Wat dan, ga je er wonen ofzo?quote:Op dinsdag 6 november 2012 08:17 schreef Poezewoes het volgende:
Vind de amerikaanse verkiezingen interessanter
Mooie samenvatting!quote:Op dinsdag 6 november 2012 09:30 schreef Jian het volgende:
Goh, piesplofkont, wat een aanwinst is dat zeg, leuk geil wijfie lijkt me![]()
Houdt van grove, schuine taal, is niet zuinig met het zout en gezien de ietwat hijgerige interesse in mootie is ze ook niet vies van een portie vrouwenvlees, dus daar kan je volgens mij alle kanten mee uit. Okee, de grammatica is wat povertjes en het is allemaal wat plat uit de bek, maar op 2e kerstdag vinden we vast wel een ander doel voor dat schunnige mondje
quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:50 schreef Gert het volgende:
Gezellig gisteren zeg.
Wat zou er vanavond op het menu staan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Echt?, Jullie doen nooit op een verjaardag binnenkomen en dan van; Heej tante Bep, leuk je te zien, ze zouden je alleen op de boulevard, naakt op een ingevette spies moeten zetten!quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Achteraf vond ik het toch ietwat vreemd dat een total stranger binnenviel en meende dat ik nakend op een ingevette paal in Scheveningen moest worden tentoongesteld.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Van Leo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
Hier worden dergelijke suggesties regelmatig gedaan op verjaardagen. Echter, van oktober tot april adviseren we dan altijd om ook jezelf helemaal in te vetten. Het kan dan namelijk behoorlijk fris zijn op de boulevard.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Echt?, Jullie doen nooit op een verjaardag binnenkomen en dan van; Heej tante Bep, leuk je te zien, ze zouden je alleen op de boulevard, naakt op een ingevette spies moeten zetten!
Raar hoor
Steek jij die staak dan ook in je reet?quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Hier gebeurt dat wel regelmatig op verjaardagen, echter van oktober tot april adviseren we dan altijd om ook jezelf helemaal in te vetten. Het kan dan namelijk behoorlijk fris zijn op de boulevard.
Nee, die staak is alleen voor tantes. Iedereen die niet tot die categorie behoort maar zichzelf wèl graag op de boulevard wil invetten, is welkom om mee te doen aan de nieuwjaarsduik.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
Steek jij die staak dan ook in je reet?
Ik zet de stream wel aan, blijf ik lekker vanaf mn bank naar jullie kijkenquote:Op dinsdag 6 november 2012 12:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, die staak is alleen voor tantes. Iedereen die niet tot die categorie behoort maar zichzelf wèl graag op de boulevard wil invetten, is welkom om mee te doen aan de nieuwjaarsduik.
Mwah, ik weet niet of het echt een total stranger was.quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Mooie samenvatting!![]()
Achteraf vond ik het toch ietwat vreemd dat een total stranger binnenviel en meende dat ik nakend op een ingevette paal in Scheveningen moest worden tentoongesteld.
Daar had ik eigenlijk aanhalingstekens moeten gebruiken.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mwah, ik weet niet of het echt een total stranger was.
Dat soberzo.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar had ik eigenlijk aanhalingstekens moeten gebruiken.![]()
Total moron had wel gekund!
Vork in de rechterhand, net als bij de shoarmaboerquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:38 schreef Coos het volgende:
Hij kan toch beter een lepel nemen, dat schept beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |