Grapje schatquote:Op dinsdag 6 november 2012 02:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nee KT, zij komt niet in jouw kelder
quote:Op dinsdag 6 november 2012 02:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Grapje schat
Ik zou haar daar nooit bewaren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 02:30 schreef Raene het volgende:
Gitaar en ik gaan neuken nu. peace out.Kusje schat, hou je nog een gaatje voor mij over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
Welke heb je 't liefst?quote:Op dinsdag 6 november 2012 02:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kusje schat, hou je nog een gaatje voor mij over?
quote:
Why not.quote:
Woonde jij maar om de hoekquote:
Wantquote:
Dan had ik niet alleen gezeten en jij ook nietquote:
Me too. Het is koud buiten.quote:
Ik weet, oude klotebus helemaal opgestooktquote:
Schone slaper wut?quote:
Ben gisteravond om half 9 gaan slapen en werd half 12 weer wakkerquote:Op dinsdag 6 november 2012 08:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Schone slaper wut?
Hoe was jouw nacht?
Helemaal wakker op 't werk, maar dat komt meer omdat het zo koud buiten is
Ja dat had ik nog meegekregenquote:Op dinsdag 6 november 2012 08:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ben gisteravond om half 9 gaan slapen en werd half 12 weer wakker
Vannacht ging de temperatuur nog wel, pas vanochtend werd het zo koud brrrr
Ja, goed héquote:
Ik bedoelde natuurlijk buitenquote:Op dinsdag 6 november 2012 08:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dat had ik nog meegekregen
Moet je de verwarming aan doen jonge
[..]
Ja, goed hé
Goeie motivatie heb je!quote:Op dinsdag 6 november 2012 08:40 schreef AldoTheApache het volgende:
moguh
heerlijk getukt, straks even stofzuigen en dan volle bak aan de studie![]()
het vreemde is dat ik er eigenlijk nog zin in heb ook
Dus je bent al meer dan 24u op?quote:Op dinsdag 6 november 2012 08:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben al sinds half 12 gisteren (gisternacht) op
Loop er heen en mep iemand op zijn bekquote:Op dinsdag 6 november 2012 08:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Goeie motivatie heb je!![]()
GVD gaan ze nog boren ook!
Nee, ik heb wel 3 uurtjes geslapenquote:Op dinsdag 6 november 2012 08:41 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Dus je bent al meer dan 24u op?
Lekker bezig Aldoquote:Op dinsdag 6 november 2012 08:40 schreef AldoTheApache het volgende:
moguh
heerlijk getukt, straks even stofzuigen en dan volle bak aan de studie![]()
het vreemde is dat ik er eigenlijk nog zin in heb ook
Ja okequote:Op dinsdag 6 november 2012 08:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik bedoelde natuurlijk buiten
Ja hij is goed, maar ik vind de mijne lekker beter
Geen goed idee, zij hebben een boor en ik ben redelijk brakquote:Op dinsdag 6 november 2012 08:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Loop er heen en mep iemand op zijn bek![]()
Ik heb focking goede zin
ik leef achter mijn computerquote:Op dinsdag 6 november 2012 08:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lekker bezig Aldo
[..]
Ja oke
Ja, maar jij leeft niet onder een steen, ik wel
Je bent gewoon vanaf gisteravond half 12 wakker.quote:Op dinsdag 6 november 2012 08:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, ik heb wel 3 uurtjes geslapen
Misschien was m'n post niet helemaal duidelijk
Ja hequote:Op dinsdag 6 november 2012 08:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lekker bezig Aldo
[..]
Ja oke
Ja, maar jij leeft niet onder een steen, ik wel
Ik krijg straks bezoek. Misschien dat ik daarna nog even een paar uurtjes ga pitten, maar zit erover na te denken om gewoon op te blijven. Hoef de deur toch niet uit vandaagquote:Op dinsdag 6 november 2012 08:43 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Je bent gewoon vanaf gisteravond half 12 wakker.
Waarom ga je dan niet slapen? Of hoef je vandaag niet naar werk/school?
Goede motivatiequote:Op dinsdag 6 november 2012 08:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja he![]()
Zoiets heb ik nog nooit gehad
quote:Op dinsdag 6 november 2012 08:44 schreef LovelyLady het volgende:
How I think I look atm:
[ afbeelding ]
Goedemorgen
Een beetje make-up doet wonderen hequote:Op dinsdag 6 november 2012 08:44 schreef LovelyLady het volgende:
How I think I look atm:
[ afbeelding ]
Goedemorgen
whut make up?quote:Op dinsdag 6 november 2012 08:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Een beetje make-up doet wonderen he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |