Aan Meloewa's pijpkunsten zal het niet liggen. Oh wacht.quote:
Godverdomme jij wilt echt bruut genomen worden?quote:Op maandag 5 november 2012 17:39 schreef rosepetals het volgende:
Zijn er eigenlijk nog meer naam-roepers hier? Vooral als je verliefd bent? Tijdens het orgasme zijn of haar naam blijven herhalen zodat het nog intenser voelt?Of eventueel tijdens het fantaseren over hem/haar als je alleen bent?
Wie niet?quote:Op maandag 5 november 2012 17:40 schreef haan33 het volgende:
[..]
Godverdomme jij wilt echt bruut genomen worden?
Srsly?quote:Op maandag 5 november 2012 17:39 schreef rosepetals het volgende:
Zijn er eigenlijk nog meer naam-roepers hier? Vooral als je verliefd bent? Tijdens het orgasme zijn of haar naam blijven herhalen zodat het nog intenser voelt?Of eventueel tijdens het fantaseren over hem/haar als je alleen bent?
Ja maar dan niet hardop maar meer in je hoofd.quote:
* kingtoppie demonteert speakertjesquote:Op maandag 5 november 2012 17:42 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja maar dan niet hardop maar meer in je hoofd.
Ik schaam me teveel naar mezelf toe als ik een naam uitspreek, hardop, terwijl ik alleen ben.quote:Op maandag 5 november 2012 17:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
* kingtoppie demonteert speakertjes
Haha, scherpquote:Op maandag 5 november 2012 17:39 schreef haan33 het volgende:
[..]
Aan Meloewa's pijpkunsten zal het niet liggen. Oh wacht.
Alle vrouwen willen dat, je moet nog veel lerenquote:Op maandag 5 november 2012 17:40 schreef haan33 het volgende:
[..]
Begrijp ik.quote:Op maandag 5 november 2012 17:44 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik schaam me teveel naar mezelf toe als ik een naam uitspreek, hardop, terwijl ik alleen ben.
Neem maar een keer op, ben wel benieuwdquote:Op maandag 5 november 2012 17:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Begrijp ik.
Ach, ik zou wel een MWAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHH eruit kunnen gooien eventueel onder de douche als ik alleen ben oid.
The fokkertjes go crazyquote:Op maandag 5 november 2012 17:40 schreef haan33 het volgende:
[..]
Dat wil ik graag zo houden denk ik.quote:Op maandag 5 november 2012 17:46 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Neem maar een keer op, ben wel benieuwd :+
Dude, ga jij Meloewa eerst nou maar es oraal verwennen (als ze je weer wegduwt moet je haar maar vastbinden (moest van Puntenjager moet je er maar bij zeggen))quote:Op maandag 5 november 2012 17:45 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Haha, scherp
[..]
Alle vrouwen willen dat, je moet nog veel leren
Wat aanname, alsof het bij iedereen nep en geforceerd is.quote:Op maandag 5 november 2012 17:22 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Vind het maar nep, nergens voor nodig om hard te gillen ofzo.
quote:Op maandag 5 november 2012 17:49 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Dude, ga jij Meloewa eerst nou maar es oraal verwennen (als ze je weer wegduwt moet je haar maar vastbinden (moest van Puntenjager moet je er maar bij zeggen))
*uit voorzorg een gagball in Chai's mond stopt*quote:Op maandag 5 november 2012 17:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat aanname, alsof het bij iedereen nep en geforceerd is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |