quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:17 schreef Dwyn het volgende:
Zo, de pop is gereanimeerd, het brandje is geblust, de verbandjes aangelegd en ik ben gered uit een brandend gebouw. We zijn weer geslaagd
Oh vandaar....quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:16 schreef Mss het volgende:
[..]
Die doet al de hele dag stom bij mij.
Das balenquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh vandaar....
Door kut whatsapp date met goeie vriend misgelopen vanavond![]()
En morgen moet hij weer terug vliegen naar huis dus dan kunnen we ook niet meeten
Hij was aan het werk op een beurs in A'dam en ik dus in R'dam en we hadden niet een tijd afgesproken en en en.... lekker onduidelijk en hij is uber chaotisch , dus tegen de tijd dat we elkaar te pakken hadden dacht hij dat ik al in Den Haag was en ik dacht dat hij naar mij toe zou komen en toen was het al te laat voor mij om nog daarheen te scheurenquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Das balenMaar waarom belt ie dan niet even
Grom... voetbal op tv vanavond.. Dat wordt dus vroeg naar bed wat lezen
Da's gewoon afleiding om niet te hoeven leren, je scumbag brain dusquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:19 schreef Diconnected het volgende:
Als ik aan het leren ben heb ik gewoon constant trek, alsof m'n brain voer nodig heeft ofzo.
Thehehe klinkt idd als goeien matigen bijna-datequote:Op dinsdag 6 november 2012 20:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hij was aan het werk op een beurs in A'dam en ik dus in R'dam en we hadden niet een tijd afgesproken en en en.... lekker onduidelijk en hij is uber chaotisch , dus tegen de tijd dat we elkaar te pakken hadden dacht hij dat ik al in Den Haag was en ik dacht dat hij naar mij toe zou komen en toen was het al te laat voor mij om nog daarheen te scheurenmorgen ook weer werken enzo.
Heb 'm op zich paar weken geleden nog gezien, en hij is vrij regelmatig in Nederland, maar toch... ik had er echt even naar uitgekeken... een van mijn beste vrienden toen hij nog in NL woonde, maar die sukkel moest weer zo nodig een toffe baan in het buitenland![]()
Ha, voetbal.... joy!
Ben soms wel heel blij dat die van mij er nog minder om geeft dan ik
hij trekt nog weleens een nachtje door en denkt dat ik dat ook kan, maar dat lukt me echt niet meerquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Thehehe klinkt idd als goeien matigen bijna-date![]()
Maar gelukkig is ie nog vaak in NL dan
Singaporequote:Op dinsdag 6 november 2012 20:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hij trekt nog weleens een nachtje door en denkt dat ik dat ook kan, maar dat lukt me echt niet meer
Zou het wel graag doen hoor, zou een toffe avond en nacht worden, maar ja, morgen is er weer een dan enzo
Hij wilde eerst nog verder solliciteren op een baan in Singapore, maar dat heb ik 'm maar verboden, Swiss is al ver genoeg
Ja man... werken is leuk en internationaal ook, maar fuck man, da's de andere kant van de wereld!quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Singapore![]()
Naja en i.c.m. werken is dat idd heul niet handig
quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja man... werken is leuk en internationaal ook, maar fuck man, da's de andere kant van de wereld!
Nu ga ik ook redelijk regelmatig naar hem toe en hij komt vaak hier en dan meeten we even, maar dat zou dan echt niet kunnen en dat zou ik echt niet tof vinden.
Stiekem mis ik 'm gewoon heel erg ook...
Maar goed, gelukkig bestaat er chocolade ter compensatie
Bondquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:37 schreef BBQ-kip het volgende:
En wat is Sean Connery toch een briljante Bond-acteur, 50 jaar oude film, maar tof
Mijn favoriete Bond.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:37 schreef BBQ-kip het volgende:
En wat is Sean Connery toch een briljante Bond-acteur, 50 jaar oude film, maar tof
bij zijn afscheid heb ik in de speech gezegd "uit het oog, uit het hart!" en toen net gedaan alsof ik zijn telefoonnummer uit mijn telefoon gooide onder het mom van ruimte maken voor belangrijke mensen hehehehehequote:Op dinsdag 6 november 2012 20:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]"ja ik mis je wel; maar chocholade is een evenwaardige vriend"
Thehehehe... ik zie het je ook nog zo zeggen tegen hem
quote:
Kijk, een kenner!quote:
Nostalgie jonguh!quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:42 schreef PriemGirl het volgende:
Enkel goldfinger vond ik wel... iets te volgen... maar het boeide me eik niet zoDaarom dat die skyfall me eik ook helemaal niks doet
Ik vond Tomothy Dalton zo'n engnek, die vond ik altijd stom. Dé James Bond is en blijft Sean, maar ik moet zeggen dat ik Daiel Craig ook tof vind hoor, in zijn soort, in zijn tijd, klopt hetquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:43 schreef PriemGirl het volgende:
En idd soberso alle bonds na sean kon ik al niet meer serieus nemen![]()
En als ik paps moet geloven: DAT ZIJN GEEN BOND FILMS MEER ZONDER SEAN.
Dus die weigerde ze ook te kijken
Ik vond pierce er ook nog wel de kop voor hebben. Maar vlg mij heb ik geen enkele bond meer gezien na roger moore zelfsquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik vond Tomothy Dalton zo'n engnek, die vond ik altijd stom. Dé James Bond is en blijft Sean, maar ik moet zeggen dat ik Daiel Craig ook tof vind hoor, in zijn soort, in zijn tijd, klopt het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |