Dus bij deze: het allereerste huizenmarktnieuwstopic!quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:29 schreef iamcj het volgende:
Is dit een idee?:
Een apart topic waarin je het dagelijkse nieuws kunt/moet posten. De mensen die dat willen kunnen zo op de hoogte blijven en andere topics blijven schoon.
Jammer dat ze de gesubsidieerde scheeflener weer met een fluwelen handschoentje behandelen. Gelukkig kunnen we altijd rekenen op de banksters om deze groep te tuchtigenquote:Op maandag 5 november 2012 21:06 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Neem jij maar een stoel en ga er eens rustig voor zitten:
Scheef is recht
Niemand zal nog verrast zijn dat scheefwonen met beide handen wordt aangepakt en dit keer zonder fluwelen handschoentjes. De regerende partijen willen dat huishoudens die meer dan 43.000 euro verdienen uit de sociale huur vertrekken en plaats maken voor huishoudens die ver onder deze inkomensgrens zitten. Dus gaan de hogere inkomens meer betalen. Zo krijgen huishoudens met inkomens boven de 43.000 euro te maken met een huurstijging van 6,5%. Huishoudens met een inkomen tussen de 33.000 euro en 43.000 euro gaan 2,5% meer huur betalen. De lagere inkomens onder de 33.000 euro krijgen te maken met een huurstijging van 1,5%.
Al deze huurstijgingen komen bovenop de jaarlijkse inflatie
Ooh ja... me kloon... dat is waar ookquote:Op maandag 5 november 2012 21:11 schreef michaelHD9 het volgende:
[..]
Je broeder, je mattie, je k.....
Dan heb je niet goed gelezen, schat ik zo...quote:Op maandag 5 november 2012 21:15 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Ooh ja... me kloon... dat is waar ook![]()
Als huurder ben ik eigenlijk niet opgelucht maar als bijstandsgerechtigde dan weer wel
quote:Op maandag 5 november 2012 21:13 schreef michaelHD9 het volgende:
Ik wist dat michealmoore liep te F5'en om de topictitel te kapen.
Zit het hoog, jongen?
quote:Op maandag 5 november 2012 17:03 schreef ComplexConjugate het volgende:
Volgens Speknek heb ik gewoon groot gelijk![]()
http://www.nivelleren-is-een-feest.nl/
Jippie![]()
![]()
En in 2014 ga ik er dan ook nog 'vet' op vooruit ook![]()
http://www.belastingen2014.nl/
Kennelijkquote:Op maandag 5 november 2012 21:15 schreef michaelHD9 het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed gelezen, schat ik zo...
Die was absoluut relevant, vooral omdat veel mensen die dachten dat ze bij de elite horen nu gewoon flink mogen gaan dokkenquote:
Moet ik even een PM versturen om een lijstje te verkrijgen? Can do.quote:Op maandag 5 november 2012 21:17 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Kennelijk![]()
Soms vergeet ik ook wel eens wie nou eigenlijk mijn klonen zijn
quote:Op maandag 5 november 2012 21:17 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Die was absoluut relevant, vooral omdat veel mensen die dachten dat ze bij de elite horen nu gewoon flink mogen gaan dokken
Ik heb spontaan last van geheugenverlies, misschien wil jij je inzichten delen?quote:Op maandag 5 november 2012 21:17 schreef michaelHD9 het volgende:
[..]
Moet ik even een PM versturen om een lijstje te verkrijgen? Can do.
Ooh... verdien je meer dan 2 maal modaal danquote:Op maandag 5 november 2012 21:18 schreef michaelHD9 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er mensen die nog wel kunnen rekenen
Tja het is mijn werk he.quote:Op maandag 5 november 2012 21:18 schreef michaelHD9 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er mensen die nog wel kunnen rekenen
minder zuipen is een optie, je weetquote:Op maandag 5 november 2012 21:18 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Ik heb spontaan last van geheugenverlies, misschien wil jij je inzichten delen?
Nederland is doomed, duidelijk.quote:Op maandag 5 november 2012 21:19 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Tja het is mijn werk he.
En men vraagt mij altijd vanwege mijn diepe inzicht in complexe materie![]()
quote:Op maandag 5 november 2012 21:19 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Ooh... verdien je meer dan 2 maal modaal dan
Huh? Jouw werk is toch om te proberen onverkoopbare green-acres meuk aan mensen in NL te slijten?quote:Op maandag 5 november 2012 21:19 schreef michaelmoore het volgende:
Tja het is mijn werk he.
Jij en ik begrijpen ook wel waarom er zoveel rumoer is binnen de VVD, grote hoeveelheden stemvee beginnen te blaten. Ik had ze zo wel kunnen vertellen dat ze niet bij de elite horen, ze mogen hun stem geven om zich daarna te laten scheren.... wie zich gedraagt als een schaap moet ook niet verwachten anders behandelt te wordenquote:Op maandag 5 november 2012 21:19 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Tja het is mijn werk he.
Veel vitamine B gebruiken, helpt tegen de korsakovquote:Op maandag 5 november 2012 21:19 schreef michaelHD9 het volgende:
[..]
minder zuipen is een optie, je weet
Schuldslaven leggen altijd de focus op de verkeerde zakenquote:Op maandag 5 november 2012 21:23 schreef michaelHD9 het volgende:
Strike two, we hebben een 'blaat' post
Maar kennelijk niet tegen onzin uitkramen.quote:Op maandag 5 november 2012 21:23 schreef ComplexConjugate het volgende:
Veel vitamine B gebruiken, helpt tegen de korsakov
Ah..... strike three, 'schuldslaven'... oogballen waren zelfs niet nodig....quote:Op maandag 5 november 2012 21:24 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Schuldslaven leggen altijd de focus op de verkeerde zaken
Het was dan ook een voorzetje hè....quote:Op maandag 5 november 2012 21:25 schreef michaelHD9 het volgende:
[..]
Ah..... strike three, 'schuldslaven'... oogballen waren zelfs niet nodig....
Dat is ook zo kut bij Fok! he... Kun je een abbo nemen en dan kun je eigen notes bekijkenquote:Op maandag 5 november 2012 21:26 schreef michaelHD9 het volgende:
vast een NSB'er die me eraan wil hangen, en een extern modje die Complex Conjugate en michaelmoore niet kent of hun notes niet wil bekijken
Gat in de markt voor Dannyquote:Op maandag 5 november 2012 21:28 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Dat is ook zo kut bij Fok! he... Kun je een abbo nemen en dan kun je eigen notes bekijken
Nou die kan ik wel inschatten, dus dat is de moeite van een abbo niet waard. Maar waar kan ik een abbo afsluiten om die van Xeno in te zien...?
hoax, PM van een modjequote:Op maandag 5 november 2012 21:28 schreef ComplexConjugate het volgende:
Ik kreeg vandaag nog een PM-tje van een modje die mij lachend vertelde dat hij de enige fokker was zonder kloon
zou jij moeten weten.quote:Op maandag 5 november 2012 21:34 schreef ComplexConjugate het volgende:
Misschien moet ik even een bak met pepernoten neerzetten, schijnt paupervolk aan te trekken
Kan alleen maar Danny zijn dan. De rest verwart vrijwilligerswerk met op de bank hangen...quote:
Nah, dat kan Danny niet zijn. Als Danny ziet welke sites ComplexConjugate spamt, is dat een IP ban. En hij post nog steeds, dus hij vliegt tussen de radar door.quote:Op maandag 5 november 2012 21:37 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Kan alleen maar Danny zijn dan. De rest verwart vrijwilligerswerk met op de bank hangen...
Nou... je kan toch ook het nuttige met het aangename combineren?quote:Op maandag 5 november 2012 21:37 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Kan alleen maar Danny zijn dan. De rest verwart vrijwilligerswerk met op de bank hangen...
Ik spam geen sites, als ik een linkje dump dat is dat in het belang van de discussie. Daarnaast zijn er moderators op het forum om de bagger op te ruimenquote:Op maandag 5 november 2012 21:38 schreef michaelHD9 het volgende:
[..]
Nah, dat kan Danny niet zijn. Als Danny ziet welke sites ComplexConjugate spamt, is dat een IP ban. En hij post nog steeds, dus hij vliegt tussen de radar door.
Nobel hoor. Alleen komt dat huishouden ver onder de inkomensgrens nooit in die sociale huurwoning, want die blijft leegstaan tot iemand hem koopt.quote:Op maandag 5 november 2012 21:06 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
De regerende partijen willen dat huishoudens die meer dan 43.000 euro verdienen uit de sociale huur vertrekken en plaats maken voor huishoudens die ver onder deze inkomensgrens zitten.
Nope, die zijn er niet. Die hebben al lang afscheid genomen.quote:Op maandag 5 november 2012 21:40 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Ik spam geen sites, als ik een linkje dump dat is dat in het belang van de discussie. Daarnaast zijn er moderators op het forum om de bagger op te ruimen
Ja, dat dit kan in Nederland!!!quote:Op maandag 5 november 2012 21:40 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Nobel hoor. Alleen komt dat huishouden ver onder de inkomensgrens nooit in die sociale huurwoning, want die blijft leegstaan tot iemand hem koopt.
Idioot dat de politiek dit nog steeds compleet negeert!
Don't blame de messenger he.....quote:Op maandag 5 november 2012 21:40 schreef RemcoDelft het volgende:
Nobel hoor. Alleen komt dat huishouden ver onder de inkomensgrens nooit in die sociale huurwoning, want die blijft leegstaan tot iemand hem koopt.
Inderdaad... huurwoningen te koop zetten.... want de sociale onderklasse heeft ze nodigquote:Op maandag 5 november 2012 21:40 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Ooh....quote:Op maandag 5 november 2012 21:41 schreef michaelHD9 het volgende:
[..]
Nope, die zijn er niet. Die hebben al lang afscheid genomen.
Vriendje BVZquote:Op maandag 5 november 2012 21:42 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Don't blame de messenger he.....
Ik vind sowieso de grensen te laag. Boven de 43.000 1,5% extra, oke. Maar niet al beginnen bij 33.000.
Edit: Helaas ben ik een domme koper, dus wie neemt mijn 'advies' nou serieus...
onderklasse moet gaan indikken, ik ken teveel mensen die vriendjes zijn en beiden AOW en Werk die apart wonen met huursubsidie.quote:Op maandag 5 november 2012 21:43 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Inderdaad... huurwoningen te koop zetten.... want de sociale onderklasse heeft ze nodig
5quote:Op maandag 5 november 2012 21:46 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Vriendje BVZ![]()
Ja... volgens Donner/Spies en nu ook VVD/PvdA ben je een rijke stinkerd als je meer dan 33k verdient en ben je een vuige graaier als je zelfs 43k 'toucheert' en dan nog in een sociale huurwoning zonder subsidie durft te vertoeven.
Kun je beter duizenden euro's subsidie opstrijken om te huren van de bank
6quote:Op maandag 5 november 2012 21:46 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
onderklasse moet gaan indikken, ik ken teveel mensen die vriendjes zijn en beiden AOW en Werk die apart wonen met huursubsidie.
Dat apart wonen is een luxe die gefinancierd wordt door subsidie
Heb je ook al je veterstrikdiploma verdient? Misschien dat je daarna kan beginnen met klokkijken... zal je zien dat het reeds kinderbedtijd is geweestquote:
Ja subsidie is verslavend en doet meer kwaad dan je lief isquote:
quote:Gaan die indikken dan ontstaat er concurrentie op de verhuurmarkt, dat kan nu niet vanwege de huursubsidie
sorry, ik was de typo vergeten.quote:Op maandag 5 november 2012 21:48 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Heb je ook al je veterstrikdiploma verdient? Misschien dat je daarna kan beginnen met klokkijken... zal je zien dat het reeds kinderbedtijd is geweest
ik vermoed dat jij als subsidiezuiger dat het beste weet, jaquote:Op maandag 5 november 2012 21:49 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ja subsidie is verslavend en doet meer kwaad dan je lief is
[..]
klopt,quote:Op maandag 5 november 2012 21:48 schreef michaelHD9 het volgende:
let op: zo meteen iemand die je sprak op een feestje
zijn dat je collega's?quote:
Nou ben ik al voor een hoop uitgemaakt in mijn leven, maar een kloon van CC?quote:
ben je een 'vuile graaier' dan?quote:Op maandag 5 november 2012 21:55 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Nou ben ik al voor een hoop uitgemaakt in mijn leven, maar een kloon van CC?
Denk niet dat iemand dat me IRL zou durven zeggen.![]()
(Zo ja, trek dan in ieder geval heel gemakkelijke schoenen aan...)
Bij deze post kwam ik er ook niet meer doorheen... Moddddddddd!!!!quote:Op maandag 5 november 2012 21:53 schreef VacaLoca het volgende:
Niveautje hier zegonleesbaar topic zo.
sorry, die hebben we drie maanden geleden al bij het oud vuil gezetquote:Op maandag 5 november 2012 21:57 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Bij deze post kwam ik er ook niet meer doorheen... Moddddddddd!!!!
Ooh... we hebben een lurkerquote:Op maandag 5 november 2012 21:53 schreef VacaLoca het volgende:
Kortom klagen over restschulden en gebrekkige doorstroming maar vervolgens wel weer met de vinger wijzen op het afschuwelijke scheefhuren.... over scheeflenen hoor je de bankstertjes, makkelmannetjes, adviseurtjes en andere parasieten nietquote:REAAL: FISCALE OVERKILL OP HUIZENMARKT
"De vraag is of de huizenmarkt niet onnodig hinder ondervindt van deze fiscale ‘overkill’." Aldus Reaal in reactie op de verdere ingrepen bij hypotheken in het Regeerakkoord.
Reaal in een Regeringsakkoord Special (die overigens op andere punten identiek is aan die van groepsgenoot Zwitserleven): "Duidelijk is dat het verplichte annuïtaire aflosschema zoals voorgesteld op Prinsjesdag er komt. Gelet op alle tegengeluiden komt deze toch maatregel als een verrassing. Daar komt nu bovenop dat voor alle (potentiële) eigenwoningbezitters de renteaftrek beperkt wordt door de stapsgewijze beperking van het tarief waartegen aftrek mogelijk is. Starters en zeker doorstromers naar duurdere woningen worden zo op twee manieren beperkt ten opzichte van de huidige situatie. De vraag is of de huizenmarkt niet onnodig hinder ondervindt van deze fiscale ‘overkill’. Verder zijn we benieuwd naar de exacte invulling van de beloofde verlaging van het toptarief in combinatie met de verlaging van het aftrektarief. De vraag is namelijk of de verlaging van een half procent per jaar wordt berekend vanaf het huidige toptarief (52%) of vanaf het verlaagde toptarief. Hierover zal nog duidelijkheid moeten
worden gegeven. De renteaftrek voor een meegefinancierde restschuld is zeer welkom in de huidige markt. De dreiging van een restschuld bij verkoop zal immers voor veel huishoudens geen stimulans geven tot verkoop van de woning, waardoor de woningmarkt op slot blijft. Door de renteaftrek zal er hopelijk meer beweging komen op de woningmarkt. Het Regeerakkoord geeft wel aan dat er nadere voorwaarden gesteld kunnen worden. Wij zijn benieuwd naar de precieze invulling van deze voorwaarden. De veranderingen voor de gereguleerde huurmarkt is een goed instrument om scheefwonen tegen te gaan. Deze wijziging zal naar onze mening positief bijdragen aan het vlot trekken van de woningmarkt. Al met al zijn de ingrepen fors maar is het goed dat eindelijk een duidelijke richting wordt bepaald voor de woningmarkt. Te hopen is dat de te vormen regering snel duidelijkheid verschaft over de nu nog bestaande onduidelijkheden, zowel in het Regeerakkoord als in het wetsvoorstel ‘Wet herziening fiscale behandeling eigen woning’. Vooralsnog lijkt het erop dat de KEW, SEW en BEW per 1 januari
2013 gaan sneuvelen."
bron: vvponline
zijn huurachterstanden eigenlijk ook fiscaal aftrekbaar geworden nu ??quote:Op maandag 5 november 2012 21:58 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Ooh... we hebben een lurker![]()
Nou in dat geval wil ik wel even OT gaan
[..]
Kortom klagen over restschulden en gebrekkige doorstroming maar vervolgens wel weer met de vinger wijzen op het afschuwelijke scheefhuren.... over scheeflenen hoor je de bankstertjes, makkelmannetjes, adviseurtjes en andere parasieten niet
Ik ging net weer OTquote:Op maandag 5 november 2012 21:59 schreef Bayswater het volgende:
Gooi maar weer dicht, gaat nergens over.
Jij had allang in Frankrijk moeten zitten of was dat je kloon?quote:
Dat zei je kloon net ook al:quote:Op maandag 5 november 2012 21:59 schreef Bayswater het volgende:
quote:Op maandag 5 november 2012 21:53 schreef VacaLoca het volgende:
Zou wel moeten.... net als een huurpenning aftrek... aangezien veel topleners gewoon huren van de bank en die kosten wel gesubsidieerd zienquote:Op maandag 5 november 2012 21:59 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
zijn huurachterstanden eigenlijk ook fiscaal aftrekbaar geworden nu ??
Dat kan alleen als je niet meer hoeft te werken en van je pensioen (op 90% eindloonbasis en aangevuld met extra fiscaal bijsparen) kan gaan genieten,quote:Op maandag 5 november 2012 22:00 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Jij had allang in Frankrijk moeten zitten.
Been there, done that, got the t-shirt.quote:Op maandag 5 november 2012 21:59 schreef Bayswater het volgende:
Zou dit een extra truc zijn om mensen hun pensioen via vastgoed op te laten bouwen?quote:'Pensioenen kwart lager door regeerakkoord'
DEN HAAG - De pensioenuitkeringen voor de komende generatie zullen met bijna een kwart dalen door de maatregelen uit het regeerakkoord. In sommige gevallen zullen ze zelfs halveren.
Duovoorzitter Bob van der Wal van MHP, de vakcentrale voor middengroepen en hoger personeel, heeft dat maandag gezegd.
Hij wijst erop dat de maximale jaarlijkse pensioenopbouw wordt verlaagd met 0,5 procent van 2,25 naar 1,75 procent. Ook wordt de fiscale vrijstelling van pensioenpremies beperkt tot een inkomen van 100.000 euro.
Volgens berekeningen van MHP leidt de nieuwe aanpak voor iemand die begint met een inkomen van 30.000 euro per jaar en na 40 jaar werken eindigt met 60.000 euro straks nog maar tot een jaarlijks pensioen van 22.350 euro.
Volgens het huidige regime kan zo iemand nog een pensioen van 28.750 euro opbouwen. Bij hogere inkomens zijn de gevolgen nog ingrijpender.
Afwijzen
MHP roept Tweede en Eerste Kamer op de gewraakte pensioeningreep af te wijzen.
''Veel werknemers zullen te maken krijgen met een forse inkomensterugval na pensionering. Valt dan nog met trots te spreken over ons pensioenstelsel?'', vraagt Van de Wal zich af.
ABP, het grootste pensioenfonds van Nederland, wees er vorige week al op dat het door het regeerakkoord voor jongeren moeilijker wordt eenzelfde pensioen op te bouwen als gepensioneerden
Ook vakcentrale CNV betreurt de situatie. ''Niet alleen jongeren zijn hiervan de dupe'', vindt vicevoorzitter Maurice Limmen. ''Met dit voornemen doorkruist het kabinet tevens de mogelijkheid voor fondsen om de pensioenopbouw op peil te houden bij de aanpassing van de pensioenen aan de stijgende levensverwachting.''
ABP, het grootste pensioenfonds van Nederland, wees er vorige week al op dat het door het regeerakkoord voor jongeren moeilijker wordt eenzelfde pensioen op te bouwen als gepensioneerden
Bron: nu.nl
ik kan dat er niet in lezen, is het jouw verwrongen geest die het ervan maakt?quote:Op maandag 5 november 2012 22:08 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Zou dit een extra truc zijn om mensen hun pensioen via vastgoed op te laten bouwen?
Hoe gaan we dit dan verenigen met het 'opeten' van de eigen woning om de kosten van de vergrijzing te verlichten?
AEX zocht laatst nog een modje... misschien dat jij zin hebt om deuken in pakjes boter te slaan?quote:Op maandag 5 november 2012 22:06 schreef michaelHD9 het volgende:
Hef het op, fuseer het met WGR, daar zitten teminste mods op die een deuk in een pakje boter meppen (en tot ziens trolkloons van Xeno c.s.)
Ik ben een complot denkerquote:Op maandag 5 november 2012 22:09 schreef michaelHD9 het volgende:
[..]
ik kan dat er niet in lezen, is het jouw verwrongen geest die het ervan maakt?
ik geloof niet dat het heel veel prioriteit heeft, en hey, we hebben twee actieve mods hier, nietwaar ?quote:Op maandag 5 november 2012 22:09 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
AEX zocht laatst nog een modje... misschien dat jij zin hebt om deuken in pakjes boter te slaan?
dat was no. 4quote:Op maandag 5 november 2012 22:10 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Ik ben een complot denker![]()
Alles maar dan ook alles om de banken te redden
Dan begrijp ik niet waar je je zoveel zorgen om maakt?quote:Op maandag 5 november 2012 22:10 schreef michaelHD9 het volgende:
[..]
ik geloof niet dat het heel veel prioriteit heeft, en hey, we hebben twee actieve mods hier, nietwaar ?
Ooh... ik moet nog even wennen aan dat lijstje van je.quote:Op maandag 5 november 2012 22:11 schreef michaelHD9 het volgende:
[..]
dat was no. 4, geloof ik, die dooddoener hadden we al gehad, wel opletten Xeno
Bizar, het is echt uitsluitend op jezelf (en alterego's) gebaseerd.....quote:Op maandag 5 november 2012 22:12 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Ooh... ik moet nog even wennen aan dat lijstje van je.
nee de staat wil het pensioensparen ontmoedigen en beschikbaar stellen als consumptief inkomen en dat kan dan de volgende keer worden wegbezuinigd, slim he ??quote:Op maandag 5 november 2012 22:08 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Zou dit een extra truc zijn om mensen hun pensioen via vastgoed op te laten bouwen?
Banksparen? Zodat je dan later een pensioen mag kopen bij de verzekeringsmaffiaquote:Op maandag 5 november 2012 22:15 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee de staat wil het pensioensparen ontmoedigen en beschikbaar stellen als consumptief inkomen en dat kan dan de volgende keer worden wegbezuinigd, slim he ??
Je mag dan zelf gaan banksparen, dat is goed voor banken
Kijk voor jongeren komt er toch niets van hun pensioen terecht, daarvoor moeten ze de woning weer verplicht gaan aflossenen huurders mogen banksparen
Nah, ik zou gewoon je kansen over diverse trolkloons spreidenquote:Op maandag 5 november 2012 22:21 schreef ComplexConjugate het volgende:
Uiteraard moet je wel wat fiat, appels en eieren aanhouden om straks een huisje cash af te tikken
nee bij de bank , gewoon nominaal sparen, fiscaal vriendelijkquote:Op maandag 5 november 2012 22:18 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Banksparen? Zodat je dan later een pensioen mag kopen bij de verzekeringsmaffia![]()
QEDquote:Op maandag 5 november 2012 22:22 schreef michaelHD9 het volgende:
[..]
Nah, ik zou gewoon je kansen over diverse trolkloons spreiden
Ga je nu jezelf quoten om het bewijs te leverenquote:
Nope, dat doe jij al ontelbare delen, alleen wordt het niet zo opgemerktquote:Op maandag 5 november 2012 22:25 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Ga je nu jezelf quoten om het bewijs te leveren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |