ik was zo nietquote:Op maandag 5 november 2012 18:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Als een puber valt het best mee.
onnodig gemeenquote:
pertinent onwaar, vraag mn moeder maarquote:
Supah easy. Sta nu 8 voor Nederlandsquote:Op maandag 5 november 2012 18:31 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Begrijpend lezen? Zo ja, veel succes ik heb daar veel moeite mee.
Nice ik ben jaloersquote:Op maandag 5 november 2012 18:32 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Supah easy. Sta nu 8 voor Nederlandsmijn cijferlijst
Ga naar zijn Hyves, krijg je R&R terug :Squote:Op maandag 5 november 2012 18:31 schreef FL_Freak het volgende:
Ik moet appel wel respect geven dat hij zo lang blijft rondhangen ook al wordt ie uitgekotst.
Nieuwe usersquote:Op maandag 5 november 2012 18:33 schreef TwyLight het volgende:
Er zit warempel leven in deze SC met allemaal nieuwe users [ afbeelding ]
Wij zijn juist niet meer nieuwquote:Op maandag 5 november 2012 18:33 schreef TwyLight het volgende:
Er zit warempel leven in deze SC met allemaal nieuwe users [ afbeelding ]
:$quote:Op maandag 5 november 2012 18:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ga naar zijn Hyves, krijg je R&R terug :S
ik jou ook niet meerquote:Op maandag 5 november 2012 18:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hou op, ik vind het niet meer leuk
Pics en nummer van je moeder dan.
Zit ff op mobiel, haren stijlen en zeauuuu.quote:Op maandag 5 november 2012 18:33 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nice ik ben jaloersKom je gezellig tinychatten net zoals laatst?
Ik was altijd een zesjes man helaas.quote:Op maandag 5 november 2012 18:34 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zit ff op mobiel, haren stijlen en zeauuuu.
Mijn cijferlijst: één 9, vier 8en en twee 7ens
ik ben nu ook haar aan het stijlenquote:Op maandag 5 november 2012 18:34 schreef Snowbells het volgende:
[..]
sorry kusquote:Op maandag 5 november 2012 18:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ohh, gaan we zo doen
Ik heb niks binnen leugenaar :S
Oke.quote:Op maandag 5 november 2012 18:36 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ik ben nu ook haar aan het stijlen
nerdquote:Op maandag 5 november 2012 18:34 schreef Snowbells het volgende:
[..]
ik zag mijn penisquote:Op maandag 5 november 2012 18:37 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zag je een penis in je pron filmpje?
volgende post is 50k flikkerquote:Op maandag 5 november 2012 18:38 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Alleen het feit dat jij pas lid bent van fok sinds juli 2011 zegt genoeg maat
geen blackberry kopen domme bontkraag die je er benquote:Op maandag 5 november 2012 18:37 schreef TwyLight het volgende:
Jullie "pubers" weten dit vast wel:
mijn whatsapp op mijn bold 9700 doet raar, ik heb ineens geen whatsapp contacten meer en alle contacten die ik had geeft die nu gewoon weer als +316 12345678
Als ik een bericht wil sturen naar iemand die mij nog geen bericht heeft gestuurd zegt die dat ik diegene eerst uit moet nodigen voor whatsapp met sms
quote:Op maandag 5 november 2012 18:38 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Alleen het feit dat jij pas lid bent van fok sinds juli 2011 zegt genoeg maat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |