hehehehe, er zijn er nog best veel geweest als je het lijstje zo zietquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:48 schreef PriemGirl het volgende:
O jawel 1 van pierce nog.. eum... die another day ofzo? Dacht ik
Anywayz... het is wel duidelijk dat ik geen bond fan ben
quote:Celtic themed Storm Queen, art print, original painting by Tuulia Tamminen
Ja zat iddquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hehehehe, er zijn er nog best veel geweest als je het lijstje zo ziet
Maar hoeft ook niet
Net als dat jij mijn schoenen niet mooi vindt, boeiend, ieder zijn ding
LOL WHUT???quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:51 schreef Mss het volgende:
Pierce vond ik echt een matigen Bond. Zeker omdat hij niet heel veel later op plateauzolen in mama mia stond.
daar vind hij dan vast geen ruk aanquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja zat iddIk weet dat paps die allemaal van sean heeft gezien en vlg mij ook van roger en toen vond ie er niks meer aan. Zal eens vragen of ie die skyfall nog wil zien
Ja ik denk het ook iddquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
daar vind hij dan vast geen ruk aan
Is echt een Bond film van nu
quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja ik denk het ook iddIk weet dat ie die met pierce ook helemaal niks meer vond omdat het 'te overdreven' was (nee die ouwe waren geloofwaardig theheheh
).
En goffer ik schrik me echt helemaal kapot.... ajax scoort... cif gaat helemaal uit z'n dak
hahahaha, als je Dr. No ziet nu zit je qua acteren alleen maar zo te kijken:quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja ik denk het ook iddIk weet dat ie die met pierce ook helemaal niks meer vond omdat het 'te overdreven' was (nee die ouwe waren geloofwaardig theheheh
).
En goffer ik schrik me echt helemaal kapot.... ajax scoort... cif gaat helemaal uit z'n dak
Ja vast iddquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hahahaha, als je Dr. No ziet nu zit je qua acteren alleen maar zo te kijken:
Het is nu tof om te zien vanwege nostalgie, het sfeertje. De nieuwe zijn anders, die zijn over 30 jaar weer nostalgie
O, dan ben ik blij dat Fred hier niet isquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
).
ja moet je doen, heerlijk is dat joh!quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja vast iddHmmm misschien moet ik nu net weer die ouwe gaan kijken !
Ik hou wel van die ouwe nep-acterende films eik hihi
WHUUUUT!quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik geloof dat ik nog nooit van m'n leven een James Bond-film heb gezien
Het is me niet bijgebleven in ieder geval
Man. united... 2-0 net gemaaktquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik geloof dat ik nog nooit van m'n leven een James Bond-film heb gezien
Het is me niet bijgebleven in ieder geval
[..]
O, dan ben ik blij dat Fred hier niet is.
Waar spelen ze tegen dan?
quote:Who the fuck is manchester shitty!!!! Go ajax go!
damn, hoe slechtquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Ah, dit kwam net voorbij in m'n feed.
[]Who the fuck is manchester shitty!!!! Go ajax go![]
NOES IK HEB SLEKTE MATIGE ACTIEFILMS GEMIST IN MIJN JEUGD!quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
WHUUUUT!
Wat voor een opvoeding hebt gij mee gekregen van uwen ouders jonguh!!!!
Timothy Dalton speelde ook nog een schurk in Chuckquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik vond Tomothy Dalton zo'n engnek, die vond ik altijd stom. Dé James Bond is en blijft Sean, maar ik moet zeggen dat ik Daiel Craig ook tof vind hoor, in zijn soort, in zijn tijd, klopt het
Awww, hij was net zo blij dat Ajax dit weekend verloren hadquote:
Matige mensen in m'n lijst, ik heb ze.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
damn, hoe slecht
(Herro? Shitty wok? Can I take youl oldel?)
DAT KUN JE DUS HELEMAAL GEEN JEUGD NOEMEN DAN MAN!quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
NOES IK HEB SLEKTE MATIGE ACTIEFILMS GEMIST IN MIJN JEUGD!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Chuck?quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:04 schreef megamandy het volgende:
[..]
Timothy Dalton speelde ook nog een schurk in ChuckDat was zo grappig.
De meeste van mijn vriendjes zijn Alkmaarder, ook niet logisch.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:06 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heul geen ajacieden; maar is ook heul niet logisch dat cif voor ajax isOw well; voetbal...
Geef er toch niks om
Matige mensen moeten eigenlijk matig geëerd wordenquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Matige mensen in m'n lijst, ik heb ze.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
DAT KUN JE DUS HELEMAAL GEEN JEUGD NOEMEN DAN MAN!
GIJ ZIELIGERD! WILT GIJ SPYCHOLOGISCHE HULP DAARVOOR???Denk eerder dat jij in therapie moet omdat je er net achter bent gekomen dat er mensen zijn die geen James Bond-films gezien hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |