Grapje schatquote:Op dinsdag 6 november 2012 02:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nee KT, zij komt niet in jouw kelder
quote:Op dinsdag 6 november 2012 02:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Grapje schat
Ik zou haar daar nooit bewaren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 02:30 schreef Raene het volgende:
Gitaar en ik gaan neuken nu. peace out.Kusje schat, hou je nog een gaatje voor mij over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
Welke heb je 't liefst?quote:Op dinsdag 6 november 2012 02:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kusje schat, hou je nog een gaatje voor mij over?
quote:
Why not.quote:
Woonde jij maar om de hoekquote:
Wantquote:
Dan had ik niet alleen gezeten en jij ook nietquote:
Me too. Het is koud buiten.quote:
Ik weet, oude klotebus helemaal opgestooktquote:
Schone slaper wut?quote:
Ben gisteravond om half 9 gaan slapen en werd half 12 weer wakkerquote:Op dinsdag 6 november 2012 08:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Schone slaper wut?
Hoe was jouw nacht?
Helemaal wakker op 't werk, maar dat komt meer omdat het zo koud buiten is
Ja dat had ik nog meegekregenquote:Op dinsdag 6 november 2012 08:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ben gisteravond om half 9 gaan slapen en werd half 12 weer wakker
Vannacht ging de temperatuur nog wel, pas vanochtend werd het zo koud brrrr
Ja, goed héquote:
Ik bedoelde natuurlijk buitenquote:Op dinsdag 6 november 2012 08:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dat had ik nog meegekregen
Moet je de verwarming aan doen jonge
[..]
Ja, goed hé
Goeie motivatie heb je!quote:Op dinsdag 6 november 2012 08:40 schreef AldoTheApache het volgende:
moguh
heerlijk getukt, straks even stofzuigen en dan volle bak aan de studie![]()
het vreemde is dat ik er eigenlijk nog zin in heb ook
Dus je bent al meer dan 24u op?quote:Op dinsdag 6 november 2012 08:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben al sinds half 12 gisteren (gisternacht) op
Loop er heen en mep iemand op zijn bekquote:Op dinsdag 6 november 2012 08:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Goeie motivatie heb je!![]()
GVD gaan ze nog boren ook!
Nee, ik heb wel 3 uurtjes geslapenquote:Op dinsdag 6 november 2012 08:41 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Dus je bent al meer dan 24u op?
Lekker bezig Aldoquote:Op dinsdag 6 november 2012 08:40 schreef AldoTheApache het volgende:
moguh
heerlijk getukt, straks even stofzuigen en dan volle bak aan de studie![]()
het vreemde is dat ik er eigenlijk nog zin in heb ook
Ja okequote:Op dinsdag 6 november 2012 08:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik bedoelde natuurlijk buiten
Ja hij is goed, maar ik vind de mijne lekker beter
Geen goed idee, zij hebben een boor en ik ben redelijk brakquote:Op dinsdag 6 november 2012 08:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Loop er heen en mep iemand op zijn bek![]()
Ik heb focking goede zin
ik leef achter mijn computerquote:Op dinsdag 6 november 2012 08:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lekker bezig Aldo
[..]
Ja oke
Ja, maar jij leeft niet onder een steen, ik wel
Je bent gewoon vanaf gisteravond half 12 wakker.quote:Op dinsdag 6 november 2012 08:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, ik heb wel 3 uurtjes geslapen
Misschien was m'n post niet helemaal duidelijk
Ja hequote:Op dinsdag 6 november 2012 08:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lekker bezig Aldo
[..]
Ja oke
Ja, maar jij leeft niet onder een steen, ik wel
Ik krijg straks bezoek. Misschien dat ik daarna nog even een paar uurtjes ga pitten, maar zit erover na te denken om gewoon op te blijven. Hoef de deur toch niet uit vandaagquote:Op dinsdag 6 november 2012 08:43 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Je bent gewoon vanaf gisteravond half 12 wakker.
Waarom ga je dan niet slapen? Of hoef je vandaag niet naar werk/school?
Goede motivatiequote:Op dinsdag 6 november 2012 08:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja he![]()
Zoiets heb ik nog nooit gehad
quote:Op dinsdag 6 november 2012 08:44 schreef LovelyLady het volgende:
How I think I look atm:
[ afbeelding ]
Goedemorgen
Een beetje make-up doet wonderen hequote:Op dinsdag 6 november 2012 08:44 schreef LovelyLady het volgende:
How I think I look atm:
[ afbeelding ]
Goedemorgen
whut make up?quote:Op dinsdag 6 november 2012 08:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Een beetje make-up doet wonderen he
quote:Op dinsdag 6 november 2012 08:44 schreef LovelyLady het volgende:
How I think I look atm:
[ afbeelding ]
Goedemorgen
Ik heb raene nog niet gesproken, zal haar eens pmenquote:Op dinsdag 6 november 2012 08:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wanneer komt er trouwens een datum voor die meet bij Lola en Raene?
Owja! Dat vroeg ik me ook al af!quote:Op dinsdag 6 november 2012 08:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb raene nog niet gesproken, zal haar eens pmen
Maar voor mij zal dat niet eerder zijn dan januari
gelukkigquote:Op dinsdag 6 november 2012 08:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoe eerder ik vrij kan vragen des te groter de kans dat ie goedgekeurd wordt,, dus eigenlijk isdat nieteens zo slecht..quote:Op dinsdag 6 november 2012 08:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik draag bijna geen make upquote:Op dinsdag 6 november 2012 08:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
De make-up die je straks gaat opdoen
Ik denk dat het voor de meeste geldtquote:Op dinsdag 6 november 2012 08:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
gelukkigWant dan kan ik er eerder bij zijn dan in december/november
Succes Aldoquote:Op dinsdag 6 november 2012 09:10 schreef AldoTheApache het volgende:
Zo, nu ga ik studeren
Laters iedereen
Studeer ze!quote:Op dinsdag 6 november 2012 09:10 schreef AldoTheApache het volgende:
Zo, nu ga ik studeren
Laters iedereen
Succesquote:Op dinsdag 6 november 2012 09:10 schreef AldoTheApache het volgende:
Zo, nu ga ik studeren
Laters iedereen
Succes met je tentamenquote:Op dinsdag 6 november 2012 09:16 schreef Fera het volgende:
Zo. Reis is voorspoedig verlopen. Nog even de stof doorgenomen in de trein, daarna 20 minuutjes rustige muziek geluisterd en volledig kunnen ontspannen. I'm ready.
Jij kan datquote:Op dinsdag 6 november 2012 09:16 schreef Fera het volgende:
Zo. Reis is voorspoedig verlopen. Nog even de stof doorgenomen in de trein, daarna 20 minuutjes rustige muziek geluisterd en volledig kunnen ontspannen. I'm ready.
Tot nu toe komen er alleen maar mensen naar me toe lopen om te kijken of er al wat te zien isquote:Op dinsdag 6 november 2012 09:55 schreef LovelyLady het volgende:
"Steun een goed doel, steun Cryothic en zijn snor"
quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:02 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Tot nu toe komen er alleen maar mensen naar me toe lopen om te kijken of er al wat te zien is
Ik zit te verzinnen ook mee te gaan doen, maar dunnoquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:02 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Tot nu toe komen er alleen maar mensen naar me toe lopen om te kijken of er al wat te zien is
Beetje laat om nu nog mee te gaan doen natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zit te verzinnen ook mee te gaan doen, maar dunno
successquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:10 schreef MissExpert het volgende:
Kut, over een half uur moet ik gedoucht ontbeten in de bus zitten waa
Beetje laat niet?quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zit te verzinnen ook mee te gaan doen, maar dunno
Succesquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:10 schreef MissExpert het volgende:
Kut, over een half uur moet ik gedoucht ontbeten in de bus zitten waa
Je bent wel meteen wakkerquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het werkt op mensen.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het werkt op mensen.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Ik zag net iemand in een overhemd met korte mouwen fietsen
Word je wel wakker van, denk ik.quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Ik zag net iemand in een overhemd met korte mouwen fietsenen
Ik vind dat overhemden lange mouwen moeten hebben.quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:24 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Afgezien van de temperatuur nu... wat is daar mis mee?
In een ziekenhuisbed wegens hartritmestoornissen, leukquote:
Niet meteen 230 erop natuurlijk... wel laag beginnenquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
In een ziekenhuisbed wegens hartritmestoornissen, leuk.
plakkertjes op je borstquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
In een ziekenhuisbed wegens hartritmestoornissen, leuk.
Ow.. ja ik hoorde er zondag pas van..quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:12 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Beetje laat om nu nog mee te gaan doen natuurlijk.
Je moet op 1 november geschoren beginnen
[..]
success
Durf ik niets over te zeggen.quote:
Hmm oke. Ik hoop het beste voor jequote:Op dinsdag 6 november 2012 10:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Durf ik niets over te zeggen.
Om 1 uur nabespreking waarin je al kan zien of je het wel of niet hebt gehaald.
Ahahahahahaha!quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:47 schreef AldoTheApache het volgende:
keihard geditched op FB
Ik praat tegen zo'n meisje: hey hoe gaat het? Hoi, Ik moet nu weg. *Pats, Offline
niet mij uitlachenquote:
Huh?! Wat voor werk is dat danquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga even de poetsdoeken te voorschijn halen.
Om 3 uur sollicitatie hier bij mij thuis
Als het is wat ik denk dat het is, dan hoop ik dat zij dat werk niet gaat doenquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:53 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik zie die foto met die bruine leren bank voor me, met dat soort solicitaties
quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:53 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik zie die foto met die bruine leren bank voor me, met dat soort solicitaties
Hulpstudent.nl.quote:
Oh, dat is wel nicequote:Op dinsdag 6 november 2012 10:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hulpstudent.nl.
Minimaal 12,95 per uur verdienen voor het doen van huishoudelijke klusjes zoals schoonmaken. Daarom komen ze bij je aan huis, om te kijken hoe schoon je zelf bent
Ik werk daar ook.quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hulpstudent.nl.
Minimaal 12,95 per uur verdienen voor het doen van huishoudelijke klusjes zoals schoonmaken. Daarom komen ze bij je aan huis, om te kijken hoe schoon je zelf bent
Nee, dat is waar.quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als het is wat ik denk dat het is, dan hoop ik dat zij dat werk niet gaat doen
quote:
quote:
Dat heb ik ook altijdquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:57 schreef Fera het volgende:
Ik was binnen een half uur klaar, ondanks dat ik het nog een keer doorgelezen en gecheckt heb.
Ik ookquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:57 schreef Fera het volgende:
Ik was binnen een half uur klaar, ondanks dat ik het nog een keer doorgelezen en gecheckt heb.
Gewoon voor erbij neem ik aan?quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, daarom
[..]
En, bevalt dat?
Awwww.quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:47 schreef AldoTheApache het volgende:
keihard geditched op FB
Ik praat tegen zo'n meisje: hey hoe gaat het? Hoi, Ik moet nu weg. *Pats, Offline
dat dusquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:01 schreef AldoTheApache het volgende:
No way dat ik iemand anders zijn klusjes ga doenHeb al moeite om ze hier zelf te doen
Ja hoor, heel net bedrijf. Ik heb maar een klant, maar die is erg tevreden. Leuke mevrouw ook.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, daarom
[..]
En, bevalt dat?
Ja, dat vind ik helemaal goed.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja hoor, heel net bedrijf. Ik heb maar een klant, maar die is erg tevreden. Leuke mevrouw ook.
De sollicitatie verliep goed, het was meer een inschrijfprocedure. Ik had t gesprek ook niet thuis. Daarna gaan ze klanten in je regio zoeken, sturen ze een mail als ze iemand voor je hebben en als je dat accepteert, komt er een gesprek met de klant, de tussenpersoon en jouzelf. Als er dan een klik is, kun je aan de slag. Verder heb je bijna geen contact met het bedrijf, alleen de uren online invullen.
Ja, is gewoon overleggen met de klant.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik helemaal goed.
Je kan ook zelf je uren bepalen toch?
quote:
3x raden wat dat schippertje denkt... haha, alweer die gast met die bus.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
Pff, 2 keer voor dezelfde open brug staan, 2 keer hetzelfde bootje ook nog eens
joooquote:
Ja, chillquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, is gewoon overleggen met de klant.
Talking, laughing, loving, breathing, fighting, fucking, crying, drinking,quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:17 schreef Tamashii het volgende:
Echt, kom aub met die film en laat de rest. Ik heb toch alweer een nieuwe verslaving.
Omg. Moet nu kijken.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:24 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Talking, laughing, loving, breathing, fighting, fucking, crying, drinking,
riding, winning, losing, cheating, kissing, thinking, dreaming.
This is the way, it’s the way that we live
It’s the way that we live and loooooooooooooooooooooooooove
Oh nee, da's pas vanaf seizoen 2
TICKETPRIJZEN FORTAROCK XLquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar hoorde ik ook al wat over van een collega
quote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:47 schreef AldoTheApache het volgende:
keihard geditched op Fok
Ik praat tegen zo'n meisje moet ze ineens wat kijken![]()
Oja, ik las het gisteren op FB. Toch 25 euro duurder als dit jaarquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:26 schreef Giertje het volgende:
[..]
TICKETPRIJZEN FORTAROCK XL
Op 9 november, 10.00 uur, gaat de kaartverkoop voor FortaRock XL 2013 (met o.a. Rammstein) van start met de Early Bird. Deze tickets kosten ¤ 67,50. De reguliere prijs is ¤ 75,-.
De early bird actie loopt tot 23 november, maar is tevens gelimiteerd, dus wees er snel bij, want op = op! Hierna start de verkoop van de reguliere tickets.
Eerst met de bus, daarna eigen wagenquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:10 schreef Cryothic het volgende:
[..]
3x raden wat dat schippertje denkt... haha, alweer die gast met die bus.
Dat gevoel ken ikquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Eerst met de bus, daarna eigen wagen
Tevens, ik stel tanken nooit meer zo lang uit, ik voelde m'n auto gewoon happen naar brandstof![]()
Niet tof..
mja ik ga niet dat red ik niet met alles wat ik nog ga doen aankomend jaarquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oja, ik las het gisteren op FB. Toch 25 euro duurder als dit jaar
quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:29 schreef Samzz het volgende:
Ik kan wel een glaasje liefde gebruiken.
Douche zequote:Op dinsdag 6 november 2012 11:30 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
*schenkt in*
Maar nu moet ik wel even douchen, dus niet te snel drinkenken
Tot straks![]()
Ik moet er ook nog even denken.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ik ga niet dat red ik niet met alles wat ik nog ga doen aankomend jaar
quote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is nog niet bekend. Op FB zijn er van die poll's.
http://www.facebook.com/fortarockfestival
Ah ok! :pquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is nog niet bekend. Op FB zijn er van die poll's.
http://www.facebook.com/fortarockfestival
is nog niet bekendquote:
Oja, wat wou je daar aan doen dan?quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:47 schreef Tamashii het volgende:
Maakt alles uit!! Ja! Bepaal ik zelf wel
whehehehquote:
Ik ben voorspelbaar, I knowquote:Op dinsdag 6 november 2012 12:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wist dat je zoiets ging posten
Hoi Rokjon
Geeft niet, grappig juistquote:Op dinsdag 6 november 2012 12:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik ben voorspelbaar, I know
Hoi
Werksequote:Op dinsdag 6 november 2012 12:01 schreef Giertje het volgende:
[..]
wheheheh
en tevens doei ik ben werken
Nee dat kan ik niet makenquote:Op dinsdag 6 november 2012 12:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geeft niet, grappig juist![]()
En anders val je mij ook maar aan
Humm. Vandaag tot en met zondag niet.quote:
Waarom niet?quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
L Word gifjes mogen niet atm.. Shame
Omdat spoilersquote:
Slecht geslapen?quote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nee dat kan ik niet maken![]()
Werkze giertje
Ik volgende week ook welquote:Op dinsdag 6 november 2012 12:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Humm. Vandaag tot en met zondag niet.volgende week wel
Middagtukkie doen?quote:
Nee, valt wel mee eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Omdat spoilers
[..]
Slecht geslapen?
Ben je een beertje?quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik wil slapen.. Winterslaap
Was ik dat maarquote:
Eetsequote:Op dinsdag 6 november 2012 12:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Was ik dat maar
Maar nu ff wat eten anders overleef ik t niet![]()
Oh, ja. Ik ookquote:Op dinsdag 6 november 2012 12:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik wil slapen.. Winterslaap
Wat voor fruit?quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:14 schreef LovelyLady het volgende:
fruitsmoothie
En het is heerlijk buiten
Herfst ok.. Maar winter..quote:
Herfst is ook geen pretjequote:Op dinsdag 6 november 2012 12:15 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Herfst ok.. Maar winter..
NO
[ afbeelding ]
Het is inderdaad lekker, zo.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:14 schreef LovelyLady het volgende:
fruitsmoothie
En het is heerlijk buiten
Maar nog wel beter dan winterquote:
Ik heb liever de winter, over het algemeen.quote:
*briefje? welk briefje?quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:19 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik mag van mijn huisgenote niet meer de afwas doen in 2 gootsteenbakkenWaarom weet ik ook niet, lag een briefje in
Laat ik dus zo maar even de afwas doen
Vanmorgen nog geen 12 liter getankt, dat tikt niet zo hard aanquote:
Mwoa. Ik heb liever kou en droog, dan elke keer zeiknat geregend te wordenquote:
Zie hierbovenquote:Op dinsdag 6 november 2012 12:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb liever de winter, over het algemeen.
Ze had een briefje in die bak gelegdquote:
Klinkt lekkerquote:Op dinsdag 6 november 2012 12:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Appel, banaan, verse sjus en wat blackberries uit de vriezer
Dafuq?quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ze had een briefje in die bak gelegd![]()
Ik wist niet eens dat we allebei een eigen bak hadden
1 bak voor 't vuile, andere bak voor 't schone, kan het lekker uitlekken zonder dat het aanrecht een zwembad wordtquote:Op dinsdag 6 november 2012 12:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ze had een briefje in die bak gelegd![]()
Ik wist niet eens dat we allebei een eigen bak hadden
preciesquote:Op dinsdag 6 november 2012 12:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
1 bak voor 't vuile, andere bak voor 't schone, kan het lekker uitlekken zonder dat het aanrecht een zwembad wordt
quote:
Ik zou het alsnog op het aanrecht zetten. Gootsteen vind ik nou niet heel erg schoon ofzo.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
1 bak voor 't vuile, andere bak voor 't schone, kan het lekker uitlekken zonder dat het aanrecht een zwembad wordt
Dafuqquote:Op dinsdag 6 november 2012 12:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
precies
of eerst alles afspoelen, en dan in de ander leggen. Daarin een sopje
maarja dat mag dus zogenaamd niet meer
Ik trek me er ook niets van aan hoor, ze kan mijn kont kussenquote:
You wishquote:Op dinsdag 6 november 2012 12:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik trek me er ook niets van aan hoor, ze kan mijn kont kussen
Als mensen zulke dingen doen hebe ik niets dan walgingquote:
Kont is niet hetzelfde als anus hoorquote:Op dinsdag 6 november 2012 12:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Als mensen zulke dingen doen hebe ik niets dan walging
Ik had het over haar andere gekke shitquote:Op dinsdag 6 november 2012 12:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kont is niet hetzelfde als anus hoor
quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik had het over haar andere gekke shit
quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:27 schreef AldoTheApache het volgende:
Dit is trouwens weer een bewijs dat ze niet helemaal 100% is
We agreequote:Op dinsdag 6 november 2012 12:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vanmorgen nog geen 12 liter getankt, dat tikt niet zo hard aan
[..]
Mwoa. Ik heb liever kou en droog, dan elke keer zeiknat geregend te worden
[..]
Zie hierboven
Dat heb je met al dat bier drinken hequote:Op dinsdag 6 november 2012 12:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ok, hier gaat iets compleet mis.. de maand is pas een week oud en ik ben al door m'n geld heen
Sterktequote:Op dinsdag 6 november 2012 12:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ok, hier gaat iets compleet mis.. de maand is pas een week oud en ik ben al door m'n geld heen
Zoveel drink ik heul nietquote:Op dinsdag 6 november 2012 12:45 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Dat heb je met al dat bier drinken he
Sorry, ik word momenteel even nergens blij van eigenlijkquote:
Ooh jawel hoor, ik ben alleen niet zo snel nogquote:
Financiele shit.. Nieuwe PS3 halen was misschien niet zo'n strak plan, nieuwe navigatie ook nietquote:Op dinsdag 6 november 2012 12:46 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Waar is het allemaal wel aan opgegaan dan?
Heb je überhaupt je salaris wel gehad?quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sorry, ik word momenteel even nergens blij van eigenlijk
Dat is niet handig dan neequote:Op dinsdag 6 november 2012 12:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Financiele shit.. Nieuwe PS3 halen was misschien niet zo'n strak plan, nieuwe navigatie ook niet
Hindsight is a bitch.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Financiele shit.. Nieuwe PS3 halen was misschien niet zo'n strak plan, nieuwe navigatie ook niet
quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb je überhaupt je salaris wel gehad?
Faalhaasquote:Op dinsdag 6 november 2012 12:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Uups. Je kan een paar euro van mij lenenquote:Op dinsdag 6 november 2012 12:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh zo. Voor je knie zeker?quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh jawel hoor, ik ben alleen niet zo snel nog
Moet de fysio nog bellen alles
Yes. De dokter kan niet met zekerheid zeggen wat er is, dus hij wil het door de fysio laten bekijken.quote:
Whehe, die anderhalve euro die een arme studente als jij op zak heeft?quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:48 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Uups. Je kan een paar euro van mij lenen
Verstandig.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Yes. De dokter kan niet met zekerheid zeggen wat er is, dus hij wil het door de fysio laten bekijken.
Wacht wat?quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Whehe, die anderhalve euro die een arme studente als jij op zak heeft?
Tevens zou dat betekenen weer contact te moeten verbeteren.. Ik weet nog even niet of ik dat kan
meniscus?quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Yes. De dokter kan niet met zekerheid zeggen wat er is, dus hij wil het door de fysio laten bekijken.
Waardoor komt het?quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Sorry dan.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tevens zou dat betekenen weer contact te moeten verbeteren.. Ik weet nog even niet of ik dat kan
Verdraaid, al een maand geleden en het blijft maar pijn doen. Had de afspraak dat ik terug zou komen als het na een week of 4 nog zeer deed, dus ik was er vanmorgen. Van die fijne testjes waarbij je het liefst de ramen uit de kozijnen zou schreeuwen enzo. Ik voldoe aan "criteria" voor meerdere blessures, maar voor niet 1 blessure voldoe ik aan allesquote:
Ik zeg amputeren die handelquote:Op dinsdag 6 november 2012 12:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Verdraaid, al een maand geleden en het blijft maar pijn doen. Had de afspraak dat ik terug zou komen als het na een week of 4 nog zeer deed, dus ik was er vanmorgen. Van die fijne testjes waarbij je het liefst de ramen uit de kozijnen zou schreeuwen enzo. Ik voldoe aan "criteria" voor meerdere blessures, maar voor niet 1 blessure voldoe ik aan alles
Ja nee, is verder niet erg enzo.. Ik weet het gewoon even niet..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Nou, nou. Ze bedoelt het aardig, hoor.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nice guys finish last.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, nou. Ze bedoelt het aardig, hoor.
Dat weet ik Samzz, en dat waardeer ik ook wel.. Maar ik heb gewoon nog wat moeite met bepaalde dingen..quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, nou. Ze bedoelt het aardig, hoor.
Ppff... Wat vervelend joh. Hoop dat de fysio je kan helpen!quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Verdraaid, al een maand geleden en het blijft maar pijn doen. Had de afspraak dat ik terug zou komen als het na een week of 4 nog zeer deed, dus ik was er vanmorgen. Van die fijne testjes waarbij je het liefst de ramen uit de kozijnen zou schreeuwen enzo. Ik voldoe aan "criteria" voor meerdere blessures, maar voor niet 1 blessure voldoe ik aan alles
quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja nee, is verder niet erg enzo.. Ik weet het gewoon even niet..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jij niet alleenquote:Op dinsdag 6 november 2012 12:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wacht wat?Heb ik iets gemist?
Inschrijven? Sinds wanneer moet je je inschrijven bij de fysio?quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zo eens kijken of ik me in kan schrijven en maar meteen een afspraak maken
Mijn oren werken niet meerquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat heb je voor geks uitgevreten?
Kan moeilijk vragen om een afspraak als ik niet in het systeem sta hequote:Op dinsdag 6 november 2012 13:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Inschrijven? Sinds wanneer moet je je inschrijven bij de fysio?
Oh zoquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kan moeilijk vragen om een afspraak als ik niet in het systeem sta he
Nice guys end up with a nice relationshipquote:
Ik ben nog steeds single hoorquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nice guys end up with a nice relationship.
Wat ben ik blij dat jij geen HA bent zegquote:
Ja maar ik weet niet of ik het echt echt mis hoorquote:
Zou je denken hequote:Op dinsdag 6 november 2012 13:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
+1quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een ouderwetse Chirurgijnquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat jij geen HA bent zeg
Dan was ik m'n knie nu kwijt en zij haar oren
Ik mag hopen van welquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:
Still waiting.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Musik? Seriously?quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:06 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Dan kan ik geen musik meer horen. Niks voor mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |