Ach dan heb je gelijk discussiemateriaal voor na de sexquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:46 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja een andere naam zou wel kut zijn.
Nou als het je om extra dimensies te doen is...quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:46 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Pff ik vind het altijd maar lastig als ik de drieling weer eens op bezoek heb.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:46 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Kan je altijd nog zeker dat je een rozenblaadjes-fetish hebt.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:48 schreef He-man- het volgende:
[..]
Pff ik vind het altijd maar lastig als ik de drieling weer eens op bezoek heb.En een keer flapte ik Rosepetals eruit.
Ja dan houdt het opquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:51 schreef 2NutZ het volgende:
En wat als je vriend Diederik-Ferdinand heet ofso?
He-man.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:53 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja dan houdt het opIk zie mezelf ook geen Jan roepen ofzo. Het moet wel een lekkere naam zijn om te zeggen.
Hmmmm mijn naam is echt een blamage danquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:53 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja dan houdt het opIk zie mezelf ook geen Jan roepen ofzo. Het moet wel een lekkere naam zijn om te zeggen.
Aah jij bent dus de ex van ts.quote:
quote:Op maandag 5 november 2012 20:00 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
een tijd terug had ik een kerel die zijn eigen naam bleef kreunen
Ik ga er maar even vanuit dat je Herman heet. Nu vind ik dat nogal een lullige naam maar om uit te spreken heeft hij wel een goede klank.quote:
Omg het is zo erg, ik kan niet op je naam komenquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hmmmm mijn naam is echt een blamage danen die van Sinep ook niet een hele goeie....
Jouw naam is wel goed om te roepen btw
quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:56 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik ga er maar even vanuit dat je Herman heet. Nu vind ik dat nogal een lullige naam maar om uit te spreken heeft hij wel een goede klank.
[..]
Omg het is zo erg, ik kan niet op je naam komenMaar die van Sinep is wel oke toch?
Die zijn van de action.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:56 schreef Puntenjager het volgende:
Voor mijn medefokkertjes hier een foto van rosepetals in mijn bad.
[ afbeelding ]
Mooie benen, zijn die van jou?quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:56 schreef Puntenjager het volgende:
Voor mijn medefokkertjes hier een foto van rosepetals in mijn bad.
[ afbeelding ]
Perfect voor duits accent.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:56 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik ga er maar even vanuit dat je Herman heet. Nu vind ik dat nogal een lullige naam maar om uit te spreken heeft hij wel een goede klank.
Bedoel je Ayran? dat turkse melk?quote:
Die is alweer oud.quote:
Lijkt me niksquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:02 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Zal eens ayran voor je tappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |