Dus bij deze: het allereerste huizenmarktnieuwstopic!quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:29 schreef iamcj het volgende:
Is dit een idee?:
Een apart topic waarin je het dagelijkse nieuws kunt/moet posten. De mensen die dat willen kunnen zo op de hoogte blijven en andere topics blijven schoon.
Jammer dat ze de gesubsidieerde scheeflener weer met een fluwelen handschoentje behandelen. Gelukkig kunnen we altijd rekenen op de banksters om deze groep te tuchtigenquote:Op maandag 5 november 2012 21:06 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Neem jij maar een stoel en ga er eens rustig voor zitten:
Scheef is recht
Niemand zal nog verrast zijn dat scheefwonen met beide handen wordt aangepakt en dit keer zonder fluwelen handschoentjes. De regerende partijen willen dat huishoudens die meer dan 43.000 euro verdienen uit de sociale huur vertrekken en plaats maken voor huishoudens die ver onder deze inkomensgrens zitten. Dus gaan de hogere inkomens meer betalen. Zo krijgen huishoudens met inkomens boven de 43.000 euro te maken met een huurstijging van 6,5%. Huishoudens met een inkomen tussen de 33.000 euro en 43.000 euro gaan 2,5% meer huur betalen. De lagere inkomens onder de 33.000 euro krijgen te maken met een huurstijging van 1,5%.
Al deze huurstijgingen komen bovenop de jaarlijkse inflatie
Ooh ja... me kloon... dat is waar ookquote:Op maandag 5 november 2012 21:11 schreef michaelHD9 het volgende:
[..]
Je broeder, je mattie, je k.....
Dan heb je niet goed gelezen, schat ik zo...quote:Op maandag 5 november 2012 21:15 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Ooh ja... me kloon... dat is waar ook![]()
Als huurder ben ik eigenlijk niet opgelucht maar als bijstandsgerechtigde dan weer wel
quote:Op maandag 5 november 2012 21:13 schreef michaelHD9 het volgende:
Ik wist dat michealmoore liep te F5'en om de topictitel te kapen.
Zit het hoog, jongen?
quote:Op maandag 5 november 2012 17:03 schreef ComplexConjugate het volgende:
Volgens Speknek heb ik gewoon groot gelijk![]()
http://www.nivelleren-is-een-feest.nl/
Jippie![]()
![]()
En in 2014 ga ik er dan ook nog 'vet' op vooruit ook![]()
http://www.belastingen2014.nl/
Kennelijkquote:Op maandag 5 november 2012 21:15 schreef michaelHD9 het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed gelezen, schat ik zo...
Die was absoluut relevant, vooral omdat veel mensen die dachten dat ze bij de elite horen nu gewoon flink mogen gaan dokkenquote:
Moet ik even een PM versturen om een lijstje te verkrijgen? Can do.quote:Op maandag 5 november 2012 21:17 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Kennelijk![]()
Soms vergeet ik ook wel eens wie nou eigenlijk mijn klonen zijn
quote:Op maandag 5 november 2012 21:17 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Die was absoluut relevant, vooral omdat veel mensen die dachten dat ze bij de elite horen nu gewoon flink mogen gaan dokken
Ik heb spontaan last van geheugenverlies, misschien wil jij je inzichten delen?quote:Op maandag 5 november 2012 21:17 schreef michaelHD9 het volgende:
[..]
Moet ik even een PM versturen om een lijstje te verkrijgen? Can do.
Ooh... verdien je meer dan 2 maal modaal danquote:Op maandag 5 november 2012 21:18 schreef michaelHD9 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er mensen die nog wel kunnen rekenen
Tja het is mijn werk he.quote:Op maandag 5 november 2012 21:18 schreef michaelHD9 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er mensen die nog wel kunnen rekenen
minder zuipen is een optie, je weetquote:Op maandag 5 november 2012 21:18 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Ik heb spontaan last van geheugenverlies, misschien wil jij je inzichten delen?
Nederland is doomed, duidelijk.quote:Op maandag 5 november 2012 21:19 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Tja het is mijn werk he.
En men vraagt mij altijd vanwege mijn diepe inzicht in complexe materie![]()
quote:Op maandag 5 november 2012 21:19 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Ooh... verdien je meer dan 2 maal modaal dan
Huh? Jouw werk is toch om te proberen onverkoopbare green-acres meuk aan mensen in NL te slijten?quote:Op maandag 5 november 2012 21:19 schreef michaelmoore het volgende:
Tja het is mijn werk he.
Jij en ik begrijpen ook wel waarom er zoveel rumoer is binnen de VVD, grote hoeveelheden stemvee beginnen te blaten. Ik had ze zo wel kunnen vertellen dat ze niet bij de elite horen, ze mogen hun stem geven om zich daarna te laten scheren.... wie zich gedraagt als een schaap moet ook niet verwachten anders behandelt te wordenquote:Op maandag 5 november 2012 21:19 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Tja het is mijn werk he.
Veel vitamine B gebruiken, helpt tegen de korsakovquote:Op maandag 5 november 2012 21:19 schreef michaelHD9 het volgende:
[..]
minder zuipen is een optie, je weet
Schuldslaven leggen altijd de focus op de verkeerde zakenquote:Op maandag 5 november 2012 21:23 schreef michaelHD9 het volgende:
Strike two, we hebben een 'blaat' post
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |