Wat dan, ga je er wonen ofzo?quote:Op dinsdag 6 november 2012 08:17 schreef Poezewoes het volgende:
Vind de amerikaanse verkiezingen interessanter
Mooie samenvatting!quote:Op dinsdag 6 november 2012 09:30 schreef Jian het volgende:
Goh, piesplofkont, wat een aanwinst is dat zeg, leuk geil wijfie lijkt me![]()
Houdt van grove, schuine taal, is niet zuinig met het zout en gezien de ietwat hijgerige interesse in mootie is ze ook niet vies van een portie vrouwenvlees, dus daar kan je volgens mij alle kanten mee uit. Okee, de grammatica is wat povertjes en het is allemaal wat plat uit de bek, maar op 2e kerstdag vinden we vast wel een ander doel voor dat schunnige mondje
quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:50 schreef Gert het volgende:
Gezellig gisteren zeg.
Wat zou er vanavond op het menu staan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Echt?, Jullie doen nooit op een verjaardag binnenkomen en dan van; Heej tante Bep, leuk je te zien, ze zouden je alleen op de boulevard, naakt op een ingevette spies moeten zetten!quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Achteraf vond ik het toch ietwat vreemd dat een total stranger binnenviel en meende dat ik nakend op een ingevette paal in Scheveningen moest worden tentoongesteld.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Van Leo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
Hier worden dergelijke suggesties regelmatig gedaan op verjaardagen. Echter, van oktober tot april adviseren we dan altijd om ook jezelf helemaal in te vetten. Het kan dan namelijk behoorlijk fris zijn op de boulevard.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Echt?, Jullie doen nooit op een verjaardag binnenkomen en dan van; Heej tante Bep, leuk je te zien, ze zouden je alleen op de boulevard, naakt op een ingevette spies moeten zetten!
Raar hoor
Steek jij die staak dan ook in je reet?quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Hier gebeurt dat wel regelmatig op verjaardagen, echter van oktober tot april adviseren we dan altijd om ook jezelf helemaal in te vetten. Het kan dan namelijk behoorlijk fris zijn op de boulevard.
Nee, die staak is alleen voor tantes. Iedereen die niet tot die categorie behoort maar zichzelf wèl graag op de boulevard wil invetten, is welkom om mee te doen aan de nieuwjaarsduik.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
Steek jij die staak dan ook in je reet?
Ik zet de stream wel aan, blijf ik lekker vanaf mn bank naar jullie kijkenquote:Op dinsdag 6 november 2012 12:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, die staak is alleen voor tantes. Iedereen die niet tot die categorie behoort maar zichzelf wèl graag op de boulevard wil invetten, is welkom om mee te doen aan de nieuwjaarsduik.
Mwah, ik weet niet of het echt een total stranger was.quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Mooie samenvatting!![]()
Achteraf vond ik het toch ietwat vreemd dat een total stranger binnenviel en meende dat ik nakend op een ingevette paal in Scheveningen moest worden tentoongesteld.
Daar had ik eigenlijk aanhalingstekens moeten gebruiken.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mwah, ik weet niet of het echt een total stranger was.
Dat soberzo.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar had ik eigenlijk aanhalingstekens moeten gebruiken.![]()
Total moron had wel gekund!
Vork in de rechterhand, net als bij de shoarmaboerquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:38 schreef Coos het volgende:
Hij kan toch beter een lepel nemen, dat schept beter.
Grote Oma kijkt Lingo, dus Oop kijkt meequote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Grote Oma kijkt Lingo, dus Oop kijkt mee
Gisteren heb ik even stream gekeken en oma werd omschreven als een vrouw met een harde stem die veel te veel lult, dus na haar ziekenhuisopname niet bij opa mag bijkomen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Grote Oma kijkt Lingo, dus Oop kijkt mee
En we weten allemaal wat er gebeurt met dingen die teveel schreeuwen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:53 schreef pullup het volgende:
En ik ben er ook weer om het feestje compleet te maken.![]()
ik die alleen even die stream niet aan want er zit nu blijkbaar een vrouw die te veel schreeuwt.
Op zich was het een goed kerstmaaltje geweestquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:54 schreef mootie het volgende:
[..]
En we weten allemaal wat er gebeurt met dingen die teveel schreeuwen.
Grote oma?quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Op zich was het een goed kerstmaaltje geweest
quote:
Kom je wel een stukje brengen, naar de boulevard?quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Goed plan, er moet natuurlijk wel genoeg te eten zijn.
Ajax was ook niet genoeg geweest, hoogstens voor een slecht gevuld ragoutje als voorgerecht.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:58 schreef pullup het volgende:
[..]Ik laat die hoofdmaaltijd dus maar even aan me voorbijgaan
Is dat ver van het huis van opa?quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Kom je wel een stukje brengen, naar de boulevard?
Who cares, ik sta daar mooi voor paal!, gun mij een hapje.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is dat ver van het huis van opa?
Kunnen we niet beter die staak in de tuin neerzetten?quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Who cares, ik sta daar mooi voor paal!, gun mij een hapje.
Ik blijf lekker in die stoel hangen en zie jullie kerstduik wel op de streamquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
We hoefden alleen maar een goed humeur en onze zwembroek mee te nemen.
Hmmm wel een ideetje, mocht het eten dan droog en flauw zijn kun je wat pekelvet van mij afschrapen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kunnen we niet beter die staak in de tuin neerzetten?
Zit hij nu nog meer in zijn mond te poeren ?quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens mij zit die ouwe zich op te vreten omdat die oma's door z'n televisieprogramma heen zitten te lullen.
Zou die vriendelijke vriend nog terugkomen vandaag ?quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Hmmm wel een ideetje, mocht het eten dan droog en flauw zijn kun je wat pekelvet van mij afschrapen.
Ik heb vandaag bij de supermarkt en bij de slager gevraagd of ze pekelvet hadden maar ze hadden geen idee waar ik het over had.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Hmmm wel een ideetje, mocht het eten dan droog en flauw zijn kun je wat pekelvet van mij afschrapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |