quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:25 schreef rosepetals het volgende:
Ik denk dat ik de mannen hierboven ken
En als je bi bent kan je ook nog geilen op de officier van justitie.quote:
Maar als het overdag is heeft dat weinig zin.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:23 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Je kan altijd het licht uitdoen.
Rolluiken en gordijnen dicht.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:27 schreef Piye het volgende:
[..]
Maar als het overdag is heeft dat weinig zin.
Want ze zijn schreeuwend in jou klaargekomen?quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:25 schreef rosepetals het volgende:
Ik denk dat ik de mannen hierboven ken
Hoe klink jij?quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:23 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Je kan altijd het licht uitdoen.
Toucheequote:
Damn, geen geluid hierquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:18 schreef Knaller het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s0pFyw3IWIXK
Of vind je dit toch geiler?
http://vocaroo.com/i/s1mq0tiY6mah
Van dat huilen is best jammerquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:35 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n schreeuwerd of jankerd.
Goede tip.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:28 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Rolluiken en gordijnen dicht.
Ik ken iemand die dat deed, maar zijn schoonmoeder had de sleutel.quote:
Tederbloempje.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:35 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n schreeuwerd of jankerd.
quote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
Mijn 1e echte vriendin kreunde altijd een beetje schor (als Katja) en dat vond ik echt super geil
Klaargekomen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
Mijn 1e echte vriendin kreunde altijd een beetje schor (als Katja) en dat vond ik echt super geil
Had ze ook een adamsappel?quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
Te veel informatie.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
Ja, ik ben wel van het naam-roepen. Voegt een extra opwindende dimensie toe. Vooral ook als je partner jouw naam zegt.quote:Op maandag 5 november 2012 17:39 schreef rosepetals het volgende:
Zijn er eigenlijk nog meer naam-roepers hier? Vooral als je verliefd bent? Tijdens het orgasme zijn of haar naam blijven herhalen zodat het nog intenser voelt?Of eventueel tijdens het fantaseren over hem/haar als je alleen bent?
Nee, wel een dikke clitquote:
Ja een andere naam zou wel kut zijn.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:45 schreef Perico het volgende:
[..]
Ja, ik ben wel van het naam-roepen. Voegt een extra opwindende dimensie toe. Vooral ook als je partner jouw naam zegt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |