Ha, heb je gisteren niet gehoord dat dat de reden is dat oma niet zo gewenst is. Ze klept door de tv heen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens mij zit die ouwe zich op te vreten omdat die oma's door z'n televisieprogramma heen zitten te lullen.
En zo ja, in welke gedaante?quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Zou die vriendelijke vriend nog terugkomen vandaag ?
Hij gaat haar toch niet door dat voetbal laten heenlullen ?quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Ha, heb je gisteren niet gehoord dat dat de reden is dat oma niet zo gewenst is. Ze klept door de tv heen.
Hij zal in ieder geval niet moeilijk te herkennen zijnquote:
En dan moet Ajax zo voetballen, grote oma speelt met haar leven.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Ha, heb je gisteren niet gehoord dat dat de reden is dat oma niet zo gewenst is. Ze klept door de tv heen.
Ik denk dat het een zij is.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij zal in ieder geval niet moeilijk te herkennen zijn
Zou kunnen, maar waarop baseer je dat ?quote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En dan moet Ajax zo voetballen, grote oma speelt met haar leven.
Mijn manlijke intuïtie en als overjarige hippie heb ik ook een glazen bol.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar waarop baseer je dat ?
Pijnlijk !quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:18 schreef pullup het volgende:
Ok
Mootie is zeker op die staak blijven steken ondertussen
Hij zal wel bedoelen dat hij heeft laten inbreken want ik zie hem niet zo snel helemaal uit dat huis komen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa vertelt doodleuk op de stream dat hij ingebroken heeft bij Babel
Dus oma moest weer het vuile werk opknappen?quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij zal wel bedoelen dat hij heeft laten inbreken want ik zie hem niet zo snel helemaal uit dat huis komen.
Die was ook al effectief in het effectief opknappen van die stalkbellerquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dus oma moest weer het vuile werk opknappen?
Gelukkig heeft opa het koud, dus hij gaat zichzelf niet verder onthullen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:25 schreef pullup het volgende:
Ik heb ook maar even ingelogdhet schijnt een avondje van onthullingen te worden
Hij heeft gister geoefend. 200 gram doet opa inmiddels in 10 minuten.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:27 schreef pullup het volgende:
Die zak chips is er al voor de wedstrijd doorheen
Ik vind dat toch wat infantiel hoor. Als hij fan was van de Formule 1 zat hij in een brandwerende overall en een helm op naar de tv te kijken?quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:35 schreef Pearlbitch het volgende:
En hij is terug.... in gevechtstenue..
[ afbeelding ]
Klopt...quote:
Dan heb je nog niet gezien hoe hij naar de film Godzilla zit te kijken waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vind dat toch wat infantiel hoor. Als hij fan was van de Formule 1 zat hij in een brandwerende overall en een helm op naar de tv te kijken?
Nou nou, ze hebben toch maar mooi Lingo mogen afkijken.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:43 schreef mootie het volgende:
Ik vind het zielig, je zal maar inwonen bij een dictator.
Avatar, een aanradertje voor opa.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan heb je nog niet gezien hoe hij naar de film Godzilla zit te kijken waarschijnlijk.
Van de zomer zat hij vaak naar Sumo-worstelen te kijken.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan heb je nog niet gezien hoe hij naar de film Godzilla zit te kijken waarschijnlijk.
quote:
Ze blijven kletsen nu....:(quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:08 schreef Scrutinizer het volgende:
De oma's durfden net weer iets tegen elkaar te zeggen maar dan scoort Manchester weer. Dat wordt weer oppassen.
Dat zal ze nog bezuren.quote:
Hij heeft voor een eventueel verlies van Ajax al een schuldige, Blind, aangewezen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:14 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop is er niks gerust op..
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |