SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op maandag 5 november 2012 18:22 schreef Geo4kant het volgende:
Ik hou van nieuwe topics want dan zie ik dat mooie meisje in de OP weer
Moet je maar niet gaan hunten, 5 posts achter elkaar kom op man.quote:
Je kan ook telkens terug naar pagina 1.quote:Op maandag 5 november 2012 18:22 schreef Geo4kant het volgende:
Ik hou van nieuwe topics want dan zie ik dat mooie meisje in de OP weer
Als je dat lelijk noemt kan ik begrijpen waarom je nooit hosselt.quote:
Lelijk gezicht. Weinig curves.quote:Op maandag 5 november 2012 18:25 schreef Beach het volgende:
[..]
Als je dat lelijk noemt kan ik begrijpen waarom je nooit hosselt.
Terechte emogifs natuurlijk.quote:Op maandag 5 november 2012 18:26 schreef Angel-Joy het volgende:
Wat, omg, meteen allemaal emogiffen.
AppelCakequote:Op maandag 5 november 2012 18:26 schreef Angel-Joy het volgende:
Wat, omg, meteen allemaal emogiffen.
soms, meestal niet, eigenlijk nooitquote:
Jij bent wel een beetje raar ja.quote:
Als een puber valt het best mee.quote:Op maandag 5 november 2012 18:29 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
soms, meestal niet, eigenlijk nooit
Begrijpend lezen? Zo ja, veel succes ik heb daar veel moeite mee.quote:Op maandag 5 november 2012 18:30 schreef Snowbells het volgende:
Morgen alleen een Nederlands proefwerk
ik was zo nietquote:Op maandag 5 november 2012 18:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Als een puber valt het best mee.
onnodig gemeenquote:
pertinent onwaar, vraag mn moeder maarquote:
Supah easy. Sta nu 8 voor Nederlandsquote:Op maandag 5 november 2012 18:31 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Begrijpend lezen? Zo ja, veel succes ik heb daar veel moeite mee.
Nice ik ben jaloersquote:Op maandag 5 november 2012 18:32 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Supah easy. Sta nu 8 voor Nederlandsmijn cijferlijst
Ga naar zijn Hyves, krijg je R&R terug :Squote:Op maandag 5 november 2012 18:31 schreef FL_Freak het volgende:
Ik moet appel wel respect geven dat hij zo lang blijft rondhangen ook al wordt ie uitgekotst.
Nieuwe usersquote:Op maandag 5 november 2012 18:33 schreef TwyLight het volgende:
Er zit warempel leven in deze SC met allemaal nieuwe users [ afbeelding ]
Wij zijn juist niet meer nieuwquote:Op maandag 5 november 2012 18:33 schreef TwyLight het volgende:
Er zit warempel leven in deze SC met allemaal nieuwe users [ afbeelding ]
:$quote:Op maandag 5 november 2012 18:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ga naar zijn Hyves, krijg je R&R terug :S
ik jou ook niet meerquote:Op maandag 5 november 2012 18:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hou op, ik vind het niet meer leuk
Pics en nummer van je moeder dan.
Zit ff op mobiel, haren stijlen en zeauuuu.quote:Op maandag 5 november 2012 18:33 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nice ik ben jaloersKom je gezellig tinychatten net zoals laatst?
Ik was altijd een zesjes man helaas.quote:Op maandag 5 november 2012 18:34 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zit ff op mobiel, haren stijlen en zeauuuu.
Mijn cijferlijst: één 9, vier 8en en twee 7ens
ik ben nu ook haar aan het stijlenquote:Op maandag 5 november 2012 18:34 schreef Snowbells het volgende:
[..]
sorry kusquote:Op maandag 5 november 2012 18:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ohh, gaan we zo doen
Ik heb niks binnen leugenaar :S
Oke.quote:Op maandag 5 november 2012 18:36 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ik ben nu ook haar aan het stijlen
nerdquote:Op maandag 5 november 2012 18:34 schreef Snowbells het volgende:
[..]
ik zag mijn penisquote:Op maandag 5 november 2012 18:37 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zag je een penis in je pron filmpje?
volgende post is 50k flikkerquote:Op maandag 5 november 2012 18:38 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Alleen het feit dat jij pas lid bent van fok sinds juli 2011 zegt genoeg maat
geen blackberry kopen domme bontkraag die je er benquote:Op maandag 5 november 2012 18:37 schreef TwyLight het volgende:
Jullie "pubers" weten dit vast wel:
mijn whatsapp op mijn bold 9700 doet raar, ik heb ineens geen whatsapp contacten meer en alle contacten die ik had geeft die nu gewoon weer als +316 12345678
Als ik een bericht wil sturen naar iemand die mij nog geen bericht heeft gestuurd zegt die dat ik diegene eerst uit moet nodigen voor whatsapp met sms
quote:Op maandag 5 november 2012 18:38 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Niks mis mee.quote:Op maandag 5 november 2012 18:38 schreef TwyLight het volgende:
[..]
> DIGquote:Op maandag 5 november 2012 18:37 schreef TwyLight het volgende:
Jullie "pubers" weten dit vast wel:
mijn whatsapp op mijn bold 9700 doet raar, ik heb ineens geen whatsapp contacten meer en alle contacten die ik had geeft die nu gewoon weer als +316 12345678
Als ik een bericht wil sturen naar iemand die mij nog geen bericht heeft gestuurd zegt die dat ik diegene eerst uit moet nodigen voor whatsapp met sms
quote:Op maandag 5 november 2012 18:38 schreef leeell het volgende:
[..]
geen blackberry kopen domme bontkraag die je er ben
Ga wegquote:Op maandag 5 november 2012 18:44 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Zeg ik ook niet, maar bewijst wel mijn punt
Ok.quote:Op maandag 5 november 2012 18:44 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Zeg ik ook niet, maar bewijst wel mijn punt
quote:
HET IS DE SCHULD VAN DE HOGE HEREN IN DEN HAAGquote:Op maandag 5 november 2012 18:44 schreef Ro-ald het volgende:
WHATSAPP DOET HET NIET EN DE OVERHEID DOET NIETS!
MARK RUTTE, U STELT ONS VOOR DE ZOVEELSTE KEER TELEUR!
BEZUINIGINGEN + SMSEN? NO WAY MARK!
quote:
quote:Op maandag 5 november 2012 18:46 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
HET IS DE SCHULD VAN DE HOGE HEREN IN DEN HAAG
EN ZE IS NIET CHAGRIJNIG IK HERHAAL NIET CHAGRIJNIG EN PER HEUL TOEVAL OOK NIET HAAR PERIODE. TOEVAL xdxdxdquote:
it's just like...so many caps.quote:Op maandag 5 november 2012 18:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
EN ZE IS NIET CHAGRIJNIG IK HERHAAL NIET CHAGRIJNIG EN PER HEUL TOEVAL OOK NIET HAAR PERIODE. TOEVAL xdxdxd
Nu dusquote:Op maandag 5 november 2012 19:06 schreef Spaghettivreter het volgende:
Zometeen mie eten met kip en wokgroenten
haha sprema zekers xd xdquote:Op maandag 5 november 2012 19:13 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik spaar iets anders een heel seizoen op.
Ik ben niet speciaal dusquote:
Nee. Misschien later kopen.quote:Op maandag 5 november 2012 19:17 schreef Dientje12 het volgende:
Beach, 20 nov Hitman: Absolution ga je downloaden?
Hypooooo liefjequote:
Wie zegt dat?quote:Op maandag 5 november 2012 19:17 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik ben niet speciaal dus
[..]
Nee. Misschien later kopen.
Wat is chromosoompje?quote:Op maandag 5 november 2012 19:18 schreef Flippiee het volgende:
Alleen de specialen dat klinkt als alleen mensen met een chromosoompje te veel
Jij bent dus ook welkom.quote:Op maandag 5 november 2012 19:18 schreef Flippiee het volgende:
Alleen de specialen dat klinkt als alleen mensen met een chromosoompje te veel
quote:Op maandag 5 november 2012 19:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
hypo jij ook kaal gegaan?
hahahaha is dit serieusquote:Op maandag 5 november 2012 19:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 november 2012 19:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
kansloos..quote:Op maandag 5 november 2012 19:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wel ja.quote:Op maandag 5 november 2012 19:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
Als je verlegen bent kan je het ook gewoon via iemand anders doenquote:Op maandag 5 november 2012 19:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zal voortaan beter mijn best doen als ik een poging onderneem.
Geeft niet, ik zie het zondag wel.quote:
Meisje rent naar jongen die verlegen is, hey (insert naam) wilt verkering met je wil jij dit ook? jongen zegt verlegen ''Ja''quote:Op maandag 5 november 2012 19:21 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Als je verlegen bent kan je het ook gewoon via iemand anders doen
Daaromquote:Op maandag 5 november 2012 19:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Geeft niet, ik zie het zondag wel.
Mijn kale meidquote:
Kusje op je kale bolquote:
Heb je dan voorkeur voor een man of een vrouw indien ik van iemand andera gebruik maak?quote:Op maandag 5 november 2012 19:21 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Als je verlegen bent kan je het ook gewoon via iemand anders doen
Pieter Postquote:Op maandag 5 november 2012 19:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb je dan voorkeur voor een man of een vrouw indien ik van iemand andera gebruik maak?
Ja. Wat een teringbende. Maar ik heb nu dat boek.. Echoes: The Complete History Of Pink Floyd. Ik ga gewoon daar wat inspiratie uithalen. Mooi boek trouwens voor 8 euries.quote:
Nederlands en Engels is tenminste makkelijk.quote:Op maandag 5 november 2012 19:42 schreef Amoeba het volgende:
Sowieso kan ik morgen een flinke stapel papier inleveren. Een examen tekstverklaren van Nederlands, een examen Engels, die uiteenzetting. Nog een formulier ter aanmelding van de examens. Mooie dag morgen.
Ik reageer maar niet.quote:Op maandag 5 november 2012 19:43 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Flikker op, en neem Ro-ald maar mee.
Relatief eenvoudig vergeleken met Duits. Alleen een tekst schrijven is kut. Serieus, zoveel was er niet mis mee.quote:Op maandag 5 november 2012 19:43 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nederlands en Engels is tenminste makkelijk.
Biologie ook, maar de rest is moeilijk.quote:Op maandag 5 november 2012 19:43 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nederlands en Engels is tenminste makkelijk.
Wat was het onderwerp dan?quote:Op maandag 5 november 2012 19:44 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Relatief eenvoudig vergeleken met Duits. Alleen een tekst schrijven is kut. Serieus, zoveel was er niet mis mee.Wat kleine foutjes en godverdomme niet aan het onderwerp gehouden. Daarom kreeg ik die onvoldoende.
Vwo moeilijk vinden.quote:Op maandag 5 november 2012 19:44 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Biologie ook, maar de rest is moeilijk.
Biologie is een hel vanaf de 4e. Bereid je maar vast voorquote:Op maandag 5 november 2012 19:44 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Biologie ook, maar de rest is moeilijk.
Recht op zelfdoding. En ik had in mijn uiteenzetting deze structuur:quote:
Zeikerdsquote:Op maandag 5 november 2012 19:46 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Recht op zelfdoding. En ik had in mijn uiteenzetting deze structuur:
inleiding
euthanasie
discussie om euthanasie
slot/samenvatting
Maar die discussie om euthanasie had niet gemogen. Dat was een puur beschouwende alinea. In plaats daarvan had ik iets van recht op zelfbeschikking moeten bespreken oid
Ach, nu is het gelukkig nog leuk.quote:Op maandag 5 november 2012 19:45 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Biologie is een hel vanaf de 4e. Bereid je maar vast voor
Kloptquote:Op maandag 5 november 2012 19:48 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ach, nu is het gelukkig nog leuk.
Ik heb niets mogen ontleden.quote:Op maandag 5 november 2012 19:48 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Klopt
Mag je ook al koeienogen ontleden en zo?dat vond ik leuk
Wij gaan op opze school helemaal niets ontleden.quote:Op maandag 5 november 2012 19:48 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Klopt
Mag je ook al koeienogen ontleden en zo?dat vond ik leuk
Kusquote:Op maandag 5 november 2012 19:48 schreef Angel-Joy het volgende:
Hier ook al rellen?
Tering, ik ga wel tv kijken.
Mensen die niet biologie hebbenquote:Op maandag 5 november 2012 19:49 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik heb niets mogen ontleden.
Sadist jij.
kutschool dan.quote:Op maandag 5 november 2012 19:49 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Wij gaan op opze school helemaal niets ontleden.
Ik volg wel bij jou biologie dan maar.quote:Op maandag 5 november 2012 19:50 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Mensen die niet biologie hebben![]()
Ik ben geen sadist. Dat is interessant
quote:Op maandag 5 november 2012 19:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik volg wel bij jou biologie dan maar.
Ja vast
Zondag heh.quote:
kok?quote:Op maandag 5 november 2012 19:51 schreef Ro-ald het volgende:
Ik heb een keer een zwaan ontleed op stage
quote:Op maandag 5 november 2012 19:52 schreef Hypocriet het volgende:
[..]![]()
Ja echt. Dat jij nou een sadist bent wil niet zeggen dat iedereen zo is
was het smakelijk?quote:Op maandag 5 november 2012 19:52 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nee dierverzorging, om te kijken hoe een zwaan van binnen eruit ziet.
quote:
Ik heb maar 1 onvoldoende gehad in 6 jaar vwo. Op een deelrapport een 5 voor natuurkunde. Dat is echt echt echt alles.quote:Op maandag 5 november 2012 19:45 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
* Hypocriet meldt
Ik sta nu al 4 onvoldoendes.
Ik zal het maar niet over mijn cijfers hebben dan.quote:Op maandag 5 november 2012 19:53 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 onvoldoende gehad in 6 jaar vwo. Op een deelrapport een 5 voor natuurkunde. Dat is echt echt echt alles.
Kon je niet wat langer wegblijven?quote:Op maandag 5 november 2012 19:58 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik ben er niet meer geweest, ik ben gisteren trouwens helemaal niet op FOK! geweest.
Stoer.quote:Op maandag 5 november 2012 19:58 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik ben er niet meer geweest, ik ben gisteren trouwens helemaal niet op FOK! geweest.
Heb je schriftelijk bewijs?quote:
Dat was inderdaad wat ik probeerde te zeggen.quote:
leeell was mijn alpha begeleiderquote:Op maandag 5 november 2012 20:00 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Heb je schriftelijk bewijs?
[..]
Dat was inderdaad wat ik probeerde te zeggen.
leeell is een omega, dus dat geldt niet.quote:
Oke, zou het proberenquote:Op maandag 5 november 2012 20:01 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Tenminste niet zo lullig. Gaat vervelen weet je.
pertinent onwaarquote:Op maandag 5 november 2012 20:01 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
leeell is een omega, dus dat geldt niet.
Stoer.quote:Op maandag 5 november 2012 20:03 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar water gehad.
en cake.
Dat vermoeden had ik.quote:Op maandag 5 november 2012 20:00 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Heb je schriftelijk bewijs?
[..]
Dat was inderdaad wat ik probeerde te zeggen.
Ik heb de waarheid in pachtquote:
Hij is te leukquote:
Nee.quote:Op maandag 5 november 2012 20:05 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Bitch, verzin je eigen dingen. =S
kloptquote:Op maandag 5 november 2012 20:05 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja daarom, eenmaal gezien mist iedereen mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |