quote:Op donderdag 13 december 2012 09:58 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
haha aaahw![]()
![]()
bar komt me zo oppikken, ik zal het zo eens even voorleggenzij heeft nl het plan du campagne gemaakt, ik ben slechts sier
quote:Op donderdag 13 december 2012 10:01 schreef knoblaucha6 het volgende:
Die haarbal is inderdaad van mij.(maar er stond nóg een ueberleuk hondje, die van Trampolientje)
Het slaat nergens op maar is zég het altijd als iemand komt, steevast aangeduid met "tante"of "oom"![]()
Ach ja, het Delta psyciatrisch ziekenhuis is 1 kilometer hier vandaan dus ik val niet op
Wat lief Vamp!!quote:Op donderdag 13 december 2012 09:57 schreef vamperotica het volgende:
Ik zie dit heule topic nu pas![]()
Rond etenstijd wordt Tilburg aangedaan.... Zin om een hapje mee te eten?
Heul niet...quote:
quote:Op donderdag 13 december 2012 10:03 schreef knoblaucha6 het volgende:
Die komen kogelrond en volgevreten thuis
Ja dat ook natuurlijk, maar jouw aanbod ookquote:Op donderdag 13 december 2012 10:26 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Heul niet...
het hele land doorcrossen.... Das pas lief!
Lief.....:)quote:
quote:Op donderdag 13 december 2012 11:38 schreef knoblaucha6 het volgende:
Zo, stop nr. 1 zit erop voor de dames.
Een klein fotoverslagje (met toestemming)
Ze wisten waar ze moesten zijn![]()
[ afbeelding ]
Gelaafd met koffie, thee en een vers stuk appeltaart
[ afbeelding ]
moesten de dames nog even hun knutselpraktijken tonen want: ze hebben voor iedereen een kadootje wat nog ingepakt moest worden![]()
[ afbeelding ]
en voorzien van vers belegde pistoletjes voor hun lunch verlieten ze, inclusief een kadootje van deze gastvrouw voor hen beiden en uiteraard hét pakket het pand om hun weg te vervolgen richting Den Helder.
(enig nadeel is dat Lot telkens uitgerekend bij Bar wilde zitten, hetgeen niet zo'n goed idee was)
Lekker stel lachebekken is het
Die kan haar lol op, want ik heb hier een 8 maanden jonge stuiterbal die dol is op iedereen die hier naar binnen magquote:Op donderdag 13 december 2012 11:46 schreef knoblaucha6 het volgende:
Die hing ónder de tafel aan Bar haar voeten.....
en Bar houdt niet zo van hondendus logisch dat HHH uitgerekend dáár lag
Oh, dat moet net lukken. Ze zijn hier nog wat gedoe aan het repareren, zouden om 10u komen, kwamen om 11u, je kent het wel.quote:Op donderdag 13 december 2012 11:51 schreef littledrummergirl het volgende:
we zijn er rond een uur of eende brug stond open enzo je kent het ( echt! )
Jaaajaaa.....als jullie bij mij straks/vanavond binnen komen....quote:Op donderdag 13 december 2012 11:51 schreef littledrummergirl het volgende:
we zijn er rond een uur of eende brug stond open enzo je kent het ( echt! )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |