abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118880569
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? dinsdag 6 november 2012 @ 10:23:17 #2
70532 loveli
N
pi_118880698
Rip aan het dagmenu van An.
crap in = crap out
pi_118880875
Coco doet vandaag anders de allergrootste afvaltruc! *O*
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_118881038
:D
  Vis een optie? dinsdag 6 november 2012 @ 10:35:56 #5
70532 loveli
N
pi_118881039
Goede verslaggeving ook.
crap in = crap out
pi_118881101
Dat record van 1,5kg uitpoepen gaat ze dan ook wel verbreken :+
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_118881108
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 10:35 schreef loveli het volgende:
Goede verslaggeving ook.
Hehehehe, en op de een of andere manier verbaast dat me ook niet. :D
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_118881159
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 10:38 schreef V1z0R het volgende:
Dat record van 1,5kg uitpoepen gaat ze dan ook wel verbreken :+
WTF :') Is dat fysiek überhaupt mogelijk?
  dinsdag 6 november 2012 @ 10:41:35 #9
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_118881209
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 10:40 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Yep! :D Coco is een indrukwekkende poeperd ^^

V1z :D
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_118881402
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 10:40 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Voor iemand zo petit als Coco inderdaad erg indrukwekkend! :Y

Hebt ook mensen die 'kunnen' niet op een vreemde WC poepen, dus als die een poos van huis zijn komen die op wel meer uit neem ik aan.
  Vis een optie? dinsdag 6 november 2012 @ 10:49:39 #11
70532 loveli
N
pi_118881447
Ah, poep. Daar hadden we het al een tijdje niet over gehad.
crap in = crap out
pi_118881453
Wouw... ik ben onder de indruk ;) Doet dat geen pijn o.O Het is praktisch een bevalling dan
pi_118881514
T hangt van de vorm af. Als t een lange sliert is dan duurt t alleen wat langer :P
Be someone that makes you happy
pi_118881516
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 10:49 schreef loveli het volgende:
Ah, poep. Daar hadden we het al een tijdje niet over gehad.
Daar moet je het net zo vaak over hebben als dat je het uit je werpt, of zo?
pi_118881551
Oeh, spannend voor Coco! *O*
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  Vis een optie? dinsdag 6 november 2012 @ 10:52:44 #16
70532 loveli
N
pi_118881567
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 10:51 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Daar moet je het net zo vaak over hebben als dat je het uit je werpt, of zo?
Het vertelt wel het een en ander over hoe gezond je bent en of je darmen een beetje in conditie zijn. Goede ontlasting blijft niet drijven of kleven en heeft een stevige consostentie, maar niet te droog.
crap in = crap out
pi_118881603
Omg, dit staat wel heel stom na die poeppraat. :')

Cots, Coco is daadwerkelijk aan het bevallen nu. Van een kind. :+
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  Vis een optie? dinsdag 6 november 2012 @ 10:55:16 #18
70532 loveli
N
pi_118881646
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 10:53 schreef Goodbye het volgende:
Mja, vind het wel in het genre passen :')
crap in = crap out
pi_118881718

mevrouw poep spreekt weer, zo te lezen.

Coco veel succes met poepen! Ik hoop dat het het allemaal waard is *O*
pi_118881767
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 10:52 schreef loveli het volgende:

[..]

Het vertelt wel het een en ander over hoe gezond je bent en of je darmen een beetje in conditie zijn. Goede ontlasting blijft niet drijven of kleven en heeft een stevige consostentie, maar niet te droog.
Moet wel zeggen dat ik sinds het gezonder eten nog maar sporadisch de borstel door de pot moet houden daarom.
pi_118881790
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 10:52 schreef loveli het volgende:

[..]

o.O Naja... ik weet wanneer ik moet en dat het zeker geen anderhalve kilo is, maar verder
pi_118881801
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 10:53 schreef Goodbye het volgende:

Cots, Coco is daadwerkelijk aan het bevallen nu. Van een kind. :+
No shit, serieus?

(ik moet maar eens verder terug lezen als hele gesprekken verder voeren als ik niet online ben :@ )
  dinsdag 6 november 2012 @ 11:11:30 #23
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_118882119
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 11:00 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

No shit, serieus?

(ik moet maar eens verder terug lezen als hele gesprekken verder voeren als ik niet online ben :@ )
Ze zei shit, wehehe. oO<
pi_118882170
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 11:11 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ze zei shit, wehehe. oO<
:D

Mijn op 1 na hoogst ge-rate comment op imgur is hoe 'entertain us' klinkt als 'entered anus' :')
pi_118882213
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 10:57 schreef MevrouwPuff het volgende:
[ afbeelding ]
mevrouw poep spreekt weer, zo te lezen.

Coco veel succes met poepen! Ik hoop dat het het allemaal waard is *O*
Ai ai ai, die degenereert ook als een malle :o. Meer goede vetjes eten dus.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_118882458
Maar even serieus: als je geen drijvende of klevende drollen hebt, dan eet je dus goed?
(overigens krijg je toch enkel klevende ontlasting wanneer je vleesch eet)
  Vis een optie? dinsdag 6 november 2012 @ 11:32:44 #27
70532 loveli
N
pi_118882666
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 11:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Maar even serieus: als je geen drijvende of klevende drollen hebt, dan eet je dus goed?
(overigens krijg je toch enkel klevende ontlasting wanneer je vleesch eet)
Nee, niet zo kort door de bocht. Er zijn meer factoren dan alleen voedsel, hoewel het een grote rol speelt. Of er alleen een verband tussen kleven en vlees is weet ik niet, ik dacht dat er meer was. Behalve als je bepaalde darmproblemen hebt, is het aan te raden voldoende vezels te eten, niet te veel suiker en je darmflora zo nu en dan een handje te helpen met probiotica (of niet al te veel te pesten met suiker). En goede vetzuren :9
crap in = crap out
pi_118882690
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2012 11:14 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ai ai ai, die degenereert ook als een malle :o. Meer goede vetjes eten dus.
Is dat sonja bakker?
pi_118882698
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 11:32 schreef loveli het volgende:

[..]

Nee, niet zo kort door de bocht. Er zijn meer factoren dan alleen voedsel, hoewel het een grote rol speelt. Of er alleen een verband tussen kleven en vlees is weet ik niet, ik dacht dat er meer was. Behalve als je bepaalde darmproblemen hebt, is het aan te raden voldoende vezels te eten, niet te veel suiker en je darmflora zo nu en dan een handje te helpen met probiotica (of niet al te veel te pesten met suiker). En goede vetzuren :9
Ow... volgens mij eet ik dan wel goed ;) Al moet ik toch heel wat minder dan sommige mensen beweren dat ze gaan ;)
pi_118882836
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 10:29 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Coco doet vandaag anders de allergrootste afvaltruc! *O*
Zij gaat winnen, das zeker :Y Spannend *O*
  Vis een optie? dinsdag 6 november 2012 @ 11:52:41 #31
70532 loveli
N
pi_118883298
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 11:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 11:32 schreef loveli het volgende:
Nee, niet zo kort door de bocht. Er zijn meer factoren dan alleen voedsel, hoewel het een grote rol speelt.
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 11:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ow... volgens mij eet ik dan wel goed ;)
Hm.. kay..

[ Bericht 0% gewijzigd door loveli op 06-11-2012 11:58:51 ]
crap in = crap out
pi_118883502
Ben benieuwd naar de mini van Coco :D

Planning:

O: havermout, banaan, dadels, kokos
T: koffie verkeerd, appel, klein koekje
L: 2 spelt bh met kipfilet, rijstwafel pindakaas
T: gele paprika, paar cherrytomaatjes
B: 45 min fietsen
T: paar nootjes
D: nog even kijken.. denk omeletje ofzo
S: uur boksen
T: bakje kwark met ananas
pi_118883647
Boksen? Dan zou ik er wat meer KH's tegenaan gooien Nall ;)
pi_118883746
Ervoor he? Ja even denken, want eet meestal rond 6 en moet om half 8 boksen, dus kan ook niet te zwaar zijn, dat sport echt niet lekker!
pi_118883922
Doe je een goede uitsmijter? Als je dan het gevoel hebt te vol te raken bewaar je de rest voor erna...
pi_118883985
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 12:10 schreef V1z0R het volgende:
Doe je een goede uitsmijter? Als je dan het gevoel hebt te vol te raken bewaar je de rest voor erna...
Ja ik raak nooit vol :P dus dan eet ik teveel.
Maar heb ook nog volkorenpasta, doe ik die met tonijn en erwtjes. Is niet te zwaar maar wel meer KH!
pi_118884050
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 11:33 schreef the85mc het volgende:

[..]

Is dat sonja bakker?
Nee, Gillian McNogwattes. De Britse Sonja :D. Had/ heeft een programma over afvallen, waarbij ze altijd de poep van de mensen liet onderzoeken om tekorten aan vitamines aan te tonen.

McKeith! En Schots.
Interesting: http://m.guardian.co.uk/m(...)t=media&type=article
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 6 november 2012 @ 12:17:57 #38
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_118884157
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2012 12:14 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Nee, Gillian McNogwattes. De Britse Sonja :D. Had/ heeft een programma over afvallen, waarbij ze altijd de poep van de mensen liet onderzoeken om tekorten aan vitamines aan te tonen.
Ik vind haar echt zo'n Roald Dahl-heks :@ :o
pi_118884181
Naar de supermarkt was weer een flink test...
Overal sinterklaas en kerstsnoep.... en op de terugweg langs de markt en daar stond natuurlijk zo'n notenkraampje met veel te vette zoute gebrande noten :9
Maar ik ben naar huis gegaan met brood, paprika's en champignons ~:)
pi_118884238
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 12:17 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik vind haar echt zo'n Roald Dahl-heks :@ :o
Ja! :D

Ze is 53 btw.

Van haar wiki:
quote:
McKeith takes a holistic approach to health, promoting exercise, a pescetarian diet high in fruits and vegetables, grains, beans, nuts, and tofu, and the avoidance of processed and high-calorie foods, sugar and fat, red meat, alcohol, caffeine, white flour, and additives.[5] She recommends detox diets and colonic irrigation, argues that the colour of food is nutritionally significant, and claims that she can diagnose ailments by examining people's tongues and stools.[6]
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_118884338
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 12:18 schreef MevrouwPuff het volgende:
Naar de supermarkt was weer een flink test...
Overal sinterklaas en kerstsnoep.... en op de terugweg langs de markt en daar stond natuurlijk zo'n notenkraampje met veel te vette zoute gebrande noten :9
Maar ik ben naar huis gegaan met brood, paprika's en champignons ~:)
Goed bezig!
Op mijn route naar de sportschool staat een gebakkraam :P
pi_118884349
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 12:23 schreef Nallie het volgende:

[..]

Goed bezig!
Op mijn route naar de sportschool staat een gebakkraam :P
tegenover mijn werk staat een oliebollenkraam :')
pi_118884367
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 12:23 schreef Perruche het volgende:

[..]

tegenover mijn werk staat een oliebollenkraam :')
Jij wint, maar ik hou niet van oliebollen gelukkig! De geur van verse appelbeignets daarentegen...
pi_118884604
Verleidingen zijn overal, maar meestal kan ik ze weerstaan :)

Morgen introductieles van fitness/krachttraining. Ben benieuwd of het veel gaat verschillen qua vooruitgang met thuis trainen.
pi_118884612
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 12:24 schreef Nallie het volgende:

[..]

Jij wint, maar ik hou niet van oliebollen gelukkig! De geur van verse appelbeignets daarentegen...
Die verkopen ze ook :D

* Perruche gaat maar even lunchen
pi_118884706
Mogge :z :W
Ja doei.
  dinsdag 6 november 2012 @ 13:04:13 #47
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_118885682
Planning:

O: kom kwark met banaan, honing, 2 el muesli
T: appel
L: dubbele bth kaas, 1x grillworst
D: rundervink, gemengde groenten met roomsausje, rösti's of gekookte aardappelen
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_118886112
Daglijst:
O: dubbele boterham pindakaas
B: opruimen, boodschappen
L: cup a soup tomaat, dubbele boterham kaas, dubbele boterham pindakaas, paar stukjes tutti frutti
D: hospital food
T: ?
pi_118886310
Komende donderdag de 1e afspraak bij de tandarts.. eerst de twee boventanden en ipv kronen ga ik eerst voor een gedeeltelijk harsgebitje wegens financieel haalbaar op dit moment. Daarna sparen en verder kijken, maar eerst maar eens van die twee losse boventanden af die er elk moment uit kunnen donderen.

Als het meezit wordt donderdag gelijk alles gefikst, happen, trekken, gebitje, maar ze wisten nog niet zeker of het lukt in 1 dag. Zo niet, dan worden volgende week mijn tanden getrokken en krijg dan gelijk ook mijn nieuwe tanden.

Ik vind het niet eng ofzo, maar word er wel meh van. Beetje genoeg gezeur gehad met mijn lijf ofzo, maar goed, ik zal dit maar gewoon beschouwen als de laatste loodjes.
Als het zo doorgaat dan kan ik ook wel weer een keer werken volgend jaar en dan zal het eindelijk ook eens afgelopen zijn met op houtjes bijten en gitaren verkopen voor tandartsrekeningen.
pi_118886331
Mar, wat ik me afvroeg, heb jij enig idee hoe het komt dat je je nu zoveel beter voelt? Wel fijn hoor :)
pi_118886598
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 13:23 schreef Perruche het volgende:
Mar, wat ik me afvroeg, heb jij enig idee hoe het komt dat je je nu zoveel beter voelt? Wel fijn hoor :)
Ja heb ik :) heb ik ook al een paar keer gezegd ;) verloren posts grinnik

4 jaar geleden had ik half en half de diagnose Pfeiffer, daar waren artsen het niet helemaal over eens want: pas na maanden nadat ik zieker werd geprikt, dus inmiddels oude Pfeiffer. Nu zegt dat weinig, want dat kan 3 maanden of 30 jaar oud zijn, dat kan je dan niet meer zien.
Wel frappant is dan dat mijn dochter van toen 9 wel op tijd is geprikt rond diezelfde tijd en wel actieve pfeiffer had (ze had een paar weken last van opgezette klieren in haar hals)
Daarbij ben ik er ergens na mijn 20e ook op onderzocht en toen kwam het niet in beeld bij bloedprikken.

Dan kwamen er longontstekingen, 20 wk zwangerschap, narcoses etc etc bij op.

Ik denk dat als je dat alles bij elkaar op gooit, iedereen wel een paar jaar uit de roulatie is. Ik werd toen min of meer de revalidatie in geforceerd en ik kan heel veel op wilskracht voordat ik merk dat het echt niet meer gaat, dat heeft nog een flinke zet extra gegeven.

Wat onderliggend was en blijft zijn een paar slecht gebouwde gewrichten, of op zn Fries: brieke botten. Daar hou ik wel wat last van en nu natuurlijk meer dan toen ik 20 was, maar daar valt prima omheen te leven.

Dus dat.
pi_118886624
Mine O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_118886651
He mar ik vind dat je je er altijd flink door heen slaat!
Misschien had je er al eens over nagedacht maar is het volgende niet interessant voor jou:
Je houdt van pakjes naaien enzo en dat vind je volgens mij ook erg leuk om te doen. In het dorp van mijn ouders is een vrouw die zelf kostuums is gaan maken en die verhuurt ze. En als je eenmaal wat hebt, dan gaat het balletje rollen en voor je het weet het kan het je een leuk zakcentje opbrengen. En het is natuurlijk leuk om van een hobby werk te maken. En het voordeel is dat je zelf het tempo bepaalt, gaat het een dagje niet, dan niet.
pi_118886844
Da's lief MC, maar daar ben ik niet goed genoeg en vooral niet snel genoeg voor, goed genoeg dan misschien nog wel ;) Het moet wel echt geld op de plank brengen en ik heb geen jaren de tijd om een aanzienlijke collectie te bouwen.

Ik spreek binnenkort 5 talen, inmiddels al 4 en een half, ik heb daarbij ook nog ervaring en papieren in de horeca.
Verder natuurlijk in de psychiatrie, maar daar ga ik nu even niet zoveel mee kunnen (en willen)

Ik zie soms leuke vacatures, iets wat ik wel zou willen en ook zou kunnen met mijn opleidingen en werkervaring: voor een wijnhandel contacten onderhouden met wijnhuizen uit het buitenland etc.
Zoiets lijkt me wel tof en ook haalbaar, hier in NL voor de import en dan later als we naar Sicilie gaan (want dat GA ik, punt uit) voor de export ;)

Eerst maar eens de revalidatie door ;)
pi_118886914
En nu ga ik wandelen, even mijn hoofd leeg waaien.
pi_118886962
Lijstjesupdate
O: 2 bth (1x kaas, 1x grillworst)
T: mandarijn
L: stuk zalm, risotto, gegrilde groenten (paprika, courgette, champignon), beker optimel
T: chocolate chip cookie
T: peer, banaan
B: totaal uurtje fietsen
D: restje linzen en een grote bak stevige broccolisoep
S: hopelijk nog bodybalance!
pi_118887135
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 13:37 schreef MarMar het volgende:
Da's lief MC, maar daar ben ik niet goed genoeg en vooral niet snel genoeg voor, goed genoeg dan misschien nog wel ;) Het moet wel echt geld op de plank brengen en ik heb geen jaren de tijd om een aanzienlijke collectie te bouwen.

Ik spreek binnenkort 5 talen, inmiddels al 4 en een half, ik heb daarbij ook nog ervaring en papieren in de horeca.
Verder natuurlijk in de psychiatrie, maar daar ga ik nu even niet zoveel mee kunnen (en willen)

Ik zie soms leuke vacatures, iets wat ik wel zou willen en ook zou kunnen met mijn opleidingen en werkervaring: voor een wijnhandel contacten onderhouden met wijnhuizen uit het buitenland etc.
Zoiets lijkt me wel tof en ook haalbaar, hier in NL voor de import en dan later als we naar Sicilie gaan (want dat GA ik, punt uit) voor de export ;)

Eerst maar eens de revalidatie door ;)
Met zo veel potentie kom jij er zeker wel!
:*
pi_118887149
Ah ok, ik dacht ik opper een idee. Ik bedoelde ook niet dat je gelijk 100 kostuums moest hebben :) Meer dat je klein begint en langzaam uitbouwt. Maar misschien is dat inderdaad wel te arbeidsintensief.
Wijn importeren kan trouwens ook behoorlijk lucratief zijn. Via via ken ik iemand die dat doet (lijkt wel of al mijn vrienden handelaren zijn :o ) hij is de enige leverancier van een bepaald merk wijn in nederland.

Mijn lijstje vandaag is mwah:
O 1 bth rosbief, 2 gekookte eieren, 150 gram tomaten, 40 gram noten, melk
L 2 bth 1 met brie, andere met kip. Niet echt onbewerkt dus.. En 30 gram noten
T: wat fruit
D: weet nog niet
Iets met veel groenten
  Vis een optie? dinsdag 6 november 2012 @ 13:50:53 #59
70532 loveli
N
pi_118887248
In het kader van kostuums verhuren, heb nog een geweldige warme trouwcape hangen. Als iemand iemand kent...
crap in = crap out
  dinsdag 6 november 2012 @ 13:51:51 #60
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_118887282
Lijkt een kleinevrouwenlijstje ipv een grotekerellijstje, mc!
pi_118887314
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 13:47 schreef the85mc het volgende:

Mijn lijstje vandaag is mwah:
O 1 bth rosbief, 2 gekookte eieren, 150 gram tomaten, 40 gram noten, melk
L 2 bth 1 met brie, andere met kip. Niet echt onbewerkt dus.. En 30 gram noten
T: wat fruit
D: weet nog niet
Iets met veel groenten
Hoe gaat het met je natuurlijk eten/ paleoachtige plan?
pi_118887545
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 13:53 schreef Perruche het volgende:

[..]

Hoe gaat het met je natuurlijk eten/ paleoachtige plan?
haha niet zo geweldig.. Maar ik eet wel minder koolhydraten dan eerst!
pi_118887697
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 13:59 schreef the85mc het volgende:

[..]

haha niet zo geweldig.. Maar ik eet wel minder koolhydraten dan eerst!
Ok, en ben je daar bkij mee/ merk je verschil? volgens mij komen die cm's die je verlist gewoon door minder kcals...
pi_118887805
Ik heb trouwens tegen beter weten in wel weer grapefruits gekocht, zo maar kijken of het een domme keus was :D
pi_118887861
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 14:04 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ok, en ben je daar bkij mee/ merk je verschil? volgens mij komen die cm's die je verlist gewoon door minder kcals...
Ja dat wel, ik heb geen zin meer in tussendoortjes. Dus dat is mooi meegenomen. Ik eet denk ik meer kcals dan eerst. ik heb ruwweg 5 boterhammen per dag geruild tegen 80 gram noten en 2 eieren.
Ik twijfel wel of zoveel eieren goed zijn, ook al is het gekookt. Ik zal binnenkort een keer bloed laten prikken en dan cholesterol laten meten.
pi_118887906
5 x 150 = 750 / 80gr noten + 2 eieren = 580
pi_118887921
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 14:09 schreef the85mc het volgende:

[..]

Ja dat wel, ik heb geen zin meer in tussendoortjes. Dus dat is mooi meegenomen. Ik eet denk ik meer kcals dan eerst. ik heb ruwweg 5 boterhammen per dag geruild tegen 80 gram noten en 2 eieren.
Ik twijfel wel of zoveel eieren goed zijn, ook al is het gekookt. Ik zal binnenkort een keer bloed laten prikken en dan cholesterol laten meten.
Nou ja, in mijn opinie zijn de hoeveelheden eiwitten en dierlijk vet die jij nu wegstouwt helemaal niet goed :D maar als jij je er goed bij voelt ^O^
  dinsdag 6 november 2012 @ 14:10:55 #68
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_118887925
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 14:07 schreef V1z0R het volgende:
Ik heb trouwens tegen beter weten in wel weer grapefruits gekocht, zo maar kijken of het een domme keus was :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
B-)
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  Vis een optie? dinsdag 6 november 2012 @ 14:13:29 #69
70532 loveli
N
pi_118888010
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 14:07 schreef V1z0R het volgende:
8-)

Eens kijken wat ik jullie volgende week ga aansmeren.
crap in = crap out
pi_118888016
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 14:10 schreef V1z0R het volgende:
5 x 150 = 750 / 80gr noten + 2 eieren = 580
Mijn boterhammen zijn geen 150.. was altijd kip/rosbief/ham iets in die richting.. zal ongeveer hetzelfde zijn

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 14:10 schreef Perruche het volgende:

[..]

Nou ja, in mijn opinie zijn de hoeveelheden eiwitten en dierlijk vet die jij nu wegstouwt helemaal niet goed :D maar als jij je er goed bij voelt ^O^
Ja werkt prima :P maar misschien ben ik ook wel een vuilnisvat. maakt niet eruit wat je erin gooit, het wordt toch poep.. :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')