Weer iemand... Wat hebben jullie toch met Argo.... Ik ben He-man ook wel vaak verward met Herman en Argo.quote:
Gillen neequote:
En iemand die niet zijn ademhaling aan het controleren is? Dus redelijk hevig ademt?quote:Op maandag 5 november 2012 18:07 schreef IMShuuul het volgende:
[..]
Gillen nee![]()
wel geil als van die normaal zo stoere mannen zich tijdens het klaarkomen helemaal overgeven en (zachtjes) beginnen te kreunen
Is wel lekker. Vind ik dan.quote:Op maandag 5 november 2012 18:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En iemand die niet zijn ademhaling aan het controleren is? Dus redelijk hevig ademt?
lekker toch!quote:Op maandag 5 november 2012 18:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En iemand die niet zijn ademhaling aan het controleren is? Dus redelijk hevig ademt?
Heb je haar ook weer hoorquote:
Niet alle vrouwenquote:Op maandag 5 november 2012 17:45 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Haha, scherp
[..]
Alle vrouwen willen dat, je moet nog veel leren
WAT?quote:Op maandag 5 november 2012 17:39 schreef haan33 het volgende:
[..]
Aan Meloewa's pijpkunsten zal het niet liggen. Oh wacht.
Meloentje, heb je de opdracht die ik Chroestjov heb meegegeven, al gelezen!?quote:
Ja ik las het inderdaad.quote:Op maandag 5 november 2012 18:31 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Meloentje, heb je de opdracht die ik Chroestjov heb meegegeven, al gelezen!?
Pfoe...gelukkig maar, ik was al bang in bed terecht te komen met een grijs-witte gieterachtig iets....quote:
passie in de polder?quote:Op maandag 5 november 2012 17:59 schreef He-man- het volgende:
Seks begint materialistisch te worden.Waar is de passie gebleven?
ik moest lachen!quote:Op maandag 5 november 2012 18:33 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Pfoe...gelukkig maar, ik was al bang in bed terecht te komen met een grijs-witte gieterachtig iets....
Er lezen ook minderjarigen meequote:Op maandag 5 november 2012 17:49 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Dude, ga jij Meloewa eerst nou maar es oraal verwennen (als ze je weer wegduwt moet je haar maar vastbinden (moest van Puntenjager moet je er maar bij zeggen))
alsof die niet door haar verwent willen wordenquote:
Heel zelden. Ligt er ook aan hoe lang je bezig bent. Bij een vluggertje neig je d'r veel minder snel naar. De keren dat ik wel moest schreeuwen waren de keren dat we langer dan een uur bezig waren (exclusief voorspel), niet heel vaak dusquote:Op maandag 5 november 2012 18:52 schreef AdoraBelle het volgende:
Zijn er serieus mannen die dat doen?.
Ik sla over.................quote:Op maandag 5 november 2012 19:13 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
alsof die niet door haar verwent willen worden
Wie is ''ze''quote:Op maandag 5 november 2012 19:13 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
alsof die niet door haar verwent willen worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |