Heel verstandig.quote:Op maandag 5 november 2012 17:35 schreef Jahr00n het volgende:
Denken dat ik ga werken met dit nieuwe kabinet.Lekker m'n master afmaken en daarna een uitkering pakken.
quote:Op maandag 5 november 2012 17:35 schreef Jahr00n het volgende:
Denken dat ik ga werken met dit nieuwe kabinet.Lekker m'n master afmaken en daarna een uitkering pakken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen weer lekker werken jongens.![]()
Roken is lekker
liever kanon togquote:Op maandag 5 november 2012 17:53 schreef haan33 het volgende:
Mensen die werken + studeren zijn de klos en die bankhangers kunnen lekker weer dagelijks hun schultenbrau bier halen. Parasieten
quote:Op maandag 5 november 2012 17:50 schreef Mr.Cooper het volgende:
helaas, hij was niet grappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen weer lekker werken jongens.![]()
Ik heb ook nog een trots.quote:Op maandag 5 november 2012 19:39 schreef ouderejongere het volgende:
je hoefd helemaal neit te werke gewoon uitkering en eten van de voetsel bank halen en als je schulden hebt worden die je tog weer kwijt gescheld
Nog steeds niet klaar?quote:Op maandag 5 november 2012 17:35 schreef Jahr00n het volgende:
wat voor werk doe jij dan, toch niks waarbij je duidelijk nederlands moet kunnen schrijven mag ik hopen?quote:Op maandag 5 november 2012 19:39 schreef ouderejongere het volgende:
je hoefd helemaal neit te werke gewoon uitkering en eten van de voetsel bank halen en als je schulden hebt worden die je tog weer kwijt gescheld
Gewoon wat chinezen kopen op de zwarte markt.quote:Op maandag 5 november 2012 22:09 schreef stephano_mc het volgende:
Hoe goed zou het leven zijn als we gewoon een aantal robots het werk zouden kunnen laten doen, en wij mensen ons hele leven op onze luie reet konden zitten
Zou veel problemen oplossen, o.a. overbevolking en stijgende zorgkosten.quote:Op maandag 5 november 2012 17:20 schreef chroestjov het volgende:
We zouden het natuurlijk ook om kunnen draaien dat mensen na hun 18de 33 jaar vrij krijgen, maarja, dan zal de gemiddelde levensverwachting ook wel drastisch gaan dalen, dan zullen ze met bosjes gaan tussen het 55ste en 60ste levensjaar en zal er niemand meer werken.
maat hoe kwam het dan dat ze maar 40 werden gemiddeld?quote:Op maandag 5 november 2012 22:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
Als je het vergelijkt met vroeger - toen de mens gemiddeld 40 werd of nog jonger - hebben we het eigenlijk al vreselijk gemakkelijk in het leven. Het werk dat we nu doen kun je eigenlijk geen 'echt' werk noemen. En daarbij als je iets doet dat echt je passie is mankeert er niets aan het verzetten van arbeid.
Je hele leven een uitkering trekken lijkt me ook zo tamelijk leeg.
Slechtere zorg dan tegenwoordig lijkt me zo.quote:Op maandag 5 november 2012 22:54 schreef Meloewa het volgende:
[..]
maat hoe kwam het dan dat ze maar 40 werden gemiddeld?
Zwaar werk (daarom werden bijv. vroeger mannen jonger dan vrouwen gemiddeld toen mannen nog arbeid verrichtten en vrouwen thuisbleven) maar ook, en dan gaan we verder terug, slechte hygiëne - denk aan weinig wassen, slecht drinkwater, bij elkaar wonen zonder riolering - beperkte zorg (een blinde darm ontsteking was vaak al fataal) maar voornamelijk en dat drukt de gemiddelde leeftijd erg omlaag door de grote hoeveelheid zuigelingen en kindersterfte.quote:Op maandag 5 november 2012 22:54 schreef Meloewa het volgende:
[..]
maat hoe kwam het dan dat ze maar 40 werden gemiddeld?
Ben je nou echt zo belachelijk dom? Denk je dat 6 miljard mensen lekker lui en lekker kunnen doen? De economie is tot stand gekomen, niet in stand gebracht.quote:Op maandag 5 november 2012 23:12 schreef Rodawa het volgende:
Je leeft om de economie in stand te houden, iets wat al door de mensheid zelf tot stand is gebracht. Als je er over na gaat denken is het nog nutteloos ook. Zonde van je leven eigenlijk, er is genoeg te doen en te zien op deze aardbol, eigenlijk kan je je tijd wel beter besteden.
Nee hoor, survival of the fittest. Met 100 miljoen man kunnen we prima overleven op deze wereld. Beetje jagen, in grotjes leven, kleine kliekjes vormen, niks mis mee.quote:Op maandag 5 november 2012 23:33 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo belachelijk dom? Denk je dat 6 miljard mensen lekker lui en lekker kunnen doen? De economie is tot stand gekomen, niet in stand gebracht.
quote:Op maandag 5 november 2012 23:12 schreef Rodawa het volgende:
Je leeft om de economie in stand te houden, iets wat al door de mensheid zelf tot stand is gebracht. Als je er over na gaat denken is het nog nutteloos ook. Zonde van je leven eigenlijk, er is genoeg te doen en te zien op deze aardbol, eigenlijk kan je je tijd wel beter besteden.
Ja lekker een hopeloze parasiet zijn. Dat soort gasten raken met de dag meer gedegenereerd.quote:Op maandag 5 november 2012 23:40 schreef Shashaska het volgende:
Ik hoor hier mensen die uitkering roepen. Inderdaad.
1 van die Haagse inbrekers uit Spoorwijk die de Quote 500 gids gebruikten had een wajong uitkering en leverde ff 15000 euro aan sieraden in.
Dus gewoon uitkering of wajong, lekker uitslapen.. bij je ontbijtje de Quote 500 doornemen, en s'avonds lekker je gang gaan in Wassenaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |