SPOILER: Userfoto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers | 01-01-2012 t/m 05-10-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Egyptian Genes > dWc GenesThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
dWc, ik zweer het mi mang. Ga liften. Na twee maanden zie je er zo uit door de BBC genetics.
If not now, then when.![]()
Jouw inferieure zandneger-genen boven mijn Surinaams/Javaans/Chinese genen zettenquote:.
Niet mijn fipovraag beantwoordenquote:Op maandag 5 november 2012 20:52 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Mixed genex > alle genes.
Beste van alle werelden, come at me.
![]()
Nee inderdaad, ik hoef niet aan jou te verantwoorden waarom ik lach.quote:Op maandag 5 november 2012 20:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jouw inferieure zandneger-genen boven mijn Surinaams/Javaans/Chinese genen zetten.
[..]
Niet mijn fipovraag beantwoorden.
![]()
![]()
Ok Rowanda.quote:Op maandag 5 november 2012 20:56 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nee inderdaad, ik hoef niet aan jou te verantwoorden waarom ik lach.
![]()
quote:
Kijk ChinaThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Graagquote:Op maandag 5 november 2012 20:52 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Beste van alle werelden, come at me
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Egyptian/German/Dutch/Sudanese, come at me.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Dat zijn toevallig wel 2 bijzondere rijken geweest in de geschiedenis van de mensheid andersquote:Op maandag 5 november 2012 21:01 schreef JackieBrown het volgende:
Chinese genen
Duitse genen![]()
Negers alsjeblieft.
![]()
Twentse genen jwz
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
quote:
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Neger genen -> buff as fuck
Oostblok genen -> strong as fuck
Alles daar onder is waardeloos.If not now, then when.![]()
Kun je nagaan, het Duitse vakmanschap geërfd en de Toetanchamon looks.quote:Op maandag 5 november 2012 21:02 schreef JackieBrown het volgende:
Ja en bijzonder LELIJK whuahahahha laterz
Noem mij maar een fijn staaltje genetica.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op maandag 5 november 2012 21:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kun je nagaan, het Duitse vakmanschap geërfd en de Toetanchamon looks.
Noem mij maar een fijn staaltje genetica.
[..]
Als ik zou trainen was ik echt bizar buff denk ik, heb die aanleg wel. Maar ja, te lui hèquote:Op maandag 5 november 2012 21:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Neger genen -> buff as fuck
Oostblok genen -> strong as fuck
Alles daar onder is waardeloos..
![]()
Check dat filmpje wat ik postte net dan. :Squote:Op maandag 5 november 2012 21:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als ik zou trainen was ik echt bizar buff denk ik, heb die aanleg wel. Maar ja, te lui hè.
Kutwijf.quote:Op maandag 5 november 2012 21:01 schreef JackieBrown het volgende:
Chinese genen
Duitse genen![]()
Negers alsjeblieftAll good things are wild and free.![]()
Ziek idd, heb wel meer van die street workout filmpjes gezienquote:Op maandag 5 november 2012 21:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Check dat filmpje wat ik postte net dan. :S. Wat is dat bij z'n buik als 'ie naar beneden komt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |