En dan zijn er nog mensen die zeggen dat wij niet het beste voor hebben met opa. Begrijp jij dat nou?quote:Op woensdag 7 november 2012 17:35 schreef pullup het volgende:
Goed plan, of Mirandagate om zo nog een deel van de SHO groep aan te trekken.
Eerlijk gezegd niet nee. Al maanden doen we ons best om zijn boeiende leven minutieus op te tekenen met een capje her en der om het een en ander toe te lichten.quote:Op woensdag 7 november 2012 17:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En dan zijn er nog mensen die zeggen dat wij niet het beste voor hebben met opa. Begrijp jij dat nou?
Zouden ze gewoon slechte verhalen vertellen over FOK!? Hem totaal verkeerd inlichten? Misschien zou opa het hier wel geweldig vinden, bij zijn echte vrienden. En zijn fakevrienden proberen hem hier weg te houden.quote:Op woensdag 7 november 2012 17:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk ook niet dat opa het daar mee eens is, ik hoor hem er ook helemaal niet over. Als ik hem al over FOK! hoor is het eigenlijk altijd in positieve zin. Die zogenaamde vrienden van hem zijn gewoon jaloers op de band die wij met opa opgebouwd hebben middels dit topic.
Nu is ook plots duidelijk waarom hij hier niet meer kan inloggen.quote:Op woensdag 7 november 2012 17:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Zouden ze gewoon slechte verhalen vertellen over FOK!? Hem totaal verkeerd inlichten? Misschien zou opa het hier wel geweldig vinden, bij zijn echte vrienden. En zijn fakevrienden proberen hem hier weg te houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hebben ze vanavond weer streamsex Oop en Miranda?quote:Op woensdag 7 november 2012 18:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, het is even wachten tot de oma's naar bed zijn.
Dat ligt er aan of opa nog puf heeft na het voetbal. Hij zit op de bank bij Barcelona vanavond.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:07 schreef Jian het volgende:
[..]
hebben ze vanavond weer streamsex Oop en Miranda?
Daar heeft Miranda maling aan.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat ligt er aan of opa nog puf heeft na het voetbal. Hij zit op de bank bij Barcelona vanavond.
Aah...okquote:Op woensdag 7 november 2012 18:12 schreef Pearlbitch het volgende:
Het is weer etenstijd en het dagmenu van vandaag was nog niet uitgelekt. Vol spanning hebben we zitten wachten wat het vandaag zou zijn.....
Bruine bonen met sla en speklap!!
[ afbeelding ]
Hey posquote:Op woensdag 7 november 2012 18:12 schreef pos het volgende:
Wat eet Oop? Ik kijk de stream maar herken het niet.....
Ik moet nog eten, mootiequote:Op woensdag 7 november 2012 18:20 schreef mootie het volgende:
Wat een valse voorstelling van zaken, hij purkt gewoon restjes uit zijn gebit.
Je kan mootie niet verwijten dat hij met zijn vingers in zijn kiezen zitquote:
"Hé verrek, dat lijkt wel zuurkool.O ja, dat aten we gister."quote:Op woensdag 7 november 2012 18:20 schreef mootie het volgende:
Wat een valse voorstelling van zaken, hij purkt gewoon restjes uit zijn gebit.
Stream had ik na 1 minuut weer uitgezet, dacht hier is het ff veiligquote:Op woensdag 7 november 2012 18:24 schreef Jian het volgende:
[..]
regel 1. nooit eten als je naar de Oop-stream kijkt of in dit topic leest
Dat is waar. Ik was gewoon dom om de stream aan te zetten voor het eten, pullupquote:Op woensdag 7 november 2012 18:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Je kan mootie niet verwijten dat hij met zijn vingers in zijn kiezen zit
Nee, dat is de schuld van Miranda, die wil steeds dat oop een bit en teugels draagt en daar krijgt ie last van z'n kiezen vanquote:Op woensdag 7 november 2012 18:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Je kan mootie niet verwijten dat hij met zijn vingers in zijn kiezen zit
quote:Op woensdag 7 november 2012 18:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, dat is de schuld van Miranda, die wil steeds dat oop een bit en teugels draagt en daar krijgt ie last van z'n kiezen van
Proest....daar ging mijn etenquote:Op woensdag 7 november 2012 18:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, dat is de schuld van Miranda, die wil steeds dat oop een bit en teugels draagt en daar krijgt ie last van z'n kiezen van
Das een grapje....hoop ik?quote:Op woensdag 7 november 2012 18:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Die apotheker van opa heeft een motorjacht van 20 meter dankzij het medicijngebruik van opa. Die salmiak zal dus wel gratis geweest zijn.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:27 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop heeft ook nog wat lekkers na: echt apothekerssalmiak!!
[ afbeelding ]
Nee zeg, daarvoor moet je bij ajaxkampioen zijn, die heb humorquote:Op woensdag 7 november 2012 18:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Wij maken hier geen grappen.
quote:Op woensdag 7 november 2012 18:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Wij maken hier geen grappen.
Ik neem een wijntje ipv avondeten.....quote:Op woensdag 7 november 2012 18:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee hoor, Oop is een heel brèèèèf paard
En met piesplofkont kun je ook lachen.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee zeg, daarvoor moet je bij ajaxkampioen zijn, die heb humor
Maar die heeft eerst een zootje wijntjes nodig .quote:Op woensdag 7 november 2012 18:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En met piesplofkont kun je ook lachen.
Vers van Leoquote:Op woensdag 7 november 2012 18:35 schreef Coos het volgende:
Bruine bonen met sla.
Die sla was vers?? Of bestaat dat niet, sla uit een potje of blik?
Leo heeft het voorgesnedenquote:Op woensdag 7 november 2012 18:36 schreef Lavenderr het volgende:
Hoe kan Oop nou een speklapje eten zonder daarbij een mes en vork te gebruiken?
Het was zuigvarken.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:36 schreef Lavenderr het volgende:
Hoe kan Oop nou een speklapje eten zonder daarbij een mes en vork te gebruiken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |