Neequote:
Nee, Chadli raakte geblesseerd van zijn eigen schwalbe. Hoe episch.quote:
Boskamp ontkende het anders ook niet. Laat Feyenoord maar met een statement komen, ik neem aan dat Van der Gijp wel weet dat het 2 weken was en niet 2 dagen.quote:Op maandag 5 november 2012 23:17 schreef Caland het volgende:
Goh, nu het Van der Gijp betreft is Derksen opeens wakker dat Feyenoord constant foute verhalen de wereld in helpt.
Tuurlijk komt Feyenoord niet met een statement. Die geven gewoon zanger Rinus een paar knaken om de boel recht te lullen.quote:Op maandag 5 november 2012 23:28 schreef macca728 het volgende:
[..]
Boskamp ontkende het anders ook niet. Laat Feyenoord maar met een statement komen, ik neem aan dat Van der Gijp wel weet dat het 2 weken was en niet 2 dagen.
Hij verstapte zich gewoon.quote:Op maandag 5 november 2012 22:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, Chadli raakte geblesseerd van zijn eigen schwalbe. Hoe episch.
Laat mij nou de boel nou een beetje chargeren man, eikel.quote:Op maandag 5 november 2012 23:33 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Hij verstapte zich gewoon.
Dat een schwalbe noemen
Wel ontzettend slecht van Feyenoord als het allemaal kloptquote:Op maandag 5 november 2012 23:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Tuurlijk komt Feyenoord niet met een statement. Die geven gewoon zanger Rinus een paar knaken om de boel recht te lullen.
De club Feyenoord is natuurlijk iets heel anders dan die kneuzen die het besturen.quote:Op maandag 5 november 2012 23:37 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Wel ontzettend slecht van Feyenoord als het allemaal klopt
beetje pochen met clubliefde (Guidetti wtf) als de camera erop staat ja
Was gewoon natuurlijk heel goedkoop zieltjes scoren wat ze deden ermeequote:Op maandag 5 november 2012 23:39 schreef Caland het volgende:
[..]
De club Feyenoord is natuurlijk iets heel anders dan die kneuzen die het besturen.
Wat bedoel je?quote:Op maandag 5 november 2012 23:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Was gewoon natuurlijk heel goedkoop zieltjes scoren wat ze deden ermee
Beetje scoren bij het publiek door Guidetti dit te laten doenquote:
Hoezo? Hij nam gewoon afscheid. Dat gaat meestal zo.quote:Op maandag 5 november 2012 23:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Beetje scoren bij het publiek door Guidetti dit te laten doen
Meeste mensen nemen geen afscheid na 1 seizoen gespeeld te hebbenquote:Op maandag 5 november 2012 23:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoezo? Hij nam gewoon afscheid. Dat gaat meestal zo.
Vond het eerder vreemd dat ze hem niet even lieten praten en er van die kutplaten doorheen werden gedraaid.
Waarom niet? Hij werd topscorer op een onnavolgbare wijze. Dan verdien je wel een afscheid.quote:Op maandag 5 november 2012 23:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Meeste mensen nemen geen afscheid na 1 seizoen gespeeld te hebben
Dit moet serieus de 1e keer zijn geweest dat een speler na 1 seizoen een afscheid kreegquote:Op maandag 5 november 2012 23:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom niet? Hij werd topscorer op een onnavolgbare wijze. Dan verdien je wel een afscheid.
Ik zie echt niet in waarom. Een speler die zo belangrijk is geweest in een memorabel seizoen verdient gewoon een afscheid. En wat is nou een mooier moment dan voor de (misschien wel zijn) klassieker.quote:Op maandag 5 november 2012 23:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dit moet serieus de 1e keer zijn geweest dat een speler na 1 seizoen een afscheid kreeg
Verder heel slim van Feyenoord om in te haken op de uitnodiging van Eredivisie Live hoor, maar het is verder gewoon goedkoop scoren
Hoezo zijn klassieker?quote:Op maandag 5 november 2012 23:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie echt niet in waarom. Een speler die zo belangrijk is geweest in een memorabel seizoen verdient gewoon een afscheid. En wat is nou een mooier moment dan voor de (misschien wel zijn) klassieker.
Hij scoorde er vorig jaar 3 geloof ik, dan is het toch mooi dat hij uitgerekend bij die pot zijn afscheid neemt.quote:
Daar heeft Guidetti natuurlijk helemaal niks over te vertellen. Verder is het sowieso maar onzin om een speler te huren die pas in januari fit is.quote:Die Guidetti weet maar al te goed hoe hij publiek moet bespelen en dat heeft ie ook echt gedaan maar als ie echt zo'n fan van jullie was geweest dan was ie dit seizoen gewoon gebleven en had ie niet op een andere club mikken want het stond vast dat ie weer verhuurd zou worden
Denk je dat ie in Januari wel komt dan?quote:Op maandag 5 november 2012 23:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij scoorde er vorig jaar 3 geloof ik, dan is het toch mooi dat hij uitgerekend bij die pot zijn afscheid neemt.
[..]
Daar heeft Guidetti natuurlijk helemaal niks over te vertellen. Verder is het sowieso maar onzin om een speler te huren die pas in januari fit is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |