SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deelnemers
1. Crutch Profiel | History | Fotoboek spion (modkill)
2. AlbinoBambi Profiel | History | Fotoboek Townie/lover
3. Chuck-N0rr1s Profiel | History | Fotoboek maffia
4. Harajuku. Profiel | History | Fotoboek
5.TheVulture Profiel I History I Fotoboek bomb
6. Gomi Profiel | History | Fotoboek advocaat
7. Peter Profiel | History | Fotoboek Maffia
8. DuTank Profiel | History | Fotoboek
9. DrNick Profiel | History | Fotoboek doctor
10. Tamashii Profiel | History | Fotoboek
11. CaLeX Profiel | History | Fotoboek
12. Roger_Epiales Profiel | History | Fotoboek
13. plopkweker Profiel | History | Fotoboek
14. MaJo Profiel | History | Fotoboek
15. tdrone Profiel | History | Fotoboek
16. Soempie Profiel | History | Fotoboek[/s]Maffia/lookout
17. [s]BeamofLight Profiel | History | Fotoboek Rechercheur
18. timmmmm Profiel | History | Fotoboek maffia
19. Fogel Profiel | History | Fotoboek townie
20. Etcetera Profiel | History | Fotoboek blacksmith
21. Cosmo2.0 Profiel | History | Fotoboek town elder
22. Rockfire Profiel | History | Fotoboek maffiahoer
23. lynda Profiel | History | Fotoboek Sniper
24. Bartjebart Profiel | History | Fotoboek watcher
Belangrijke linkjes:
Dag 1
Nacht 1
Dag 2
Nacht 2
Dag 3
Nacht 3
Dag 4
Nacht 4Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Ja hequote:
Ik vond die sigaar, vrijheidsstrijder en bijna 18 echt zo geniaal gevonden dat ik echt geloofde dat je maffia was... gelukkig wist Bartje me nog te overtuigenquote:Op maandag 5 november 2012 22:07 schreef Tamashii het volgende:
Hahahaha geniaal. Hoe laat had jij gepm-ed dan Majo?
Ik heb twee of drie keer maffia weggehaald.
Tien over 7 ofzo?quote:Op maandag 5 november 2012 22:07 schreef Tamashii het volgende:
Hahahaha geniaal. Hoe laat had jij gepm-ed dan Majo?
Ik heb twee of drie keer maffia weggehaald.
Ja wat een bitchez he!quote:Op maandag 5 november 2012 22:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vond die sigaar, vrijheidsstrijder en bijna 18 echt zo geniaal gevonden dat ik echt geloofde dat je maffia was... gelukkig wist Bartje me nog te overtuigen
Nou, ik was de eerste avond anders al bijna weg.quote:Op maandag 5 november 2012 22:08 schreef tdrone het volgende:
Was een beetje onhandig dat de maffia allemaal op tamashii stemde. Daardoor was ze voor mij totaal niet meer verdacht
Nee?quote:Op maandag 5 november 2012 22:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Tien over 7 ofzo?
Maar er is toch alleen maar maffia gelynched, geen een keer gekilled 's nachts?
En die hints sloegen dus op mij en ik werd totaal niet verdachtquote:Op maandag 5 november 2012 22:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vond die sigaar, vrijheidsstrijder en bijna 18 echt zo geniaal gevonden dat ik echt geloofde dat je maffia was... gelukkig wist Bartje me nog te overtuigen
quote:Op maandag 5 november 2012 21:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Daar zat een tactiek achter. Ik had bedacht dat als de lookout ziet wie er allemaal bij iemand aanwezig waren, hij dan ook de BGs zou zien als die in actie moesten komen.
Plop de eerste BG bleef alleen maar leven, en toen werden we ook nog gespot dus toen kreeg de rest cold feet
Waarvoor dankquote:Op maandag 5 november 2012 21:58 schreef DrNick het volgende:
En ik Plopkweker tweemaal gered van de dood
Het leek een Tamashii-lynch te gaan worden, dusdaarkan jede mafia nietechtop aansprekenquote:Op maandag 5 november 2012 22:08 schreef tdrone het volgende:
Was een beetje onhandig dat de maffia allemaal op tamashii stemde. Daardoor was ze voor mij totaal niet meer verdacht
Jij bent nu toch ook gekilled snachts? En nog eentje sowieso snachts door mij. Vorige nacht geloof ik.quote:Op maandag 5 november 2012 22:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Tien over 7 ofzo?
Maar er is toch alleen maar maffia gelynched, geen een keer gekilled 's nachts?
Jij heb me nog niet helemaal overtuigd dat tam onschuldig is..quote:Op maandag 5 november 2012 22:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Het leek een Tamashii-lynch te gaan worden, dusdaarkan jede mafia nietechtop aanspreken
Nou bij jou was het zo dat ik zei dat burgemeester binnen zat en zijn BG's ook al binnen zouden zijn... dan komen ze technisch gesproken niet op bezoekquote:Op maandag 5 november 2012 22:11 schreef Harajuku. het volgende:
Waaat, j ejat mijn lookouttactiek terwijl ik die zelf niet eens zo mocht gebruiken?/
gmtaquote:Op maandag 5 november 2012 22:11 schreef Harajuku. het volgende:
Waaat, j ejat mijn lookouttactiek terwijl ik die zelf niet eens zo mocht gebruiken?/
Ja dat is waar, je hebt Timmmmm omgelegd vannachtquote:Op maandag 5 november 2012 22:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jij bent nu toch ook gekilled snachts? En nog eentje sowieso snachts door mij. Vorige nacht geloof ik.
Dit is de eerste keer dat ik het een beetje snap, dus het volgende spel wil ik het doen.quote:
Intuïtie.quote:Op maandag 5 november 2012 22:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dat is waar, je hebt Timmmmm omgelegd vannachten mij natuurlijk maar dat leek me logisch
waarom verdacht je mij?
En me daar ook nog een lookout mee laten verneuken.quote:Op maandag 5 november 2012 22:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou bij jou was het zo dat ik zei dat burgemeester binnen zat en zijn BG's ook al binnen zouden zijn... dan komen ze technisch gesproken niet op bezoek
Ik begin het ook aardig te snappen, maar in de 3 of 4 potjes dat ik mee heb gespeeld ben ik 2x BG en 2x dorp geweestquote:Op maandag 5 november 2012 22:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ik het een beetje snap, dus het volgende spel wil ik het doen.
Goede intuïtiequote:
Vond je mijn Majo-hints niet wat? Enikben overigensnogsteeds benieuwd naar dietopics die je bij mij hadquote:
Interpretatie van de SL hequote:Op maandag 5 november 2012 22:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En me daar ook nog een lookout mee laten verneuken.
Grappig. Ik had juist MaJo weggestreept als mogelijke maffia. Op de een of andere manier zou dat gewoon echt niet kunnen kloppenquote:
Neuh, dat was flauw. Ik vroeg het je, en ipv nee te zeggen laat je me de lookout verneukenquote:
Ach ik doe nu al een tijdje mee ben 1 keer maffia ,1 keer bg en de rest altijd dorpquote:Op maandag 5 november 2012 22:15 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Ik begin het ook aardig te snappen, maar in de 3 of 4 potjes dat ik mee heb gespeeld ben ik 2x BG en 2x dorp geweest![]()
Ik wil eerst andere rollen wat beter leren kennen
Ik blij dat jij bij mij zat de 1e nacht en dat Hara gelijk hints vondquote:Op maandag 5 november 2012 22:16 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Grappig. Ik had juist MaJo weggestreept als mogelijke maffia. Op de een of andere manier zou dat gewoon echt niet kunnen kloppen
Ik zei toen toch dat het niet mocht en je gaf een alternatief op toch?quote:Op maandag 5 november 2012 22:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Neuh, dat was flauw. Ik vroeg het je, en ipv nee te zeggen laat je me de lookout verneuken
Ja dat was wel echt een toevalstrefferquote:Op maandag 5 november 2012 22:17 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik blij dat jij bij mij zat de 1e nacht en dat Hara gelijk hints vond
En die hints sloegen dus op mij en ik werd totaal niet verdachtquote:Op maandag 5 november 2012 22:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb 100x meegedaan en ben een paar keer maffia geweest, 1x rechercheur en voor de rest altijd dorp. De kans is dus groot dat je de volgende paar potjes ook dorp bentquote:Op maandag 5 november 2012 22:15 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Ik begin het ook aardig te snappen, maar in de 3 of 4 potjes dat ik mee heb gespeeld ben ik 2x BG en 2x dorp geweest![]()
Ik wil eerst andere rollen wat beter leren kennen
Ik ook, vanwege timmmmmquote:Op maandag 5 november 2012 22:16 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Grappig. Ik had juist MaJo weggestreept als mogelijke maffia. Op de een of andere manier zou dat gewoon echt niet kunnen kloppen
Ik verdacht je niet eteen, maar ik vertrouwde je voor geen meter want je gedrag was behoorlijk anders. wat ik overigens niet zo kan beschrijven.quote:Op maandag 5 november 2012 22:19 schreef MaJo het volgende:
Inderdaad bedankt SL's![]()
Hara, waarom verdacht je mij meteen?
Oh, in mijn herinnering liet je me alsnog daarheen gaanquote:Op maandag 5 november 2012 22:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zei toen toch dat het niet mocht en je gaf een alternatief op toch?
Onze liefdequote:Op maandag 5 november 2012 22:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
SL's, ik vind dat er best wat meer chaos had mogen zijn.
Het was wel een vermakelijk potje! En zooo moeilijk om een lover te kiezen. Ik wou Hara.Maar dat was niet slim, want dan zou de BM via mij dood kunnen. Toen twijfelde ik tussen TV en lynda, wel blij dat ik TV heb gekozen, anders was ik helemaal meteen dood geweest.
Ik had net zitten verkondigen dat ik de bom was en toen kwam ik erachter dat jij mijn lover was... daar baalde ik nog best vanquote:Op maandag 5 november 2012 22:21 schreef AlbinoBambi het volgende:
Heb ook nog even timmmm overwogen, dat was wel mooi geweest.
Ik probeerde juist zo normaal mogelijk te doenquote:Op maandag 5 november 2012 22:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik verdacht je niet eteen, maar ik vertrouwde je voor geen meter want je gedrag was behoorlijk anders. wat ik overigens niet zo kan beschrijven.
quote:Op maandag 5 november 2012 22:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik had net zitten verkondigen dat ik de bom was en toen kwam ik erachter dat jij mijn lover was... daar baalde ik nog best van
Oh?quote:Op maandag 5 november 2012 22:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik had net zitten verkondigen dat ik de bom was en toen kwam ik erachter dat jij mijn lover was... daar baalde ik nog best van
Ik zou mezelf inderdaad ook nooit aan een Hara, TV, Tim ofzo durven koppelen omdat ik dan bang ben dat ze (indien geen maffia) ze snel dood gaanquote:Op maandag 5 november 2012 22:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
SL's, ik vind dat er best wat meer chaos had mogen zijn.
Het was wel een vermakelijk potje! En zooo moeilijk om een lover te kiezen. Ik wou Hara.Maar dat was niet slim, want dan zou de BM via mij dood kunnen. Toen twijfelde ik tussen TV en lynda, wel blij dat ik TV heb gekozen, anders was ik helemaal meteen dood geweest.
Ja.... maar ik vond het achteraf leuk hoorquote:Op maandag 5 november 2012 22:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Sorry. Maar uiteindelijk ben ik door jou dood gegaan en niet andersom.
Oeh wil je de volgende keer met mij lover zijnquote:Op maandag 5 november 2012 22:22 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik zou mezelf inderdaad ook nooit aan een Hara, TV, Tim ofzo durven koppelen omdat ik dan bang ben dat ze (indien geen maffia) ze snel dood gaanOf ikzelf
Wat?quote:
Ja, maar dat is het lastige. Want in de eerste nacht worden ook vaak niet zo actieve spelers gekilled, om het spel leuk te houden. Dus ik had echt geen idee.quote:Op maandag 5 november 2012 22:22 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik zou mezelf inderdaad ook nooit aan een Hara, TV, Tim ofzo durven koppelen omdat ik dan bang ben dat ze (indien geen maffia) ze snel dood gaanOf ikzelf
Noh, je was echt andersquote:Op maandag 5 november 2012 22:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik probeerde juist zo normaal mogelijk te doen
Gelukkig maar.quote:Op maandag 5 november 2012 22:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja.... maar ik vond het achteraf leuk hoor
Ja maar dat was dus omdat Timmmmm de vigilante was er niemand thuis wasquote:Op maandag 5 november 2012 22:23 schreef Harajuku. het volgende:
do 25 oktober 2012 23:04u door TheVulture
Ik heb besloten dat je toch bij Timmmmm hebt gekeken, maar helaas, de burgemeesterswoning lag er de hele avond verlaten bij.
Zie je welDAt was echt flauw man, je liet ook al een kill of zo van ons mislukken door de tijden van insturen. WAT HADDEN WE HET TOCH SLECHT
quote:Op maandag 5 november 2012 22:34 schreef Bartjebart het volgende:
Wacht ffHeeft Rockfire helemaal niet gemoord?
Dat zei hij ook al.quote:Op maandag 5 november 2012 22:34 schreef Bartjebart het volgende:
Ja, hij viel toen toch in messen of zo? En liet toen zijn vest achter.quote:Op maandag 5 november 2012 22:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat zei hij ook al.
Maar er staat dat timmmmm een vest had, dan kon Tamashii hem nog niet vermoorden toch? Of was dat vest eerder al gebruikt?
Nja hij is gelynchet op basis van een moord die aan hem gekoppeld isquote:
Maar volgens de SL's mag een hoer moordenquote:Op maandag 5 november 2012 22:35 schreef MaJo het volgende:
Nee Rockfire had niet gemoord want hij was hoer
Ja, dus geluk voor ons dat hij toch mafia bleekquote:Op maandag 5 november 2012 22:35 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja hij is gelynchet op basis van een moord die aan hem gekoppeld is
Timmmm raakte zijn vest kwijt op de bom.quote:Op maandag 5 november 2012 22:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat zei hij ook al.
Maar er staat dat timmmmm een vest had, dan kon Tamashii hem nog niet vermoorden toch? Of was dat vest eerder al gebruikt?
Haha ja behoorlijkquote:Op maandag 5 november 2012 22:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, dus geluk voor ons dat hij toch mafia bleek
quote:Op maandag 5 november 2012 22:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Timmmm raakte zijn vest kwijt op de bom.
Ooooh ja. Was TV's bom-zijn toch nog ergens goed voor.quote:Op maandag 5 november 2012 22:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, hij viel toen toch in messen of zo? En liet toen zijn vest achter.
En dat terwijl TV zich zo veilig waande als bomquote:Op maandag 5 november 2012 22:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Timmmm raakte zijn vest kwijt op de bom.
Ja maar niet hoereren en moorden tegelijkquote:Op maandag 5 november 2012 22:36 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar volgens de SL's mag een hoer moorden
Ja godver... daar ging mijn tactiek... jij fluisterde mij van alles in maar ik had niet op die vesten gerekendquote:Op maandag 5 november 2012 22:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En dat terwijl TV zich zo veilig waande als bom
Nee oke... maar hij hád dus wel kunnen moordenquote:Op maandag 5 november 2012 22:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja maar niet hoereren en moorden tegelijk
Ik had liever een maffia meegenomenquote:Op maandag 5 november 2012 22:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
[..]
Ooooh ja. Was TV's bom-zijn toch nog ergens goed voor.
Ja nog zo'n ding waar we tegen aan liepen, we hadden het Hara gevraagd en die gaf aan dat het kon. Maar we vonden ook niet dat ze kon killen en haar rol kon uitvoeren tegelijkertijd, dus hadden we dat ze of mocht killen, of de rol mocht doen. Bij de maffia lookout ook trouwens.quote:Op maandag 5 november 2012 22:36 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar volgens de SL's mag een hoer moorden
Dat wel jaquote:Op maandag 5 november 2012 22:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee oke... maar hij hád dus wel kunnen moorden
(wat ik nog steeds vreemd vind trouwens)
Ik vind het niet vreemd... anders zou het spel gespeeld zijn als alleen de hoer nog over zou zijn...quote:Op maandag 5 november 2012 22:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar zonder jou had Tamashii niet timmmmm kunnen vermoorden. Dus was er nog minstens 1 dag/nacht cyclus geweest en misschien nog wel meer.quote:Op maandag 5 november 2012 22:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik had liever een maffia meegenomen
Vroeger stond het er bij, geen idee wanneer dat verdwenen is.quote:Op maandag 5 november 2012 22:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat dus. Ze zijn onderdeel van de maffia, dus moeten ook kunnen moorden want ze kunnen als enige overblijven.quote:Op maandag 5 november 2012 22:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind het niet vreemd... anders zou het spel gespeeld zijn als alleen de hoer nog over zou zijn...
Klopt.quote:Op maandag 5 november 2012 22:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind het niet vreemd... anders zou het spel gespeeld zijn als alleen de hoer nog over zou zijn...
quote:Op maandag 5 november 2012 22:40 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb de hoer toen ook laten hoereren en moorden... ze kan makkelijk even een paar uur neuken en nog iemand een mes in zijn rug steken
Niet in dezelfde nacht nee, gewoon 1 van beiden.quote:Op maandag 5 november 2012 22:40 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Klopt.
Het lastige van die rol, en die van de lookout, is dat het een hele specifieke rol binnen de maffia is. Ik kan als watcher toch ook niet opeens besluiten iemand neer te gaan leggen ipv toe te kijken?
Ik snap de keuze van de SL's hoor! Maar vind het gewoon raar.
Maar de makkelijkste keuze voor de maffia zou dan op zich zijn om de hoer gewoon te laten moorden denk ik dan.quote:Op maandag 5 november 2012 22:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Niet in dezelfde nacht nee, gewoon 1 van beiden.
Nee, ik heb niet gemoord. Vlak voordat jullie mij lynchten heb ik nog gezegd dat geen van de hints op mij sloeg.quote:Op maandag 5 november 2012 22:34 schreef Bartjebart het volgende:
En Peter is op hele andere hints vermoord dan die hier staanEn toch kwam het wel overeen!
Zolang het niet nodig is.... Ik heb niet gemoord, zodat er geen hints naar mij zouden komen, juist omdat ik een speciale rol had.quote:Op maandag 5 november 2012 22:43 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar de makkelijkste keuze voor de maffia zou dan op zich zijn om de hoer gewoon te laten moorden denk ik dan.
Hoewel het inderdaad ook zo is dat diegene iets moet kunnen doen als diegene als laatste over is...
Wat op zich wel weer jammer was... al ben ik als SL altijd heel blij als ie snel dood isquote:Op maandag 5 november 2012 22:44 schreef Bartjebart het volgende:
En d'r zat helemaal geen Bus in dit keer
En Soempie ook al niet. Terwijl ik er echt van overtuigd was dat zij moorden moest hebben gepleegd. Hoelang ik me wel niet op haar PoHi heb zitten blindstarenquote:Op maandag 5 november 2012 22:44 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Nee, ik heb niet gemoord. Vlak voordat jullie mij lynchten heb ik nog gezegd dat geen van de hints op mij sloeg.
En toen zei ik dat het bij mij als maffiahoer ook zo was. En toen was je maffiahoer.quote:Op maandag 5 november 2012 22:44 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Nee, ik heb niet gemoord. Vlak voordat jullie mij lynchten heb ik nog gezegd dat geen van de hints op mij sloeg.
Klopt, daar heb ik maar heel wijselijk niet op gereageerdquote:Op maandag 5 november 2012 22:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
En toen zei ik dat het bij mij als maffiahoer ook zo was. En toen was je maffiahoer.![]()
Nee vonden we wel een keer grappig.quote:Op maandag 5 november 2012 22:44 schreef Bartjebart het volgende:
En d'r zat helemaal geen Bus in dit keer
Ik snapte echt niet dat niemand dat zwarte kruis had gevonden. Dat was echt de eerste hint die ik vondquote:Op maandag 5 november 2012 22:39 schreef MaJo het volgende:
Ik herkende de hints naar mezelf trouwens nietDaar moesten de anderen me op wijzen
Zoals dat zwarte kruis (wat overigens een paars jurkje is
) en die bijna 18 minuten sloeg dus ook op mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |