Op de chanel site staat ie ook bij de lijst van LEquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:59 schreef Miss_Congeniality het volgende:
@Space: volgens beautyscene is Malice wel LE
Van mij ookquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:08 schreef megamandy het volgende:
De broek en het paarse truitje zijn mijn favorieten
Schoenen rustig houden idd.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:08 schreef Diconnected het volgende:
Danku![]()
Ja ben ook echt superblij met die broek, was ook maar 23 ekkiesAlleen weet ik niet zo goed welke schoenen ik erbij moet doen, denk gewoon m'n zwarte enkellaarsjes. En dan roze blouse en grijs of zwart colbertje... Morgen maar uitproberen
Zijn de bijwerkingen weer een beetje weg? Zo niet: lekker thuisblijven nog.quote:
Fail.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:15 schreef Diconnected het volgende:
Ehrmahgerd ik heb morgen een tentamen over het nederlandse onderwijs en ik begin nu pas met leren en het is iets ingewikkelder dan ik had gedacht![]()
Wel duh. Ik zeg dat mijn adres niet klopt, goede kans dat het bijbehorende vaste nummer dan ook niet meer klopt.quote:Geachte mevrouw Bambi,
Ik vind het jammer om te horen dat dit de reden is om uw account op te heffen.
Ik heb zojuist geprobeerd u telefonisch te benaderen op telefoonnummer 000-1234567 maar kreeg de melding dat dit nummer niet te bereiken is.
Uw account heb ik inmiddels verwijderd, evenals uw e-mailadres.
Ik ga er vanuit dat ik zo voldoende aan uw verzoek heb voldaan.
Met vriendelijke groet,
Monique van 't Veer
Klantenservice wehkamp.nl
Ai, dan is het beter om wel te gaan inderdaad. Samenvallende colleges.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:19 schreef Mss het volgende:
Nou, ik voel me een heel stuk beter omdat ik mijn ochtenddosis gemist heb omdat ik me verslapen had. Heb dus pas één dosis gehad en moet zometeen de tweede nemen.
College is moeilijk te volgen, want onsamenhangend. Maar ik moet donderdag het college ook al missen want het is een van die dubbele, dus ik ga toch maar.
'quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:23 schreef megamandy het volgende:
Mumford & sons gaat weer touren door Europa maar die kaartverkoop begint nu vrijdag. Dat komt zo niet goed uit
Das heel vervelend jaquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:27 schreef PriemGirl het volgende:
Pahahahah... ik krijg net bericht van onze administratie of ik nog ergens een week meer vrij wil nemen; want ik heb te veel vrij dagen over en ik mag er maar 5 meenemen naar volgend jaar
Vervelend
Probleem is; als ik dan vraag of ik dan de week voor kerst ook vrij mag; dat dat weer niet kan want mijn andere collega heeft dan vrij. Ja fijn.. maar ik moet érgens wel vrij nemenquote:
hoe doe je dat?quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:27 schreef PriemGirl het volgende:
Pahahahah... ik krijg net bericht van onze administratie of ik nog ergens een week meer vrij wil nemen; want ik heb te veel vrij dagen over en ik mag er maar 5 meenemen naar volgend jaar
Vervelend
Ja, ik ben al onderweg. Nu hopen dat de tram op tijd komtquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ai, dan is het beter om wel te gaan inderdaad. Samenvallende colleges.
Ik zag op Livenation tussen de 31 en 36 euro. Maar eigenlijk zou ik dan in Berlijn willen gaanquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:24 schreef Diconnected het volgende:
[..]
'
Ja fuque idd, zag het ookhoeduur zijn die kaarten eig?
Wil ook nog graag naar Train in februari...
Vorig jaar had ik 3 dagen over aan vakantiedagen; maar had ik 4.5 dag overuren gemaakt. Dus die zijn meegenomen naar dit jaar. Maar vorig jaar keken ze niet zo nauw op aantal uur die we meenamen; nu hebben ze er een max. van 5 dagen aangehangen... En ik kreeg dit jaar 2 dagen voor mijn huwelijk; dus tjah... te weinig vrij genomen nog en tussen kerst en nieuw ook maar 4 dagen die ik hoef op te nemen.. dus nu moet ik nog ergens een week vrij pakkenquote:
ja want ik heb het idee dat jij meer vakantie hebt gehad dan ik dit jaar en ik hou niks overquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Vorig jaar had ik 3 dagen over aan vakantiedagen; maar had ik 4.5 dag overuren gemaakt. Dus die zijn meegenomen naar dit jaar. Maar vorig jaar keken ze niet zo nauw op aantal uur die we meenamen; nu hebben ze er een max. van 5 dagen aangehangen... En ik kreeg dit jaar 2 dagen voor mijn huwelijk; dus tjah... te weinig vrij genomen nog en tussen kerst en nieuw ook maar 4 dagen die ik hoef op te nemen.. dus nu moet ik nog ergens een week vrij pakken
Ik heb eik vooral vrij gehad met huwelijk... Toen had ik 3.5 week... Maar 2 dagen kreeg ik; en 2 dagen verplicht vrij (Koninginnedag en euh.. nog ietsquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja want ik heb het idee dat jij meer vakantie hebt gehad dan ik dit jaar en ik hou niks over
Maar zullen die overuren wel zijn
jij had laatst ook nog vakantie toch?quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb eik vooral vrij gehad met huwelijk... Toen had ik 3.5 week... Maar 2 dagen kreeg ik; en 2 dagen verplicht vrij (Koninginnedag en euh.. nog iets); dus toen moest ik maar 13 dagen opnemen en verder hebben wij geen vakantie gehad. Enkel een keer een paar dagen ergens en that's it.
Standaard hebben we 25 dagen; maar nu begon ik dus al met 34 dagen ongeveer... Tjah dan gaat het niet zo hard
Ik wil ook naar mumford en sons maar nu al kaartjes kopen is aidsquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:24 schreef Diconnected het volgende:
[..]
'
Ja fuque idd, zag het ookhoeduur zijn die kaarten eig?
Wil ook nog graag naar Train in februari...
JAAA !! that's it ! Die zijn niet berekend.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij had laatst ook nog vakantie toch?
Ah well, volgens jaar krijg ik ook trouwverlof
quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
JAAA !! that's it ! Die zijn niet berekend.
Ik dacht al dat het niet klopteIk had het precies uitgerekend namelijk lol.
Damn ok niet extra vrij; maar eik kwam het ook absoluut niet uit loller
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |