abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 12 december 2012 @ 17:19:16 #151
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_120235519
quote:
99s.gif Op woensdag 12 december 2012 17:17 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

geen zorgen, bar en ik zijn ook zolderautisten hoor :*
Oh gelukkig. Komen jullie wel naar zolder dan, dan gooi ik de sleutel gewoon :+
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_120235573
Ik hoop morgen op tijd thuis te zijn....de planning was voor jullie hier om 18:50 te zijn....
Aangezien ik te horen kreeg, dat ik minstens 8 zakken post heb, hou ik mijn hart vast om op tijd thuis te zijn. Vriendlief is als het goed is wel thuis, mits ik hem niet kaap om een stukje post met auto te doen....maar misschien ben ik wel zoo zenuwachtig dat ik supersnel bezorg :)
pi_120236091
Jįren geleden vond ik post in mijn brievenbus voor de hele straat, echt een flinke stapel. Heb dat braaf in ons kleine straatje in de juiste bus bezorgd maar vond het wel raar daar je toen nog een vaste postbezorger had en die was altijd zo secuur. De volgende dag komt een wildvreemde postbezorger dus ik klamp die eens aan en wat bleek: onze vaste postmeneer stond letterlijk op het punt vader te worden de dag daarvoor dus die heeft uit pure stress de boel toen snel afgeraffeld.
Het was hem terstond vergeven want zeer begrijpelijk en wat echt lief was, 1,5 week later was hij weer present en lag er een geboortekaartje in mijn bus O+ met een excuusbriefje.
Niet moeilijk te raden dat er de volgende dag een felicitatiekaartje aan mijn deur hing voor hem. Was zo'n leuke vrolijke man, blijkbaar vertrouwde hij mij door heel die zooi in mijn bus te stampen :) d

Nou is een kerstpakketje wel wat ietsjes anders dan een babietje maar ach.... :+

[ Bericht 3% gewijzigd door knoblaucha6 op 12-12-2012 17:47:15 ]
Waar het stinkt is het warm.
pi_120236735
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 17:37 schreef knoblaucha6 het volgende:
Jįren geleden vond ik post in mijn brievenbus voor de hele straat, echt een flinke stapel. Heb dat braaf in ons kleine straatje in de juiste bus bezorgd maar vond het wel raar daar je toen nog een vaste postbezorger had en die was altijd zo secuur. De volgende dag komt een wildvreemde postbezorger dus ik klamp die eens aan en wat bleek: onze vaste postmeneer stond letterlijk op het punt vader te worden de dag daarvoor dus die heeft uit pure stress de boel toen snel afgeraffeld.
Het was hem terstond vergeven want zeer begrijpelijk en wat echt lief was, 1,5 week later was hij weer present en lag er een geboortekaartje in mijn bus O+ met een excuusbriefje.
Niet moeilijk te raden dat er de volgende dag een felicitatiekaartje aan mijn deur hing voor hem. Was zo'n leuke vrolijke man, blijkbaar vertrouwde hij mij door heel die zooi in mijn bus te stampen :) d

Nou is een kerstpakketje wel wat ietsjes anders dan een babietje maar ach.... :+
Nee, ik maak zelden fouten, ook als ik snel ben.
Ik kan zeker sneller werken, maar je moet in een dorp ook af en toe kletsen :)
  donderdag 13 december 2012 @ 00:34:06 #155
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_120254464
euhm.. een stationwagen he... Met trekhaak? :P ik krijg dit toch nooit in die heule grote doos die ik heb, huil had ik nou maar wel die halve kuubsdoos meegenomen! En ik moet alles ook nog inpakken. Wajooww
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
  Moderator donderdag 13 december 2012 @ 00:38:03 #156
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_120254542
quote:
99s.gif Op donderdag 13 december 2012 00:34 schreef YskaFredriksson het volgende:
euhm.. een stationwagen he... Met trekhaak? :P ik krijg dit toch nooit in die heule grote doos die ik heb, huil had ik nou maar wel die halve kuubsdoos meegenomen! En ik moet alles ook nog inpakken. Wajooww
Ik kan ze wel wat extra lege dozen meegeven, ik heb er toch genoeg en ze zijn behoorlijk aan de maat.
  donderdag 13 december 2012 @ 00:43:52 #157
242204 YskaFredriksson
pi_120254656
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 00:38 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Ik kan ze wel wat extra lege dozen meegeven, ik heb er toch genoeg en ze zijn behoorlijk aan de maat.
Ghehe nee hoeft niet hoor, ik heb hier nog wel wat dozen rondslingeren ;) Ik zal wel zorgen dat ze herkenbaar en te matchen aan elkaar zijn. Naast dat dump ik de boel bij Loecje en meet ik Barretje en LDG niet want dan ben ik aan het werk :P
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
  Moderator donderdag 13 december 2012 @ 00:49:46 #158
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_120254800
Ok, dan ga ik nu maar slapen ofzo, ik moet midden in de nacht op want ze staan hier al om 12:25u
  donderdag 13 december 2012 @ 01:05:29 #159
242204 YskaFredriksson
pi_120255244
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 00:49 schreef djkoelkast het volgende:
Ok, dan ga ik nu maar slapen ofzo, ik moet midden in de nacht op want ze staan hier al om 12:25u
hahaha dan ben ik alweer thuis gok ik :P dan kan ik mooi op mijn fietsje naar het werk springen :P
  Moderator donderdag 13 december 2012 @ 07:48:54 #160
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_120257020
Dit bedoel ik met midden in de nacht opstaan ;(
Naja, ze (als in bouwbedrijf) komen hier toch ook al om 10:00u mijn convectorputrooster repareren en ik moet natuurlijk nog wel verse cake hebben voor de fokkerstpakkettenbezorgdienst, dus die moet ook nog gebakken worden.
pi_120257091
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 07:48 schreef djkoelkast het volgende:
Dit bedoel ik met midden in de nacht opstaan ;(
Naja, ze (als in bouwbedrijf) komen hier toch ook al om 10:00u mijn convectorputrooster repareren en ik moet natuurlijk nog wel verse cake hebben voor de fokkerstpakkettenbezorgdienst, dus die moet ook nog gebakken worden.
ach.. je bent iig niet alleen in het vroeg opstaan ;)

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_120257101
veel plezier vandaag dames van de pakkettenbezorgdienst Fok! bv
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_120257172
Ik stond om half 8 al bij de bakker dus heb verse appeltaart en krakend verse pistoletjes :9~

Goede reis :W
  Moderator donderdag 13 december 2012 @ 08:10:39 #164
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_120257180
Ze worden in elk geval goed verwend :D
pi_120257203
Ze komen niet eerder weg vóór alles op is :+
pi_120257260
omg _O- ik denk dat ik het ontbijten even oversla
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_120257293
:Y

Het is wel prima weer voor een rondje Nederland, droog en zon.
Morgen wordt het rotweer .
  donderdag 13 december 2012 @ 08:31:17 #168
242204 YskaFredriksson
pi_120257367
Nou het begint hier net te sneeuwen :P maar misschien is het ook zo weer weg!
pi_120257405
Volgens buienradar trekt dat snel weg.
pi_120257449
quote:
99s.gif Op donderdag 13 december 2012 08:31 schreef YskaFredriksson het volgende:
Nou het begint hier net te sneeuwen :P maar misschien is het ook zo weer weg!
sneeuw O+ *O*

alleen jammer van al de andere weggebruikers die niet weten hoe ze er mee om moeten gaan -O-

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_120258642
Mijn hond zit serieus al bij de deur onrustig gillend te wachten op "tante Bar" en "tante LDG" O+
Het welkoms committee zit dus klaar :P
pi_120258721
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 09:45 schreef knoblaucha6 het volgende:
Mijn hond zit serieus al bij de deur onrustig gillend te wachten op "tante Bar" en "tante LDG" O+
Het welkoms committee zit dus klaar :P
was jij nou degene met dat uberleuke kleine humpiehondje waarvan hier laatst n foto stond O+ =
  Moderator donderdag 13 december 2012 @ 09:55:14 #173
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_120258847
Hier ligt de trouwe viervoeter rustig te wachten op wat komen gaat. Cake zit in de oven en het sneeuwt niet.
pi_120258900
Ik zie dit heule topic nu pas :@

Rond etenstijd wordt Tilburg aangedaan.... Zin om een hapje mee te eten?
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_120258934
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 09:57 schreef vamperotica het volgende:
Ik zie dit heule topic nu pas :@

Rond etentijd wordt Tilburg aangedaan.... Zin om een hapje mee te eten?
haha aaahw O+ :@

bar komt me zo oppikken, ik zal het zo eens even voorleggen :Y zij heeft nl het plan du campagne gemaakt, ik ben slechts sier _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')