abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118863533
Ebay en marktplaats bijwerken. Fuck my life.
Vault heb je m'n pm nog gehad?
Faka G
pi_118864188
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 20:18 schreef Atta-boy het volgende:
Ebay en marktplaats bijwerken. Fuck my life.
Vault heb je m'n pm nog gehad?
Ja, even te duur voor mij op dit moment. Wacht liever de HaL x asics release af maar bedankt <3
pi_118865085
Ok, ze staan niet zo duur op ebay dus zal waarschijnlijk wel even zo blijven denk ik.
Als ik alles wat ik op mp en ebay heb staan verkoop kan ik ook flink wat kopen :D
Die trade heb ik btw afgeblazen, super zonde van de schoen die ik nu niet krijg maar liever zekerheid en alleen binnen NL ruilen.
Faka G
pi_118865227
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 20:44 schreef Atta-boy het volgende:
Ok, ze staan niet zo duur op ebay dus zal waarschijnlijk wel even zo blijven denk ik.
Als ik alles wat ik op mp en ebay heb staan verkoop kan ik ook flink wat kopen :D
Die trade heb ik btw afgeblazen, super zonde van de schoen die ik nu niet krijg maar liever zekerheid en alleen binnen NL ruilen.
Waarom niet de schoon kopen en als die binnen is koopt hij jouw schoen? Kost je 4% paypal kosten maar wel zekerheid.
pi_118865417
kost ook 9% ebay kosten maar is me te veel gedoe, hij had zijn schoenen ook niet op ebay staan en twijfel of ie dat zou doen. Kreeg er niet zo'n goed gevoel bij dus maar besloten het niet te doen.
Ben btw vergeten dat ik een paar kidrobots volgde in mijn size en nu heb ik m'n sniper niet gezet en is ie afgelopen :')
Faka G
pi_118865520
Troost je, ik volgde hetzelfde paar en de verkoper heeft de auction gecanceld :P
pi_118865641
Vond het al zo raar dat ik geen notificatie kreeg :9
Faka G
pi_118883715
Die saucony x solebox zijn toch niet zo duur? Staan op lb voor ¤190. Is wel een 8,5 though.
Faka G
pi_118884608
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 12:04 schreef Atta-boy het volgende:
Die saucony x solebox zijn toch niet zo duur? Staan op lb voor ¤190. Is wel een 8,5 though.
Damn... Ik zie ze niet goedkoop voorbij komen, helaas.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_118884819
Op mp staan ze ook voor 200 max, maar daarvan is de grootste een 9 geloof ik
Faka G
pi_118885959
GVD, je hebt gelijk.... staat ook een 10.5 US te koop... zou net passen, Saucony valt groot...
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
pi_118886012
Hm, zou je misschien nog leuk kunnen traden. Zie ze op ebay genoeg gaan voor >$500. Da's nog genoeg marge met die MP prijzen.
pi_118886308
Idd maar heb nu ff genoeg spul wat eerst weg moet.
Gisteren die groene patta verkocht voor ¤300,- nu al de kosten er uit :9
Faka G
pi_118886470
Ik heb nu een paar van die Saucony's aan de haak voor $400... taai. Lager krijg ik hem niet. Kijken of ik die 10.5 zou passen, zou een hoop schelen.
pi_118886641
Ik zou het gewoon ff afwachten, prijzen van mp en fora's zijn al een tijd rond de 160-200 dus er komt er vanzelf wel weer eentje langs in je maat lijkt me.
Faka G
pi_118886714
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 13:32 schreef Atta-boy het volgende:
Ik zou het gewoon ff afwachten, prijzen van mp en fora's zijn al een tijd rond de 160-200 dus er komt er vanzelf wel weer eentje langs in je maat lijkt me.
Denk het ook. Het klopt toch ongeveer als ik zeg dat Saucony vrij groot valt? Ben later deze week weer (24 uur...) thuis, zal dan even passen. Dan haal ik die 10.5 wel van marktplaats, betere deal en makkelijker dan die Amerikaanse jojo.
pi_118886766
Geen idee, heb zelf geen saucony's dus kan er niet echt over oordelen.
Faka G
pi_118886814
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 13:35 schreef Atta-boy het volgende:
Geen idee, heb zelf geen saucony's dus kan er niet echt over oordelen.
Ik dus net mijn eerste paar, maar ik kan ze aanraden. Kwaliteit is erg nice, en hij loopt bizar lekker.
pi_118888367
Zou op zich deze of die bushwackers wel willen voor cheap :+
Ziek zijn wivah:

Robotbroek alles
Faka G
pi_118888602
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 14:23 schreef Atta-boy het volgende:
Zou op zich deze of die bushwackers wel willen voor cheap :+
Ziek zijn wivah:
[ afbeelding ]