Neequote:
Nee, Chadli raakte geblesseerd van zijn eigen schwalbe. Hoe episch.quote:
Boskamp ontkende het anders ook niet. Laat Feyenoord maar met een statement komen, ik neem aan dat Van der Gijp wel weet dat het 2 weken was en niet 2 dagen.quote:Op maandag 5 november 2012 23:17 schreef Caland het volgende:
Goh, nu het Van der Gijp betreft is Derksen opeens wakker dat Feyenoord constant foute verhalen de wereld in helpt.
Tuurlijk komt Feyenoord niet met een statement. Die geven gewoon zanger Rinus een paar knaken om de boel recht te lullen.quote:Op maandag 5 november 2012 23:28 schreef macca728 het volgende:
[..]
Boskamp ontkende het anders ook niet. Laat Feyenoord maar met een statement komen, ik neem aan dat Van der Gijp wel weet dat het 2 weken was en niet 2 dagen.
Hij verstapte zich gewoon.quote:Op maandag 5 november 2012 22:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, Chadli raakte geblesseerd van zijn eigen schwalbe. Hoe episch.
Laat mij nou de boel nou een beetje chargeren man, eikel.quote:Op maandag 5 november 2012 23:33 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Hij verstapte zich gewoon.
Dat een schwalbe noemen
Wel ontzettend slecht van Feyenoord als het allemaal kloptquote:Op maandag 5 november 2012 23:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Tuurlijk komt Feyenoord niet met een statement. Die geven gewoon zanger Rinus een paar knaken om de boel recht te lullen.
De club Feyenoord is natuurlijk iets heel anders dan die kneuzen die het besturen.quote:Op maandag 5 november 2012 23:37 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Wel ontzettend slecht van Feyenoord als het allemaal klopt
beetje pochen met clubliefde (Guidetti wtf) als de camera erop staat ja
Was gewoon natuurlijk heel goedkoop zieltjes scoren wat ze deden ermeequote:Op maandag 5 november 2012 23:39 schreef Caland het volgende:
[..]
De club Feyenoord is natuurlijk iets heel anders dan die kneuzen die het besturen.
Wat bedoel je?quote:Op maandag 5 november 2012 23:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Was gewoon natuurlijk heel goedkoop zieltjes scoren wat ze deden ermee
Beetje scoren bij het publiek door Guidetti dit te laten doenquote:
Hoezo? Hij nam gewoon afscheid. Dat gaat meestal zo.quote:Op maandag 5 november 2012 23:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Beetje scoren bij het publiek door Guidetti dit te laten doen
Meeste mensen nemen geen afscheid na 1 seizoen gespeeld te hebbenquote:Op maandag 5 november 2012 23:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoezo? Hij nam gewoon afscheid. Dat gaat meestal zo.
Vond het eerder vreemd dat ze hem niet even lieten praten en er van die kutplaten doorheen werden gedraaid.
Waarom niet? Hij werd topscorer op een onnavolgbare wijze. Dan verdien je wel een afscheid.quote:Op maandag 5 november 2012 23:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Meeste mensen nemen geen afscheid na 1 seizoen gespeeld te hebben
Dit moet serieus de 1e keer zijn geweest dat een speler na 1 seizoen een afscheid kreegquote:Op maandag 5 november 2012 23:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom niet? Hij werd topscorer op een onnavolgbare wijze. Dan verdien je wel een afscheid.
Ik zie echt niet in waarom. Een speler die zo belangrijk is geweest in een memorabel seizoen verdient gewoon een afscheid. En wat is nou een mooier moment dan voor de (misschien wel zijn) klassieker.quote:Op maandag 5 november 2012 23:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dit moet serieus de 1e keer zijn geweest dat een speler na 1 seizoen een afscheid kreeg
Verder heel slim van Feyenoord om in te haken op de uitnodiging van Eredivisie Live hoor, maar het is verder gewoon goedkoop scoren
Hoezo zijn klassieker?quote:Op maandag 5 november 2012 23:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie echt niet in waarom. Een speler die zo belangrijk is geweest in een memorabel seizoen verdient gewoon een afscheid. En wat is nou een mooier moment dan voor de (misschien wel zijn) klassieker.
Hij scoorde er vorig jaar 3 geloof ik, dan is het toch mooi dat hij uitgerekend bij die pot zijn afscheid neemt.quote:
Daar heeft Guidetti natuurlijk helemaal niks over te vertellen. Verder is het sowieso maar onzin om een speler te huren die pas in januari fit is.quote:Die Guidetti weet maar al te goed hoe hij publiek moet bespelen en dat heeft ie ook echt gedaan maar als ie echt zo'n fan van jullie was geweest dan was ie dit seizoen gewoon gebleven en had ie niet op een andere club mikken want het stond vast dat ie weer verhuurd zou worden
Denk je dat ie in Januari wel komt dan?quote:Op maandag 5 november 2012 23:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij scoorde er vorig jaar 3 geloof ik, dan is het toch mooi dat hij uitgerekend bij die pot zijn afscheid neemt.
[..]
Daar heeft Guidetti natuurlijk helemaal niks over te vertellen. Verder is het sowieso maar onzin om een speler te huren die pas in januari fit is.
Guidetti wist ook pas een week van tevoren of hij kon afreizen naar Rotterdam, maar hij riep al maanden geleden dat hij dan sowieso in de Kuip wou zijn. Dus uitnodiging of niet, zijn afscheid was dan geweest of op een later moment.quote:Op maandag 5 november 2012 23:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Denk je dat ie in Januari wel komt dan?
En verder is ie op uitnodiging van EL gekomen en heeft feyenoord daar slim op ingespeeld nogmaals, maar dat zie ik nog steeds als goedkoop scoren.
Wanneer was anders die afscheid geweest?
Ja maar jij weet net als iedereen anders dat spelers wel vaker dingen roepenquote:Op maandag 5 november 2012 23:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Guidetti wist ook pas een week van tevoren of hij kon afreizen naar Rotterdam, maar hij riep al maanden geleden dat hij dan sowieso in de Kuip wou zijn. Dus uitnodiging of niet, zijn afscheid was dan geweest of op een later moment.
En City wil hem niet meer uitlenen aan een nederlandse club. Die hebben hem getest op dat niveau, geslaagd, en nu willen ze hem verhuren aan een club die wat hoger speelt. Ook dat is al lang en breed bekend.
Ik twijfel niet aan z'n oprechtheid. Kan ook niet anders dan dat die gozer het hier vorig seizoen ontzettend naar z'n zin heeft gehad. Dat hij de ambitie heeft om in de PL te slagen kan je hem moeilijk kwalijk nemen op zijn leeftijd. Dat vind ik alleen maar positief. Hij was voor één seizoen uitgeleend en heeft alles gegeven en blijft de club nog steeds volgen. Dat laatste hoeft hij niet te doen.quote:Op maandag 5 november 2012 23:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoezo zijn klassieker?
Die Guidetti weet maar al te goed hoe hij publiek moet bespelen en dat heeft ie ook echt gedaan maar als ie echt zo'n fan van jullie was geweest dan was ie dit seizoen gewoon gebleven en had ie niet op een andere club gaan mikken want het stond vast dat ie weer verhuurd zou worden
Ben ik het verder helemaal met je mee eens hoorquote:Op maandag 5 november 2012 23:55 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Ik twijfel niet aan z'n oprechtheid. Kan ook niet anders dan dat die gozer het hier vorig seizoen ontzettend naar z'n zin heeft gehad. Dat hij de ambitie heeft om in de PL te slagen kan je hem moeilijk kwalijk nemen op zijn leeftijd. Dat vind ik alleen maar positief. Hij was voor één seizoen uitgeleend en heeft alles gegeven en blijft de club nog steeds volgen. Dat laatste hoeft hij niet te doen.
Ja, maar zo redeneert City en ook Guidetti niet. Guidetti heeft vorig jaar ook altijd al geroepen dat Feyenoord slechts een springplank was voor één seizoen. Daarom zijn mensen ook gek op hem, net als met Bakkal maakt hij geen loze beloftes. Zelf wou hij zich bewijzen bij City, maar toen kwam die blessure.quote:Op maandag 5 november 2012 23:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar jij weet net als iedereen anders dat spelers wel vaker dingen roepen
En verder denk ik zelf dat City er verstandig aan was geweest om hem nog sowieso een jaar bij Feyenoord te laten of langer, hij zal daar toch nooit doorbreken en als ie was door blijven scoren en hadden ze veel meer geld voor hem kunnen krijgen dan wanneer ie 8 goals bij een Wigan,Bolton of een Italiaanse club bij wijze van had gemaakt
Zit wel wat in ja wat je zegtquote:Op maandag 5 november 2012 23:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, maar zo redeneert City en ook Guidetti niet. Guidetti heeft vorig jaar ook altijd al geroepen dat Feyenoord slechts een springplank was voor één seizoen. Daarom zijn mensen ook gek op hem, net als met Bakkal maakt hij geen loze beloftes. Zelf wou hij zich bewijzen bij City, maar toen kwam die blessure.
De Nederlandse competitie wordt gewoon steeds minder interessant. Daarom mag je blij zijn als je zo'n speler uberhaupt een jaartje mag huren. Als Twente hem toen had aangetrokken hadden ze helemaal de jackpot gehad natuurlijk. Hadden ze nu niet hoeven aankutten met zo'n matige Castaignos voor 6 miljoen.quote:Op maandag 5 november 2012 23:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zit wel wat in ja wat je zegt
Misschien snap ik de voetballers van tegenwoordig gewoon niet meer
Ik weet niet of hij bij Twente net zo goed tot zijn recht was gekomen hoorquote:Op dinsdag 6 november 2012 00:04 schreef Caland het volgende:
[..]
De Nederlandse competitie wordt gewoon steeds minder interessant. Daarom mag je blij zijn als je zo'n speler uberhaupt een jaartje mag huren. Als Twente hem toen had aangetrokken hadden ze helemaal de jackpot gehad natuurlijk. Hadden ze nu niet hoeven aankutten met zo'n matige Castaignos voor 6 miljoen.
Want?quote:Op dinsdag 6 november 2012 00:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij bij Twente net zo goed tot zijn recht was gekomen hoor
Denk ik gewoonquote:
Sorry Calliequote:Op maandag 5 november 2012 23:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Laat mij nou de boel nou een beetje chargeren man, eikel.
Toen had hij nog niet bij Feyenoord gespeeldquote:
Op zich vind ik hem niet eens zo'n geweldenaar maar vorig seizoen klopte alles gewoon. Beter voor hem dat hij hier geen tweede seizoen heeft gespeeld, want ik heb zo'n gevoel dat het dit jaar wel eens vies tegen zou kunnen zijn gevallen. Sowieso verloopt zo'n tweede seizoen voor die jonge gasten vaak erg moeizaam.quote:Op dinsdag 6 november 2012 00:04 schreef Caland het volgende:
[..]
De Nederlandse competitie wordt gewoon steeds minder interessant. Daarom mag je blij zijn als je zo'n speler uberhaupt een jaartje mag huren. Als Twente hem toen had aangetrokken hadden ze helemaal de jackpot gehad natuurlijk. Hadden ze nu niet hoeven aankutten met zo'n matige Castaignos voor 6 miljoen.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 07:55 schreef Irritatie100 het volgende:
Ach, dat afscheid.. kan me herinneren dat er voor fucking Alexander Östlund net zo hard geklapt werd
Je weet toch onderhand we hoe Feyenoord te werk gaat, dit is niets nieuws hoor.quote:Op maandag 5 november 2012 23:37 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Wel ontzettend slecht van Feyenoord als het allemaal klopt
beetje pochen met clubliefde (Guidetti wtf) als de camera erop staat ja
quote:Reactie geplaatst door Misha Mes op 06-11-2012 om 07:53Hou er ook rekening mee.dat fernandez gaat vertrekken en dat feyenoord leerdam nog wilt verkopen in de winterstop het zal nie veel zijn wat je er voor krijgt maar dat kan er ook bij mee rekenen
Reactie geplaatst door datenewoordFEYENOORD op 06-11-2012 om 07:25Leerdam verkopen voor 12 miljoen en we zijn schulden vrij
Reactie geplaatst door FR_Guido op 06-11-2012 om 07:28En jij denkt dat club geïnteresseerd zijn in hem? en zeker niet voor 12 miljoen....
quote:Feyenoord zal een dezer dagen haar jaarverslag presenteren, waaruit zal blijken dat de Rotterdamse club over het boekjaar 2011/2012 een nettowinst van 6 miljoen euro heeft behaald, zo meldt het Algemeen Dagblad maandagochtend. In die winst is de opbrengst uit de transfers van Ron Vlaar en Karim El Ahmadi meegenomen. De schuld van Feyenoord zou inmiddels gereduceerd zijn van een bedrag van 43 miljoen euro in 2010 naar zo'n 12 miljoen euro. De directie van de Stadionclub aast op een toptransfer van één van haar vele talenten om zo in een klap schuldenvrij te geraken.
Zou dat wel kloppen?quote:
Zitten de transfers van Vlaar en Karim bij he, dan kom je een heel stuk. Tel daar bij op alle bezuinigingen, dus ik denk het wel ja.quote:
Ik bedoel, dan zou het toch meer moeten zijn?quote:Op dinsdag 6 november 2012 08:38 schreef Typisch het volgende:
ansfers van Vlaar en Karim bij he, dan kom je een
quote:Reactie geplaatst door FRjack op 06-11-2012 om 07:50Matige journalistiek van het AD weer, het verbaast al lang niet meer. Zelfs een amateur als ik kan opmerken dat het niet klopt wat hier gesteld wordt. Vlaar is verkocht op 27 juli, bijna een maand na het sluiten van het boekjaar 2011-2012, welke liep van 1 juli 2011 tot 30 juni 2012. Als je bedenkt dat Feyenoord een winst van +/- 4 miljoen voorspeld had en daar de 2,8 miljoen van El Ahmadi, die wél (nipt) voor 1 juli verkocht werd, bij optelt, dan kom je uit op ongeveer 6 miljoen. Je blijft je verbazen over het journalistieke niveau van die gasten, niet te geloven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |