Hehehehe, en op de een of andere manier verbaast dat me ook niet.quote:
WTFquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:38 schreef V1z0R het volgende:
Dat record van 1,5kg uitpoepen gaat ze dan ook wel verbreken
Yep!quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
WTFIs dat fysiek überhaupt mogelijk?
Voor iemand zo petit als Coco inderdaad erg indrukwekkend!quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
WTFIs dat fysiek überhaupt mogelijk?
Daar moet je het net zo vaak over hebben als dat je het uit je werpt, of zo?quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:49 schreef loveli het volgende:
Ah, poep. Daar hadden we het al een tijdje niet over gehad.
Het vertelt wel het een en ander over hoe gezond je bent en of je darmen een beetje in conditie zijn. Goede ontlasting blijft niet drijven of kleven en heeft een stevige consostentie, maar niet te droog.quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Daar moet je het net zo vaak over hebben als dat je het uit je werpt, of zo?
Mja, vind het wel in het genre passenquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:53 schreef Goodbye het volgende:
Omg, dit staat wel heel stom na die poeppraat.
Moet wel zeggen dat ik sinds het gezonder eten nog maar sporadisch de borstel door de pot moet houden daarom.quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:52 schreef loveli het volgende:
[..]
Het vertelt wel het een en ander over hoe gezond je bent en of je darmen een beetje in conditie zijn. Goede ontlasting blijft niet drijven of kleven en heeft een stevige consostentie, maar niet te droog.
o.O Naja... ik weet wanneer ik moet en dat het zeker geen anderhalve kilo is, maar verderquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:52 schreef loveli het volgende:
[..]
Het vertelt wel het een en ander over hoe gezond je bent en of je darmen een beetje in conditie zijn. Goede ontlasting blijft niet drijven of kleven en heeft een stevige consostentie, maar niet te droog.
No shit, serieus?quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:53 schreef Goodbye het volgende:
Omg, dit staat wel heel stom na die poeppraat.
Cots, Coco is daadwerkelijk aan het bevallen nu. Van een kind.
Ze zei shit, wehehe.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
No shit, serieus?
(ik moet maar eens verder terug lezen als hele gesprekken verder voeren als ik niet online ben)
quote:
Ai ai ai, die degenereert ook als een mallequote:Op dinsdag 6 november 2012 10:57 schreef MevrouwPuff het volgende:
[ afbeelding ]
mevrouw poep spreekt weer, zo te lezen.
Coco veel succes met poepen! Ik hoop dat het het allemaal waard is
Nee, niet zo kort door de bocht. Er zijn meer factoren dan alleen voedsel, hoewel het een grote rol speelt. Of er alleen een verband tussen kleven en vlees is weet ik niet, ik dacht dat er meer was. Behalve als je bepaalde darmproblemen hebt, is het aan te raden voldoende vezels te eten, niet te veel suiker en je darmflora zo nu en dan een handje te helpen met probiotica (of niet al te veel te pesten met suiker). En goede vetzurenquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Maar even serieus: als je geen drijvende of klevende drollen hebt, dan eet je dus goed?
(overigens krijg je toch enkel klevende ontlasting wanneer je vleesch eet)
Is dat sonja bakker?quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:14 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ai ai ai, die degenereert ook als een malle. Meer goede vetjes eten dus.
Ow... volgens mij eet ik dan wel goedquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:32 schreef loveli het volgende:
[..]
Nee, niet zo kort door de bocht. Er zijn meer factoren dan alleen voedsel, hoewel het een grote rol speelt. Of er alleen een verband tussen kleven en vlees is weet ik niet, ik dacht dat er meer was. Behalve als je bepaalde darmproblemen hebt, is het aan te raden voldoende vezels te eten, niet te veel suiker en je darmflora zo nu en dan een handje te helpen met probiotica (of niet al te veel te pesten met suiker). En goede vetzuren
Zij gaat winnen, das zekerquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:29 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Coco doet vandaag anders de allergrootste afvaltruc!
quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Maar even serieus: als je geen drijvende of klevende drollen hebt, dan eet je dus goed?
quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:32 schreef loveli het volgende:
Nee, niet zo kort door de bocht. Er zijn meer factoren dan alleen voedsel, hoewel het een grote rol speelt.
Hm.. kay..quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ow... volgens mij eet ik dan wel goed![]()
Ja ik raak nooit volquote:Op dinsdag 6 november 2012 12:10 schreef V1z0R het volgende:
Doe je een goede uitsmijter? Als je dan het gevoel hebt te vol te raken bewaar je de rest voor erna...
Nee, Gillian McNogwattes. De Britse Sonjaquote:
Ik vind haar echt zo'n Roald Dahl-heksquote:Op dinsdag 6 november 2012 12:14 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Nee, Gillian McNogwattes. De Britse Sonja. Had/ heeft een programma over afvallen, waarbij ze altijd de poep van de mensen liet onderzoeken om tekorten aan vitamines aan te tonen.
Ja!quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik vind haar echt zo'n Roald Dahl-heks![]()
quote:McKeith takes a holistic approach to health, promoting exercise, a pescetarian diet high in fruits and vegetables, grains, beans, nuts, and tofu, and the avoidance of processed and high-calorie foods, sugar and fat, red meat, alcohol, caffeine, white flour, and additives.[5] She recommends detox diets and colonic irrigation, argues that the colour of food is nutritionally significant, and claims that she can diagnose ailments by examining people's tongues and stools.[6]
Goed bezig!quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:18 schreef MevrouwPuff het volgende:
Naar de supermarkt was weer een flink test...
Overal sinterklaas en kerstsnoep.... en op de terugweg langs de markt en daar stond natuurlijk zo'n notenkraampje met veel te vette zoute gebrande noten![]()
Maar ik ben naar huis gegaan met brood, paprika's en champignons
tegenover mijn werk staat een oliebollenkraamquote:Op dinsdag 6 november 2012 12:23 schreef Nallie het volgende:
[..]
Goed bezig!
Op mijn route naar de sportschool staat een gebakkraam
Jij wint, maar ik hou niet van oliebollen gelukkig! De geur van verse appelbeignets daarentegen...quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:23 schreef Perruche het volgende:
[..]
tegenover mijn werk staat een oliebollenkraam
Die verkopen ze ookquote:Op dinsdag 6 november 2012 12:24 schreef Nallie het volgende:
[..]
Jij wint, maar ik hou niet van oliebollen gelukkig! De geur van verse appelbeignets daarentegen...
Ja heb ikquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:23 schreef Perruche het volgende:
Mar, wat ik me afvroeg, heb jij enig idee hoe het komt dat je je nu zoveel beter voelt? Wel fijn hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met zo veel potentie kom jij er zeker wel!quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:37 schreef MarMar het volgende:
Da's lief MC, maar daar ben ik niet goed genoeg en vooral niet snel genoeg voor, goed genoeg dan misschien nog welHet moet wel echt geld op de plank brengen en ik heb geen jaren de tijd om een aanzienlijke collectie te bouwen.
Ik spreek binnenkort 5 talen, inmiddels al 4 en een half, ik heb daarbij ook nog ervaring en papieren in de horeca.
Verder natuurlijk in de psychiatrie, maar daar ga ik nu even niet zoveel mee kunnen (en willen)
Ik zie soms leuke vacatures, iets wat ik wel zou willen en ook zou kunnen met mijn opleidingen en werkervaring: voor een wijnhandel contacten onderhouden met wijnhuizen uit het buitenland etc.
Zoiets lijkt me wel tof en ook haalbaar, hier in NL voor de import en dan later als we naar Sicilie gaan (want dat GA ik, punt uit) voor de export![]()
Eerst maar eens de revalidatie door
Hoe gaat het met je natuurlijk eten/ paleoachtige plan?quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:47 schreef the85mc het volgende:
Mijn lijstje vandaag is mwah:
O 1 bth rosbief, 2 gekookte eieren, 150 gram tomaten, 40 gram noten, melk
L 2 bth 1 met brie, andere met kip. Niet echt onbewerkt dus.. En 30 gram noten
T: wat fruit
D: weet nog niet
Iets met veel groenten
haha niet zo geweldig.. Maar ik eet wel minder koolhydraten dan eerst!quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:53 schreef Perruche het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je natuurlijk eten/ paleoachtige plan?
Ok, en ben je daar bkij mee/ merk je verschil? volgens mij komen die cm's die je verlist gewoon door minder kcals...quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:59 schreef the85mc het volgende:
[..]
haha niet zo geweldig.. Maar ik eet wel minder koolhydraten dan eerst!
Ja dat wel, ik heb geen zin meer in tussendoortjes. Dus dat is mooi meegenomen. Ik eet denk ik meer kcals dan eerst. ik heb ruwweg 5 boterhammen per dag geruild tegen 80 gram noten en 2 eieren.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:04 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ok, en ben je daar bkij mee/ merk je verschil? volgens mij komen die cm's die je verlist gewoon door minder kcals...
Nou ja, in mijn opinie zijn de hoeveelheden eiwitten en dierlijk vet die jij nu wegstouwt helemaal niet goedquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:09 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ja dat wel, ik heb geen zin meer in tussendoortjes. Dus dat is mooi meegenomen. Ik eet denk ik meer kcals dan eerst. ik heb ruwweg 5 boterhammen per dag geruild tegen 80 gram noten en 2 eieren.
Ik twijfel wel of zoveel eieren goed zijn, ook al is het gekookt. Ik zal binnenkort een keer bloed laten prikken en dan cholesterol laten meten.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:07 schreef V1z0R het volgende:
Ik heb trouwens tegen beter weten in wel weer grapefruits gekocht, zo maar kijken of het een domme keus was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:07 schreef V1z0R het volgende:
Ik heb trouwens tegen beter weten in wel weer grapefruits gekocht, zo maar kijken of het een domme keus was
Mijn boterhammen zijn geen 150.. was altijd kip/rosbief/ham iets in die richting.. zal ongeveer hetzelfde zijnquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:10 schreef V1z0R het volgende:
5 x 150 = 750 / 80gr noten + 2 eieren = 580
Ja werkt primaquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:10 schreef Perruche het volgende:
[..]
Nou ja, in mijn opinie zijn de hoeveelheden eiwitten en dierlijk vet die jij nu wegstouwt helemaal niet goedmaar als jij je er goed bij voelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |