SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
quote:Op maandag 5 november 2012 23:30 schreef Timwonnacott het volgende:
Kan wat dat betreft wel merken dat google meer de facebook kant op gaat. Alles lekker samenvoegen, voor het gemak. Kunnen je vriendjes en hun oma's ook zien wat je googled.
"Tim heeft gegoogled op "hete webcambabes nu" like/dislike"
En, zitten er echt alleen maar vieze oude mannen?quote:Op dinsdag 6 november 2012 09:49 schreef Flodder450 het volgende:
De hele klas hier zit op chatroulette
frames?quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:29 schreef MineraalWater het volgende:
Godverdomme hoe heet het ook alweer dat niet de hele pagina scrollt maar alleen het gedeelte waar de tekst staat?
Best welquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:20 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
[..]
En, zitten er echt alleen maar vieze oude mannen?
quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | <HTML> <FRAMESET ROWS="190, *"> <FRAME SRC="top.html" name="balk voor logo ect."> <FRAMESET COLS="150,15 *"> <FRAME SRC="navigatie.html" name="navigatie"> <FRAME SRC="uc.html" name="main"> </FRAMESET> </FRAMESET> </html> |
Ik moest voor een opdracht van school een website in elkaarflansen met HTML, het enige wat er irritant aan was, waren de < >-tags die ik soms niet sloot (</ >)quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:26 schreef Lorrelies het volgende:
Ik vond html altijd wel leukAlleen kan het nu echt niet meer... helemaal weggezakt
ik kan het nog steeds een beetje, maar m'n kennis is niet helemaal up to date; PHP kon ik vroeger wel goed, nu is dat erg weggezakt..quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:26 schreef Lorrelies het volgende:
Ik vond html altijd wel leukAlleen kan het nu echt niet meer... helemaal weggezakt
Ja dat weet ik ook nog wel jaquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:27 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Ik moest voor een opdracht van school een website in elkaarflansen met HTML, het enige wat er irritant aan was, waren de < >-tags die ik soms niet sloot (</ >)
lessen airship vliegen?quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:09 schreef Mordecai het volgende:
Fuuuuuuuuuuuuuuuuu
Een vak dat ik wilde volgen volgend semester is vol... Inclusief wachtlijst...
Ja is wel grappig inderdaad maar goed vond het wel duur, je mag ook niet alleen springen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:12 schreef Lorrelies het volgende:
Dat zou vet zijn. Sowieso vliegen... heb nog nooit gevlogen
Lijkt me wel gaaf om ooit een keer uit een vliegtuig te springen met een parachute of zo, of van een berg af
Hypercam 2quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:09 schreef mar456 het volgende:
Noem een programma om goed games mee op te nemen
Finn the hu-man.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:32 schreef bobbernaut het volgende:
Niet haten
[ afbeelding ]
Tussenuurtje haha
Doe iets aan je margins en paddings.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:56 schreef MineraalWater het volgende:
[ afbeelding ]
Dat moet ik hebben en dan waar die rode balk staat moet ik kunnen scrollen.
Ik gebruik altijd Frapsquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:09 schreef mar456 het volgende:
Noem een programma om goed games mee op te nemen
Is kutquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:10 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Hypercam 2
geeft zo'n leuk runescape-noob tintje aan je opname
Staat fraps bovenin en dat wil ik liever niet.quote:
geregistreerde versie gebruiken?quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:43 schreef mar456 het volgende:
[..]
Is kut
[..]
Staat fraps bovenin en dat wil ik liever niet.
je kan er niet mee omgaanquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:46 schreef mar456 het volgende:
"gekocht" via de baai, is nog steeds kut
koop een oldskool desktop voor power..quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:48 schreef maurisioo het volgende:
Wat zal ik kopen, een tablet met windows pro, een laptop met touchscreen of een all in one pc?
Ah je hebt gelijkquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:51 schreef mschol het volgende:
[..]
koop een oldskool desktop voor power..
koop een oldskool laptop voor mobiliteit
de rest is voor hipsters..
okéquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:23 schreef bobbernaut het volgende:
Mar ik maak mijn mc filmpjes ook met fraps, gewoon goed beeld enzo en geen fraps in de hoek
Ja dat ding had ik binnen 1 uur in elkaar gepoept.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:13 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Doe iets aan je margins en paddings.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
bitch pleasequote:Op dinsdag 6 november 2012 18:36 schreef Lorrelies het volgende:
Mja jullie moeten gewoon eens om jullie heen kijken ipv te kwijlen achter een scherm
quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:40 schreef Lorrelies het volgende:
Wat denken jullie met de Amerikaanse verkiezingen, zwart of wit?
twitter:emmastoneprv twitterde op dinsdag 06-11-2012 om 18:02:50Now Make Sure To Get Out And Vote reageer retweet
't is allebei grijsquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:40 schreef Lorrelies het volgende:
Wat denken jullie met de Amerikaanse verkiezingen, zwart of wit?
ik heb nadat jij uitlogde ook uitgelogd. Raar. Kan nu ook ff niet inloggen komende dagen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:24 schreef Lorrelies het volgende:
Is er iets met de server gebeurd vandaag of gister?
Ik ben namelijk mijn inventory kwijt. Had niet zoveel bij me, alleen een iron sword, maar ik vind het wel jammer van mijn leren outfit die ik gekleurd had
Het maakt er niet uit op wie er wordt gestemd, als je een beetje op de hoogte bent met wat er werkelijk in de VS gebeurt heb je dat ook wel door.quote:
wacht, watquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:03 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Nee inderdaad.
Wist je niet van de begrafenis eergister dan Bobber?
kquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:13 schreef Lorrelies het volgende:
Pfff ik spam teveel (het spijt mij zeer) maar om deze blijf ik lachen:
[ afbeelding ]
Echt geweldig, dat ik daar zelf nooit op kwam of zo
Daarom zit je ook op 9gag omdat je zelf geen fantasie hebt.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:13 schreef Lorrelies het volgende:
[ afbeelding ]
Nicequote:Op woensdag 7 november 2012 07:01 schreef MineraalWater het volgende:
Heujj obama weer 4 jaar president
yep.quote:
Dat is niet waarquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:44 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Daarom zit je ook op 9gag omdat je zelf geen fantasie hebt.
quote:Many bodies had incompletely decomposed and had turned into fat (margaric acid). During the exhumation, this fat was collected and subsequently turned into candles and soap
quote:
Wikipediaquote:Op woensdag 7 november 2012 10:23 schreef Lorrelies het volgende:
Uhh wat lees jij in je vrije tijd flodder?
quote:Op woensdag 7 november 2012 10:24 schreef Mordecai het volgende:
[..]
[..]
Wikipedia![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Saints_Innocents_Cemetery
Repost van deze:quote:Op woensdag 7 november 2012 10:47 schreef Flodder450 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ie_oktober_2012.html
Ik snap 'm nietquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:13 schreef Lorrelies het volgende:
[ afbeelding ]
Tijd nuttig besteed zie ik.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:01 schreef Flodder450 het volgende:
wat een bazenklas is dit, de dictator kijken tijdens de rekenlessen
BvB qua borders enzo pas landschap zelf niet aan heur.quote:
Om even wat simpele voorbeeldjes te noemen...quote:Op woensdag 7 november 2012 11:45 schreef mschol het volgende:
[..]
omdat het een redelijk normaal land is net zoals nederland?
dat is vreemd ja.. maar ook hier blijkt dat jongere bestuurders sneller hun rijbewijs halen t.o.v. 18+'ersquote:Op woensdag 7 november 2012 12:02 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Om even wat simpele voorbeeldjes te noemen...
Ik vind het gek dat kinderen van 16 al daar mogen rijden (al kunnen ze niet in een schakelauto rijden) en dat ze pas op hun 21e mogen drinken.
APV, ooit van gehoord?quote:En ik vind het ook raar dat je in elke staat hele andere wetten hebt. In de ene staat mag iets wel maar als je dan de andere inrijdt ben je in overtreding
wij zijn als nederlanders best verwend met ons zorgstelsel, maar ook hier geld dat als iemand het niet kan betalen en geen verzekering heeft hij ook niet snel geopeerd zal worden hoor denk ik..quote:En de zorg is daar heel anders. Weet niet of dat overal zo is in Amerika, maar zag een tijd terug op tv dat een man hartstikke ziek was en een dure operatie nodig had van zoveel duizend euro, en dat kon hij niet betalen. Dus werd hij niet geopereerd.
hoe dat komt weet ik niet, maar dat is wel opvallend ja..quote:Vind het overigens ook raar dat iedereen daar onwijs gelovig isGod dit God dat God zus God zo. Oh die storm Sandy is omdat wij moeten boeten van God bla bla bla
Jongere mensen laten leren autorijden zorgt voor ervarener chauffeurs (d'oh!)quote:Op woensdag 7 november 2012 12:02 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Om even wat simpele voorbeeldjes te noemen...
Ik vind het gek dat kinderen van 16 al daar mogen rijden (al kunnen ze niet in een schakelauto rijden) en dat ze pas op hun 21e mogen drinken.
Da's de clou van ee federatie i.p.v. gecentraliseerde staat. Het zijn de jure nog steeds vijftig-nog-wat samenwerkende landen i.p.v. één groot land.quote:En ik vind het ook raar dat je in elke staat hele andere wetten hebt. In de ene staat mag iets wel maar als je dan de andere inrijdt ben je in overtreding
Da's niet handig inderdaad, maar er worden langzamerhand stapjes gezet.quote:En de zorg is daar heel anders. Weet niet of dat overal zo is in Amerika, maar zag een tijd terug op tv dat een man hartstikke ziek was en een dure operatie nodig had van zoveel duizend euro, en dat kon hij niet betalen. Dus werd hij niet geopereerd.
Het zijn de extremisten die je het luidst hoort schreeuwen.quote:Vind het overigens ook raar dat iedereen daar onwijs gelovig isGod dit God dat God zus God zo. Oh die storm Sandy is omdat wij moeten boeten van God bla bla bla
Met de stelling ONEENS.quote:Dat o.a.
Stap 1: je loopt naar buitenquote:Op woensdag 7 november 2012 12:07 schreef Lorrelies het volgende:
Stomme dierenambulance
Die gasten net gebeld omdat er hier in de buurt een kipje rondloopt dat waarschijnlijk net ontsnapt is ergens. Dat beest snapt niks van auto's en gaat dus ook niet aan de kant. Zag net al iemand flink op de rem trappen, hartstikke gevaarlijk :/
Maar die man aan de telefoon: "Ja wij doen niks met loslopende vogels, hij kan al wel heel ergens anders zijn eer dat wij daar aan komen, hij moet maar gevangen worden".
Ja goh en wie doet dat dan?Er komt straks echt een idioot die dat beest plat rijdt. En dan komt de dierenambulance wel om het op te ruimen
![]()
ik ben een te grote dierenvriend
Nou ja, dat is in de verste verte niet te vergelijken. Gemeentelijke wetten en regels hebben ze daar ook, ze hebben er alleen nog een extra wetgevende laag overheen die wij niet kennen (provincies doen dat niet).quote:Op woensdag 7 november 2012 12:07 schreef mschol het volgende:
[..]
APV, ooit van gehoord?
tis niet 100% het zelfde maar het heeft dezelfde strekking..
Stap 1: laat ze er lekker overheen rijdenquote:Op woensdag 7 november 2012 12:12 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Stap 1: je loopt naar buiten
Stap 2: je pakt een hogedrukspuit
Stap 3: je verplaatst het kipje middels de hogedrukspuit
Ja wacht even, daar was wat mee. Probeerde het maandag op het werk al te geven aan zowel jou alsook Loon, maar op het werk werkt dat niet. Geen idee hoezo, maar de betalingsmodule kon ik niet verder klikken.quote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 12:16 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Stap 1: laat ze er lekker overheen rijden
gr gr
Hier lopen zovaak paarden, koeien, kippen, eenden noem maar op over de weg. Als ik achter alles moet aanrennen of de dierenambulance (!quote:Op woensdag 7 november 2012 12:19 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ja is wel de beste oplossing maar een echte vent gunt een ander geen veren in zijn kap.
Lorre, als je een man bent pak je de hogedrukspuit.
Mee eens, vooral het kattenvolk en die aids-ratten en -eenden zijn een pest, overig vee zit hier natuurlijk bijna niet. Maar daar kun je niet tegenaan boksen, nee.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:23 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Hier lopen zovaak paarden, koeien, kippen, eenden noem maar op over de weg. Als ik achter alles moet aanrennen of de dierenambulance (!) moet bellen heb ik daar een dagtaak aan.
Maar goed; jullie stadsen zijn ook niet gewent.ofniet aldie dan mattie
Als je kippenboer met meer dan 7k kippen (en dat zijn er veel) dan is het bijkans niet de moeite om er achter ééntje aan te zitten.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:24 schreef Lorrelies het volgende:
Ja hier zitten inderdaad wel minder beesten ja
Je zou zeggen dat je als boer wel van beesten houdt, maar daar zit ik dus naast
Dit idd maar dan mag hij het wel lekker zelf doen. Laatst de buurman nog wel geholpen met een ontsnapte koe.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Als je kippenboer met meer dan 7k kippen (en dat zijn er veel) dan is het bijkans niet de moeite om er achter ééntje aan te zitten.
Maar de gemiddelde boer zal ze wel gewoon vangen hoor, daar niet van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bananendozen op de derde pic zitten nog vol en dan staan er verderop nog vijf![]()
quote:Op woensdag 7 november 2012 12:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Bonuspic voor Flodder gevonden im mijne imgur
[ afbeelding ]
Wat een passed stereotype voor zo'n beetje iedereen bij mij in de klas, minus mijquote:Op woensdag 7 november 2012 12:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Anime kijkende IT'ers
Nee gierend en brullend klaarkomen op treinen en kerken is normaal wil je zeggenquote:Op woensdag 7 november 2012 12:39 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Wat een passed stereotype voor zo'n beetje iedereen bij mij in de klas, minus mij
quote:Op woensdag 7 november 2012 12:40 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nee gierend en brullend klaarkomen op treinen en kerken is normaal wil je zeggen
quote:Op woensdag 7 november 2012 12:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bananendozen op de derde pic zitten nog vol en dan staan er verderop nog vijf![]()
Jawel maar porto laten liggen thuis en normaal reis ik samen met iemand anders want ik ben zijn begeleiderquote:
Oh, je doet "speciaal" onderwijs?quote:Op woensdag 7 november 2012 12:54 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Jawel maar porto laten liggen thuis en normaal reis ik samen met iemand anders want ik ben zijn begeleider
Nee. Maar ik moet iemand begeleiden op school die nog maar 20% ziet.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Oh, je doet "speciaal" onderwijs?
Zal wel PVV stemmen dan.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:56 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Nee. Maar ik moet iemand begeleiden op school die nog maar 20% ziet.
Omdat honden niet kunne pratenquote:Op woensdag 7 november 2012 13:00 schreef Lorrelies het volgende:
[..]haha
Ja Plex, waarom heeft diegene niet zo'n hond dan?
Wss heeft aldie hem opgeblazen.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:43 schreef TJV het volgende:
En mijn cave spider spawner is nog steeds pleite. Vage shizzle.
Hey. Hey. Hey.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:44 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Wss heeft aldie hem opgeblazen.
njoa wil wel iets doen maar geen eten dus.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Meh, gewoon stroopwafels lijkt mij voor bij de koffie
Inderdaad, zoals lorre al zei: rare jongens die romei- .. amerikanen.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:06 schreef Timwonnacott het volgende:
Verdomme zeg die speech van Obama. Rutte mocht willen dat volwassen mensen zo stonden te springen en juichen als hij eens het woord nam.
Maar ja, een hoop lege woorden, noem het leger een paar keer en haal god aan en die Amerikanen springen rond als kleine kinderen. Gelukkig doen we dat hier niet
ik twijfel of het wel lege woorden zijn.. obama wil wel, net als z'n partij, maar die andere partij is zo conservatief als het maar zijn kan aangaande veranderingen waar ze e.v.t. voor moeten betalenquote:Op woensdag 7 november 2012 14:06 schreef Timwonnacott het volgende:
Verdomme zeg die speech van Obama. Rutte mocht willen dat volwassen mensen zo stonden te springen en juichen als hij eens het woord nam.
Maar ja, een hoop lege woorden, noem het leger een paar keer en haal god aan en die Amerikanen springen rond als kleine kinderen. Gelukkig doen we dat hier niet
Ja, dat is wel waar. Maar dat is hier ook het geval, je kan van te voren wel zien aankomen dat die beloftes het nooit en te nimmer gaan halen. Iets met Rutte en 1000 euroquote:Op woensdag 7 november 2012 14:31 schreef mschol het volgende:
[..]
ik twijfel of het wel lege woorden zijn.. obama wil wel, net als z'n partij, maar die andere partij is zo conservatief als het maar zijn kan aangaande veranderingen waar ze e.v.t. voor moeten betalen
quote:Op woensdag 7 november 2012 14:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Horny_Science_Sluts_xxxXXXxxx_Erotic_Excavation_IV.rarcheoloog
IK ZEI TOCH "IK NOEM GEEN NAMEN"quote:Op woensdag 7 november 2012 14:49 schreef Timwonnacott het volgende:
KwaadOp Aldie mag ik haten want hij is me spullen schuldig
quote:Op woensdag 7 november 2012 14:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Horny_Science_Sluts_xxxXXXxxx_Erotic_Excavation_IV.rarcheoloog
Er zijn officiele LEGO sets van ja. Dat plaatje is volgens mij geen officiele.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Wow, da's wel een mooie LEGO set. Zijn dat legitieme officiele sets?
Weet je ook de reden waarom dat was in de film? Stond niet in het script namelijk.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
AMBUSH IN CAIRO
Godsklere wat moest ik lachen toen ik dat voor het eerst zag
Nee, hoezo dan?quote:Op woensdag 7 november 2012 15:02 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Weet je ook de reden waarom dat was in de film? Stond niet in het script namelijk.
Door het slechte eten bij de film zat zo'n beetje de hele crew aan de diarree, inclusief Ford. Hij was op dat moment niet instaat om de originele fightscene met die gozer te doen, dus hadden ze bedacht dat die hem gewoon neerschoot.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nee, hoezo dan?
quote:Op woensdag 7 november 2012 14:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Wow, da's wel een mooie LEGO set. Zijn dat legitieme officiele sets?
quote:Op woensdag 7 november 2012 15:32 schreef bobbernaut het volgende:
Serieus piek? K moet dan wel WE hebben voor de brush etc
Ja dat dacht ik dus niet he.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:35 schreef maurisioo het volgende:
btw je hebt toch wel de map met worldpainter gemaakt? En dan ores iets zeldzamer maken.
nee joh, gewoon een aparte warp met daarin voor elke resource wat blokken die kunnen worden gehakt, pvp daar aan en winquote:Op woensdag 7 november 2012 15:35 schreef maurisioo het volgende:
btw je hebt toch wel de map met worldpainter gemaakt? En dan ores iets zeldzamer maken.
Ah ik dacht dat je je collectie hier had geplaatst:quote:Op woensdag 7 november 2012 15:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
KARMA SWEET KARMAAA
[ afbeelding ]
Had ik al gedaan voor ik hem überhaupt had gekocht, ik post af en toe updates daar en achteraf een totaal overzicht.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:01 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ah ik dacht dat je je collectie hier had geplaatst:
http://www.reddit.com/r/PipeTobacco
Hoe heete gij dan?quote:Op woensdag 7 november 2012 16:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Had ik al gedaan voor ik hem überhaupt had gekocht, ik post af en toe updates daar en achteraf een totaal overzicht.
Daarna een keertje x-posts naar WTF en wat andere ietwat relevante reddits
Mensen die één keer karma binnenharken voor iets tofs
pagina niet gevondenquote:Op woensdag 7 november 2012 16:11 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
PaarsePulserendePenis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |