Nederlands en Engels is tenminste makkelijk.quote:Op maandag 5 november 2012 19:42 schreef Amoeba het volgende:
Sowieso kan ik morgen een flinke stapel papier inleveren. Een examen tekstverklaren van Nederlands, een examen Engels, die uiteenzetting. Nog een formulier ter aanmelding van de examens. Mooie dag morgen.
Ik reageer maar niet.quote:Op maandag 5 november 2012 19:43 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Flikker op, en neem Ro-ald maar mee.
Relatief eenvoudig vergeleken met Duits. Alleen een tekst schrijven is kut. Serieus, zoveel was er niet mis mee.quote:Op maandag 5 november 2012 19:43 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nederlands en Engels is tenminste makkelijk.
Biologie ook, maar de rest is moeilijk.quote:Op maandag 5 november 2012 19:43 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nederlands en Engels is tenminste makkelijk.
Wat was het onderwerp dan?quote:Op maandag 5 november 2012 19:44 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Relatief eenvoudig vergeleken met Duits. Alleen een tekst schrijven is kut. Serieus, zoveel was er niet mis mee.Wat kleine foutjes en godverdomme niet aan het onderwerp gehouden. Daarom kreeg ik die onvoldoende.
Vwo moeilijk vinden.quote:Op maandag 5 november 2012 19:44 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Biologie ook, maar de rest is moeilijk.
Biologie is een hel vanaf de 4e. Bereid je maar vast voorquote:Op maandag 5 november 2012 19:44 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Biologie ook, maar de rest is moeilijk.
Recht op zelfdoding. En ik had in mijn uiteenzetting deze structuur:quote:
Zeikerdsquote:Op maandag 5 november 2012 19:46 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Recht op zelfdoding. En ik had in mijn uiteenzetting deze structuur:
inleiding
euthanasie
discussie om euthanasie
slot/samenvatting
Maar die discussie om euthanasie had niet gemogen. Dat was een puur beschouwende alinea. In plaats daarvan had ik iets van recht op zelfbeschikking moeten bespreken oid
Ach, nu is het gelukkig nog leuk.quote:Op maandag 5 november 2012 19:45 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Biologie is een hel vanaf de 4e. Bereid je maar vast voor
Kloptquote:Op maandag 5 november 2012 19:48 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ach, nu is het gelukkig nog leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |