Neequote:
Nee, Chadli raakte geblesseerd van zijn eigen schwalbe. Hoe episch.quote:
Boskamp ontkende het anders ook niet. Laat Feyenoord maar met een statement komen, ik neem aan dat Van der Gijp wel weet dat het 2 weken was en niet 2 dagen.quote:Op maandag 5 november 2012 23:17 schreef Caland het volgende:
Goh, nu het Van der Gijp betreft is Derksen opeens wakker dat Feyenoord constant foute verhalen de wereld in helpt.
Tuurlijk komt Feyenoord niet met een statement. Die geven gewoon zanger Rinus een paar knaken om de boel recht te lullen.quote:Op maandag 5 november 2012 23:28 schreef macca728 het volgende:
[..]
Boskamp ontkende het anders ook niet. Laat Feyenoord maar met een statement komen, ik neem aan dat Van der Gijp wel weet dat het 2 weken was en niet 2 dagen.
Hij verstapte zich gewoon.quote:Op maandag 5 november 2012 22:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, Chadli raakte geblesseerd van zijn eigen schwalbe. Hoe episch.
Laat mij nou de boel nou een beetje chargeren man, eikel.quote:Op maandag 5 november 2012 23:33 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Hij verstapte zich gewoon.
Dat een schwalbe noemen
Wel ontzettend slecht van Feyenoord als het allemaal kloptquote:Op maandag 5 november 2012 23:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Tuurlijk komt Feyenoord niet met een statement. Die geven gewoon zanger Rinus een paar knaken om de boel recht te lullen.
De club Feyenoord is natuurlijk iets heel anders dan die kneuzen die het besturen.quote:Op maandag 5 november 2012 23:37 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Wel ontzettend slecht van Feyenoord als het allemaal klopt
beetje pochen met clubliefde (Guidetti wtf) als de camera erop staat ja
Was gewoon natuurlijk heel goedkoop zieltjes scoren wat ze deden ermeequote:Op maandag 5 november 2012 23:39 schreef Caland het volgende:
[..]
De club Feyenoord is natuurlijk iets heel anders dan die kneuzen die het besturen.
Wat bedoel je?quote:Op maandag 5 november 2012 23:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Was gewoon natuurlijk heel goedkoop zieltjes scoren wat ze deden ermee
Beetje scoren bij het publiek door Guidetti dit te laten doenquote:
Hoezo? Hij nam gewoon afscheid. Dat gaat meestal zo.quote:Op maandag 5 november 2012 23:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Beetje scoren bij het publiek door Guidetti dit te laten doen
Meeste mensen nemen geen afscheid na 1 seizoen gespeeld te hebbenquote:Op maandag 5 november 2012 23:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoezo? Hij nam gewoon afscheid. Dat gaat meestal zo.
Vond het eerder vreemd dat ze hem niet even lieten praten en er van die kutplaten doorheen werden gedraaid.
Waarom niet? Hij werd topscorer op een onnavolgbare wijze. Dan verdien je wel een afscheid.quote:Op maandag 5 november 2012 23:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Meeste mensen nemen geen afscheid na 1 seizoen gespeeld te hebben
Dit moet serieus de 1e keer zijn geweest dat een speler na 1 seizoen een afscheid kreegquote:Op maandag 5 november 2012 23:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom niet? Hij werd topscorer op een onnavolgbare wijze. Dan verdien je wel een afscheid.
Ik zie echt niet in waarom. Een speler die zo belangrijk is geweest in een memorabel seizoen verdient gewoon een afscheid. En wat is nou een mooier moment dan voor de (misschien wel zijn) klassieker.quote:Op maandag 5 november 2012 23:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dit moet serieus de 1e keer zijn geweest dat een speler na 1 seizoen een afscheid kreeg
Verder heel slim van Feyenoord om in te haken op de uitnodiging van Eredivisie Live hoor, maar het is verder gewoon goedkoop scoren
Hoezo zijn klassieker?quote:Op maandag 5 november 2012 23:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie echt niet in waarom. Een speler die zo belangrijk is geweest in een memorabel seizoen verdient gewoon een afscheid. En wat is nou een mooier moment dan voor de (misschien wel zijn) klassieker.
Hij scoorde er vorig jaar 3 geloof ik, dan is het toch mooi dat hij uitgerekend bij die pot zijn afscheid neemt.quote:
Daar heeft Guidetti natuurlijk helemaal niks over te vertellen. Verder is het sowieso maar onzin om een speler te huren die pas in januari fit is.quote:Die Guidetti weet maar al te goed hoe hij publiek moet bespelen en dat heeft ie ook echt gedaan maar als ie echt zo'n fan van jullie was geweest dan was ie dit seizoen gewoon gebleven en had ie niet op een andere club mikken want het stond vast dat ie weer verhuurd zou worden
Denk je dat ie in Januari wel komt dan?quote:Op maandag 5 november 2012 23:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij scoorde er vorig jaar 3 geloof ik, dan is het toch mooi dat hij uitgerekend bij die pot zijn afscheid neemt.
[..]
Daar heeft Guidetti natuurlijk helemaal niks over te vertellen. Verder is het sowieso maar onzin om een speler te huren die pas in januari fit is.
Guidetti wist ook pas een week van tevoren of hij kon afreizen naar Rotterdam, maar hij riep al maanden geleden dat hij dan sowieso in de Kuip wou zijn. Dus uitnodiging of niet, zijn afscheid was dan geweest of op een later moment.quote:Op maandag 5 november 2012 23:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Denk je dat ie in Januari wel komt dan?
En verder is ie op uitnodiging van EL gekomen en heeft feyenoord daar slim op ingespeeld nogmaals, maar dat zie ik nog steeds als goedkoop scoren.
Wanneer was anders die afscheid geweest?
Ja maar jij weet net als iedereen anders dat spelers wel vaker dingen roepenquote:Op maandag 5 november 2012 23:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Guidetti wist ook pas een week van tevoren of hij kon afreizen naar Rotterdam, maar hij riep al maanden geleden dat hij dan sowieso in de Kuip wou zijn. Dus uitnodiging of niet, zijn afscheid was dan geweest of op een later moment.
En City wil hem niet meer uitlenen aan een nederlandse club. Die hebben hem getest op dat niveau, geslaagd, en nu willen ze hem verhuren aan een club die wat hoger speelt. Ook dat is al lang en breed bekend.
Ik twijfel niet aan z'n oprechtheid. Kan ook niet anders dan dat die gozer het hier vorig seizoen ontzettend naar z'n zin heeft gehad. Dat hij de ambitie heeft om in de PL te slagen kan je hem moeilijk kwalijk nemen op zijn leeftijd. Dat vind ik alleen maar positief. Hij was voor één seizoen uitgeleend en heeft alles gegeven en blijft de club nog steeds volgen. Dat laatste hoeft hij niet te doen.quote:Op maandag 5 november 2012 23:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoezo zijn klassieker?
Die Guidetti weet maar al te goed hoe hij publiek moet bespelen en dat heeft ie ook echt gedaan maar als ie echt zo'n fan van jullie was geweest dan was ie dit seizoen gewoon gebleven en had ie niet op een andere club gaan mikken want het stond vast dat ie weer verhuurd zou worden
Ben ik het verder helemaal met je mee eens hoorquote:Op maandag 5 november 2012 23:55 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Ik twijfel niet aan z'n oprechtheid. Kan ook niet anders dan dat die gozer het hier vorig seizoen ontzettend naar z'n zin heeft gehad. Dat hij de ambitie heeft om in de PL te slagen kan je hem moeilijk kwalijk nemen op zijn leeftijd. Dat vind ik alleen maar positief. Hij was voor één seizoen uitgeleend en heeft alles gegeven en blijft de club nog steeds volgen. Dat laatste hoeft hij niet te doen.
Ja, maar zo redeneert City en ook Guidetti niet. Guidetti heeft vorig jaar ook altijd al geroepen dat Feyenoord slechts een springplank was voor één seizoen. Daarom zijn mensen ook gek op hem, net als met Bakkal maakt hij geen loze beloftes. Zelf wou hij zich bewijzen bij City, maar toen kwam die blessure.quote:Op maandag 5 november 2012 23:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar jij weet net als iedereen anders dat spelers wel vaker dingen roepen
En verder denk ik zelf dat City er verstandig aan was geweest om hem nog sowieso een jaar bij Feyenoord te laten of langer, hij zal daar toch nooit doorbreken en als ie was door blijven scoren en hadden ze veel meer geld voor hem kunnen krijgen dan wanneer ie 8 goals bij een Wigan,Bolton of een Italiaanse club bij wijze van had gemaakt
Zit wel wat in ja wat je zegtquote:Op maandag 5 november 2012 23:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, maar zo redeneert City en ook Guidetti niet. Guidetti heeft vorig jaar ook altijd al geroepen dat Feyenoord slechts een springplank was voor één seizoen. Daarom zijn mensen ook gek op hem, net als met Bakkal maakt hij geen loze beloftes. Zelf wou hij zich bewijzen bij City, maar toen kwam die blessure.
De Nederlandse competitie wordt gewoon steeds minder interessant. Daarom mag je blij zijn als je zo'n speler uberhaupt een jaartje mag huren. Als Twente hem toen had aangetrokken hadden ze helemaal de jackpot gehad natuurlijk. Hadden ze nu niet hoeven aankutten met zo'n matige Castaignos voor 6 miljoen.quote:Op maandag 5 november 2012 23:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zit wel wat in ja wat je zegt
Misschien snap ik de voetballers van tegenwoordig gewoon niet meer
Ik weet niet of hij bij Twente net zo goed tot zijn recht was gekomen hoorquote:Op dinsdag 6 november 2012 00:04 schreef Caland het volgende:
[..]
De Nederlandse competitie wordt gewoon steeds minder interessant. Daarom mag je blij zijn als je zo'n speler uberhaupt een jaartje mag huren. Als Twente hem toen had aangetrokken hadden ze helemaal de jackpot gehad natuurlijk. Hadden ze nu niet hoeven aankutten met zo'n matige Castaignos voor 6 miljoen.
Want?quote:Op dinsdag 6 november 2012 00:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij bij Twente net zo goed tot zijn recht was gekomen hoor
Denk ik gewoonquote:
Sorry Calliequote:Op maandag 5 november 2012 23:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Laat mij nou de boel nou een beetje chargeren man, eikel.
Toen had hij nog niet bij Feyenoord gespeeldquote:
Op zich vind ik hem niet eens zo'n geweldenaar maar vorig seizoen klopte alles gewoon. Beter voor hem dat hij hier geen tweede seizoen heeft gespeeld, want ik heb zo'n gevoel dat het dit jaar wel eens vies tegen zou kunnen zijn gevallen. Sowieso verloopt zo'n tweede seizoen voor die jonge gasten vaak erg moeizaam.quote:Op dinsdag 6 november 2012 00:04 schreef Caland het volgende:
[..]
De Nederlandse competitie wordt gewoon steeds minder interessant. Daarom mag je blij zijn als je zo'n speler uberhaupt een jaartje mag huren. Als Twente hem toen had aangetrokken hadden ze helemaal de jackpot gehad natuurlijk. Hadden ze nu niet hoeven aankutten met zo'n matige Castaignos voor 6 miljoen.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 07:55 schreef Irritatie100 het volgende:
Ach, dat afscheid.. kan me herinneren dat er voor fucking Alexander Östlund net zo hard geklapt werd
Je weet toch onderhand we hoe Feyenoord te werk gaat, dit is niets nieuws hoor.quote:Op maandag 5 november 2012 23:37 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Wel ontzettend slecht van Feyenoord als het allemaal klopt
beetje pochen met clubliefde (Guidetti wtf) als de camera erop staat ja
quote:Reactie geplaatst door Misha Mes op 06-11-2012 om 07:53Hou er ook rekening mee.dat fernandez gaat vertrekken en dat feyenoord leerdam nog wilt verkopen in de winterstop het zal nie veel zijn wat je er voor krijgt maar dat kan er ook bij mee rekenen
Reactie geplaatst door datenewoordFEYENOORD op 06-11-2012 om 07:25Leerdam verkopen voor 12 miljoen en we zijn schulden vrij
Reactie geplaatst door FR_Guido op 06-11-2012 om 07:28En jij denkt dat club geďnteresseerd zijn in hem? en zeker niet voor 12 miljoen....
quote:Feyenoord zal een dezer dagen haar jaarverslag presenteren, waaruit zal blijken dat de Rotterdamse club over het boekjaar 2011/2012 een nettowinst van 6 miljoen euro heeft behaald, zo meldt het Algemeen Dagblad maandagochtend. In die winst is de opbrengst uit de transfers van Ron Vlaar en Karim El Ahmadi meegenomen. De schuld van Feyenoord zou inmiddels gereduceerd zijn van een bedrag van 43 miljoen euro in 2010 naar zo'n 12 miljoen euro. De directie van de Stadionclub aast op een toptransfer van één van haar vele talenten om zo in een klap schuldenvrij te geraken.
Zou dat wel kloppen?quote:
Zitten de transfers van Vlaar en Karim bij he, dan kom je een heel stuk. Tel daar bij op alle bezuinigingen, dus ik denk het wel ja.quote:
Ik bedoel, dan zou het toch meer moeten zijn?quote:Op dinsdag 6 november 2012 08:38 schreef Typisch het volgende:
ansfers van Vlaar en Karim bij he, dan kom je een
quote:Reactie geplaatst door FRjack op 06-11-2012 om 07:50Matige journalistiek van het AD weer, het verbaast al lang niet meer. Zelfs een amateur als ik kan opmerken dat het niet klopt wat hier gesteld wordt. Vlaar is verkocht op 27 juli, bijna een maand na het sluiten van het boekjaar 2011-2012, welke liep van 1 juli 2011 tot 30 juni 2012. Als je bedenkt dat Feyenoord een winst van +/- 4 miljoen voorspeld had en daar de 2,8 miljoen van El Ahmadi, die wél (nipt) voor 1 juli verkocht werd, bij optelt, dan kom je uit op ongeveer 6 miljoen. Je blijft je verbazen over het journalistieke niveau van die gasten, niet te geloven.
is dat op mijn post ?quote:
Hoe zat het ook alweer met de transfers van Fer en Wijnaldum dan? Die zaten toch ook in dit boekjaar?quote:Op dinsdag 6 november 2012 08:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zitten de transfers van Vlaar en Karim bij he, dan kom je een heel stuk. Tel daar bij op alle bezuinigingen, dus ik denk het wel ja.
Nee L kan je makkelijk aan.quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
is dat op mijn post ?
Het is me meer een issue dat ik niet dalijk zn soort feyenoord voetbalshirt rokje aan hebdas altijd zo kansloos en pauper
Vooral het operationele resultaat is erg belangrijk en dat doen ze toch goed.quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:26 schreef Peak het volgende:
6.5 miljoen winst dat is toch keurig!
http://www.feyenoord.nl/p(...)-10010000000003.aspx
Die shirtjes zijn overal te koop, je kan ze toch wel even passen?quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
is dat op mijn post ?
Het is me meer een issue dat ik niet dalijk zn soort feyenoord voetbalshirt rokje aan hebdas altijd zo kansloos en pauper
Plus dat ze eindelijk een keer openheid geven middels een bericht op de site.quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral het operationele resultaat is erg belangrijk en dat doen ze toch goed.
Wow, dit is wel erg netjes. Hier zaten toch enkele spelers in? Geloof Cissé, El Ahmadi, D. Fernandez, Ignjatovic.quote:Overigens valt in het kader van de schuldvermindering op te merken dat het Feyenoord Investerings Fonds 2008 (het ‘FIF’) na balansdatum is opgeheven doordat de participanten volledig zijn uitgekocht.
Nu het goed gaat doen ze dat wel...........quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:30 schreef E.H. het volgende:
[..]
Plus dat ze eindelijk een keer openheid geven middels een bericht op de site.
Tuurlijk.quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:33 schreef Luni het volgende:
[..]
Nu het goed gaat doen ze dat wel...........
Het jaarverslag zijn ze verplicht om openbaar te maken, dat gebeurt dan ook elk jaar.quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:33 schreef Luni het volgende:
[..]
Nu het goed gaat doen ze dat wel...........
Alleen Mulder nog. De rest (13 spelers) zijn al vertrokken.quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:52 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat er weer niet te vinden is welke spelers daar nou in zitten.
Wat waren die andere 13 spelers dan?quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:04 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Alleen Mulder nog. De rest (13 spelers) zijn al vertrokken.
http://sport.infonu.nl/vo(...)entpool-i-en-ii.htmlquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat waren die andere 13 spelers dan?
Ik heb het over de beloftenpool.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:10 schreef Guidetti het volgende:
[..]
http://sport.infonu.nl/vo(...)entpool-i-en-ii.html
Is al een paar keer geprobeerd geloof ik. Geen antwoord, hoe verrassend.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:27 schreef heiden6 het volgende:
Waarom vragen we het niet gewoon in een mailtje? Bij wie moet je zijn voor zoiets?
Al gedaan, geen reactie.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:27 schreef heiden6 het volgende:
Waarom vragen we het niet gewoon in een mailtje? Bij wie moet je zijn voor zoiets?
Eric Gudde is: egu@feyenoord.nl en Martin van Geel is: mge@feyenoord.nl.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:27 schreef heiden6 het volgende:
Schandalig eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Is al een paar keer geprobeerd geloof ik. Geen antwoord, hoe verrassend.
daar heb je gelijk inquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Die shirtjes zijn overal te koop, je kan ze toch wel even passen?
http://www.feyenoord.nl/c(...)g_Feyenoord_1112.pdfquote:Merchandising & Business to Consumer activiteiten
De inkomsten uit merchandising & Business to Consumer activiteiten zijn ten opzichte van vorig seizoen gedaald met ¤ 0,5 miljoen. De merchandising & Business
to Consumer activiteiten bestaan uit de omzet van merchandising, Feyenoord on Tour, Juniorclub en Het Legioen. De daling wordt voornamelijk veroorzaakt door de lagere opbrengst lidmaatschappen
moeten ze die zooi ook niet zo duur makenquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:40 schreef E.H. het volgende:
Dit is natuurlijk een schande.
[..]
http://www.feyenoord.nl/c(...)g_Feyenoord_1112.pdf
Of juist eens iets maken dat het publiek wil.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
moeten ze die zooi ook niet zo duur maken
Daarin blinken ze nooit echt uit inderdaad. Eigenlijk gewoon altijd drama.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:40 schreef E.H. het volgende:
Dit is natuurlijk een schande.
[..]
http://www.feyenoord.nl/c(...)g_Feyenoord_1112.pdf
Dat kan ookquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:50 schreef Grifte het volgende:
[..]
Of juist eens iets maken dat het publiek wil.
'uitgekocht' is dat he... Dat is volgens mij gewoon omgezet naar aandelen...quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Wow, dit is wel erg netjes. Hier zaten toch enkele spelers in? Geloof Cissé, El Ahmadi, D. Fernandez, Ignjatovic.
Dat valt uiteindelijk wel mee denk ik.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat kan ook
Vind bijv de prijs van 69eur (of 75) voor een voetbal shirtje echt teveel. Weet zeker dat als ze +- 40-50 waren zn 2-3x zoveel mensen ze zouden kopen.
Sowieso kopen velen de shirts voor de helft van de prijs aan het eind van het seizoen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat valt uiteindelijk wel mee denk ik.
Maar, dan zit je elke seizoen in de kuip met een verjaard shirt ?quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Sowieso kopen velen de shirts voor de helft van de prijs aan het eind van het seizoen.
Dus?quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Maar, dan zit je elke seizoen in de kuip met een verjaard shirt ?
True , true... (over het uitshirt maar niet te sprekenquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dus?
Feyenoord en Ajax bijvoorbeeld veranderen niet echt veel van het shirt in vergelijking met een psv
uitshirt is wat anders jaquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
True , true... (over het uitshirt maar niet te spreken)
Uitshirt zou ik juist voor half geld gaan halen...quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
True , true... (over het uitshirt maar niet te spreken)
Plutosport, Avantisport?quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:46 schreef Jimbo het volgende:
Weet iemand hier een site waar die van 11/12 een beetje goed geprijsd is ?Í
beide niks behalve wat vaag ondergoed helaasquote:
Volgens mij mag je juist de gehele trandferwindow nog verwerken in het vorige boekjaar. Omdat de opbrengsten feitelijk voortvloeien uit prestaties uit het voorgaande seizoen. Was met Kuyt of Drenthe toen ook het geval dacht ik.quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:24 schreef E.H. het volgende:
[..]
Hoe zat het ook alweer met de transfers van Fer en Wijnaldum dan? Die zaten toch ook in dit boekjaar?
Was mijn eerste reactie ook.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:40 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
'uitgekocht' is dat he... Dat is volgens mij gewoon omgezet naar aandelen...
EDIT: Zeg ik bronloos trouwens
Ik vind de wedstrijden van Feyenoord dit jaar zo mogelijk nog moeilijker te voorspellen dan vorig jaar...quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:06 schreef Jimbo het volgende:
Wat voorspellen jullie trouwens voor fey-rjc ? minimaal 3-0 zoals vorig jaar aug?
Toch zie ik ze nog niet van rjc verliezen...maarja, ik had ook 0-2 bij twente verwachtquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vind de wedstrijden van Feyenoord dit jaar zo mogelijk nog moeilijker te voorspellen dan vorig jaar...
Nee, dat niet. Maar ik zag ze ook niet winnen van VVV voorafquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Toch zie ik ze nog niet van rjc verliezen...maarja, ik had ook 0-2 bij twente verwacht
Helemaal eens, maar ben je er zeker van dat de huidige selectie en de vorm waarin ze verkeren dit ook daadwerkelijk gaan doen?quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:16 schreef Grifte het volgende:
De 5 ploegen die we nu thuis krijgen zijn allemaal erg zwak bezig, muv ADO misschien. Zelfs met dit matige Feyenoord-elftal moet je die wedstrijden gewoon winnend afsluiten.
Ik heb nog nooit tegen Feyenoord kunnen weddenquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:19 schreef Jimbo het volgende:
ik heb gemerkt dat alles waar ik geld op in zet zich tegen me werkt. Dalijk maar even 10eur op alle nog komende tegenstanders van feyenoord zetten. Op die manier kunnen we niet meer verliezen!
Het zou toch mooi zijn, dat door mijn 10eur elke wedstrijd ze alles winnenquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit tegen Feyenoord kunnen wedden
Als Feyenoord-supporter ben ik er nooit helemaal gerust opquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Helemaal eens, maar ben je er zeker van dat de huidige selectie en de vorm waarin ze verkeren dit ook daadwerkelijk gaan doen?
Naast VVV vond ik Willem II ook altijd een klotetegenstander bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:24 schreef Grifte het volgende:
[..]
Als Feyenoord-supporter ben ik er nooit helemaal gerust op![]()
Maar ik acht de tegenstand zo matig, gezien die ploegen haar seizoen tot dusver, dat we gewoon die punten pakken, helemaal als de ploeg een beetje 'settled' qua blessures en jeugd.
Vanwege je Tilly-roots?quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Naast VVV vond ik Willem II ook altijd een klotetegenstander bijvoorbeeld.
Nee, voor mijn gevoel hebben we het vaak moeilijk tegen hun. + ik mag ze niet omdat ze zichzelf 'Ajax van het zuiden' gingen noemenquote:
Had je moeten doen ten tijde van de UEFA cup in 2008. Was je rijk geworden.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit tegen Feyenoord kunnen wedden
Okquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, voor mijn gevoel hebben we het vaak moeilijk tegen hun. + ik mag ze niet omdat ze zichzelf 'Ajax van het zuiden' gingen noemen
Thuis moet je gewoon iedereen pakken..quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:36 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ok
Voor mijn gevoel valt het wel mee, misschien uit, maar thuis moeten we die lui wel kunnen pakken.
dat doe ik dan ook regelmatig thuisquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:01 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
Thuis moet je gewoon iedereen pakken..
Betekent dit dat Ronald Koeman zijn contract gaat verlengen, of betekent dit dat Ronald Koeman bij nader inzien zijn contract toch niet gaat verlengen?twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 06-11-2012 om 19:55:49Ronald Koeman wilde dichter bij Rotterdam gaan wonen wegens zijn werkzaamheden bij #Feyenoord, maar deze plannen zijn niet door gegaan. reageer retweet
Zekers. Nu nog een nieuw stadion, het geld zal rollen zodra de kroketjes fatsoenlijk over de supporters verdeeld kunnen worden.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:28 schreef Muto het volgende:
Goede cijfers. Operationele winst is erg belangrijk. Betekent gewoon dat de kosten nu niet meer te hoog zijn.
Net zoals RKC uit en thuis, altijd lastig.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Naast VVV vond ik Willem II ook altijd een klotetegenstander bijvoorbeeld.
castaignos is toch aan internazionale uitgeleend en daarna naar twente gegaan ?quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:09 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
40 vanaf 2007/2008.![]()
Is ongeveer 7 miljoen per jaar. Als je dit seizoen al mee telt.
neger watquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
castaignos is toch aan internazionale uitgeleend en daarna naar twente gegaan ?
maarja dit zijn officiële cijfers van feyenoord zelf uit zeker... die weten t beter dan ik
Uitgeleend?quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
castaignos is toch aan internazionale uitgeleend en daarna naar twente gegaan ?
maarja dit zijn officiële cijfers van feyenoord zelf uit zeker... die weten t beter dan ik
verhuurdquote:
Ook niet. Gewoon verkocht.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
verhuurdsame thing.
Nog mensen die dalijk city - 020 gaan kijken ?
Toch minder leuk dan gedacht he...quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
verhuurdsame thing.
Nog mensen die dalijk city - 020 gaan kijken ?
Begint het gedonderquote:Martin van Geel lijkt moeilijke contractonderhandelingen tegemoet te gaan nu Joris Mathijsen, dé grootverdiener bij Feyenoord, ondermaats blijkt te presteren. De routinier heeft zijn basisplaats bij het Nederlands elftal al definitief verloren en ook bij Feyenoord zien critici liever dat Bruno Martins Indi het centrum vormt met aanvoerder Stefan de Vrij. Het optreden van Mathijsen, die afgelopen zomer een driejarig contract in Rotterdam tekende, zorgt voor fricties binnen de spelersselectie van trainer Ronald Koeman. 'Er zijn nu al spelers op het kantoor van technisch directeur Martin van Geel geweest of dat zij er wat bij kunnen krijgen op hun loonstrook', zegt Martijn Krabbendam, journalist bij weekblad Voetbal International.
'Bijna iedereen is het er wel over eens dat Martins Indi in het centrum moet spelen. En dat zorgt intern voor discussie. Mathijsen presteert niet zoals verwacht. Spelers die nu gesprekken aangaan voor een verlenging van hun contract zien ook dat Mathijsen slecht presteert met zijn megasalaris. Dit zorgt voor fricties', aldus Krabbendam in het programma VI Vandaag.
'Er zijn nu al spelers op het kantoor van technisch directeur Martin van Geel geweest of dat zij er wat bij kunnen krijgen op hun loonstrook. In de kleedkamer kijkt men enkel naar de hedendaagse prestaties. Van Geel wil daar echter niets van weten en hij zegt dat iedereen die twee EK's en twee WK's achter zijn naam heeft staan zwart op wit hetzelfde bedrag zullen ontvangen als Mathijsen.'
quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:44 schreef j0rdiiii het volgende:
Mathijsen heeft nog maar een contract tot 2015, daar ben je zo vanaf.
leerdamquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:49 schreef Bonkers. het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar welke spelers dan wel naar Van Geel zijn gestapt.
Toch niet echt bevorderlijk voor in de kleedkamer.
Ja, is in al redelijk wat wedstrijden bepalend geweest, hele belangrijke ingrepen gedaan, maar hij komt zo nu en dan wel echt gewoon snelheid tekort, waardoor hij soms ineens kaarten moet pakken en soms een speler laat doorbreken. Dit kan echter wel opgelost worden als De Vrij beter op hem ingespeeld raakt en op bepalende momenten rugdekking kan geven.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb er ook me twijfels over, bovendien, Mathijsen begon in het begin nog wel redelijk vond ik, al waren het er genoeg niet mee eens. Het zit er nog wel in voor mijn gevoel, draait wel los.
Eerder Hofland 2.0quote:Op woensdag 7 november 2012 00:47 schreef StraatSoldaat het volgende:
En mensen mij maar uitlachen toen ik zei dat Mathijssen Tim de Cler V2 zou worden
Tim de Cler kon tenminste nog op 11 verschillende posities spelenquote:Op woensdag 7 november 2012 00:47 schreef StraatSoldaat het volgende:
En mensen mij maar uitlachen toen ik zei dat Mathijssen Tim de Cler V2 zou worden
Is misschien wel een beetje overtrokken, uiteindelijk kan hij nog best wel belangrijk zijn, heeft ook al de nodige goede wedstrijden in de benen.quote:Op woensdag 7 november 2012 10:30 schreef satecl het volgende:
Laat dit nou voor de 3e keer een wijze les zijn: Haal nooit meer van die ouwe bejaarde terug. Hebben geen restwaarde en worden alleen maar slechter.
Ongelooflijk!
Ben het eerste met je eens, dat laatste deels! Ik moet het maar eens zien, aan het eind van het volgende seizoen/derde seizoen dat hij hier is. Leuke bankzitter dan, maar duur.quote:Op woensdag 7 november 2012 10:55 schreef Guidetti het volgende:
Mensen die Mathijssen afkraken![]()
Let maar op dat we hem nog vaak genoeg nodig hebben aankomende seizoenen.
Deze quote ik even. En herinner mij aub iedere keer aan deze post mocht ik er faliekant naast zitten.quote:Op woensdag 7 november 2012 10:55 schreef Guidetti het volgende:
Mensen die Mathijssen afkraken![]()
Let maar op dat we hem nog vaak genoeg nodig hebben aankomende seizoenen.
Onzin. Van Hooijdonk heeft daarna nog Fenerbache een paar jaar kampioen gemaakt en is daarna nog naar NAC gegaagm. van Hooijdonk kwam later pas bij ons afbouwen. Dat was ook een drama!quote:Op woensdag 7 november 2012 10:47 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Is misschien wel een beetje overtrokken, uiteindelijk kan hij nog best wel belangrijk zijn, heeft ook al de nodige goede wedstrijden in de benen.
Van Hooijdonk kwam ook op 30 jarige leeftijd naar ons toe, leverde ons de UEFA-cup, Van Bronckhorst deed het prima toen hij op 32-jarige leeftijd op het oude nest kwam kijken, Van Bommel is nu 35 en is belangrijk voor psv.
Het is niet alleen maar kommer en kwel met internationals die in een latere fase van hun carriere in Nederland komen kijken
Zal niet vaak gebeuren denk ik, gewoon een miskoop, zeker als je het beschikbare budget in overweging neemt.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Deze quote ik even. En herinner mij aub iedere keer aan deze post mocht ik er faliekant naast zitten.
Het valt me namelijk steeds vaker op dat mensen roepen dat ie helemaal niet zo slecht is, en dat we hem nog vaak zat nodig hebben.
Al voordat ie gehaald werd had ik mijn twijfels over hem. En die veranderen echt niet.
Dus graag DK, bij iedere keer dat Mathijssen de sterren van de hemel voetbalt en dat blijkt dat het toch vooral een uitstekende keuze is geweest dat we Mathijssen gehaald hebben, herinner mij eraan
Escortje bestellen op kinky.nl, helemaal niets mis mee.quote:Schaken hoeft zich na carriere niet meer druk te maken
Ruben Schaken is ook druk buiten het voetbal. Zo bestiert de vleugelspits een eigen voetbalschool en een eigen cateringbedrijf. "Als ik stilzit, denk ik te veel na. Ga ik malen. Daarom zit bijna elke vrije dag van mij vol afspraken. Alleen 's avonds heb ik doorgaans vrij, zeker voor wedstrijden. Meestal ga ik op zo'n avond in mijn eentje een hotel in. Dan ga ik met mezelf op trainingskamp. Kom ik aan om een uurtje of zes, eet ik wat, kijk ik op bed de zaterdagwedstrijden en ga ik daarna lekker vroeg slapen."
Dat vertelt de 30-jarige vleugelspits, die afgelopen jaar zijn contract bij Feyenoord tot medio 2014 verlengde, in NUsport. Al brandt nog steeds de ambitie om een buitenlands avontuur aan te gaan. "Tot mijn 29e heb ik niet veel verdiend, dus ik heb een financiële inhaalslag te maken. Ik heb een goed contract en ik ga goed met mijn geld om."
"Na mijn carričre hoef ik me niet meer druk te maken. Maar om te zeggen dat ik al binnen ben... Dat niet. Ik kan straks niet alles doen wat ik wil. Al denk ik het wel te kunnen uitzingen met de dingetjes die ik nu al naast het voetbal doe." Zo wil hij nog graag een eigen fashionlabel beginnen. "Laatst was ik al jurylid bij een talentenmodeshow in Amsterdam van een vriendin van me. In januari sta ik daar weer."
quote:Op woensdag 7 november 2012 16:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Escortje bestellen op kinky.nl, helemaal niets mis mee.
Ik zie anders de ene na de andere foto met Louis Vuitton winkeltasjes voorbij komen op Twitterquote:ik ga goed met mijn geld om."
Ach, daar tegenover staat weer elke dag gratis eten op de club.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:18 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
[..]
Ik zie anders de ene na de andere foto met Louis Vuitton winkeltasjes voorbij komen op Twitter
Met een maandsalaris van, wat zal het zijn, 70.000 kan je dat natuurlijk ook totaal niet betalen.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:18 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
[..]
Ik zie anders de ene na de andere foto met Louis Vuitton winkeltasjes voorbij komen op Twitter
Zijn lange termijn investeringen, later worden die tasjes veel geld waard.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:18 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
[..]
quote:Op woensdag 7 november 2012 16:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zijn lange termijn investeringen, later worden die tasjes veel geld waard.
Valt toch wel in de 52% schaal en zn zorgverzekering gaat ook omhoogquote:Op woensdag 7 november 2012 16:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Met een maandsalaris van, wat zal het zijn, 70.000 kan je dat natuurlijk ook totaal niet betalen.
Mooie vent die schakenquote:Schaken blijft dit seizoen hopen op landstitel met feyenoord
Ondanks de 3-0 nederlaag tegen FC Twente van afgelopen zondag en de huidige zesde plaats op de ranglijst blijft Ruben Schaken vertrouwen houden. "Ik blijf hopen op de landstitel."
De vleugelspits zegt dat, ondanks de huidige tien punten achterstand op koploper FC Twente. "Nee, de landstitel heb ik niet uit mijn hoofd gezet. In deze competitie is alles mogelijk. Het gat is groot, maar FC Twente krijgt nog genoeg moeilijke wedstrijden en voor ons komt er een reeks van vier wedstrijden waarin we twaalf punten kunnen pakken."
"We moeten wat ons te doen staat: winnen, winnen, winnen", vertelt Schaken in NUsport. Feyenoord speelt de komende weken tegen Roda JC, Willem II, AZ en RKC Waalwijk. Slechts het duel in Alkmaar betreft een uitwedstrijd. Al zal het dan beter moeten dan zondag in Enschede. "Een verklaring kan ik niet geven. Ik wist dat ik met Edson Braafheid een sterke linksback tegenover me had, maar op een goede dag moet ik hem kunnen slopen."
qftquote:Op woensdag 7 november 2012 23:33 schreef Merkie het volgende:
Ik hoop dat onze supporters naar Celtic gekeken hebben en nu doorhebben hoe YNWA gezongen moet worden. Ik vind de versie die bij Feyenoord gezongen wordt eigenlijk net zo debiel als de Twentse versie.
quote:
Maandag al...quote:Feyenoorddoelman Erwin Mulder heeft maandag voor de eerste keer sinds hij een teenblessure opliep op het trainingsveld getraind.
Hij liep op 26 augustus in het uitduel met Heracles Almelo een botbreuk in één van zijn tenen op. Sindsdien wordt de 23-jarige keeper vervangen door Kostas Lamprou. Het is nog onduidelijk wanneer Erwin Mulder weer speelklaar is.
ach, ze kunnen moeilijk maar 1 iemand gedag zeggen en de ander nietquote:Op donderdag 8 november 2012 00:36 schreef StraatSoldaat het volgende:
Vlaar en El Ahmadi nemen zondag ook afscheid.
Denk dat El Ahmadi verreweg de belangrijkste schakel was vorig seizoen
quote:Op donderdag 8 november 2012 12:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
pen dat Feyenoord zijn nr 1 blijft. Zou mooi zijn als ook eens iemand de woord
Verdiende bij Feyenoord ook gewoon zeer goed.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:55 schreef heiden6 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kon bij Barça blijven.
En terecht.quote:
Maar toen kuyt vroeg of ie mee terug kwam deed ie t toch nietquote:Op donderdag 8 november 2012 12:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Blijkbaar heeft Kalou gisteren weer lopen roepen dat Feyenoord zijn nr 1 blijft. Zou mooi zijn als ook eens iemand de woorden in daden omzet
Wellicht, maar als je bijvoorbeeld een Kuijt zijn salaris had kunnen bieden was hij ook gewoon gekomen. En die wordt nu gehaat.quote:
LIever vandaag dan morgen heb ik die er weer bij. Wat een fenomeenquote:Op donderdag 8 november 2012 12:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Blijkbaar heeft Kalou gisteren weer lopen roepen dat Feyenoord zijn nr 1 blijft. Zou mooi zijn als ook eens iemand de woorden in daden omzet
wtftwitter:Koeman1963 twitterde op donderdag 08-11-2012 om 13:37:10In mijn hele carričre heb ik dit nog nooit meegemaakt! De spelersbus van #Feyenoord is weg!! @Feyenoord reageer retweet
... wtf, gejat?quote:Op donderdag 8 november 2012 13:38 schreef Maastoren het volgende:
wtftwitter:Koeman1963 twitterde op donderdag 08-11-2012 om 13:37:10In mijn hele carričre heb ik dit nog nooit meegemaakt! De spelersbus van #Feyenoord is weg!! @Feyenoord reageer retweet
Celtic gebruikte hem gisteravondquote:Op donderdag 8 november 2012 13:38 schreef Maastoren het volgende:
De buschauffeur wilde zijn contract niet verlengen?quote:Op donderdag 8 november 2012 13:38 schreef Maastoren het volgende:
Leerdam zit hierachter.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:38 schreef Maastoren het volgende:
quote:Op donderdag 8 november 2012 13:45 schreef Caland het volgende:
Misschien Gio, al heeft die dat meer met treinen.
Mysteriequote:Op donderdag 8 november 2012 13:38 schreef Maastoren het volgende:
De vrienden van Babel zijn langs geweest in Rotterdam?quote:Op donderdag 8 november 2012 13:38 schreef Maastoren het volgende:
Dat was mijn koffie.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:45 schreef Caland het volgende:
#winningquote:
quote:De spelersbus van Feyenoord is zoek. Kijk donderdag om 17.55 uur naar TV Rijnmond en help mee met het terugvinden van de bus.
Terwijl de spelers van Feyenoord zich voorbereiden op de laatste wedstrijden van 2012 en de Kameraadjes uitkijken naar het Sinterklaasfeest dat op 24 november in de Kuip wordt gevierd heeft Ronald Koeman echt een probleem. De Feyenoord-trainer is de spelersbus kwijt. Ook Wesley Verhoek zit met de handen in het haar.
In de aanloop naar Sinterklaasfever in de Kuip zendt TV Rijnmond drie korte filmpjes uit waarin de Feyenoord-selectie op zoek gaat naar de verdwenen spelersbus.
Het eerste filmpje is donderdag om 17.55 uur te zien (en daarna ieder uur in de herhaling). Volgende week donderdag wordt deel 2 uitgezonden en deel 3 is te zien op zaterdag 17 november. Op die dag komt Sinterklaas in Nederland aan.
Leuk gedaanquote:
quote:
quote:Op donderdag 8 november 2012 15:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zwarte Piet, dus toch Leerdam...
"Leerdam in winterstop naar Spanje"quote:Op donderdag 8 november 2012 15:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zwarte Piet, dus toch Leerdam...
Is Happel op FN ook Happel hier? Dat vraag ik mij al een tijdje afquote:Op donderdag 8 november 2012 17:55 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met dank aan:
http://feyenoord.netwerk.(...)87-49.php#post377415
Denk het niet, anders zou hij het wel hier plaatsen gok ik zo.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Is Happel op FN ook Happel hier? Dat vraag ik mij al een tijdje af
Nee. Heb er wel een account, maar kom er zelden. Kan de meesten niet uitstaan daar. Werelvreemd volk.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Is Happel op FN ook Happel hier? Dat vraag ik mij al een tijdje af
In tegenstelling tot hier wil je zeggenquote:Op donderdag 8 november 2012 18:25 schreef E.H. het volgende:
[..]
Nee. Heb er wel een account, maar kom er zelden. Kan de meesten niet uitstaan daar. Werelvreemd volk.
Ook waar, ja.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In tegenstelling tot hier wil je zeggen
pics?quote:Op donderdag 8 november 2012 18:32 schreef DonRaja het volgende:
Ik heb het Copa-shirt van Tibet naar Feyenoord gestuurd, in de hoop ons nieuwe uitshirt zo te maken. Maar dan groen/wit.
Wel vaak twee kampen ja maar dan ook echt extremistische kampenquote:Op donderdag 8 november 2012 18:25 schreef E.H. het volgende:
[..]
Nee. Heb er wel een account, maar kom er zelden. Kan de meesten niet uitstaan daar. Werelvreemd volk.
Wat een aziaten dingquote:Op donderdag 8 november 2012 18:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Voetbalshirts #61 - Met het seizoen onderweg
Nee, volgens mij niet, ik kende het filmpje niet in ieder gevalquote:
Economie was niet echt jouw ding denk ik.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:37 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet, ik kende het filmpje niet in ieder geval
Maar in 2009: 43 mln schuld en 35 mln negatief eigen vermogen
en nu in 2012: 11 mln schuld en nog 9 mln negatief eigen vermogen
Betekent het dat je die bij elkaar mag optellen en dat we dus -78mln stonden en nu nog (maar) -20??
Dat had ik eigenlijk nooit zo bedacht, ik zat altijd met -43 totaal in mijn hoofd...
Dat verklaart wel waarom we nog niet positief staan, maar 58 mln bezuidigd in 3 jaar is wel veel
30 mln VVF, 20 mln transfers en nog 8 mln overige bezuinigingen dus, of zie ik het verkeerd?
quote:Op donderdag 8 november 2012 18:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Voetbalshirts #61 - Met het seizoen onderweg
Nee, ik vergeet inderdaad altijd hoe dat in elkaar zitquote:Op donderdag 8 november 2012 19:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Economie was niet echt jouw ding denk ik.
Mooi man !quote:
Ik vat 'm niet. We krijgen er nog een hele zwik thuis, en Ajax uitquote:Op donderdag 8 november 2012 20:47 schreef ace_eleven het volgende:
T ging net in t psv-wedstrijdtopic over onderlinge confrontaties van de top 6, maar dat is daar nu weer offtopic terwijl ik het net op een rijtje had staan, maar hier staat ie ook wel mooi
Onderlinge confrontaties top-6:
Twente: Vitesse(u), Utrecht(u), PSV(u)
PSV: Vitesse (t), Ajax(u), Twente(t)
Vitesse: Twente(t),PSV(u)
Utrecht: Twente(t), Ajax(t)
Ajax: PSV(t), Utrecht(u)
Feyenoord: -
Sorry, is ge-edit nu, ging over voor de winterstop..quote:Op donderdag 8 november 2012 20:55 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik vat 'm niet. We krijgen er nog een hele zwik thuis, en Ajax uit
Ahquote:Op donderdag 8 november 2012 20:57 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Sorry, is ge-edit nu, ging over voor de winterstop..
Wat is de titel van het book ? of is het nog niet uit ?quote:Op donderdag 8 november 2012 21:23 schreef DonRaja het volgende:
Zojuist op radio 1 bij BNN Today een interview met een Feyenoordhooligan die een boek heeft geschreven. Was wel een leuk (eerlijk) gesprek. Joeri heet ie volgens mij.
http://www.bol.com/nl/p/r(...)20089200000006899846quote:Op donderdag 8 november 2012 21:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Wat is de titel van het book ? of is het nog niet uit ?
Joerie Kievietsquote:Op donderdag 8 november 2012 21:23 schreef DonRaja het volgende:
Zojuist op radio 1 bij BNN Today een interview met een Feyenoordhooligan die een boek heeft geschreven. Was wel een leuk (eerlijk) gesprek. Joeri heet ie volgens mij.
Komt in 2025 uit wanneer jullie de titel pakkenquote:
Dankuquote:Op donderdag 8 november 2012 21:42 schreef Caland het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/r(...)20089200000006899846
Flauw.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Komt in 2025 uit wanneer jullie de titel pakken
quote:
Ik zag het op Feyenoordtv, ik vond het vrij hilarischquote:
Dit is toch geniaal man. Lekkere Bassie & Adriaan-dramaquote:
Gelukkig maar dat we tot de 25e niet uit spelenquote:
quote:Koeman: "Tevreden over spel van Vilhena"
Tonny Vilhena lijkt de komende weken een basisplaats te hebben bij Feyenoord. De middenvelder maakt een goede indruk op trainer Ronald Koeman.
Sinds Koeman geen beroep meer doet op Kelvin Leerdam, die zijn aflopende contract bij Feyenoord weigert te verlengen, is er voor Vilhena een plek op het middenveld. De jongeling doet volgens de oefenmeester vooralsnog uitstekend.
"Tonny is pas zeventien jaar, dus is het niet raar als hij niet speelt", zo laat Koeman weten aan Voetbal International. "Maar hij laat zien gewoon heel goed te kunnen voetballen. Ik ben tevreden over de manier waarop hij het tegen FC Twente invulde."
Vilhena debuteerde afgelopen seizoen in de hoofdmacht van de Rotterdammers, maar verdween na een sterke start weer uit beeld. De jonge middenvelder maakt ook al een tijd deel uit van Nederland Onder 17.
Was nog bij Spuiten en slikkenquote:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 07:55 schreef Muto het volgende:
Dat verhaal van Leerdam. Hij tekent dus niet bij omdat hij al eerder loonsverhoging wilde, in de tijd onder Beenhakker, maar het niet kreeg. Daarom is hij boos op de club. Hij tekent niet bij door Gudde en Van Benthum. Oh, en hij laat ook nog indirect in het AD weten dat het héél onrustig in de kleedkamer van Feyenoord is.
Dat laatste valt toch wel weer mee?quote:Op vrijdag 9 november 2012 07:55 schreef Muto het volgende:
Dat verhaal van Leerdam. Hij tekent dus niet bij omdat hij al eerder loonsverhoging wilde, in de tijd onder Beenhakker, maar het niet kreeg. Daarom is hij boos op de club. Hij tekent niet bij door Gudde en Van Benthum. Oh, en hij laat ook nog indirect in het AD weten dat het héél onrustig in de kleedkamer van Feyenoord is.
ADO is thuis en Heerenveen is voor de bekert.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:03 schreef ace_eleven het volgende:
Yep, Wij krijgen voor de winterstop nog:
Roda(t)
Willem II(t)
AZ(u)
RKC(t)
NAC(u)
ADO(u)
Heerenveen(u)
Groningen(t)
Willen we bovenin meedoen mag je eigenlijk maar 3-4 punten morsen (voor een top5 positie wellicht 6)
AZ en Heerenveen uit zijn vooral potentiele puntenmorsers denk ik...
Mwoh, dat haal ik er niet uit. Het is meer gewoon stoken wat hij aan het doen isquote:Op vrijdag 9 november 2012 07:55 schreef Muto het volgende:
Oh, en hij laat ook nog indirect in het AD weten dat het héél onrustig in de kleedkamer van Feyenoord is.
Wat een onzin weer. Sowieso, een 2 jaar oude situatie meenemen in je besluit vind ik overdreven. Koeman besluit wie er speelt, daar heeft meneer Leerdam mee te leven.quote:Leerdam: 'Ik ben de zoveelste die weigert bij te tekenen'
Kelvin Leerdam (22) baalt van de handelwijze van Feyenoord. Omdat de verdediger annex middenvelder, die een flink deel van zijn jeugd ook al bij Feyenoord doorbracht, zijn aflopende verbintenis niet wil verlengen is hij voorlopig op een zijspoor gezet in Rotterdam.
'Waarom Feyenoord mij zo heeft neergezet in de media, weet ik niet. De kwestie is eenzijdig belicht', doelt Leerdam in een interview met het AD op uitgelekte informatie uit de onderhandelingen.
'Overal in de Eredivisie lopen spelers rond die hun aflopende contract niet verlengen', gaat hij verder. 'Dat ik mijn basisplaats heb moeten inleveren, is volgens mij onnodig. Ik ben bezig aan mijn vijfde seizoen als contractspeler bij Feyenoord en dien dan maar netjes mijn contract uit. Blijkbaar is dat een zonde.'
Waardering
In tegenstelling tot wat wordt beweerd, meent Leerdam dat het niet louter een kwestie van geld is. De jeugdinternational miste waardering. In 2010 kreeg hij per brief te horen van Feyenoord dat de optie in zijn contract voor twee extra jaren gelicht zou worden en dat er gesproken zou worden over een verbeterd contract. Dat onderhoud kwam er nooit.
'Dat neem ik meneer Van Geel en de trainer niet kwalijk, zij waren toen nog niet werkzaam bij Feyenoord. Maar meneer Gudde (algemeen directeur, red.) en meneer Van Benthem (huisjurist, red.) wisten er wel van. Ik heb dat laten meewegen in mijn besluit.'
'Meneer Van Geel vroeg mij of het om geld ging en toen heb ik geantwoord dat het een van de redenen zou kunnen zijn', aldus Leerdam. 'Begrijp me niet verkeerd, Feyenoord is een prachtige club om voor te spelen. Maar dat wil toch niet zeggen dat ik alles moet accepteren?'
Onbegrip
Leerdam is het niet eens met de beslissing van trainer Ronald Koeman, die hem na het stuklopen van de onderhandelingen niet meer opstelde. 'Ik vind dat de sterkste spelers moeten spelen, ongeacht hun contractduur. Bij andere clubs hoor ik dit nooit.'
'Ik heb de trainer verteld dat hij ook speler is geweest en dat hij het moet kunnen begrijpen. En ik heb nooit gezegd dat ik wil vertrekken. Ik heb alleen een aanbieding naast mij neergelegd.'
'Vergeet niet, ik ben na Jonathan De Guzman, Leroy Fer, Georginio Wijnaldum en Jerson Cabral de zoveelste zelf opgeleide speler die weigert bij te tekenen. Misschien zegt dat wel voldoende', besluit Leerdam, die nog wel aangaf te blijven vechten voor een herovering van zijn basisplek.
De suggestie dat hij inmiddels al elders heeft getekend, wijst Leerdam overigens resoluut van de hand.
quote:'Meneer Van Geel vroeg mij of het om geld ging en toen heb ik geantwoord dat het een van de redenen zou kunnen zijn', aldus Leerdam.
Yep, dat zegt genoeg. Over die spelersquote:'Vergeet niet, ik ben na Jonathan De Guzman, Leroy Fer, Georginio Wijnaldum en Jerson Cabral de zoveelste zelf opgeleide speler die weigert bij te tekenen.
De Guzman en Wijnaldum zijn niet middelmaat.quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Yep, dat zegt genoeg. Over die spelers.
Serieus Kelvinnetje, als je met voorbeelden komt, kom dan met goede voorbeelden. Alleen Fer kan je dit seizoen, voor z'n blessure, een voorbeeld noemen van kwaliteit. De rest is middelmaat en zijn we eigenlijk blij van dat ze niet bijtekenen.
Wijnaldem heeft dat gister echter weer duidelijk laten zien. 5 miljoenquote:Op vrijdag 9 november 2012 09:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De Guzman en Wijnaldum zijn niet middelmaat.
Wijnaldem is minder dan datquote:Op vrijdag 9 november 2012 09:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Voor een zelf opgeleide speler is het nog altijd geen middelmaat. Middelmaat speelt geen wedstrijd in oranje.quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:51 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Wijnaldem heeft dat gister echter weer duidelijk laten zien. 5 miljoen
De Guzman had er ook meer uit kunnen halen als hij bij Feyenoord was gebleven.quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:51 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Wijnaldem heeft dat gister echter weer duidelijk laten zien. 5 miljoen
Sorry, wereldspelers inderdaad.quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zeker wel. Maar Wijnaldum, bankzitter bij PSV, daar uitgekotst, is geen middelmaat? Of De Guzman? Bij ons totaal niet gebracht wat hij moest, geen onderscheidende rol bij zijn andere clubs en nu speler bij Swansea (leuke club, maar come on?) geen middelmaat? Ik zeg van wel.quote:
Middelmaat zijn spelers als van Haaren. Als je wijnaldum en guzman middelmaat wil noemen hebben we de afgelopen 10 jaar maar 1 goede speler opgeleid.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zeker wel. Maar Wijnaldum, bankzitter bij PSV, daar uitgekotst, is geen middelmaat? Of De Guzman? Bij ons totaal niet gebracht wat hij moest, geen onderscheidende rol bij zijn andere clubs en nu speler bij Swansea (leuke club, maar come on?) geen middelmaat? Ik zeg van wel.
Dat gelul over waardering. Feyenoord stond een paar jaar terug op het randje van faillissement. En dan zeuren over gebrek aan waardering. Natuurlijk had Feyenoord hem 4 ton meer moeten geven dan had hij zijn waardering gehad. Wat een triest argument zeg.quote:
quote:Martins Indi geveld door voedselvergiftiging
Het is onzeker of Bruno Martins Indi zondag mee kan doen in de competitiewedstrijd van Feyenoord tegen Roda JC Kerkrade. De verdediger (20) liep deze week een voedselvergiftiging op en liet de trainingen van woensdag en donderdag schieten.
Naast Martins Indi ontbraken ook Ruben Schaken, Sekou Cissé en doelman Erwin Mulder donderdag wegens blessures op het trainingsveld. Cissé en Mulder kunnen zeker niet meedoen tegen Roda JC, over de inzetbaarheid van Schaken en Martins Indi is Feyenoord-trainer Ronald Koeman volgens AD Sportwereld hoopvol.
Feyenoord en Roda staan zondag om 14.30 uur in de Kuip tegenover elkaar.
quote:
Ik denk dat ik liever met Wijnaldum op 10 had gespeeld dan Immers, maar is een close callquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:35 schreef Dekatria het volgende:
Of Wijnaldem nu middelmaat is of niet, ik denk dat we blij mogen zijn dat we er toen 5 miljoen voor hebben gekregen, en hij nu niet meer bij ons speelt.
Lex valt me juist alles mee, gozer kan alleen maar beter worden imhoquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik denk dat ik liever met Wijnaldum op 10 had gespeeld dan Immers, maar is een close call
Het is ook de persoon zelf. Net als Leerdam, Cabral, etc. een rotte appel in de selectie. Dat moet je niet in je team hebben.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik denk dat ik liever met Wijnaldum op 10 had gespeeld dan Immers, maar is een close call
Middelmaat is voor mij spelers die op de bank zitten bij RKC, Utrecht, e.d.. Niet de mensen waar meerdere miljoenen voor wordt betaald en in aanmerking komen voor Oranje. Dus blijkbaar is onze definitie van middelmaat anders. Dat kan.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zeker wel. Maar Wijnaldum, bankzitter bij PSV, daar uitgekotst, is geen middelmaat? Of De Guzman? Bij ons totaal niet gebracht wat hij moest, geen onderscheidende rol bij zijn andere clubs en nu speler bij Swansea (leuke club, maar come on?) geen middelmaat? Ik zeg van wel.
En zelfs als je puur naar Feyenoord kijkt is het moeilijk om 2 jeugdspelers met meer dan 100 wedstrijden in het 1e, caps voor het NT en qua transferopbrengsten bij de absolute top van de laatste jaren, middelmaat te noemen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:41 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Middelmaat is voor mij spelers die op de bank zitten bij RKC, Utrecht, e.d.. Niet de mensen waar meerdere miljoenen voor wordt betaald en in aanmerking komen voor Oranje. Dus blijkbaar is onze definitie van middelmaat anders. Dat kan.
De Guzman heeft toch geen wedstrijden gespeeld voor het Nederlands elftal? Wel 4 caps voor het -21 elftal.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En zelfs als je puur naar Feyenoord kijkt is het moeilijk om 2 jeugdspelers met meer dan 100 wedstrijden in het 1e, caps voor het NT en qua transferopbrengsten bij de absolute top van de laatste jaren, middelmaat te noemen.
Opgezocht en inderdaad alleen opgeroepen voor voorselectie. Nog blijf het geen middelmaat, zie ook andere punten.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:56 schreef Aarsjeuk het volgende:
[..]
De Guzman heeft toch geen wedstrijden gespeeld voor het Nederlands elftal? Wel 4 caps voor het -21 elftal.
Wijnaldum 2 wedstrijden, waarvan 1 een invalsbeurt in de 86e minuut.
Niet echt vaste waardes zeg maar.
Hou het dus inderdaad maar op 1 echt goede speler de afgelopen 10 jaar.
Dat kan nog wel eens vies tegenvallen voor Leerdam.quote:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Op de 10 positie is verdedigen ook niet een van de belangrijkste zaken ..quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:12 schreef vandermar het volgende:
[..]Waarom Wijnaldum, een speler die er 90 minuten verloren bijloopt en het vertikt om te verdedigen. 100x liever Immers.
Ja, dat denk ik ook, hij maakt momenteel te veel meters, ziet er wel goed uit, als een goede werker, maar het haalt ook het niveau van je positiespel naar beneden. Als hij iets verder naar voren blijft staan kan hij ook beter de doorvoer naar de voorhoede onder handen nemen. Nu is voorlopig nog een beetje zoeken...quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:39 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
Op de 10 positie is verdedigen ook niet een van de belangrijkste zaken ..
persoonlijk zie ik liever een technisch begaafde speler die ook wat "meters maakt".
Immers loopt naar mijn idee te ver terug waardoor hij "scherpte" mist in de afronding..
stoppen op het middenveld en de verdedigende taken voor de verdedigende middenvelders laten zal vast al wat helpen...
Indi is altijd fit.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:28 schreef Jimbo het volgende:
Volgens het Eindhovens Dagblad is Martins Indi gewoon op tijd fit voor de wedstrijd tegen Roda
Wij spelen niet met een 10quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:39 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
Op de 10 positie is verdedigen ook niet een van de belangrijkste zaken ..
persoonlijk zie ik liever een technisch begaafde speler die ook wat "meters maakt".
Immers loopt naar mijn idee te ver terug waardoor hij "scherpte" mist in de afronding..
stoppen op het middenveld en de verdedigende taken voor de verdedigende middenvelders laten zal vast al wat helpen...
wat zeiken we dan ..quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wij spelen niet met een 10
Zo staat het
--------------Clasie-----------------
Immers----------------Vilhena
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |