Ja, maar de Ziggo Dome raakt denk ik wel al meteen uitverkochtquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik wil ook naar mumford en sons maar nu al kaartjes kopen is aids
Toch maar wel?quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Donderdag voor de computer liggen voor Fortarock kaartjes.
ik heb dik 5 weken over aan het einde van het jaarquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb eik vooral vrij gehad met huwelijk... Toen had ik 3.5 week... Maar 2 dagen kreeg ik; en 2 dagen verplicht vrij (Koninginnedag en euh.. nog iets); dus toen moest ik maar 13 dagen opnemen en verder hebben wij geen vakantie gehad. Enkel een keer een paar dagen ergens en that's it.
Standaard hebben we 25 dagen; maar nu begon ik dus al met 34 dagen ongeveer... Tjah dan gaat het niet zo hard
Ik durf de gok wel te nemen.quote:
Daar zat ik ook nog aan te denken idd, je raakt ze wel kwijt als je toch maar niet wilquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik durf de gok wel te nemen.
En anders zijn er volgens mij zat mensen in m'n omgeving om ze naar door te schuiven.
Jaquote:
Helemaal als ik ze voor aankoopprijs verkoop.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:55 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Daar zat ik ook nog aan te denken idd, je raakt ze wel kwijt als je toch maar niet wil![]()
Ik wil ook wel weer eens naar een concert, maar zoals bij Stef ook het geval was ga ik de mooie dingen die op stapel staan weer missen wegens bijna uitgerekend
Tijd voor tijd krijgen is echt tofquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Vorig jaar had ik 3 dagen over aan vakantiedagen; maar had ik 4.5 dag overuren gemaakt. Dus die zijn meegenomen naar dit jaar. Maar vorig jaar keken ze niet zo nauw op aantal uur die we meenamen; nu hebben ze er een max. van 5 dagen aangehangen... En ik kreeg dit jaar 2 dagen voor mijn huwelijk; dus tjah... te weinig vrij genomen nog en tussen kerst en nieuw ook maar 4 dagen die ik hoef op te nemen.. dus nu moet ik nog ergens een week vrij pakken
Jah, daaromquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Helemaal als ik ze voor aankoopprijs verkoop.
En matige timing wel. Gelukkig is het het waard.
zit ik in te hoge schaal voorquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:57 schreef princess-a het volgende:
[..]
Tijd voor tijd krijgen is echt tof
Daaromquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Gelukkig zijn dat nog steeds goeie concertmaanden, februari en maart.
Geld voor tijd krijgen is ook tofquote:
Whahaha nee joh.. ik ben eik wel blij dat het toch wel klopte in mijn hoofdquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:50 schreef Stormqueen het volgende:
heb ik je nu gratis vakantie door de neus geboord?
Deze post komt volledig ten gunste van je autistenscore he?quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Whahaha nee joh.. ik ben eik wel blij dat het toch wel klopte in mijn hoofd
quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:02 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Deze post komt volledig ten gunste van je autistenscore he?
Thanksquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
Goeden buit Dicodat paarse shirtje en die broek en dat shirt met die studs
LIKE
quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Gelukkig is ie eik heul niet zo hoog
Kunnen wel wat punten bij
ow, las em verkeerd. Tijd voor tijd wel, geld voor tijd nietquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:01 schreef princess-a het volgende:
[..]
Geld voor tijd krijgen is ook tof
bij ons krijg je niets voor overwerken.. alleen zo nu en dan een uitbrander voor de mensen die 5 uur de deur uitrennen
krijgt ie ook niet - maar BB, jij kunt je overuren toch wel als vakantie opnemen?quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:01 schreef princess-a het volgende:
[..]
Geld voor tijd krijgen is ook tof
bij ons krijg je niets voor overwerken.. alleen zo nu en dan een uitbrander voor de mensen die 5 uur de deur uitrennen
kloptquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
krijgt ie ook niet - maar BB, jij kunt je overuren toch wel als vakantie opnemen?
quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wil jij straks alvast de boontjes doppen?
Pic maken en op fok zettenquote:
Ik was nog bezigquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Pic maken en op fok zetten![]()
En daarna weet ik het ook niet
blikbonenquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik vind het al aandoenlijk dat jullie boontjes hebben die gedopt moeten worden![]()
Heerlijke huislijkheid![]()
(behalve dan dat je het communiceert via Fok)
Het is niet echt als functionele sjaal bedoeldquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dertig keer om je nek knopen als sjaal?
Is het een optie om gewoon weg te gaan meis?quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:25 schreef Mss het volgende:
Ik ben al op een plek gaan zitten in de collegezaal waar weinig mensen zitten zodat ik geen last heb van het rumoer. Nu heb ik twee mensen in mijn buurt en die zijn toch zo irritant bezig. Praten, briefjes doorgeven, elkaar dingen laten lezen op hun telefoon. Ik zit in een kerk, dus het galmt ontzettend.
En nu ben ik zķ op die mensen gefocust dat ik me gewoon niet meer op het college kan concentreren![]()
. Het college is al lastig te volgen omdat die docent gewoon één lang verhaal afraffelt, geen verbanden legt en zijn powerpoint niet goed gebruikt.
En nu voel ik me kut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |