PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
morales wisselen voor hernandes misschienquote:Op maandag 5 november 2012 23:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Dit team ga ik morgen maken denk ik
quote:Op maandag 5 november 2012 23:44 schreef detennismaster het volgende:
Ik begin gek te worden
Kutkutkutkutkut
morgen verder gaan dusquote:Op maandag 5 november 2012 23:42 schreef Dudeweiser het volgende:
Aan de geest moet ontspanning worden gegeven: Ze zullen beter en energieker opstaan wanneer ze uitgerust zijn.
ik kom die juist nooit tegenquote:Op maandag 5 november 2012 23:45 schreef Toefjes het volgende:
Waarom kosten de 5-2-2-1 en 5-2-1-2 kaarten maar 200c ? Staat niet in verhouding met de koningsformaties 4-1-2-1-2, 4-3-3 en 4-4-2, aangezien je de 5@tb formaties veel vaker tegenkomt
Wrom? En dat gaat mijn Chem sowieso niet leuk vinden.quote:Op maandag 5 november 2012 23:44 schreef strakkeman het volgende:
[..]
morales wisselen voor hernandes misschien
Milito 9, nee toch?quote:Op maandag 5 november 2012 23:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Nee klopt niet, kut futheadquote:
Nee, ik moet dit af maken, moet nog maar 4 hoofdstukken van de 8.quote:
gamberini 7 chemquote:Op maandag 5 november 2012 23:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
LOL veel plezier danquote:Op maandag 5 november 2012 23:47 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nee, ik moet dit af maken, moet nog maar 4 hoofdstukken van de 8.(Boek van 150 pagina's) Ben dus op de helft.
milito dan wisselen voor pato dan heb je wel 9 chemquote:Op maandag 5 november 2012 23:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wrom? En dat gaat mijn Chem sowieso niet leuk vinden.
Ik zie nu pas dat Milito natuurlijk ook geen 9 chem heeft
Hij is niet de enige helaasquote:
ben je nou echt zo dom of het lijkt het maar zo?quote:Op maandag 5 november 2012 23:48 schreef strakkeman het volgende:
[..]
milito dan wisselen voor pato dan heb je wel 9 chem
quote:
quote:Op maandag 5 november 2012 23:48 schreef strakkeman het volgende:
[..]
milito dan wisselen voor pato dan heb je wel 9 chem
ja door herhandes om cam te zetten maar dan mist er 1 tjequote:Op maandag 5 november 2012 23:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hoe kom je in godsnaam op het idee dat Pato wel 9 krijgt?
Ik vind het echt perfect gekozen bij die reclame van Eredivisie Live.quote:
nee dat weet ik zeker die is al zwaar overpriced net als lukaku btwquote:Op maandag 5 november 2012 23:51 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Je maakte toch geen fout toen je zei Mayuka op zijn top zat![]()
Ik pak even een fles whisky en zometeen nog een bvo'tje wanneer ik de hond uitlaat.quote:Op maandag 5 november 2012 23:52 schreef Dudeweiser het volgende:
Soms moet je ook zelfs helemaal tot dronkenschap geraken, niet opdat die ons onderdompelt, maar wel een stukje naar beneden duwt. -Senece
Nou jongens, zuipen maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Gelukkig maar, je hebt me overtuigd!quote:Op maandag 5 november 2012 23:52 schreef strakkeman het volgende:
[..]
nee dat weet ik zeker die is al zwaar overpriced net als lukaku btw
ik vond One beterquote:Op maandag 5 november 2012 23:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik vind het echt perfect gekozen bij die reclame van Eredivisie Live.Heerlijk stukje.
quote:Op maandag 5 november 2012 23:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik pak even een fles whisky en zometeen nog een bvo'tje wanneer ik de hond uitlaat.heel verstandig, opdat deze je een stukje naar beneden duwt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat doet me goedquote:Op maandag 5 november 2012 23:53 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Gelukkig maar, je hebt me overtuigd!
Ik zit al 2 jaar lang bij aflevering 1 seizoen 1quote:Op maandag 5 november 2012 23:54 schreef GuRBuH het volgende:
Ben bijna bij season 5 van Breaking Bad
ik moet ook nog beginnenquote:Op maandag 5 november 2012 23:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zit al 2 jaar lang bij aflevering 1 seizoen 1
Geef me je oordeel over Benteke! En heb je nog meer tips om te investeren?quote:Op maandag 5 november 2012 23:54 schreef strakkeman het volgende:
[..]
dat doet me goed![]()
ook benteke die word nu gepricefixed
Elias 7 chemquote:Op maandag 5 november 2012 23:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Nu klopt ie volgens mij welNog niet zeker of ik deze ga maken, maar ik wil graag een tof team met Moralez Inler en IF Filipe
Nee manquote:Op maandag 5 november 2012 23:59 schreef pascal08 het volgende:
Jovetic en Vucinic, ze zijn gewoon nóg slechter dan Pato en Miccoli.
Gvd 4.5 iddquote:
Jackson Martinez - Murielquote:Op maandag 5 november 2012 23:59 schreef pascal08 het volgende:
Jovetic en Vucinic, ze zijn gewoon nóg slechter dan Pato en Miccoli.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |