schaam je. Jij weet het verschil tussen een blokfluit en saxofoon niet?!quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:26 schreef AldoTheApache het volgende:
Zit mijn bovenbuurvrouw een liedje van adele op haar saxofoon te spelenof blokfluit
Ik weet het eigenlijk niet
focking irritant, want ze oefent steeds hetzelfde stukje
Volgens mij is het verschil tussen een saxofoon en een blokfluit erg goed hoorbaarquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:26 schreef AldoTheApache het volgende:
Zit mijn bovenbuurvrouw een liedje van adele op haar saxofoon te spelenof blokfluit
Oh, ik haatte gym verder ook. Met het gevolg dat ik heel veel spijbelde omdat we ook vaak softbal of andere domme dingen deden. En dan miste ik soms weer leuke dingen maarja.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik was altijd wel jaloers op meisjes die dat konden.Maar het was niks voor mij. Kracht had ik dan wel weer, maar daar deden we haast niks mee.
Soepelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Ik mocht ook naar het NKquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nk bijna, tot ik m'n arm brak
Ach, arm schatje toch!quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:26 schreef AldoTheApache het volgende:
het klinkt als een blaasdingquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Schaam je. Jij weet het verschil tussen een blokfluit en saxofoon niet?!
neequote:Op dinsdag 6 november 2012 14:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij is het verschil tussen een saxofoon en een blokfluit erg goed hoorbaar?
Dat mis ik dan weerquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Snap ik, waar je goed in bent is ook een stuk leuker. Maar ik was dan weer een erg slim meisje, zo compenseerde ik dat weer.
En toen ben je afgekeurd om je grote tieten?quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:25 schreef Samzz het volgende:
Oh, turnen. Heb ik ook gedaan. In competitieverband ook nog. 15e van Overijssel
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |