Oh gelukkig. Komen jullie wel naar zolder dan, dan gooi ik de sleutel gewoonquote:Op woensdag 12 december 2012 17:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
geen zorgen, bar en ik zijn ook zolderautisten hoor
Nee, ik maak zelden fouten, ook als ik snel ben.quote:Op woensdag 12 december 2012 17:37 schreef knoblaucha6 het volgende:
Jįren geleden vond ik post in mijn brievenbus voor de hele straat, echt een flinke stapel. Heb dat braaf in ons kleine straatje in de juiste bus bezorgd maar vond het wel raar daar je toen nog een vaste postbezorger had en die was altijd zo secuur. De volgende dag komt een wildvreemde postbezorger dus ik klamp die eens aan en wat bleek: onze vaste postmeneer stond letterlijk op het punt vader te worden de dag daarvoor dus die heeft uit pure stress de boel toen snel afgeraffeld.
Het was hem terstond vergeven want zeer begrijpelijk en wat echt lief was, 1,5 week later was hij weer present en lag er een geboortekaartje in mijn busmet een excuusbriefje.
Niet moeilijk te raden dat er de volgende dag een felicitatiekaartje aan mijn deur hing voor hem. Was zo'n leuke vrolijke man, blijkbaar vertrouwde hij mij door heel die zooi in mijn bus te stampend
Nou is een kerstpakketje wel wat ietsjes anders dan een babietje maar ach....
Ik kan ze wel wat extra lege dozen meegeven, ik heb er toch genoeg en ze zijn behoorlijk aan de maat.quote:Op donderdag 13 december 2012 00:34 schreef YskaFredriksson het volgende:
euhm.. een stationwagen he... Met trekhaak?ik krijg dit toch nooit in die heule grote doos die ik heb, huil had ik nou maar wel die halve kuubsdoos meegenomen! En ik moet alles ook nog inpakken. Wajooww
Ghehe nee hoeft niet hoor, ik heb hier nog wel wat dozen rondslingerenquote:Op donderdag 13 december 2012 00:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik kan ze wel wat extra lege dozen meegeven, ik heb er toch genoeg en ze zijn behoorlijk aan de maat.
hahaha dan ben ik alweer thuis gok ikquote:Op donderdag 13 december 2012 00:49 schreef djkoelkast het volgende:
Ok, dan ga ik nu maar slapen ofzo, ik moet midden in de nacht op want ze staan hier al om 12:25u
ach.. je bent iig niet alleen in het vroeg opstaanquote:Op donderdag 13 december 2012 07:48 schreef djkoelkast het volgende:
Dit bedoel ik met midden in de nacht opstaan![]()
Naja, ze (als in bouwbedrijf) komen hier toch ook al om 10:00u mijn convectorputrooster repareren en ik moet natuurlijk nog wel verse cake hebben voor de fokkerstpakkettenbezorgdienst, dus die moet ook nog gebakken worden.
sneeuwquote:Op donderdag 13 december 2012 08:31 schreef YskaFredriksson het volgende:
Nou het begint hier net te sneeuwenmaar misschien is het ook zo weer weg!
was jij nou degene met dat uberleuke kleine humpiehondje waarvan hier laatst n foto stondquote:Op donderdag 13 december 2012 09:45 schreef knoblaucha6 het volgende:
Mijn hond zit serieus al bij de deur onrustig gillend te wachten op "tante Bar" en "tante LDG"![]()
Het welkoms committee zit dus klaar![]()
haha aaahwquote:Op donderdag 13 december 2012 09:57 schreef vamperotica het volgende:
Ik zie dit heule topic nu pas![]()
Rond etentijd wordt Tilburg aangedaan.... Zin om een hapje mee te eten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |