5 december. Laat ik vanaf nu mijn baard staan.quote:
Het is no-shave November, dus dat had sowieso al gemoeten. Maar dat wist je zeker niet, he ouwequote:Op donderdag 8 november 2012 12:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
5 december. Laat ik vanaf nu mijn baard staan.
quote:Op donderdag 8 november 2012 15:06 schreef Sanna_ het volgende:
Serieuze vraag: Hoe was het om platen te hebben die niet krassen?
Je kent Tong. Die is dan wel 50, maar wordt liever aangesproken met ouwe dan zoals gisteren met u. Dat vond ik zo lief en beleefd.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:06 schreef Sanna_ het volgende:
Maar dat wist je zeker niet, he ouwe
Ik zat al jong in het verzet. Kon niet met mijn ouders overweg. Die konden me wel schieten.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:43 schreef Beach het volgende:
Hoe was het leven als puber tijdens de Tweede Wereldoorlog?
Dat was ten tijde van Big-Brother 2 in 2000. Dat volgde ik op verschillende sites. Een vriend van me en Fokker zei dat ze op Fok een apart Big-Brother forum hadden. Ik me registreren en vond het Big-Brother forum leuker dan de andere sites. Na een week kwam ik er pas achter dat er meer was dan alleen Big-Brother en ben nooit meer weggegaan.quote:
Door omstandigheden kan ik niet werken. En als neuroot moet je toch je energie kwijt. En veel met je vingers bewegen is ook nog eens gezond voor je lichaam.quote:
Wij hadden toen één Marokkaan in ons stadje. Ik hoef je niet te vertellen dat ie Mohammed heette.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:08 schreef pannenkoekeneter het volgende:
waren er vroeger ook zo hopeloos veel Nederlandse jongeren die zich gedragen als allochtone probleemjeugd?
ben jaloers op je die klojo's maken het me gewoon lastig om normaal over straat te lopen in de avond met de hond >_<quote:Op donderdag 8 november 2012 18:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wij hadden toen één Marokkaan in ons stadje. Ik hoef je niet te vertellen dat ie Mohammed heette.
En als ik je vertel dat dat waarschijnlijk de eerste kutMarokkaan in Nederland was, moeten mensen die hem hebben gekend keihard lachen, omdat het best wel eens de waarheid kan zijn.
Dus nee.
Zal ik iets leuks posten wat ik net las ?quote:Op donderdag 8 november 2012 18:43 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ben jaloers op je die klojo's maken het me gewoon lastig om normaal over straat te lopen in de avond met de hond >_<
tuurlijkquote:Op donderdag 8 november 2012 18:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zal ik iets leuks posten wat ik net las ?
Drie jongens hebben woensdag in Amsterdam geprobeerd een agent in burger te beroven. De twee 16-jarigen en een 17-jarige probeerden de telefoon van de surveillerende agent te pakken te krijgen. Het trio is aangehouden, meldt de politie donderdag.quote:
Vol verwachting klopt m'n hart.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
5 december. Laat ik vanaf nu mijn baard staan.
'Koooooom maar binnen Sinterklaasje.'quote:
Dat verschilt nogal. Van je 13e tot je 20e maak je zoveel mee.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:48 schreef FastFox91 het volgende:
Hoe zag je gemiddelde zaterdag eruit toen je ~20 was?
Toen je 20 was.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat verschilt nogal. Van je 13e tot je 20e maak je zoveel mee.
Welke leeftijd precies ?
Toen ik 20 was begon ik de zaterdag altijd in de kroeg. Klinkt misschien raar, maar met een vriend van me, waar ik s' middags mee voetbalde, gingen we s'ochtends om elf uur eerst een potje biljarten. Lekker ontspannend. Daarna dus voetballen. In het eerste elftal, derde klas.quote:
Ik heb een strikdiploma, een zwemdiploma, een verkeersdiploma maar voor mijn HAVO-diploma moest ik betalen. Was nogal lui en had andere interesses. Ik haalde negens maar ook drieën. Talen was ik goed in. Die hoefde je niet te leren. Tekstverklaren luistervaardigheid was voor mij simpel.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:41 schreef TheSolution het volgende:
Heeft u ooit een opleiding gedaan en werkt u nu ook?
De overeenkomst is dat ze allebei een lange baard hebbenquote:Op donderdag 8 november 2012 20:06 schreef Snowvy het volgende:
Wat is het verschil tussen de sinterklaas van toen en nu?
en wat doet u buiten fok? c:quote:Op donderdag 8 november 2012 18:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Door omstandigheden kan ik niet werken. En als neuroot moet je toch je energie kwijt. En veel met je vingers bewegen is ook nog eens gezond voor je lichaam.
Ik heb niet eens een rijbewijs. Ik ben erg onhandig en chaotisch. Ik zou een gevaar op de weg zijn.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:12 schreef 2cv het volgende:
Heb je een auto Tong, en zo ja: wat voor merk/type/bouwjaar en waarom heb je voor die auto gekozen ?
Zeg maar jijquote:
Denkt u dat u ooit nog de één miljoen posts hier gaat halen?quote:Op donderdag 8 november 2012 20:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb een strikdiploma, een zwemdiploma, een verkeersdiploma maar voor mijn HAVO-diploma zakte ik. Was nogal lui en had andere interesses. Ik haalde negens maar ook drieën. Talen was ik goed in. Die hoefde je niet te leren. Tekstverklaren luistervaardigheid was voor mij simpel.
Maar voor zoiets als wiskunde was ik niet geschikt.
Nu werk ik al een paar jaar niet. Dus ben ik maar gaan Fokken.
wat denk je zelfquote:Op donderdag 8 november 2012 21:19 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Denkt u dat u ooit nog de één miljoen posts hier gaat halen?
Waarom zeggen jullie steeds U ?quote:Op donderdag 8 november 2012 21:19 schreef TheSolution het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 november 2012 21:24 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
wat denk je zelf
edit: net ff gekeken hoeveel posts tong heeft, ik schrok me dood.
de kans dat hij de miljoen haalt is nog best aanwezig O_O
jij bent echt de veteraan van fokquote:Op donderdag 8 november 2012 21:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je moet je niet doodschrikken hoor.
Er zijn er veel die nog ouder zijn dan ik. Ik ben de leuke oom van Fok. Da's wat andersquote:Op donderdag 8 november 2012 21:40 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
jij bent echt de veteraan van fok
Twee keer Uquote:Op donderdag 8 november 2012 21:19 schreef TheSolution het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 november 2012 21:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom zeggen jullie steeds U ?
Ik ben Tong. Zeg maar ouwe lul, zonder te schelden.
Denkt u als ouwe lul nog de 1 miljoen posts te halen.
Klinkt toch veel leuker ?
Hey tong, ouwe, je reageert 2 keer op dezelfde reactiequote:Op donderdag 8 november 2012 21:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Twee keer U
En of ik ze hier haal weet ik niet. Maar halen zal ik ze
quote:Op donderdag 8 november 2012 22:27 schreef TheSolution het volgende:
[..]
[..]
Hey tong, ouwe, je reageert 2 keer op dezelfde reactie
Heb je trouwens een vrouw?
Een voetballer van zelfs voor mijn tijd Garrincha heet ie. Een Braziliaan.quote:
Lees eens terugquote:Op donderdag 8 november 2012 22:40 schreef mega-worstje het volgende:
Hey gozert, wat heb je voor opleiding gedaan, wat voor werk en waarom ben je hiermee gestopt?
Heb het gevonden, sorry opa tongquote:
Het is antwoordt snotaapquote:Op donderdag 8 november 2012 22:43 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Heb het gevonden, sorry opa tong. Maar je antwoord niet op de vraag wat je werk was en waarom je ermee bent gestopt.
Klopt. En oke prima haha vroeg ik me eigenlijk altijd een beetje af.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is antwoordt snotaapWerk was als controller en de rest is privé
Was hij niet diegene die uit een raam sprong?quote:Op donderdag 8 november 2012 22:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een voetballer van zelfs voor mijn tijd Garrincha heet ie. Een Braziliaan.
Zeg maar de Messi van toen, maar dan nog beter. Werd twee keer wereldkampioen achter elkaar en twee keer beste speler van het toernooi. In 1958 en 1962. Kleine vogel noemden ze hem. Omdat zijn ene been korter was dan zijn andere been
Je hoeft je niet te schamen als je hem niet kent. Mijn generatiegenoten kennen hem meestal niet eens. Hij was analfabeet en kwam uit een krottenwijk. Het was wat veel belangrijker is de liefste man op aarde. Hij gaf al zijn geld weg en stierf jong omdat ze hem niet hadden geholpen.
Ze hebben het altijd over Pele Maradona Messi. Maar Garrincha werd in het hart gesloten van de Brazilianen. Geliefder dan Pele. Hij kreeg een begravenisstoet met 1 miljoen huilende mensen langs de straat. Kleine vogel is dus mijn held als voetbalromanticus.
Is leuk dat je dat vraagt. Jij bent volgens mij ook een leuke gozerquote:Op donderdag 8 november 2012 22:48 schreef mega-worstje het volgende:
En oke prima haha vroeg ik me eigenlijk altijd een beetje af.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |