Wat is ongeveer de tijdschatting voor oosterhout weet je dat toevalligquote:Op donderdag 13 december 2012 18:56 schreef littledrummergirl het volgende:
we zijn bij de kerstboom in lopik
acht uur den bosch, kwart voor negen tilburg, half tien oosterhoutquote:Op donderdag 13 december 2012 19:01 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Wat is ongeveer de tijdschatting voor oosterhout weet je dat toevallig![]()
![]()
![]()
Ok dan weet ik waarmee ik rekening kan houdenquote:Op donderdag 13 december 2012 19:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
acht uur den bosch, kwart voor negen tilburg, half tien oosterhout
en dan moeten we even kijken wat we met de pakken voor gouda en den haag moeten.. want die zijn wel heel laat dankan gouda toevallig ook in roffa worden afgegeven al
?
Ben rete zenuwachtig....echt heel erg stom *schaam*quote:Op donderdag 13 december 2012 19:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
acht uur den bosch, kwart voor negen tilburg, half tien oosterhout
en dan moeten we even kijken wat we met de pakken voor gouda en den haag moeten.. want die zijn wel heel laat dankan gouda toevallig ook in roffa worden afgegeven al
?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
quote:Op donderdag 13 december 2012 20:02 schreef SiIk het volgende:
nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
eerste pakje is dus bezorgdop naar tilburg
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
OMG OMG.... Dansje doetquote:Op donderdag 13 december 2012 20:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nu![]()
Na bijna 12 uur rijden!quote:Op donderdag 13 december 2012 20:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nu![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op donderdag 13 december 2012 20:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Na bijna 12 uur rijden!
en ze knallen gewoon nog ff doorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
Noordquote:Op donderdag 13 december 2012 20:24 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Oeeeeh dan zijn ze daarna bij mij aan de beurt.....woon je ver in Tilburg???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |