Ja maar groentersquote:
Bonen uit de koeling danwel uit de diepvriesquote:
Autistjequote:Op dinsdag 6 november 2012 15:25 schreef Mss het volgende:
Ik ben al op een plek gaan zitten in de collegezaal waar weinig mensen zitten zodat ik geen last heb van het rumoer. Nu heb ik twee mensen in mijn buurt en die zijn toch zo irritant bezig. Praten, briefjes doorgeven, elkaar dingen laten lezen op hun telefoon. Ik zit in een kerk, dus het galmt ontzettend.
En nu ben ik zó op die mensen gefocust dat ik me gewoon niet meer op het college kan concentreren![]()
. Het college is al lastig te volgen omdat die docent gewoon één lang verhaal afraffelt, geen verbanden legt en zijn powerpoint niet goed gebruikt.
En nu voel ik me kut.
Ik vind het ongepast om midden in een college weg te gaan, tenzij ik mijn volgende college anders niet haal (moet soms de halve binnenstad door), maar ik denk dat ik in de pauze wel ga. Maar ik ben dan meteen bang dat ik mijn tentamen niet haal.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Is het een optie om gewoon weg te gaan meis?
naja, ik geef toe dat spinazie de enige groente is die ik uit een pot vreet en ook echt het lekkerst vind uit een potquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja maar groentersspinazie enzo
of boontjes ofzo
Of die kant en klare stamppotten uit potof van die nasi en bami uit blik
!
Koeling kan, diepvries nein. Nadeel van koeling is drie keer zo duur en verlepterquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Bonen uit de koeling danwel uit de diepvries![]()
Gewoon gaan, hier leer je toch ook niet veel van?quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:30 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik vind het ongepast om midden in een college weg te gaan, tenzij ik mijn volgende college anders niet haal (moet soms de halve binnenstad door), maar ik denk dat ik in de pauze wel ga. Maar ik ben dan meteen bang dat ik mijn tentamen niet haal.
Diepvries wel eens geprobeerd? Die van de appie... Die is goed te doenquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
naja, ik geef toe dat spinazie de enige groente is die ik uit een pot vreet en ook echt het lekkerst vind uit een pot
[..]
Koeling kan, diepvries nein. Nadeel van koeling is drie keer zo duur en verlepter
Hmm okquote:
tuurlijk wel geprobeerd, maar het smaakt gewoon stukken, stukken minder dan vers.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Diepvries wel eens geprobeerd? Die van de appie... Die is goed te doen![]()
Sperziebonen uit blik/pot gaven we altijd aan onze vorige hont omdat hij zo'n vette pens had. Dus dat blijft in mijn hoofd hondenvoer
quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:32 schreef Stormqueen het volgende:
Doperwtjes eet ik ook uit pot, want anders moet ik ze wellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Nah, dat kwartiertje tot de pauze wacht ik nog wel. Ik kan denk ik ook maar gewoon beter gaan. Deze materie is voor mij gewoon niet te volgen. Hij houdt zijn verhaal, maar legt van tevoren niet uit wat hij gaat zeggen. Hij heeft een powerpoint maar koppelt niet terug naar de powerpoint. Het is voor mijn doen gewoon één lang verhaal en je krijgt niet eens de kans om aantekeningen te maken. En het is een eerstejaars vak, dus dat is best raar.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Gewoon gaan, hier leer je toch ook niet veel van?
Vetttttquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:40 schreef Sharana_LV het volgende:
Alleen nog contract tekenen en dan is het zo goed als rond, vanaf januari 6 sponsor video's en twee blogposts per maand maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |