abonnement Unibet Coolblue
pi_118870193

Inleiding/Spelregels
We bevinden ons in een dorp waarin een maffiagroep actief is en dorpelingen vermoordt. Deze maffialeden wonen echter ook gewoon in het dorp; het kan dus iedereen van je medespelers zijn. De dorpelingen moeten erachter zien te komen wie er tot de maffia behoren, door hints op te lossen en elke dag iemand (hopelijk een maffialid) te lynchen. Intussen moordt de maffia rustig door. Het is de bedoeling om alle maffialeden te vermoorden voordat ze er in grotere getale zijn dan de dorpsmensen.

In principe zijn er dus 2 soorten rollen:
- of je bent maffia
- of je bent dorpsbewoner (eventueel met een speciale rol, zie hieronder)
In de regel is er ongeveer 1 maffialid per 5 dorpsbewoners, dit kan lichtelijk variëren icm andere rollen.

Eerst zal iedereen een rol toegewezen krijgen via PM. Het is verboden om printscreens van je rol te versturen aan medespelers (indien dit wel gebeurt, aub melden bij de spelleiders). Na de rollenverdeling zal er een burgemeester door het dorp gekozen worden via een democratische verkiezing. Iedereen die wil mag zich hiervoor verkiesbaar stellen. De burgemeester zal een aantal bodyguards (speciale rol) krijgen, die zullen voorkomen dat de burgemeester 's nachts sterft aan de hand van de maffia. De burgemeester kan wel gelyncht worden door het dorp. De burgemeester heeft bij de dorpslynch een stem die extra zwaar telt en kan tevens eenmalig een dubbele dorpslynch instellen! Het is dus belangrijk om een betrouwbare burgemeester te kiezen.

De burgemeester mag dus in één dag naar zijn keuze een dubbele lynch instellen. Dit houdt in dat er die dag twee mensen gelyncht worden door het dorp. Iedereen mag dan op twee mensen stemmen, en de twee mensen met de meeste stemmen worden gelyncht. Dit moet binnen 12 uur na de nachtpost worden aangekondigd worden door de burgemeester.

Wanneer de maffia in de nacht dorpsbewoners heeft vermoord, zal er een verhaal komen waarin aanwijzingen verstopt zitten over de maffialeden. De dorpsleden moeten deze hints ontrafelen, om zo de maffialeden te vinden en te lynchen. De hints worden gehaald uit de ava's, fotoboeken en profielen van de maffialeden. Ook worden er hints uit de posthistory gehaald; hierbij wordt echter alleen gekeken naar het topic en niet naar wat de desbetreffende speler daar precies gepost heeft, en wordt slechts gekeken naar de eerste pagina van de posthistory.

's Nachts kunnen de maffialeden en mensen met speciale rollen de Spelleiders een PM sturen met hun actie voor die nacht. Let er hierbij goed op de tijd: tijdens de nacht dienen alle speciale rollen hun PM voor 22.00 uur doorgestuurd hebben, zodat de overgang kan plaatsvinden. Daarop volgt de overgang weer naar de dag. De eerste dag verkiest men de burgemeester, de uitslag van de verkiezing zal bekend zijn zodra iedereen gestemd heeft(max. 24 uur), waarna meteen de nacht ingaat. (waarin de speciale rollen hun PM's kunnen sturen naar de spelleider.) De uitslag van de nacht zal dan zo snel mogelijk bekend worden, waarna de dag weer zal ingaan en de dorpsbewoners aan de slag moeten om de hints op te lossen! Und so weiter!

De hints zitten verstopt in het verhaal van de nacht (het verhaal over de dorpslynch bevat dus geen hints), en verwijzen naar de maffialeden die aan het moorden zijn geweest. Aanwijzingen kunnen overal uit genomen worden; postcount, signature, avatar, etc. Deze teksten/plaatjes/whatever mag je dus ook niet veranderen zolang het spel duurt.

Tijdens de dag zal er iemand gelyncht worden door het dorp, n.a.v. de kills van de nacht. Hierbij mag iedereen stemmen, in het topic! Om er achter te komen hoe je precies moet stemmen, lees dan even verder bij stemregels.

Als de maffia de overhand krijgt (het dorp heeft niet genoeg stemkracht meer om maffia te lynchen waardoor de maffia gewoon de stad kan uitmoorden), verliest de stad. Het dorp wint als alle maffia dood is

Stemregels:

1. Je moet duidelijk aangeven voor wie je stemt. Bijvoorbeeld: ##Ik stem voor Piet.; Zorg ook dat je het lijstje met stemmen even kopieert en je eigen stem toevoegt. Wanneer je alleen zegt te stemmen maar het lijstje niet overneemt en aanvult, telt je stem niet mee.
2. Je mag niet stemmen a lá "Ik stem nu voor Piet, maar als het helpt om Jan te redden stem ik op Henk". Je kunt wel je stem veranderen door gewoon dit te posten:;##unvote Jan, ##vote Piet;
3. Je mag niet op jezelf of iemand stemmen die dood is.
4. In het geval van twee man met evenveel stemmen zal degene die als eerste dit stemaantal heeft bereikt gelyncht worden.
5. Je MOET stemmen voor 19.00 uur. Doe je dit 2 x niet, dan volgt een automatische lynch. Burgemeestersverkiezing telt ook mee.
6. Je mag je stem niet terugtrekken, wijzigen mag zo lang de lynch nog niet geweest is.

Algemene gameregels:
1. Zodra je dood bent mag je niets zeggen dat het spel kan beïnvloeden. Je mag gerust posten, maar let op wat je zegt.
2. Probeer aub de posts gerelateerd te houden aan het spel.
3. Zorg dat je betrokken blijft bij het spel; dit hoeft niet door 24/7 je aanwezigheid te melden in het topic, maar zorg wel dat je stemt. Vooral als je een speciale rol hebt, is je aanwezigheid eigenlijk elke dag even nodig.
4. Ruzies zijn uit den boze, die vecht je maar via PM uit.
5. Tijdens het spel verander je niks aan je fobo/ava/sig/ etc. Gebeurt dit wel, dan volgt automatisch uitschakeling!

Deadlines

De dag eindigt om 19.00. Dan worden de uitslagen van de stemmingen bekend gemaakt. Vanaf dat moment hebben de mensen met een speciale rol de gelegenheid om een PM te sturen naar de Spelleider.


De nacht eindigt om 22.00. Na 22.00 worden de activiteiten van de speciale rollen bekend gemaakt met bijbehorende hints. Vanaf dat moment is het tijd om de hints op te lossen en te stemmen voor de dagelijkse dorpslynch.

Alle nachtvaardigheden moeten voor 21:30 binnen zijn. Voor de maffialeden geldt: een PM met daarin de personen die vermoord worden, alsmede door welke maffialeden zij vermoord worden.

Rollen:
Zoals al eerder benoemd, er zijn dus verschillende rollen in het spel. Aan het begin krijgt iedereen een PM met daarin zijn/haar rol. Lees hieronder wat je rol inhoudt, mocht je daarna nog vragen hebben over je rol stel ze dan in PM naar de spelleiders:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deelnemers
1. Crutch Profiel | History | Fotoboek spion (modkill)
2. AlbinoBambi Profiel | History | Fotoboek Townie/lover
3. Chuck-N0rr1s Profiel | History | Fotoboek maffia
4. Harajuku. Profiel | History | Fotoboek
5.TheVulture Profiel I History I Fotoboek bomb
6. Gomi Profiel | History | Fotoboek advocaat
7. Peter Profiel | History | Fotoboek Maffia
8. DuTank Profiel | History | Fotoboek
9. DrNick Profiel | History | Fotoboek doctor
10. Tamashii Profiel | History | Fotoboek
11. CaLeX Profiel | History | Fotoboek
12. Roger_Epiales Profiel | History | Fotoboek
13. plopkweker Profiel | History | Fotoboek
14. MaJo Profiel | History | Fotoboek
15. tdrone Profiel | History | Fotoboek
16. Soempie Profiel | History | Fotoboek[/s]Maffia/lookout
17. [s]BeamofLight Profiel | History | Fotoboek
Rechercheur
18. timmmmm Profiel | History | Fotoboek maffia
19. Fogel Profiel | History | Fotoboek townie
20. Etcetera Profiel | History | Fotoboek blacksmith
21. Cosmo2.0 Profiel | History | Fotoboek town elder
22. Rockfire Profiel | History | Fotoboek maffiahoer
23. lynda Profiel | History | Fotoboek Sniper
24. Bartjebart Profiel | History | Fotoboek watcher

Belangrijke linkjes:
Dag 1
Nacht 1
Dag 2
Nacht 2
Dag 3
Nacht 3
Dag 4
Nacht 4
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_118870223
Hahahaha geniaal. Hoe laat had jij gepm-ed dan Majo?

Ik heb twee of drie keer maffia weggehaald.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  Redactie Frontpage maandag 5 november 2012 @ 22:07:52 #3
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_118870270
quote:
9s.gif Op maandag 5 november 2012 22:02 schreef Harajuku. het volgende:
Arme Etc
Ja he ;(
Het begon met Soempie die me aansprak. En ik had 0,00 reden om Soempie níet te vertrouwen :') 8)7 En daar heeft de mafia mooi gebruik van gemaakt :')
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_118870288
quote:
17s.gif Op maandag 5 november 2012 22:07 schreef Tamashii het volgende:
Hahahaha geniaal. Hoe laat had jij gepm-ed dan Majo?

Ik heb twee of drie keer maffia weggehaald.
Ik vond die sigaar, vrijheidsstrijder en bijna 18 echt zo geniaal gevonden dat ik echt geloofde dat je maffia was... gelukkig wist Bartje me nog te overtuigen :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 5 november 2012 @ 22:08:57 #5
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_118870332
Was een beetje onhandig dat de maffia allemaal op tamashii stemde. Daardoor was ze voor mij totaal niet meer verdacht
Wat doe ik hier?
  Moderator maandag 5 november 2012 @ 22:09:06 #6
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_118870342
quote:
17s.gif Op maandag 5 november 2012 22:07 schreef Tamashii het volgende:
Hahahaha geniaal. Hoe laat had jij gepm-ed dan Majo?

Ik heb twee of drie keer maffia weggehaald.
Tien over 7 ofzo?

Maar er is toch alleen maar maffia gelynched, geen een keer gekilled 's nachts?
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_118870347
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 22:08 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik vond die sigaar, vrijheidsstrijder en bijna 18 echt zo geniaal gevonden dat ik echt geloofde dat je maffia was... gelukkig wist Bartje me nog te overtuigen :D
Ja wat een bitchez he! :9
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_118870365
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 22:08 schreef tdrone het volgende:
Was een beetje onhandig dat de maffia allemaal op tamashii stemde. Daardoor was ze voor mij totaal niet meer verdacht
Nou, ik was de eerste avond anders al bijna weg.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_118870378
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 22:09 schreef MaJo het volgende:

[..]

Tien over 7 ofzo?

Maar er is toch alleen maar maffia gelynched, geen een keer gekilled 's nachts?
Nee?
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  Moderator maandag 5 november 2012 @ 22:09:49 #10
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_118870389
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 22:08 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik vond die sigaar, vrijheidsstrijder en bijna 18 echt zo geniaal gevonden dat ik echt geloofde dat je maffia was... gelukkig wist Bartje me nog te overtuigen :D
En die hints sloegen dus op mij en ik werd totaal niet verdacht _O-
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_118870408
quote:
9s.gif Op maandag 5 november 2012 21:55 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Daar zat een tactiek achter. Ik had bedacht dat als de lookout ziet wie er allemaal bij iemand aanwezig waren, hij dan ook de BGs zou zien als die in actie moesten komen.

Plop de eerste BG bleef alleen maar leven, en toen werden we ook nog gespot dus toen kreeg de rest cold feet
B-)
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 21:58 schreef DrNick het volgende:
En ik Plopkweker tweemaal gered van de dood _O-
Waarvoor dank :7
Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.
  maandag 5 november 2012 @ 22:10:21 #12
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118870420
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 22:08 schreef tdrone het volgende:
Was een beetje onhandig dat de maffia allemaal op tamashii stemde. Daardoor was ze voor mij totaal niet meer verdacht
Het leek een Tamashii-lynch te gaan worden, dusdaarkan jede mafia nietechtop aanspreken
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_118870424
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 22:09 schreef MaJo het volgende:

[..]

Tien over 7 ofzo?

Maar er is toch alleen maar maffia gelynched, geen een keer gekilled 's nachts?
Jij bent nu toch ook gekilled snachts? En nog eentje sowieso snachts door mij. Vorige nacht geloof ik.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  maandag 5 november 2012 @ 22:11:10 #14
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118870456
Waaat, j ejat mijn lookouttactiek terwijl ik die zelf niet eens zo mocht gebruiken?/
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_118870482
quote:
7s.gif Op maandag 5 november 2012 22:10 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Het leek een Tamashii-lynch te gaan worden, dusdaarkan jede mafia nietechtop aanspreken
Jij heb me nog niet helemaal overtuigd dat tam onschuldig is.. ~O>
Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.
pi_118870523
quote:
9s.gif Op maandag 5 november 2012 22:11 schreef Harajuku. het volgende:
Waaat, j ejat mijn lookouttactiek terwijl ik die zelf niet eens zo mocht gebruiken?/
Nou bij jou was het zo dat ik zei dat burgemeester binnen zat en zijn BG's ook al binnen zouden zijn... dan komen ze technisch gesproken niet op bezoek :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_118870558
Wie willen de nieuwe SL's zijn?
Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.
  maandag 5 november 2012 @ 22:13:20 #18
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_118870566
quote:
9s.gif Op maandag 5 november 2012 22:11 schreef Harajuku. het volgende:
Waaat, j ejat mijn lookouttactiek terwijl ik die zelf niet eens zo mocht gebruiken?/
gmta
Laffe huichelaar
  Moderator maandag 5 november 2012 @ 22:13:38 #19
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_118870581
quote:
17s.gif Op maandag 5 november 2012 22:10 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Jij bent nu toch ook gekilled snachts? En nog eentje sowieso snachts door mij. Vorige nacht geloof ik.
Ja dat is waar, je hebt Timmmmm omgelegd vannacht :Y en mij natuurlijk maar dat leek me logisch ;) waarom verdacht je mij?
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_118870592
quote:
11s.gif Op maandag 5 november 2012 22:13 schreef plopkweker het volgende:
Wie willen de nieuwe SL's zijn?
Dit is de eerste keer dat ik het een beetje snap, dus het volgende spel wil ik het doen. :@
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_118870620
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2012 22:13 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ja dat is waar, je hebt Timmmmm omgelegd vannacht :Y en mij natuurlijk maar dat leek me logisch ;) waarom verdacht je mij?
Intuïtie. :@
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  maandag 5 november 2012 @ 22:15:07 #22
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118870682
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 22:12 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Nou bij jou was het zo dat ik zei dat burgemeester binnen zat en zijn BG's ook al binnen zouden zijn... dan komen ze technisch gesproken niet op bezoek :D
En me daar ook nog een lookout mee laten verneuken.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_118870703
quote:
17s.gif Op maandag 5 november 2012 22:13 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Dit is de eerste keer dat ik het een beetje snap, dus het volgende spel wil ik het doen. :@
Ik begin het ook aardig te snappen, maar in de 3 of 4 potjes dat ik mee heb gespeeld ben ik 2x BG en 2x dorp geweest :D :')

Ik wil eerst andere rollen wat beter leren kennen
Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.
  Moderator maandag 5 november 2012 @ 22:15:34 #24
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_118870716
quote:
17s.gif Op maandag 5 november 2012 22:14 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Intuïtie. :@
Goede intuïtie ^O^
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  maandag 5 november 2012 @ 22:15:40 #25
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118870726
quote:
17s.gif Op maandag 5 november 2012 22:14 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Intuïtie. :@
Vond je mijn Majo-hints niet wat? Enikben overigensnogsteeds benieuwd naar dietopics die je bij mij had
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_118870727
quote:
7s.gif Op maandag 5 november 2012 22:15 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

En me daar ook nog een lookout mee laten verneuken.
Interpretatie van de SL he :*
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_118870731
Ik zou echt best graag een keer SL kunnen zijn, maar ben bang dat ik er de tijd niet voor heb.

En ik kan nooit zulke mooie verhaaltjes schrijven. O+
pi_118870740
Kunnen we alweer registreren voor de volgende ronde?
pi_118870772
quote:
17s.gif Op maandag 5 november 2012 22:14 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Intuïtie. :@
Grappig. Ik had juist MaJo weggestreept als mogelijke maffia. Op de een of andere manier zou dat gewoon echt niet kunnen kloppen :')
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  maandag 5 november 2012 @ 22:16:34 #30
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118870788
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 22:15 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Interpretatie van de SL he :*
Neuh, dat was flauw. Ik vroeg het je, en ipv nee te zeggen laat je me de lookout verneuken :')
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  maandag 5 november 2012 @ 22:16:56 #31
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_118870817
quote:
14s.gif Op maandag 5 november 2012 22:15 schreef plopkweker het volgende:

[..]

Ik begin het ook aardig te snappen, maar in de 3 of 4 potjes dat ik mee heb gespeeld ben ik 2x BG en 2x dorp geweest :D :')

Ik wil eerst andere rollen wat beter leren kennen
Ach ik doe nu al een tijdje mee ben 1 keer maffia ,1 keer bg en de rest altijd dorp :')
Wat doe ik hier?
pi_118870825
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 22:16 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Grappig. Ik had juist MaJo weggestreept als mogelijke maffia. Op de een of andere manier zou dat gewoon echt niet kunnen kloppen :')
Ik blij dat jij bij mij zat de 1e nacht en dat Hara gelijk hints vond _O_
pi_118870862
quote:
8s.gif Op maandag 5 november 2012 22:16 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Neuh, dat was flauw. Ik vroeg het je, en ipv nee te zeggen laat je me de lookout verneuken :')
Ik zei toen toch dat het niet mocht en je gaf een alternatief op toch? :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_118870875
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 22:17 schreef lynda het volgende:

[..]

Ik blij dat jij bij mij zat de 1e nacht en dat Hara gelijk hints vond _O_
Ja dat was wel echt een toevalstreffer :')
En dat was heul niet de bedoeling dat je dood zou gaan! :(
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  Moderator maandag 5 november 2012 @ 22:18:03 #35
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_118870890
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 22:08 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik vond die sigaar, vrijheidsstrijder en bijna 18 echt zo geniaal gevonden dat ik echt geloofde dat je maffia was... gelukkig wist Bartje me nog te overtuigen :D
En die hints sloegen dus op mij en ik werd totaal niet verdacht _O-
quote:
14s.gif Op maandag 5 november 2012 22:15 schreef plopkweker het volgende:

[..]

Ik begin het ook aardig te snappen, maar in de 3 of 4 potjes dat ik mee heb gespeeld ben ik 2x BG en 2x dorp geweest :D :')

Ik wil eerst andere rollen wat beter leren kennen
Ik heb 100x meegedaan en ben een paar keer maffia geweest, 1x rechercheur en voor de rest altijd dorp. De kans is dus groot dat je de volgende paar potjes ook dorp bent :)

Ik zou best SL willen zijn maar qua tijden komt het met niet uit en sowieso op het moment niet omdat vriendlief al vindt dat ik teveel achter de computer zit :@ :')
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  maandag 5 november 2012 @ 22:18:05 #36
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_118870891
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 22:16 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Grappig. Ik had juist MaJo weggestreept als mogelijke maffia. Op de een of andere manier zou dat gewoon echt niet kunnen kloppen :')
Ik ook, vanwege timmmmm


Dank aan de SL's overigens!
Wat doe ik hier?
  Moderator maandag 5 november 2012 @ 22:19:12 #37
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_118870947
Inderdaad bedankt SL's *O* :*

Hara, waarom verdacht je mij meteen?
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_118870974
Maar aan Liesje en Erik, klopte die hints van mij wel een beetje? :P
Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.
pi_118871002
Tevens bedankt voor het SL'en ^O^ :7
Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.
  maandag 5 november 2012 @ 22:20:21 #40
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118871022
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 22:19 schreef MaJo het volgende:
Inderdaad bedankt SL's *O* :*

Hara, waarom verdacht je mij meteen?
Ik verdacht je niet eteen, maar ik vertrouwde je voor geen meter want je gedrag was behoorlijk anders. wat ik overigens niet zo kan beschrijven.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_118871041
SL's, ik vind dat er best wat meer chaos had mogen zijn. ;)

Het was wel een vermakelijk potje! En zooo moeilijk om een lover te kiezen. Ik wou Hara. :D Maar dat was niet slim, want dan zou de BM via mij dood kunnen. Toen twijfelde ik tussen TV en lynda, wel blij dat ik TV heb gekozen, anders was ik helemaal meteen dood geweest. :')
  maandag 5 november 2012 @ 22:21:02 #42
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118871068
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 22:17 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik zei toen toch dat het niet mocht en je gaf een alternatief op toch? :D
Oh, in mijn herinnering liet je me alsnog daarheen gaan :') Zal dan wel niet, my bad.

Ha, mijn spatiebalk lijkt weer wat beter.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_118871080
Heb ook nog even timmmm overwogen, dat was wel mooi geweest. _O-
  maandag 5 november 2012 @ 22:21:35 #44
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118871100
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 22:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
SL's, ik vind dat er best wat meer chaos had mogen zijn. ;)

Het was wel een vermakelijk potje! En zooo moeilijk om een lover te kiezen. Ik wou Hara. :D Maar dat was niet slim, want dan zou de BM via mij dood kunnen. Toen twijfelde ik tussen TV en lynda, wel blij dat ik TV heb gekozen, anders was ik helemaal meteen dood geweest. :')
Onze liefde :'(
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_118871120
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 22:21 schreef AlbinoBambi het volgende:
Heb ook nog even timmmm overwogen, dat was wel mooi geweest. _O-
Ik had net zitten verkondigen dat ik de bom was en toen kwam ik erachter dat jij mijn lover was... daar baalde ik nog best van _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_118871128
quote:
13s.gif Op maandag 5 november 2012 22:21 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Onze liefde :'(
Ik heb anders gekozen om jouw leven te redden! O+
pi_118871130
Top.

1. DrNick Profiel | History | Fobo
  Moderator maandag 5 november 2012 @ 22:22:06 #48
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_118871134
quote:
14s.gif Op maandag 5 november 2012 22:20 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik verdacht je niet eteen, maar ik vertrouwde je voor geen meter want je gedrag was behoorlijk anders. wat ik overigens niet zo kan beschrijven.
Ik probeerde juist zo normaal mogelijk te doen :D
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_118871146
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 22:21 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik had net zitten verkondigen dat ik de bom was en toen kwam ik erachter dat jij mijn lover was... daar baalde ik nog best van _O-
_O- Sorry. Maar uiteindelijk ben ik door jou dood gegaan en niet andersom. :6
pi_118871168
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 22:21 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik had net zitten verkondigen dat ik de bom was en toen kwam ik erachter dat jij mijn lover was... daar baalde ik nog best van _O-
Oh? :P
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_118871180
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 22:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
SL's, ik vind dat er best wat meer chaos had mogen zijn. ;)

Het was wel een vermakelijk potje! En zooo moeilijk om een lover te kiezen. Ik wou Hara. :D Maar dat was niet slim, want dan zou de BM via mij dood kunnen. Toen twijfelde ik tussen TV en lynda, wel blij dat ik TV heb gekozen, anders was ik helemaal meteen dood geweest. :')
Ik zou mezelf inderdaad ook nooit aan een Hara, TV, Tim ofzo durven koppelen omdat ik dan bang ben dat ze (indien geen maffia) ze snel dood gaan :') Of ikzelf :')
pi_118871209
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 22:22 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

_O- Sorry. Maar uiteindelijk ben ik door jou dood gegaan en niet andersom. :6
Ja.... maar ik vond het achteraf leuk hoor :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_118871216
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 22:22 schreef lynda het volgende:

[..]

Ik zou mezelf inderdaad ook nooit aan een Hara, TV, Tim ofzo durven koppelen omdat ik dan bang ben dat ze (indien geen maffia) ze snel dood gaan :') Of ikzelf :')
Oeh wil je de volgende keer met mij lover zijn O+

Ik heb het heul lang overleefd! :D!
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_118871220
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 22:22 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Oh? :P
Wat? :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 5 november 2012 @ 22:23:53 #55
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118871222
do 25 oktober 2012 23:04u door TheVulture
Ik heb besloten dat je toch bij Timmmmm hebt gekeken, maar helaas, de burgemeesterswoning lag er de hele avond verlaten bij.

Zie je wel }:| DAt was echt flauw man, je liet ook al een kill of zo van ons mislukken door de tijden van insturen. WAT HADDEN WE HET TOCH SLECHT

:')
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_118871237
1. DrNick Profiel | History | Fobo
2. plopkweker Profiel | History | Fotoboek
Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.
pi_118871245
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 22:22 schreef lynda het volgende:

[..]

Ik zou mezelf inderdaad ook nooit aan een Hara, TV, Tim ofzo durven koppelen omdat ik dan bang ben dat ze (indien geen maffia) ze snel dood gaan :') Of ikzelf :')
Ja, maar dat is het lastige. Want in de eerste nacht worden ook vaak niet zo actieve spelers gekilled, om het spel leuk te houden. Dus ik had echt geen idee. :')
  maandag 5 november 2012 @ 22:24:31 #58
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118871261
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 22:22 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik probeerde juist zo normaal mogelijk te doen :D
Noh, je was echt anders :+
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_118871280
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 22:23 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ja.... maar ik vond het achteraf leuk hoor :D
Gelukkig maar. *;
pi_118871319
quote:
13s.gif Op maandag 5 november 2012 22:23 schreef Harajuku. het volgende:
do 25 oktober 2012 23:04u door TheVulture
Ik heb besloten dat je toch bij Timmmmm hebt gekeken, maar helaas, de burgemeesterswoning lag er de hele avond verlaten bij.

Zie je wel }:| DAt was echt flauw man, je liet ook al een kill of zo van ons mislukken door de tijden van insturen. WAT HADDEN WE HET TOCH SLECHT

:')
Ja maar dat was dus omdat Timmmmm de vigilante was er niemand thuis was :')

In de rolbeschrijving zie je alleen maar bezoek... en geen vertrekkende mensen.... Interpretatie enzo O+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_118871363
Het is wel een uitdaging als SL met mensen als Hara en Timmmmm die echt de randen opzoeken van wat er wel en niet kan :D O+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  One tough cookie maandag 5 november 2012 @ 22:31:10 #62
169210 liesje1979
pi_118871607
1. Crutch Profiel | History | Fotoboek Spy
2. AlbinoBambi Profiel | History | Fotoboek Townie (Lover met TV)
3. Chuck-N0rr1s Profiel | History | Fotoboek Maffia
4. Harajuku. Profiel | History | Fotoboek Townie
5.TheVulture Profiel I History I Fotoboek Bomb (Lover met albino)
6. Gomi Profiel | History | Fotoboek Advocaat -
7. Peter Profiel | History | Fotoboek Maffia
8. DuTank Profiel | History | Fotoboek Zombie
9. DrNick Profiel | History | Fotoboek Doctor
10. Tamashii Profiel | History | Fotoboek Vigilante
11. CaLeX Profiel | History | Fotoboek townie
12. Roger_Epiales Profiel | History | Fotoboek Townie
13. plopkweker Profiel | History | Fotoboek Bodyguard
14. MaJo Profiel | History | Fotoboek Maffia
15. tdrone Profiel | History | Fotoboek Bodyguard
16. Soempie Profiel | History | Fotoboek Lookout (maffia) Vest.
17. BeamofLight Profiel | History | Fotoboek Rechercheur
18. timmmmm Profiel | History | Fotoboek Maffia Vest
19. Fogel Profiel | History | Fotoboek Townie
20. Etcetera Profiel | History | Fotoboek Blacksmith
21. Cosmo2.0 Profiel | History | Fotoboek Town Elder
22. Rockfire Profiel | History | Fotoboek Mafia whore
23. lynda Profiel | History | Fotoboek Sniper
24. Bartjebart Profiel | History | FotoboekWatcher (dorp)
Maffia: Chuck-N0rr1s, Peter, MaJo, timmmmm, Rockfire, Soempie
Spion: Crutch

Nacht 1:

Kill 1
Chuck
Afkorting anwb in gesproken tekst
Deur smeren – topic, Motorolie in dieselmotor
Rommel achterlaten – topic, Orkaan Sandy laat een grote bende achter

Kill 2
Majo
Vloeken - GEZOND SLANK# 2030 - Vlokken of vloeken? the same difference
18 minuten - profiel: om 17.51 (bijna 18) geregistreerd.
Zwart kruis – fobo: foto van bandjes in x-vorm

Kill 3
Peter
Russisch roulette: Peter wikipedia, Russische tsaar
Hij voelde zich bekeken: Spieken op de nieuwe frontpage
Foto van mistige pier in fobo.

Nacht 2
Kill 1
Tamashii
Redenering van moordenaar – ondertitel: Give me reason, but don't give me choice.

Kill 2
Peter
Bont en blauw – blauwe beer in fobo
Slechte grammatica - Nieuwssites die slechte grammatica hanteren
Vaarwel, het was prachtig - Dag mooie wereld - het zijn mooie jaren geweest

Kill 3
Timmmmm
Timmmmm: verhaal over vliegen in fobo
Maat krijgt van moeder geen recht op privacy in zijn eigen kamer
'Scholieren bedreigen en slaan conciërges'

Kill 4
Majo
Majo rug in fobo en veel muziek en films.
AKQ SC #1378Eind goed al goed in het vorige topic
GEZOND SLANK# 2028 - Midden in het autismespectrum
Radiohead #23 - Reckoner op vol volume van LP door je huis blazen

Nacht 3
Kill 1
Timmmmm
Boos verwrongen gezicht: UI
Mes: Messen misbruik
Gamen: Game of thrones

Kill 2
Peter
Lege flessen – foto in fobo met lege flessen
vetzak - Dikkerds meer premie laten betalen
Ivoren torentje – foto in fobo van torentje

Kill 3
Tamashii
Helft van 1200 – foto in fobo met 600

Nacht 4
RTL 5 TOPCHEF#176: Falen met orgaanvlees
Holleeder belaagd op terras
Spieken op de nieuwe Frontpage

Majo killt Bartjebart
“vol op z’n plaat, koortsachtig” Vinyl #18 - Vinyl fever
Laat bericht achter bij slachtoffer - fobo Laat een berichtje achter!
Vol rommel in gang - Radiohead #21 - Met de tour weer in volle gang!

Tamashii (vigi) killt Timmmmm
Bliksemflits – fobo afbeelding die flitst

En excuses we hadden er iderdaad een maffia teveel in zitten. :@
pi_118871749
Wacht ff :') Heeft Rockfire helemaal niet gemoord? :o
En Peter is op hele andere hints vermoord dan die hier staan :') En toch kwam het wel overeen! :D
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  maandag 5 november 2012 @ 22:34:57 #64
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118871776
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 22:34 schreef Bartjebart het volgende:
Wacht ff :') Heeft Rockfire helemaal niet gemoord? :o
_O- wat een geluk
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_118871795
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 22:34 schreef Bartjebart het volgende:
Wacht ff :') Heeft Rockfire helemaal niet gemoord? :o
Dat zei hij ook al. :Y

Maar er staat dat timmmmm een vest had, dan kon Tamashii hem nog niet vermoorden toch? Of was dat vest eerder al gebruikt?
  maandag 5 november 2012 @ 22:35:53 #66
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118871823
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 22:35 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Dat zei hij ook al. :Y

Maar er staat dat timmmmm een vest had, dan kon Tamashii hem nog niet vermoorden toch? Of was dat vest eerder al gebruikt?
Ja, hij viel toen toch in messen of zo? En liet toen zijn vest achter.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_118871826
quote:
10s.gif Op maandag 5 november 2012 22:34 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

_O- wat een geluk
Nja hij is gelynchet op basis van een moord die aan hem gekoppeld is :')
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  Moderator maandag 5 november 2012 @ 22:35:58 #68
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_118871827
Nee Rockfire had niet gemoord want hij was hoer _O-
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_118871846
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 22:35 schreef MaJo het volgende:
Nee Rockfire had niet gemoord want hij was hoer _O-
Maar volgens de SL's mag een hoer moorden :@
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  maandag 5 november 2012 @ 22:36:27 #70
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118871847
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 22:35 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Nja hij is gelynchet op basis van een moord die aan hem gekoppeld is :')
Ja, dus geluk voor ons dat hij toch mafia bleek
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  One tough cookie maandag 5 november 2012 @ 22:36:37 #71
169210 liesje1979
pi_118871853
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 22:35 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Dat zei hij ook al. :Y

Maar er staat dat timmmmm een vest had, dan kon Tamashii hem nog niet vermoorden toch? Of was dat vest eerder al gebruikt?
Timmmm raakte zijn vest kwijt op de bom.
pi_118871863
quote:
10s.gif Op maandag 5 november 2012 22:36 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ja, dus geluk voor ons dat hij toch mafia bleek
Haha ja behoorlijk :P
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_118871885
quote:
10s.gif Op maandag 5 november 2012 22:36 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Timmmm raakte zijn vest kwijt op de bom.
quote:
14s.gif Op maandag 5 november 2012 22:35 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ja, hij viel toen toch in messen of zo? En liet toen zijn vest achter.
Ooooh ja. Was TV's bom-zijn toch nog ergens goed voor. O+
pi_118871891
quote:
10s.gif Op maandag 5 november 2012 22:36 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Timmmm raakte zijn vest kwijt op de bom.
En dat terwijl TV zich zo veilig waande als bom :')
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_118871896
Die hints naar Rockfire leken me al vrij eenvoudig... maar toen ik via Bartje hoorde dat Tamashii onschuldig was en hij succesvol gelynched werd dacht ik nog van "Oh dan zal het wel geklopt hebben" :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator maandag 5 november 2012 @ 22:38:06 #76
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_118871935
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 22:36 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Maar volgens de SL's mag een hoer moorden :@
Ja maar niet hoereren en moorden tegelijk ;)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_118871942
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 22:37 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

En dat terwijl TV zich zo veilig waande als bom :')
Ja godver... daar ging mijn tactiek... jij fluisterde mij van alles in maar ik had niet op die vesten gerekend :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_118871967
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 22:38 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ja maar niet hoereren en moorden tegelijk ;)
Nee oke... maar hij hád dus wel kunnen moorden :P
(wat ik nog steeds vreemd vind trouwens :@)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_118871970
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 22:37 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

[..]

Ooooh ja. Was TV's bom-zijn toch nog ergens goed voor. O+
Ik had liever een maffia meegenomen :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  One tough cookie maandag 5 november 2012 @ 22:38:53 #80
169210 liesje1979
pi_118871984
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 22:36 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Maar volgens de SL's mag een hoer moorden :@
Ja nog zo'n ding waar we tegen aan liepen, we hadden het Hara gevraagd en die gaf aan dat het kon. Maar we vonden ook niet dat ze kon killen en haar rol kon uitvoeren tegelijkertijd, dus hadden we dat ze of mocht killen, of de rol mocht doen. Bij de maffia lookout ook trouwens. :@
  Moderator maandag 5 november 2012 @ 22:38:59 #81
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_118871990
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 22:38 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Nee oke... maar hij hád dus wel kunnen moorden :P
(wat ik nog steeds vreemd vind trouwens :@)
Dat wel ja :Y
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_118872010
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 22:38 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Nee oke... maar hij hád dus wel kunnen moorden :P
(wat ik nog steeds vreemd vind trouwens :@)
Ik vind het niet vreemd... anders zou het spel gespeeld zijn als alleen de hoer nog over zou zijn...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_118872036
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 22:38 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik had liever een maffia meegenomen :')
Tuurlijk, maar zonder jou had Tamashii niet timmmmm kunnen vermoorden. Dus was er nog minstens 1 dag/nacht cyclus geweest en misschien nog wel meer. :Y
  Moderator maandag 5 november 2012 @ 22:39:59 #84
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_118872042
Ik herkende de hints naar mezelf trouwens niet _O- Daar moesten de anderen me op wijzen :D Zoals dat zwarte kruis (wat overigens een paars jurkje is ;)) en die bijna 18 minuten sloeg dus ook op mij :o
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_118872058
Ik heb de hoer toen ook laten hoereren en moorden... ze kan makkelijk even een paar uur neuken en nog iemand een mes in zijn rug steken :+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  One tough cookie maandag 5 november 2012 @ 22:40:19 #86
169210 liesje1979
pi_118872059
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 22:38 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Nee oke... maar hij hád dus wel kunnen moorden :P
(wat ik nog steeds vreemd vind trouwens :@)
Vroeger stond het er bij, geen idee wanneer dat verdwenen is.
pi_118872067
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 22:39 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik vind het niet vreemd... anders zou het spel gespeeld zijn als alleen de hoer nog over zou zijn...
Dat dus. Ze zijn onderdeel van de maffia, dus moeten ook kunnen moorden want ze kunnen als enige overblijven.
pi_118872078
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 22:39 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik vind het niet vreemd... anders zou het spel gespeeld zijn als alleen de hoer nog over zou zijn...
Klopt.

Het lastige van die rol, en die van de lookout, is dat het een hele specifieke rol binnen de maffia is. Ik kan als watcher toch ook niet opeens besluiten iemand neer te gaan leggen ipv toe te kijken? :P

Ik snap de keuze van de SL's hoor! Maar vind het gewoon raar.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_118872101
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 22:40 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb de hoer toen ook laten hoereren en moorden... ze kan makkelijk even een paar uur neuken en nog iemand een mes in zijn rug steken :+
_O- Afgelopen ronde heel niet! Toen was ik hoer, maar ik heb geen moord kunnen plegen want toen had timmmmm mij al te pakken. :')
  One tough cookie maandag 5 november 2012 @ 22:42:13 #90
169210 liesje1979
pi_118872159
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 22:40 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Klopt.

Het lastige van die rol, en die van de lookout, is dat het een hele specifieke rol binnen de maffia is. Ik kan als watcher toch ook niet opeens besluiten iemand neer te gaan leggen ipv toe te kijken? :P

Ik snap de keuze van de SL's hoor! Maar vind het gewoon raar.
Niet in dezelfde nacht nee, gewoon 1 van beiden.
pi_118872237
quote:
14s.gif Op maandag 5 november 2012 22:42 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Niet in dezelfde nacht nee, gewoon 1 van beiden.
Maar de makkelijkste keuze voor de maffia zou dan op zich zijn om de hoer gewoon te laten moorden denk ik dan.

Hoewel het inderdaad ook zo is dat diegene iets moet kunnen doen als diegene als laatste over is... :?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_118872288
En d'r zat helemaal geen Bus in dit keer _O-
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_118872298
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 22:34 schreef Bartjebart het volgende:
Wacht ff :') Heeft Rockfire helemaal niet gemoord? :o
En Peter is op hele andere hints vermoord dan die hier staan :') En toch kwam het wel overeen! :D
Nee, ik heb niet gemoord. Vlak voordat jullie mij lynchten heb ik nog gezegd dat geen van de hints op mij sloeg. ;)
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
pi_118872317
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 22:43 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Maar de makkelijkste keuze voor de maffia zou dan op zich zijn om de hoer gewoon te laten moorden denk ik dan.

Hoewel het inderdaad ook zo is dat diegene iets moet kunnen doen als diegene als laatste over is... :?
Zolang het niet nodig is.... Ik heb niet gemoord, zodat er geen hints naar mij zouden komen, juist omdat ik een speciale rol had.
pi_118872319
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 22:44 schreef Bartjebart het volgende:
En d'r zat helemaal geen Bus in dit keer _O-
Wat op zich wel weer jammer was... al ben ik als SL altijd heel blij als ie snel dood is :+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_118872331
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 22:44 schreef Rockfire het volgende:

[..]

Nee, ik heb niet gemoord. Vlak voordat jullie mij lynchten heb ik nog gezegd dat geen van de hints op mij sloeg. ;)
En Soempie ook al niet. Terwijl ik er echt van overtuigd was dat zij moorden moest hebben gepleegd. Hoelang ik me wel niet op haar PoHi heb zitten blindstaren :')
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_118872332
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 22:44 schreef Rockfire het volgende:

[..]

Nee, ik heb niet gemoord. Vlak voordat jullie mij lynchten heb ik nog gezegd dat geen van de hints op mij sloeg. ;)
En toen zei ik dat het bij mij als maffiahoer ook zo was. En toen was je maffiahoer. :D :')
pi_118872357
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 22:45 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

En toen zei ik dat het bij mij als maffiahoer ook zo was. En toen was je maffiahoer. :D :')
Klopt, daar heb ik maar heel wijselijk niet op gereageerd :+
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
  One tough cookie maandag 5 november 2012 @ 22:46:44 #99
169210 liesje1979
pi_118872365
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 22:44 schreef Bartjebart het volgende:
En d'r zat helemaal geen Bus in dit keer _O-
Nee vonden we wel een keer grappig. :D
En de vorige keer konden we er niet zo goed mee omgaan. :')
pi_118872386
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 22:39 schreef MaJo het volgende:
Ik herkende de hints naar mezelf trouwens niet _O- Daar moesten de anderen me op wijzen :D Zoals dat zwarte kruis (wat overigens een paars jurkje is ;)) en die bijna 18 minuten sloeg dus ook op mij :o
Ik snapte echt niet dat niemand dat zwarte kruis had gevonden. Dat was echt de eerste hint die ik vond :P
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
pi_118872415
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 22:46 schreef Rockfire het volgende:

[..]

Klopt, daar heb ik maar heel wijselijk niet op gereageerd :+
_O-
pi_118872446
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 22:47 schreef Rockfire het volgende:

[..]

Ik snapte echt niet dat niemand dat zwarte kruis had gevonden. Dat was echt de eerste hint die ik vond :P
Jij wist bij wie je moest zoeken. Dan is het heeeel anders.
pi_118872483
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 22:48 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Jij wist bij wie je moest zoeken. Dan is het heeeel anders.
Kijk maar naar Hara en de hints naar Chuck :').
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_118872506
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 22:48 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Jij wist bij wie je moest zoeken. Dan is het heeeel anders.
Ja de vorige keer hadden wij de maffia ook al na nacht 1 in de PM hangen dat ze het te makkelijk vonden... bleek uiteindelijk nog wel mee te vallen :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_118872514
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 22:48 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Jij wist bij wie je moest zoeken. Dan is het heeeel anders.
Nee, ik was aan het zoeken wie ik er van kon beschuldigen. Toen kwam ik die foto tegen en dacht: hebbes! Totdat ik daarna doorkreeg dat het een medemaffia was die ik aan het bekijken was :P
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
pi_118872524
Het was echt een leuke ronde! Bedankt SL's :D (ook voor de humorvolle PM's :D)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_118872533
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 22:49 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ja de vorige keer hadden wij de maffia ook al na nacht 1 in de PM hangen dat ze het te makkelijk vonden... bleek uiteindelijk nog wel mee te vallen :D
O-) De eerste nacht leek dat ook zo te zijn.
pi_118872560
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 22:49 schreef Rockfire het volgende:

[..]

Nee, ik was aan het zoeken wie ik er van kon beschuldigen. Toen kwam ik die foto tegen en dacht: hebbes! Totdat ik daarna doorkreeg dat het een medemaffia was die ik aan het bekijken was :P
_O- Dat vind ik dan wel weer mooi.
pi_118872582
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 22:49 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ja de vorige keer hadden wij de maffia ook al na nacht 1 in de PM hangen dat ze het te makkelijk vonden... bleek uiteindelijk nog wel mee te vallen :D
Ik was wat minder blij met al die hints naar mij :')
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  One tough cookie maandag 5 november 2012 @ 22:51:43 #110
169210 liesje1979
pi_118872650
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 22:49 schreef Bartjebart het volgende:
Het was echt een leuke ronde! Bedankt SL's :D (ook voor de humorvolle PM's :D)
Je had wel steeds pech he? Met wie je koos? :D
  maandag 5 november 2012 @ 22:52:14 #111
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118872674
Ja, toen ik die laatste hints naar MaJo vond en toen ook dat kruis van de eerste nacht werd het duidelijk. Daarom ook die dubbele lynch, maarja, dan hadden ze toch dutank gelyncht :')
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_118872680
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 22:50 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ik was wat minder blij met al die hints naar mij :')
Welke hints? die van deze ronde? Ja maar dat is dan gewoon onbewust toeval... ik had toen in mijn eerste kill van Bart een aziatische pornoslet gebruikt... wist ik veel dat iedereen achter Tamashii aan zou gaan _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_118872682
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 22:50 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

_O- Dat vind ik dan wel weer mooi.
Nou heb ik ook wel hints naar medemaffia gepost, anders viel het teveel op. Maar deze hint vond ik té duidelijk dat ik dat niet aandurfde :P
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
  maandag 5 november 2012 @ 22:52:52 #114
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118872706
Maar ik heb dat kruis dus echt nergens kunnen vinden tot vandaag bij majo, en ik heb hard gezocht naar dat ding :') godverdomme.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_118872708
quote:
14s.gif Op maandag 5 november 2012 22:51 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Je had wel steeds pech he? Met wie je koos? :D
:') De eerste avond niet! :D
Al was ik toen niet zo blij :P

Ik had serieus verwacht dat de maffia wel een beetje aan het opletten was en had gezien dat Albino TV opeens vertrouwde en als ze haar zouden omleggen ze twee vliegen in 1 klap zouden slaan. Maar dat deed de maffia niet :'(
Maar nu weet ik ook waarom ik bij MaJo niemand zag inderdaad :')
En de stomme maffia die opeens niet meer achter Plop aanging, terwijl hij zo z'n best deed om op te vallen en hints naar iedereen te posten die we hem ook aan het voeren waren :')
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_118872768
quote:
10s.gif Op maandag 5 november 2012 22:52 schreef Harajuku. het volgende:
Maar ik heb dat kruis dus echt nergens kunnen vinden tot vandaag bij majo, en ik heb hard gezocht naar dat ding :') godverdomme.
Ik dacht zeker te weten dat dat knagen iets moest zijn.... het heeft godverdomme een half uur geduurd voordat ik een hamstertopic had gevonden... :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 5 november 2012 @ 22:55:47 #117
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118872848
Huh, geen busdriver, waarom kreeg ik dan een mafia op bezoek?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  One tough cookie maandag 5 november 2012 @ 22:55:53 #118
169210 liesje1979
pi_118872854
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 22:52 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

:') De eerste avond niet! :D
Al was ik toen niet zo blij :P

Maar nu weet ik ook waarom ik bij MaJo niemand zag inderdaad :')
En de stomme maffia die opeens niet meer achter Plop aanging, terwijl hij zo z'n best deed om op te vallen en hints naar iedereen te posten die we hem ook aan het voeren waren :')
LOL! Echt? Ik was onwijs onder de indruk van de lijsten aan hints die hij postte. De mooiste vond ik denk ik nog "He veel stukjes eindigen met 'en vluchte de nacht weer in" en dat aan het stukje over vliegen in het fobo van timmmmm koppelen. _O-
pi_118872864
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 22:52 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

:') De eerste avond niet! :D
Al was ik toen niet zo blij :P

Ik had serieus verwacht dat de maffia wel een beetje aan het opletten was en had gezien dat Albino TV opeens vertrouwde en als ze haar zouden omleggen ze twee vliegen in 1 klap zouden slaan. Maar dat deed de maffia niet :'(
Maar nu weet ik ook waarom ik bij MaJo niemand zag inderdaad :')
En de stomme maffia die opeens niet meer achter Plop aanging, terwijl hij zo z'n best deed om op te vallen en hints naar iedereen te posten die we hem ook aan het voeren waren :')
Mja, we hadden ook twins kunnen zijn he. En op zich had TV nog steeds kunnen liegen. :')
Maar hij zat ook al zo van ssssst!
pi_118872900
quote:
11s.gif Op maandag 5 november 2012 22:55 schreef Harajuku. het volgende:
Huh, geen busdriver, waarom kreeg ik dan een mafia op bezoek?
Omdat ze erachter wilden komen wie jouw BG's waren.
  One tough cookie maandag 5 november 2012 @ 22:57:08 #121
169210 liesje1979
pi_118872930
quote:
11s.gif Op maandag 5 november 2012 22:55 schreef Harajuku. het volgende:
Huh, geen busdriver, waarom kreeg ik dan een mafia op bezoek?
Dat was timmmmm en ze hadden de lookout ook bij je staan om te kijken of je BG in actie kwam, ze zagen Plopkweker maar die kregen ze niet dood. :D
  maandag 5 november 2012 @ 22:57:18 #122
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118872936
Als ik over een uur thuis ben als ik mijn hints ook nog wel even posten :D. best een leuk potje vond ik zelf :D.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  maandag 5 november 2012 @ 22:57:34 #123
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118872954
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 22:56 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Omdat ze erachter wilden komen wie jouw BG's waren.
Maar dat was een killstuk, of vonden deze SL's het schrijven zo leuk dat er zo;n stuk aan een bezoek van een lookout gewijd is?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_118872974
quote:
10s.gif Op maandag 5 november 2012 22:55 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

LOL! Echt? Ik was onwijs onder de indruk van de lijsten aan hints die hij postte. De mooiste vond ik denk ik nog "He veel stukjes eindigen met 'en vluchte de nacht weer in" en dat aan het stukje over vliegen in het fobo van timmmmm koppelen. _O-
Hij ging er ook al vanuit dat hij die nacht dood zou gaan. En ik wist dat hij veilig was omdat er al twee keer een poging ondernomen was. Bijv. de hints naar Peter zijn via Plop geplaatst :') om zelf niet te veel op te vallen.
En wie gaat er in de nacht dan dood? Juist... :')
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  One tough cookie maandag 5 november 2012 @ 22:58:16 #125
169210 liesje1979
pi_118872990
Nee sorry niet timmmmm een andere maffia.
  maandag 5 november 2012 @ 22:58:17 #126
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118872992
quote:
14s.gif Op maandag 5 november 2012 22:57 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Dat was timmmmm en ze hadden de lookout ook bij je staan om te kijken of je BG in actie kwam, ze zagen Plopkweker maar die kregen ze niet dood. :D
Aaaaaaaaaach so.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_118873010
quote:
5s.gif Op maandag 5 november 2012 22:57 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Maar dat was een killstuk, of vonden deze SL's het schrijven zo leuk dat er zo;n stuk aan een bezoek van een lookout gewijd is?
Als we jou niet zouden killen, zouden de BG's toch niet in actie komen en kon de lookout die toch ook niet zien?
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
pi_118873039
quote:
14s.gif Op maandag 5 november 2012 22:58 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Aaaaaaaaaach so.
Dat dus. Maffia en lookout was bij jou. :D
  maandag 5 november 2012 @ 22:59:36 #129
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118873049
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 22:57 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Hij ging er ook al vanuit dat hij die nacht dood zou gaan. En ik wist dat hij veilig was omdat er al twee keer een poging ondernomen was. Bijv. de hints naar Peter zijn via Plop geplaatst :') om zelf niet te veel op te vallen.
En wie gaat er in de nacht dan dood? Juist... :')
Hij had al twee keer een aanslag overleefd, ondertussen nog wat mafia dood, ik zou die bg ook even laten wezen :')
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_118873068
Het had een dubbel doel: achterhalen wie de BG's waren en meteen verwarring zaaien :+
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
pi_118873086
quote:
10s.gif Op maandag 5 november 2012 22:59 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Hij had al twee keer een aanslag overleefd, ondertussen nog wat mafia dood, ik zou die bg ook even laten wezen :')
Ik dacht de maffia wil em zo graag dood, ik ga voor z'n paddenstoel op wacht staan... :')
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_118873110
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 22:59 schreef Rockfire het volgende:
Het had een dubbel doel: achterhalen wie de BG's waren en meteen verwarring zaaien :+
Dat was voor mij eigenlijk de reden om te vermoeden dat Tim (of Hara zelf) in de Maffia zou zitten...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  maandag 5 november 2012 @ 23:02:20 #133
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118873175
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 23:00 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Dat was voor mij eigenlijk de reden om te vermoeden dat Tim (of Hara zelf) in de Maffia zou zitten...
Waarom zou een aanslag op mij mij mafia maken? Zo van ha kijk ik ben beschoten nu vinden jullie me town?

En ik vind het nog steeds stom als mafia zijn eigen mensen mag beschieten, trouwens.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_118873209
quote:
5s.gif Op maandag 5 november 2012 23:02 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Waarom zou een aanslag op mij mij mafia maken? Zo van ha kijk ik ben beschoten nu vinden jullie me town?

En ik vind het nog steeds stom als mafia zijn eigen mensen mag beschieten, trouwens.
Nee omdat ik het wel een slim doordachte actie voor jou zou vinden :P
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_118873222
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 22:56 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Mja, we hadden ook twins kunnen zijn he. En op zich had TV nog steeds kunnen liegen. :')
Maar hij zat ook al zo van ssssst!
Ik dacht deze ronde echt een keer: Ik ga nergens over liegen :D

Maar ja, als je altijd alles bij elkaar liegt is het niet raar dat mensen je niet meteen vertrouwen... en ik durfde Hara niet te vertellen dat wij bij elkaar hoorden :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_118873261
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 23:03 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik dacht deze ronde echt een keer: Ik ga nergens over liegen :D

Maar ja, als je altijd alles bij elkaar liegt is het niet raar dat mensen je niet meteen vertrouwen... en ik durfde Hara niet te vertellen dat wij bij elkaar hoorden :')
_O- Ik ook niet! Hara vroeg het ook aan mij.
pi_118873283
quote:
5s.gif Op maandag 5 november 2012 23:02 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Waarom zou een aanslag op mij mij mafia maken? Zo van ha kijk ik ben beschoten nu vinden jullie me town?

En ik vind het nog steeds stom als mafia zijn eigen mensen mag beschieten, trouwens.
Maar als de maffia niet op zijn eigen mensen mag schieten en de cult zit er in. Dan is de maffia dus kansloos op het moment dat een maffialid is bekeerd tot de cult...
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
pi_118873313
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 23:04 schreef Rockfire het volgende:

[..]

Maar als de maffia niet op zijn eigen mensen mag schieten en de cult zit er in. Dan is de maffia dus kansloos op het moment dat een maffialid is bekeerd tot de cult...
Wanneer een maffialid cult is, is hij geen maffia meer.
pi_118873314
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 23:04 schreef Rockfire het volgende:

[..]

Maar als de maffia niet op zijn eigen mensen mag schieten en de cult zit er in. Dan is de maffia dus kansloos op het moment dat een maffialid is bekeerd tot de cult...
Nee want dan is die geen maffia meer, maar Culter
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  maandag 5 november 2012 @ 23:05:57 #140
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118873335
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 23:04 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

_O- Ik ook niet! Hara vroeg het ook aan mij.
Ja jezus :') Weer bommen en lovers die het nodig vinden hun rol te uiten in het topic :')
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 23:04 schreef Rockfire het volgende:

[..]

Maar als de maffia niet op zijn eigen mensen mag schieten en de cult zit er in. Dan is de maffia dus kansloos op het moment dat een maffialid is bekeerd tot de cult...
Waarom? Dat mafialid is dan cult.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  One tough cookie maandag 5 november 2012 @ 23:06:44 #141
169210 liesje1979
pi_118873372
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 23:05 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Wanneer een maffialid cult is, is hij geen maffia meer.
Maar het cultlid weet dan wel welke mensen ze het beste het eerste bij zich kunnen nemen.
pi_118873377
quote:
10s.gif Op maandag 5 november 2012 23:05 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ja jezus :') Weer bommen en lovers die het nodig vinden hun rol te uiten in het topic :')

[..]

Waarom? Dat mafialid is dan cult.
Ik zei alleen maar dat ik TV kon vertrouwen. Niet dat hij mijn lover was. Zo dom ben zelfs ik niet. :')
pi_118873391
quote:
10s.gif Op maandag 5 november 2012 23:06 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Maar het cultlid weet dan wel welke mensen ze het beste het eerste bij zich kunnen nemen.
Dat wel idd.
pi_118873393
Maar dat geculte maffialid kan dat toch niet gaan melden aan de maffia? Want dan maken ze hem meteen dood.
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
  maandag 5 november 2012 @ 23:07:21 #145
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118873401
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 23:06 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Ik zei alleen maar dat ik TV kon vertrouwen. Niet dat hij mijn lover was. Zo dom ben zelfs ik niet. :')
Ja, maar die link is dan rap gelegd.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_118873419
quote:
7s.gif Op maandag 5 november 2012 23:07 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ja, maar die link is dan rap gelegd.
Heel snel! :P
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  maandag 5 november 2012 @ 23:08:14 #147
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118873443
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 23:07 schreef Rockfire het volgende:
Maar dat geculte maffialid kan dat toch niet gaan melden aan de maffia? Want dan maken ze hem meteen dood.
Waarom zouden ze? Sowieso is een mafia/cult-samenwerking het beste en hebben ze geen flikker aan één dode cult, daar ga je geen vigs en dokters voor laten leven.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  One tough cookie maandag 5 november 2012 @ 23:08:15 #148
169210 liesje1979
pi_118873444
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 23:07 schreef Rockfire het volgende:
Maar dat geculte maffialid kan dat toch niet gaan melden aan de maffia? Want dan maken ze hem meteen dood.
Oh en dat ook inderdaad.
pi_118873464
quote:
7s.gif Op maandag 5 november 2012 23:07 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ja, maar die link is dan rap gelegd.
Nouja zoals ik zei, we hadden ook twin kunnen zijn. Maar het was niet zo heel bijdehand idd.
pi_118873482
quote:
10s.gif Op maandag 5 november 2012 23:05 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ja jezus :') Weer bommen en lovers die het nodig vinden hun rol te uiten in het topic :')

Je kunt als bom twee dingen doen... wachten tot je wordt gekilled en een maffia meenemen of juist die rol gebruiken om hints (mede door anderen aangeleverd) te kunnen posten, zodat de maffia erextra last van je heeft... je wordt dan sowieso niet gelynched en ze zullen je toch een keer moeten doden... alleen jammer dat ze nu een vest hadden :')

Zoals Nick hem de vorige ronde speelde vond ik wel een leuke achteraf... dus goed gejat is beter dan slecht verzonnen... en toen de watcher me in vertrouwen nam was het bingo :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_118873486
quote:
14s.gif Op maandag 5 november 2012 23:08 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Waarom zouden ze? Sowieso is een mafia/cult-samenwerking het beste en hebben ze geen flikker aan één dode cult, daar ga je geen vigs en dokters voor laten leven.
quote:
Probeer het voor je te houden wanneer je gecult wordt, want het dorp én de mafia willen je dood zien
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
  maandag 5 november 2012 @ 23:10:04 #152
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118873535
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 23:08 schreef Rockfire het volgende:

[..]

[..]

Dat is als niemand van de mafia gecult is.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_118873563
Ik wilde als maffia de cult wel dood hebben ja... ik wilde alleen met de maffia winnen en niet samen met de cult :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 5 november 2012 @ 23:11:02 #154
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118873582
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 23:08 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Je kunt als bom twee dingen doen... wachten tot je wordt gekilled en een maffia meenemen of juist die rol gebruiken om hints (mede door anderen aangeleverd) te kunnen posten, zodat de maffia erextra last van je heeft... je wordt dan sowieso niet gelynched en ze zullen je toch een keer moeten doden... alleen jammer dat ze nu een vest hadden :')
Ik wacht tot een mafialid de bomb gaat claimen zodat na dat potje men geen bomb meer vertrouwd.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_118873584
quote:
7s.gif Op maandag 5 november 2012 23:10 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Dat is als niemand van de mafia gecult is.
cult wint als ze meerderheid van stemmen hebben, dan verliest de maffia dus. Dan wil de maffia dat toch voorkomen?
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
  maandag 5 november 2012 @ 23:12:41 #156
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118873654
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 23:10 schreef TheVulture het volgende:
Ik wilde als maffia de cult wel dood hebben ja... ik wilde alleen met de maffia winnen en niet samen met de cult :')
Als je verder in het spel zit kan je wel de cult killen voorr een mafiawin omdat je dan als je geluk hebt een flink aantal mensen kwijtraakt, maar dan moet je wel genoeg mafia overhebben anders kan je beter gewoon met de cult gaan. Maar jullie hadden daar niet aan gedacht.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_118873659
quote:
14s.gif Op maandag 5 november 2012 23:11 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik wacht tot een mafialid de bomb gaat claimen zodat na dat potje men geen bomb meer vertrouwd.
Dan zal er wel iemand anders opstaan die die rol ook claimt he :D

Ik claimde laatst de bulletproof bij Lynda toen ik maffia was... bleek zij uitgerekend zelf de bulletproof te zijn _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_118873679
quote:
14s.gif Op maandag 5 november 2012 23:12 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Als je verder in het spel zit kan je wel de cult killen voorr een mafiawin omdat je dan als je geluk hebt een flink aantal mensen kwijtraakt, maar dan moet je wel genoeg mafia overhebben anders kan je beter gewoon met de cult gaan. Maar jullie hadden daar niet aan gedacht.
Nee klopt... zonder cult hadden we trouwens glansrijk gewonnen :+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 5 november 2012 @ 23:13:46 #159
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118873689
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 23:12 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Dan zal er wel iemand anders opstaan die die rol ook claimt he :D

Ik claimde laatst de bulletproof bij Lynda toen ik maffia was... bleek zij uitgerekend zelf de bulletproof te zijn _O-
Ligt eraan wie je SL is. Ik zet expres meerdere rollen in de OP zodat de mafia ook rollen kan claimen, als ze goed kiezen, zonder gelijk een counterclaim te krijgen.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  maandag 5 november 2012 @ 23:14:59 #160
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118873741
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 23:11 schreef Rockfire het volgende:

[..]

cult wint als ze meerderheid van stemmen hebben, dan verliest de maffia dus. Dan wil de maffia dat toch voorkomen?
Ik weet niet wat je nu wil. Als mafia en cult gaan samenwerken culten ze gewoon de mafia zodat de mafia wint als cult. Als er geen mafia gecult is of één met genoeg kans op een mafwin zal de mafia wel voor de mafiawin gaan.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_118873748
quote:
7s.gif Op maandag 5 november 2012 23:13 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ligt eraan wie je SL is. Ik zet expres meerdere rollen in de OP zodat de mafia ook rollen kan claimen, als ze goed kiezen, zonder gelijk een counterclaim te krijgen.
Mja... gelukkig speelt iedereen het spel op een eigen wijze...en dit keer was het denk ik wel een goeie zet om naast jou ook via mij mensen de kans te geven anoniem hints te kunnen spuien... alleen die vesten waren jammer :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 5 november 2012 @ 23:16:27 #162
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118873798
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 23:15 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Mja... gelukkig speelt iedereen het spel op een eigen wijze...en dit keer was het denk ik wel een goeie zet om naast jou ook via mij mensen de kans te geven anoniem hints te kunnen spuien... alleen die vesten waren jammer :')
Ik was er het halve spel niet, dus inderdaad.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_118873863
quote:
10s.gif Op maandag 5 november 2012 23:16 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik was er het halve spel niet, dus inderdaad.
En wat is het toch dat ik jou eigenlijk tot op het laatst niet vertrouwde.. ondanks dat je maffia lynchte keer op keer _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 5 november 2012 @ 23:19:04 #164
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118873917
Ik ben gelukkig weer eens town geweest, daar kan ik nog wel weer een tijdje op teren. Tim, als ik moet helpen met een nieuwe OP moet je maar even gillen.

So long, and thanks for all the fish. w/
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  maandag 5 november 2012 @ 23:19:08 #165
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118873922
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 23:17 schreef TheVulture het volgende:

[..]

En wat is het toch dat ik jou eigenlijk tot op het laatst niet vertrouwde.. ondanks dat je maffia lynchte keer op keer _O-
Dat is omdat Hara.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  maandag 5 november 2012 @ 23:19:41 #166
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118873948
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 23:17 schreef TheVulture het volgende:

[..]

En wat is het toch dat ik jou eigenlijk tot op het laatst niet vertrouwde.. ondanks dat je maffia lynchte keer op keer _O-
DAt heeft iedereen, terwijl ik 99 van de 100 keer town ben en mafia doodmaak. Oh well!
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_118874034
Eerste keer als maffia, 't was een leuk potje. En via de PM veel intensiever bezig geweest dan als townie.. Ik ben het actiefste online tussen 18 en 23u.. Dan kun je als townie weinig meer uithalen..
dag
pi_118874715
quote:
14s.gif Op maandag 5 november 2012 23:19 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

DAt heeft iedereen, terwijl ik 99 van de 100 keer town ben en mafia doodmaak. Oh well!
omdat je iedereen al eens geraped hebt wanneer je geen town was ;)

Lief dorp, sorry voor mijn afwezigheid :*
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_118874886
quote:
99s.gif Op maandag 5 november 2012 23:37 schreef CaLeX het volgende:

[..]

omdat je iedereen al eens geraped hebt wanneer je geen town was ;)

Lief dorp, sorry voor mijn afwezigheid :*
Jij bent altijd al op de achtergrond toch :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_118874947
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 23:42 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Jij bent altijd al op de achtergrond toch :D
Euh maar dan krijg ik 1400 pm's

Nu voel ik me wel schuldig omdat ik echt niet online was :@
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  maandag 5 november 2012 @ 23:54:30 #171
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118875299
Zijn mensen nog nieuwsgierig naar mijn deel van de hints enzo :P? Nou ja, ik post ze toch wel.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  One tough cookie maandag 5 november 2012 @ 23:57:18 #172
169210 liesje1979
pi_118875393
:D Die staan er al toch? :@
  maandag 5 november 2012 @ 23:58:09 #173
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118875411
Nacht 1
Chuck-Norr1s killt Lynda
Afkorting anwb in gesproken tekst
Deur smeren – topic, Motorolie in dieselmotor
Rommel achterlaten – topic, Orkaan Sandy laat een grote bende achter
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MaJo killt Harajuku. (maar BG is aanwezig)
Vloeken - GEZOND SLANK# 2030 - Vlokken of vloeken? the same difference
bijna 18 minuten - profiel: om 17.51 (bijna 18) geregistreerd.
Zwart kruis – fobo: foto van bandjes in x-vorm

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nacht 2
Vigilante Tamashii killt Gomi
Redenering van moordenaar – ondertitel: Give me reason, but don't give me choice.

Peter killt Cosmo
Bont en blauw – blauwe beer in fobo
Slechte grammatica - Nieuwssites die slechte grammatica hanteren
Vaarwel, het was prachtig - Dag mooie wereld - het zijn mooie jaren geweest

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Peter killt Plopkweker (maar die wordt gered door doctor)
Lege flessen – foto in fobo met lege flessen
vetzak -
Dikkerds meer premie laten betalen
Ivoren torentje – foto in fobo van torentje

Tamashii (vigi) killt DrNick
Helft van 1200 – foto in fobo met 600
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nacht 4
Majo killt Bartjebart
“vol op z’n plaat, koortsachtig” Vinyl #18 - Vinyl fever
Laat bericht achter bij slachtoffer - fobo Laat een berichtje achter!
Vol rommel in gang - Radiohead #21 - Met de tour weer in volle gang!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tamashii (vigi) killt Timmmmm
Bliksemflits – fobo afbeelding die flitst

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  maandag 5 november 2012 @ 23:58:32 #174
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118875421
quote:
11s.gif Op maandag 5 november 2012 23:57 schreef liesje1979 het volgende:
:D Die staan er al toch? :@
Oh had jij ze al gepost :o. Gemist op telefoon, ja zag wel een lap tekst van jou maar zag niet dat mijne daar al bij stonden _O-.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  One tough cookie maandag 5 november 2012 @ 23:59:10 #175
169210 liesje1979
  maandag 5 november 2012 @ 23:59:45 #176
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118875447
Oh geeft niks :'). Iedereen slaapt zeker al. Niks napret meer ;(.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  dinsdag 6 november 2012 @ 00:00:13 #177
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118875459
Oh ik zie jouw post met mijn hints nu ook staan :+.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  One tough cookie dinsdag 6 november 2012 @ 00:02:31 #178
169210 liesje1979
pi_118875504
quote:
3s.gif Op maandag 5 november 2012 23:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh geeft niks :'). Iedereen slaapt zeker al. Niks napret meer ;(.
Het was wel leuk. Ik miste je wel even hoor toen ik de rollen binnenhad. Gingen ze op elkaar. Terwijl Tama eerst nog twijfelde tussen 2 andere spelers. :D
  dinsdag 6 november 2012 @ 00:10:50 #179
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118875686
Als er nog zin is, dan doe ik wel weer een potje mee. Heb ik wel trek in nu :D.

1. DrNick Profiel | History | Fobo
2. plopkweker Profiel | History | Fotoboek
3. Tha_Erik Profiel | History | Fotoboek
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_118876270
Die stomme spelfouten in mijn kill, ik vroeg me al af of het een hint was of niet. Maar kon het niet vragen speltechnisch _O-
Don't be a drag, just be a queen!
  dinsdag 6 november 2012 @ 00:49:21 #181
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118876354
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 november 2012 00:42 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Die stomme spelfouten in mijn kill, ik vroeg me al af of het een hint was of niet. Maar kon het niet vragen speltechnisch _O-
Ik dacht al dat niemand ze opgevallen was :').
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  dinsdag 6 november 2012 @ 05:30:34 #182
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_118877666
1. DrNick Profiel | History | Fobo
2. plopkweker Profiel | History | Fotoboek
3. Tha_Erik Profiel | History | Fotoboek
4. Roger_Epiales Profiel | History | Fotoboek
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  dinsdag 6 november 2012 @ 06:53:23 #183
30252 Soempie
Procreating
pi_118877829
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 22:07 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Ja he ;(
Het begon met Soempie die me aansprak. En ik had 0,00 reden om Soempie níet te vertrouwen :') 8)7 En daar heeft de mafia mooi gebruik van gemaakt :')
Sorry :@

En ik heb geen moord gepleegd dit hele spel. Dus ik had dat treintje gister ook echt niet verwacht. :') Wel Tamashii gezien bij Tim.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  Redactie Frontpage dinsdag 6 november 2012 @ 08:26:15 #184
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_118878482
Ach ja :P all is fair in love and war toch :')

Waarom ging MaJo trouwens de BM killen 8)7
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  dinsdag 6 november 2012 @ 08:39:50 #185
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_118878679
1. DrNick Profiel | History | Fobo
2. plopkweker Profiel | History | Fotoboek
3. Tha_Erik Profiel | History | Fotoboek
4. Roger_Epiales Profiel | History | Fotoboek
5. tdrone Profiel | History | Fotoboek
Wat doe ik hier?
pi_118878975
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 06:53 schreef Soempie het volgende:

[..]

Sorry :@

En ik heb geen moord gepleegd dit hele spel. Dus ik had dat treintje gister ook echt niet verwacht. :') Wel Tamashii gezien bij Tim.
Tja, ik heb ook geen moord gepleegd en toch kwam er ook bij mij een treintje -O-
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
pi_118879039
Ik wil ook weer meedoen, kan iemand me op de lijst zetten?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_118879581
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 09:01 schreef TheVulture het volgende:
Ik wil ook weer meedoen, kan iemand me op de lijst zetten?
Idem ( mobiel)
dag
  Moderator dinsdag 6 november 2012 @ 09:48:00 #189
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_118879901
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 08:26 schreef Etcetera het volgende:
Ach ja :P all is fair in love and war toch :')

Waarom ging MaJo trouwens de BM killen 8)7
Is nu al een paar keer uitgelegd ;)

Ik killde met soemp als lookout om er achter te komen wie de bodyguard was :)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Redactie Frontpage dinsdag 6 november 2012 @ 09:49:11 #190
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_118879918
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2012 09:48 schreef MaJo het volgende:

[..]

Is nu al een paar keer uitgelegd ;)

Ik killde met soemp als lookout om er achter te komen wie de bodyguard was :)
Oh dat had ik gemist :') ik blijf het een rare actie vinden :+
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_118880471
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 09:49 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Oh dat had ik gemist :') ik blijf het een rare actie vinden :+
Het idee was dat we op die manier zouden achterhalen wie de BG's waren (en verwarring scheppen was een mooi bijkomend voordeel), die zouden killen en dan daarna ook de BM zouden killen. Helaas bleef plop veel te lang leven, dus werd het wat gevaarlijk om dat plan door te zetten :P
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
  dinsdag 6 november 2012 @ 10:33:59 #192
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118880984
Plop was echt niet dood te krijgen haha. Wel geluk dat ie de eerste nacht beschermd was anders hadden jullie 'n gewoon op toeval al doodgemaakt.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_118882782
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 10:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Plop was echt niet dood te krijgen haha. Wel geluk dat ie de eerste nacht beschermd was anders hadden jullie 'n gewoon op toeval al doodgemaakt.
~O>
Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.
pi_118884045
Even gekeken, maar als er verder geen mensen animo hebben om SL te zijn dan wil ik het nog wel een keertje doen (wel samen met iemand :P ).

Nadeel is alleen dat ik de komende dagen wat krap in de tijd zit... en starten in het weekend is niet handig denk ik.

Voorstel is om zondagavond dan rollen te verdelen en te beginnen met de BM-verkiezing?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 6 november 2012 @ 12:21:56 #195
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_118884284
Kan iemand mij erbij zetten?
Je moeder is een hamster
pi_118884802
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 12:14 schreef TheVulture het volgende:
Even gekeken, maar als er verder geen mensen animo hebben om SL te zijn dan wil ik het nog wel een keertje doen (wel samen met iemand :P ).

Nadeel is alleen dat ik de komende dagen wat krap in de tijd zit... en starten in het weekend is niet handig denk ik.

Voorstel is om zondagavond dan rollen te verdelen en te beginnen met de BM-verkiezing?
Ik zou het best willen proberen. (mits jij mijn spelling controleert :@)
Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.
  dinsdag 6 november 2012 @ 12:39:48 #197
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_118884843
1. DrNick Profiel | History | Fobo
2. plopkweker Profiel | History | Fotoboek
3. Tha_Erik Profiel | History | Fotoboek
4. Roger_Epiales Profiel | History | Fotoboek
5. tdrone Profiel | History | Fotoboek
6. Crutch Profiel | History | Fotoboek
7. DuTank Profiel | History | Fotoboek
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  dinsdag 6 november 2012 @ 12:40:03 #198
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_118884851
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 12:21 schreef Crutch het volgende:
Kan iemand mij erbij zetten?
alstu ^O^
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_118885058
quote:
11s.gif Op dinsdag 6 november 2012 12:38 schreef plopkweker het volgende:

[..]

Ik zou het best willen proberen. (mits jij mijn spelling controleert :@)
Oh da's geen probleem :P

Hoe zit jij in de tijd? Anders kunnen we ook gewoon wel eerder beginnen :)
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 6 november 2012 @ 12:46:14 #200
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_118885061
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 12:40 schreef DuTank het volgende:

[..]

alstu ^O^
Superbedankt!
Je moeder is een hamster
pi_118885082
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 12:40 schreef DuTank het volgende:

[..]

alstu ^O^
Volgens mij zag ik Rockfire en Peter ook nog ergens staan qua aanmelding :@
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_118885207
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 12:46 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Oh da's geen probleem :P

Hoe zit jij in de tijd? Anders kunnen we ook gewoon wel eerder beginnen :)
Ik heb de tijd :) , 's avonds is de nachtpost alleen een beetje lastig doordeweeks want de wekker wacht op me om 06:15, dus lig ik er meestal voor 10en al in :').

Als die evt. Een uurtje vroeger zou kunnen dan gaat het wel lukken imo :@
Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.
pi_118885358
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 november 2012 12:50 schreef plopkweker het volgende:

[..]

Ik heb de tijd :) , 's avonds is de nachtpost alleen een beetje lastig doordeweeks want de wekker wacht op me om 06:15, dus lig ik er meestal voor 10en al in :').

Als die evt. Een uurtje vroeger zou kunnen dan gaat het wel lukken imo :@
Hangt er een beetje vanaf hoe snel de rollen binnen zijn, vooral de eerste dagen is 22.00 wel nodig denk ik, je moet ook alles goed kunnen verwerken, maar als we mazzel hebben lukt eerder ook wel :P ... zit zelf alleen krap op donderdag, vrijdag zaterdag deze week... maar desnoods komt de nachtpost dan iets later mocht het jou eerder niet lukken... en vooruit werken helpt al een hoop :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  One tough cookie dinsdag 6 november 2012 @ 12:57:49 #204
169210 liesje1979
pi_118885464
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 12:54 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Hangt er een beetje vanaf hoe snel de rollen binnen zijn, vooral de eerste dagen is 22.00 wel nodig denk ik, je moet ook alles goed kunnen verwerken, maar als we mazzel hebben lukt eerder ook wel :P ... zit zelf alleen krap op donderdag, vrijdag zaterdag deze week... maar desnoods komt de nachtpost dan iets later mocht het jou eerder niet lukken... en vooruit werken helpt al een hoop :D
Zo heb ik wel eens wat stukjes teveel geschreven. :')
pi_118885503
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 november 2012 12:57 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Zo heb ik wel eens wat stukjes teveel geschreven. :')
Ik ook :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_118885526
Met jullie goed vinden zijn Plopkweker en ik dan de nieuwe SL
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_118885532
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 12:54 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Hangt er een beetje vanaf hoe snel de rollen binnen zijn, vooral de eerste dagen is 22.00 wel nodig denk ik, je moet ook alles goed kunnen verwerken, maar als we mazzel hebben lukt eerder ook wel :P ... zit zelf alleen krap op donderdag, vrijdag zaterdag deze week... maar desnoods komt de nachtpost dan iets later mocht het jou eerder niet lukken... en vooruit werken helpt al een hoop :D
Inderdaad :)

Donderdag + vrijdag is geen probleem voor mij, zaterdag misschien een klein beetje krap maar dat gaat wel lukken :)
Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.
pi_118885601
Ik zal mijn creativiteit laten stromen bij de daglynches, en voor de nachtkills gaan we wel een beetje vooruit schrijven :)
Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.
pi_118885866
Tof. Ik wil ook meedoen!
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_118886160
1. DrNick Profiel | History | Fobo
2. Tha_Erik Profiel | History | Fotoboek
3. Roger_Epiales Profiel | History | Fotoboek
4. tdrone Profiel | History | Fotoboek
5. Crutch Profiel | History | Fotoboek
6. DuTank Profiel | History | Fotoboek
7. Tamashii Profiel | History | Fotoboek

Dat is dus het huidige lijstje
Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.
pi_118886254
Tam erbij gezet
Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.
  One tough cookie dinsdag 6 november 2012 @ 13:30:17 #212
169210 liesje1979
pi_118886553
Plop, even een protip, zet alvast even aan dat je anoniem fotoboeken wil bekijken, ik weet niet meer wie dat was maar dat is niet heel handig als SL. :+
  dinsdag 6 november 2012 @ 13:31:10 #213
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_118886587
Als ik mafia ben dan doe ik ook mee. Dit ivm 68x meegedaan en nooit mafia. Tx.
pi_118887016
quote:
11s.gif Op dinsdag 6 november 2012 13:17 schreef plopkweker het volgende:
1. DrNick Profiel | History | Fobo
2. Tha_Erik Profiel | History | Fotoboek
3. Roger_Epiales Profiel | History | Fotoboek
4. tdrone Profiel | History | Fotoboek
5. Crutch Profiel | History | Fotoboek
6. DuTank Profiel | History | Fotoboek
7. Tamashii Profiel | History | Fotoboek

Dat is dus het huidige lijstje
Peter en Rockfire ook nog volgens mij, maar die zaten mobiel
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator dinsdag 6 november 2012 @ 13:54:49 #215
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_118887356
Ik twijfel nog even of ik weer mee doe... Ik wil wel maar probeer wat minder achter de computer te hangen dus dan is meedoen misschien weer niet zo slim :')

* MaJo denkt nog even na
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  dinsdag 6 november 2012 @ 13:57:20 #216
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118887446
1. DrNick Profiel | History | Fobo
2. Tha_Erik Profiel | History | Fotoboek
3. Roger_Epiales Profiel | History | Fotoboek
4. tdrone Profiel | History | Fotoboek
5. Crutch Profiel | History | Fotoboek
6. DuTank Profiel | History | Fotoboek
7. Tamashii Profiel | History | Fotoboek
8. Peter Profiel | History | Fotoboek
9. Rockfire Profiel | History | Fotoboek
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_118887728
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 13:44 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Peter en Rockfire ook nog volgens mij, maar die zaten mobiel
Over het hoofd gezien, sorry.
Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.
pi_118887735
quote:
3s.gif Op dinsdag 6 november 2012 13:57 schreef Tha_Erik het volgende:
1. DrNick Profiel | History | Fobo
2. Tha_Erik Profiel | History | Fotoboek
3. Roger_Epiales Profiel | History | Fotoboek
4. tdrone Profiel | History | Fotoboek
5. Crutch Profiel | History | Fotoboek
6. DuTank Profiel | History | Fotoboek
7. Tamashii Profiel | History | Fotoboek
8. Peter Profiel | History | Fotoboek
9. Rockfire Profiel | History | Fotoboek
^O^
Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.
  dinsdag 6 november 2012 @ 16:15:30 #219
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_118892895
Ik heb geen zin deze ronde. Mochten de SLs vragen hebben of een second opinion willen, staat mijn DM wel open
Laffe huichelaar
pi_118892980
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 november 2012 16:15 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb geen zin deze ronde. Mochten de SLs vragen hebben of een second opinion willen, staat mijn DM wel open
Thanks!
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_118893458
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 november 2012 16:15 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb geen zin deze ronde. Mochten de SLs vragen hebben of een second opinion willen, staat mijn DM wel open
Top ^O^
Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.
pi_118898609
1. DrNick Profiel | History | Fobo
2. Tha_Erik Profiel | History | Fotoboek
3. Roger_Epiales Profiel | History | Fotoboek
4. tdrone Profiel | History | Fotoboek
5. Crutch Profiel | History | Fotoboek
6. DuTank Profiel | History | Fotoboek
7. Tamashii Profiel | History | Fotoboek
8. Peter Profiel | History | Fotoboek
9. Rockfire Profiel | History | Fotoboek
10. Gomi Profiel | History | Fotoboek
pi_118900025
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 november 2012 13:30 schreef liesje1979 het volgende:
Plop, even een protip, zet alvast even aan dat je anoniem fotoboeken wil bekijken, ik weet niet meer wie dat was maar dat is niet heel handig als SL. :+
:') Dat was een ronde vorig jaar inderdaad...
Goh toen hadden we heul snel al maffia te pakken...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_118901326
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 november 2012 13:20 schreef plopkweker het volgende:
Tam erbij gezet
Danku!
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_118903388
Als jullie heel enthousiast zijn en aanmelden kunnen we morgen weer door :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator dinsdag 6 november 2012 @ 20:03:26 #226
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_118903433
Ik heb zo'n gevoel dat dit weer een gevalletje doodbloeden wordt :')
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_118903710
Mwah, even ademhalen is niet erg :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  One tough cookie dinsdag 6 november 2012 @ 20:12:42 #228
169210 liesje1979
pi_118903941
Nou vooruit, nog 1 rondje dan. Zet me er maar bij. En nee ik zit niet mobiel, ik ben gewoon lui.
pi_118903976
nou.. omdat ik nu nog een weekje half vrij ben doe ik ook nog wel een ronde.. zal zo lijstje aanvullen
pi_118904012
1. DrNick Profiel | History | Fobo
2. Tha_Erik Profiel | History | Fotoboek
3. Roger_Epiales Profiel | History | Fotoboek
4. tdrone Profiel | History | Fotoboek
5. Crutch Profiel | History | Fotoboek
6. DuTank Profiel | History | Fotoboek
7. Tamashii Profiel | History | Fotoboek
8. Peter Profiel | History | Fotoboek
9. Rockfire Profiel | History | Fotoboek
10. Gomi Profiel | History | Fotoboek
11. liesje1979 Profiel | History | Fotoboek
12. lynda Profiel | History | Fotoboek
pi_118904146
1. DrNick Profiel | History | Fobo
2. Tha_Erik Profiel | History | Fotoboek
3. Roger_Epiales Profiel | History | Fotoboek
4. tdrone Profiel | History | Fotoboek
5. Crutch Profiel | History | Fotoboek
6. DuTank Profiel | History | Fotoboek
7. Tamashii Profiel | History | Fotoboek
8. Peter Profiel | History | Fotoboek
9. Rockfire Profiel | History | Fotoboek
10. Gomi Profiel | History | Fotoboek
11. liesje1979 Profiel | History | Fotoboek
12. lynda Profiel | History | Fotoboek
13.
14. Bartjebart Profiel | History | Fotoboek
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_118904235
13 is een ongeluksgetal :{w
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_118905175
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 20:19 schreef Bartjebart het volgende:
13 is een ongeluksgetal :{w
_O-
Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.
pi_118905599
Huh? Waarom sta ik al in de lijst terwijl ik me nog helemaal niet had opgegeven? :P

Nou ja, omdat jullie zo aandringen doe ik nog wel een keertje mee :+
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
pi_118906390
Als timmmmmmm niét mee doet dan doe ik mee
pi_118906787
Mocht er nog een plekje zijn, houd ik me aanbevolen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-11-2012 21:05:00 ]
pi_118907258
1. DrNick Profiel | History | Fobo
2. Tha_Erik Profiel | History | Fotoboek
3. Roger_Epiales Profiel | History | Fotoboek
4. tdrone Profiel | History | Fotoboek
5. Crutch Profiel | History | Fotoboek
6. DuTank Profiel | History | Fotoboek
7. Tamashii Profiel | History | Fotoboek
8. Peter Profiel | History | Fotoboek
9. Rockfire Profiel | History | Fotoboek
10. Gomi Profiel | History | Fotoboek
11. liesje1979 Profiel | History | Fotoboek
12. lynda Profiel | History | Fotoboek
13. Chuck-N0rr1s Profiel | History | Fotoboek
14. Bartjebart Profiel | History | Fotoboek
15. Monopoly Profiel | History | Fotoboek
pi_118907508
Lang geleden dat ik mee deed, dus ik ben nog een beetje roestig :')
pi_118907620
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 november 2012 21:12 schreef Monopoly het volgende:
Lang geleden dat ik mee deed, dus ik ben nog een beetje roestig :')
Als je vragen hebt over het spel kan het in dit topic, als je je rol hebt en daar vragen over hebt kan je dat aan mij of The Vulture vragen ^O^
Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.
pi_118907913
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 november 2012 21:14 schreef plopkweker het volgende:

[..]

Als je vragen hebt over het spel kan het in dit topic, als je je rol hebt en daar vragen over hebt kan je dat aan mij of The Vulture vragen ^O^
Staat genoteerd.
Tevens zal ik de inbox maar weer eens legen :')
pi_118908176
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 november 2012 21:18 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Staat genoteerd.
Tevens zal ik de inbox maar weer eens legen :')
MAFFIA :o :o :o
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_118909010
inbox leeg
pi_118915123
Nog 10 spelers minimaal nodig :P

Roep je vriendjes en vriendinnetjes... nieuwe aanwas is altijd leuk...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_118915711
Oh whatever, zet mij er ook maar bij. :)
Ik zit mobiel, help?
pi_118915924
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 23:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh whatever, zet mij er ook maar bij. :)
Ik zit mobiel, help?
*O*
pi_118916286
1. DrNick Profiel | History | Fobo
2. Tha_Erik Profiel | History | Fotoboek
3. Roger_Epiales Profiel | History | Fotoboek
4. tdrone Profiel | History | Fotoboek
5. Crutch Profiel | History | Fotoboek
6. DuTank Profiel | History | Fotoboek
7. Tamashii Profiel | History | Fotoboek
8. Peter Profiel | History | Fotoboek
9. Rockfire Profiel | History | Fotoboek
10. Gomi Profiel | History | Fotoboek
11. liesje1979 Profiel | History | Fotoboek
12. lynda Profiel | History | Fotoboek
13. Chuck-N0rr1s Profiel | History | Fotoboek
14. Bartjebart Profiel | History | Fotoboek
15. Monopoly Profiel | History | Fotoboek
16. AlbinoBambi Profiel | History | Fotoboek
17. Puntenslijpsel Profiel | History | Fotoboek

[ Bericht 3% gewijzigd door TheVulture op 06-11-2012 23:19:28 ]
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 6 november 2012 @ 23:15:13 #247
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_118916419
Ik heb besloten weer mee te doen... Iemand mij erbij zetten pwease? O+
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
pi_118916493
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 23:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb besloten weer mee te doen... Iemand mij erbij zetten pwease? O+
Tof O+

Gaat het weer een beetje beter met je?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 6 november 2012 @ 23:19:15 #249
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_118916625
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 23:16 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Tof O+

Gaat het weer een beetje beter met je?
Ja. Heftige week achter de rug, maar nu weer doorgaan...
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
pi_118917011
Thanks TV!

Haha, ook hallo Chuck. :D
pi_118917371
Ik doe mee!
pi_118918815
1. DrNick Profiel | History | Fobo
2. Tha_Erik Profiel | History | Fotoboek
3. Roger_Epiales Profiel | History | Fotoboek
4. tdrone Profiel | History | Fotoboek
5. Crutch Profiel | History | Fotoboek
6. DuTank Profiel | History | Fotoboek
7. Tamashii Profiel | History | Fotoboek
8. Peter Profiel | History | Fotoboek
9. Rockfire Profiel | History | Fotoboek
10. Gomi Profiel | History | Fotoboek
11. liesje1979 Profiel | History | Fotoboek
12. lynda Profiel | History | Fotoboek
13. Chuck-N0rr1s Profiel | History | Fotoboek
14. Bartjebart Profiel | History | Fotoboek
15. Monopoly Profiel | History | Fotoboek
16. AlbinoBambi Profiel | History | Fotoboek
17. Puntenslijpsel Profiel | History | Fotoboek
18. Topiek Profiel | History | Fotoboek

:)
Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.
  woensdag 7 november 2012 @ 00:04:16 #253
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_118918880
quote:
14s.gif Op woensdag 7 november 2012 00:02 schreef plopkweker het volgende:
1. DrNick Profiel | History | Fobo
2. Tha_Erik Profiel | History | Fotoboek
3. Roger_Epiales Profiel | History | Fotoboek
4. tdrone Profiel | History | Fotoboek
5. Crutch Profiel | History | Fotoboek
6. DuTank Profiel | History | Fotoboek
7. Tamashii Profiel | History | Fotoboek
8. Peter Profiel | History | Fotoboek
9. Rockfire Profiel | History | Fotoboek
10. Gomi Profiel | History | Fotoboek
11. liesje1979 Profiel | History | Fotoboek
12. lynda Profiel | History | Fotoboek
13. Chuck-N0rr1s Profiel | History | Fotoboek
14. Bartjebart Profiel | History | Fotoboek
15. Monopoly Profiel | History | Fotoboek
16. AlbinoBambi Profiel | History | Fotoboek
17. Puntenslijpsel Profiel | History | Fotoboek
18. Topiek Profiel | History | Fotoboek

:)
:*
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
pi_118918905
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 00:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

:*
Hey you!

Gaat 'ie een beetje? ~:)
Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.
  woensdag 7 november 2012 @ 00:07:40 #255
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_118919003
quote:
10s.gif Op woensdag 7 november 2012 00:04 schreef plopkweker het volgende:

[..]

Hey you!

Gaat 'ie een beetje? ~:)
Ja :) Het was een goed besluit om even pauze te nemen
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
pi_118919500
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 00:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

Ja :) Het was een goed besluit om even pauze te nemen
Da's mooi om te horen :) :Y
Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.
pi_118925178
Inschrijven mensen! *O*
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_118926477
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 08:57 schreef TheVulture het volgende:
Inschrijven mensen! *O*
Ik wil wel, maar volgende week toetsweek. Dus ik doe die ronde daarna weer mee.
  woensdag 7 november 2012 @ 11:12:34 #259
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_118928538
1. DrNick Profiel | History | Fobo
2. Tha_Erik Profiel | History | Fotoboek
3. Roger_Epiales Profiel | History | Fotoboek
4. tdrone Profiel | History | Fotoboek
5. Crutch Profiel | History | Fotoboek
6. DuTank Profiel | History | Fotoboek
7. Tamashii Profiel | History | Fotoboek
8. Peter Profiel | History | Fotoboek
9. Rockfire Profiel | History | Fotoboek
10. Gomi Profiel | History | Fotoboek
11. liesje1979 Profiel | History | Fotoboek
12. lynda Profiel | History | Fotoboek
13. Chuck-N0rr1s Profiel | History | Fotoboek
14. Bartjebart Profiel | History | Fotoboek
15. Monopoly Profiel | History | Fotoboek
16. AlbinoBambi Profiel | History | Fotoboek
17. Puntenslijpsel Profiel | History | Fotoboek
18. Topiek Profiel | History | Fotoboek
19. Sheepcidus Profiel | History | Fotoboek
Were making, were making!
Radio Soulwax!
pi_118940157
Nog een paar en dan kunnen we wel beginnen toch? :)
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_118940333
Ja, nog minimaal 1, 25 zal wel te lang duren... dan kunnen we vanavond al starten met de rollen en BM-verkiezing
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 7 november 2012 @ 16:30:07 #262
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_118940740
Mooi zo.
Je moeder is een hamster
  woensdag 7 november 2012 @ 16:30:18 #263
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_118940748
Wachten is ook maar meh.
Je moeder is een hamster
  woensdag 7 november 2012 @ 16:33:35 #264
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_118940887
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 16:20 schreef TheVulture het volgende:
Ja, nog minimaal 1, 25 zal wel te lang duren... dan kunnen we vanavond al starten met de rollen en BM-verkiezing
Schuif mij er anders maar in. Wel mafia hè.
pi_118941557
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 16:33 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Schuif mij er anders maar in. Wel mafia hè.
*O*
Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.
pi_118941671
1. DrNick Profiel | History | Fobo
2. Tha_Erik Profiel | History | Fotoboek
3. Roger_Epiales Profiel | History | Fotoboek
4. tdrone Profiel | History | Fotoboek
5. Crutch Profiel | History | Fotoboek
6. DuTank Profiel | History | Fotoboek
7. Tamashii Profiel | History | Fotoboek
8. Peter Profiel | History | Fotoboek
9. Rockfire Profiel | History | Fotoboek
10. Gomi Profiel | History | Fotoboek
11. liesje1979 Profiel | History | Fotoboek
12. lynda Profiel | History | Fotoboek
13. Chuck-N0rr1s Profiel | History | Fotoboek
14. Bartjebart Profiel | History | Fotoboek
15. Monopoly Profiel | History | Fotoboek
16. AlbinoBambi Profiel | History | Fotoboek
17. Puntenslijpsel Profiel | History | Fotoboek
18. Topiek Profiel | History | Fotoboek
19. Sheepcidus Profiel | History | Fotoboek
20. BeamofLight Profiel | History | Fotoboek
Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.
pi_118951372
wat een rust hier :o
  Moderator woensdag 7 november 2012 @ 20:37:25 #268
45833 crew  Fogel
pi_118951400
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2012 20:36 schreef lynda het volgende:
wat een rust hier :o
Ja, ik ben dood :P
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_118952033
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 20:37 schreef Fogel het volgende:

[..]

Ja, ik ben dood :P
Waarom doe je niet mee? :o

We gaan zometeen de rollen verdelen *O*
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_118952093
:)
Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.
pi_118952220
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 20:37 schreef Fogel het volgende:

[..]

Ja, ik ben dood :P
help jezelf weer tot leven en doe mee :P
pi_118952255
Ik geef Fogel nog 10 minuten om zich aan te melden :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_118952289
Damn zie net nieuwe ronde. Helaas gemist
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_118952332
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 20:51 schreef Crazy-M het volgende:
Damn zie net nieuwe ronde. Helaas gemist
Je kunt nog op de lijst... we gaan vanavond beginnen :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_118952392
inschrijving sluit over 8 minuten :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_118952418
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 20:52 schreef TheVulture het volgende:
inschrijving sluit over 8 minuten :P
goed dat je riep dan :P
* Crazy-M pakt snel pen en papier om zich in te schrijven
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_118952483
jaa crazy!
pi_118952612
Ik wil ik wil!
pi_118952614
14s.gif Op woensdag 7 november 2012 16:49 schreef plopkweker het volgende:
1. DrNick Profiel | History | Fobo
2. Tha_Erik Profiel | History | Fotoboek
3. Roger_Epiales Profiel | History | Fotoboek
4. tdrone Profiel | History | Fotoboek
5. Crutch Profiel | History | Fotoboek
6. DuTank Profiel | History | Fotoboek
7. Tamashii Profiel | History | Fotoboek
8. Peter Profiel | History | Fotoboek
9. Rockfire Profiel | History | Fotoboek
10. Gomi Profiel | History | Fotoboek
11. liesje1979 Profiel | History | Fotoboek
12. lynda Profiel | History | Fotoboek
13. Chuck-N0rr1s Profiel | History | Fotoboek
14. Bartjebart Profiel | History | Fotoboek
15. Monopoly Profiel | History | Fotoboek
16. AlbinoBambi Profiel | History | Fotoboek
17. Puntenslijpsel Profiel | History | Fotoboek
18. Topiek Profiel | History | Fotoboek
19. Sheepcidus Profiel | History | Fotoboek
20. BeamofLight Profiel | History | Fotoboek
21. Crazy-M Profile | History | Fotoboek
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_118952655
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 20:54 schreef lynda het volgende:
jaa crazy!
Bij deze mevrouw :D
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_118952659
Dale ook nog :D en fogel heeft een dm :9
pi_118952708
quote:
2s.gif Op woensdag 7 november 2012 20:56 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

Bij deze mevrouw :D
gezellig :Y
pi_118952723
1. DrNick Profiel | History | Fobo
2. Tha_Erik Profiel | History | Fotoboek
3. Roger_Epiales Profiel | History | Fotoboek
4. tdrone Profiel | History | Fotoboek
5. Crutch Profiel | History | Fotoboek
6. DuTank Profiel | History | Fotoboek
7. Tamashii Profiel | History | Fotoboek
8. Peter Profiel | History | Fotoboek
9. Rockfire Profiel | History | Fotoboek
10. Gomi Profiel | History | Fotoboek
11. liesje1979 Profiel | History | Fotoboek
12. lynda Profiel | History | Fotoboek
13. Chuck-N0rr1s Profiel | History | Fotoboek
14. Bartjebart Profiel | History | Fotoboek
15. Monopoly Profiel | History | Fotoboek
16. AlbinoBambi Profiel | History | Fotoboek
17. Puntenslijpsel Profiel | History | Fotoboek
18. Topiek Profiel | History | Fotoboek
19. Sheepcidus Profiel | History | Fotoboek
20. BeamofLight Profiel | History | Fotoboek
21. Crazy-M Profile | History | Fotoboek
22. Dale Profile | History | Fotoboek
pi_118952746
quote:
17s.gif Op woensdag 7 november 2012 20:56 schreef lynda het volgende:

[..]

gezellig :Y
Komt helemaal goed mevrouw Maf ... :X :P
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_118952817
Zo ook net op tijd gelukkig 8-)
pi_118952997
Cool! We wachten nog even op Fogel :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_118953811
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 21:00 schreef TheVulture het volgende:
Cool! We wachten nog even op Fogel :P
Tot hoe laat?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_118953911
quote:
2s.gif Op woensdag 7 november 2012 20:57 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

Komt helemaal goed mevrouw Maf ... :X :P
:') }:|
##vote crazy.. Mij beschuldigen van maffia = jij maffia :7
pi_118954069
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 21:12 schreef lynda het volgende:

[..]

:') }:|
##vote crazy.. Mij beschuldigen van maffia = jij maffia :7
Jij bent áltijd maffia... dûh
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_118954123
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 21:11 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Tot hoe laat?
Half 10... en Plop en ik zijn nog even naar de rollen aan het kijken :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_118954132
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 21:12 schreef lynda het volgende:

[..]

:') }:|
##vote crazy.. Mij beschuldigen van maffia = jij maffia :7
pfft, jij stemt altijd gelijk op mij omdat je bang bent van mij :6
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  One tough cookie woensdag 7 november 2012 @ 21:17:13 #292
169210 liesje1979
pi_118954318
BM
Liesje (0)
Bartjebart (0)

Stem mij! :P
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_118954394
BM
Liesje (1) Chuck,
pi_118954526
Zijn er al rollen dan? _O-
och wel..

Vote me! :P
pi_118954719
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 21:21 schreef lynda het volgende:
Zijn er al rollen dan? _O-
och wel..

Vote me! :P
Liesje (1) Chuck
Bartjebart (0)
Lynda (1) Bartjebart
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_118954756
Jullie gaan al stemmen zonder rollen... dat kan riskant zijn :9
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_118954759
BM
Liesje (1) Chuck,
Bartjebart (0)
Dale. (0)
Lynda (1) Bartjebart
pi_118954789
we maken deze even vol en dan kunnen we vers verder in een nieuw topic :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_118954804
spannend
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_118954818
vol
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')